PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
quote:Op zondag 20 januari 2013 17:45 schreef Tim86 het volgende:
Topics stelen..zijn we weer in die treurigheid terecht gekomen?
quote:Op zondag 20 januari 2013 17:45 schreef Kamikazie het volgende:
Ik voorzag een TT met Ajax/ Feyenoord erin, en dacht ik ben iedereen voor !
Helaas zie ik nu pas dat Tim86 de lapo had, en hij zoiets nooit zou doen dus eigenlijk was het voor niets
Voor de zekerheid is het toch wel goed. Wie weet springt .... uit zijn blikje.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:45 schreef Kamikazie het volgende:
Ik voorzag een TT met Ajax/ Feyenoord erin, en dacht ik ben iedereen voor !
Helaas zie ik nu pas dat Tim86 de lapo had, en hij zoiets nooit zou doen dus eigenlijk was het voor niets
Benieuwd welke haararchitect in Eindhoven dat zou kunnen doen...quote:Op zondag 20 januari 2013 17:45 schreef Thorb het volgende:
Waarom heeft Vorm niet zo'n kapsel, beetje uitstraling.
[ afbeelding ]
die verdedigingquote:Op zondag 20 januari 2013 17:45 schreef JochemP het volgende:
Zal ik dit team maken? Suggesties?
http://www.futhead.com/fifa/squads/4282179/#
Bale LM. Touré ipv Parker. Sessegnon CAM. Valencia RM.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:45 schreef JochemP het volgende:
Zal ik dit team maken? Suggesties?
http://www.futhead.com/fifa/squads/4282179/#
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank voor de tip. Ik maak zelden teams, laat staan uit de BPLquote:Op zondag 20 januari 2013 17:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die verdediging_________!
Kaboul, M'Bia en David Luiz
In totaal inzet terug + 58,75quote:Op zondag 20 januari 2013 17:55 schreef leoon. het volgende:
Toef![]()
Ik was in slaap gevallen maar zie dat er echt een rode kaart is gevallen?![]()
Hoeveel winst had je dan? 50 euro ofzo?
Uit laten betalen is slim, was keer begonnen met 20 euro inleg, had daar 155 euro van gemaakt. Doorgegaan en niks uit laten betalen.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In totaal inzet terug + 58,75Ik ga het morgen gelijk maar uit laten betalen
Je geeft dus al toe dat als je aan Feyenoord denkt/ermee bezig bent, je een abnormaal leven hebt? Dit is een begin en hier kunnen we mee werken!quote:Op zondag 20 januari 2013 17:58 schreef Fuszy het volgende:
Ben eigenlijk al blij dat Immers en Pelle geen gele kaart hebben gepakt. Schandalige wedstrijd, maar nu weer naar het normale leven. Het SMLENO toernooi regelen
quote:Op zondag 20 januari 2013 17:59 schreef Hoogstaande het volgende:
Wtf is dit, mijn instellingen worden ineens automatisch veranderd, van aanvallend en ultra-aanvallend enzo
Alsof ik een coach heb die iets doet![]()
Precies dat scenario heb ik ook gehadquote:Op zondag 20 januari 2013 17:58 schreef leoon. het volgende:
[..]
Uit laten betalen is slim, was keer begonnen met 20 euro inleg, had daar 155 euro van gemaakt. Doorgegaan en niks uit laten betalen.
Week later had ik nog 20 euroToen die ook nog kwijt gespeeld.
Dan heb je waarschijnlijk te hard met je controller gesmeten en is dat ding nu parra.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:59 schreef Hoogstaande het volgende:
Wtf is dit, mijn instellingen worden ineens automatisch veranderd, van aanvallend en ultra-aanvallend enzo
Alsof ik een coach heb die iets doet![]()
Vismarkt in Groningenquote:Op zondag 20 januari 2013 18:01 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is daT? ik ga hem opzoeken
is ksi btw
Die mag vanavond weer in het midden liggen.quote:
Ja hij was bij de Klassiekerquote:
twitter:KSIOlajidebt twitterde op zondag 20-01-2013 om 17:50:34Well played Ajax! What a game!!! What was the Arsenal score?
reageer retweet
Tof!quote:Op zondag 20 januari 2013 18:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja hij was bij de Klassiekertwitter:KSIOlajidebt twitterde op zondag 20-01-2013 om 17:50:34Well played Ajax! What a game!!! What was the Arsenal score?
reageer retweet
Ik ga hem wel kopenquote:Op zondag 20 januari 2013 18:07 schreef Sjempjun het volgende:
Iemand al IF Júlio César geprobeerd, is het wat?
Lijkt me ook wel een goede investering voor na deze TOTW.
De gewone vond ik wel goed op af en toe eenquote:Op zondag 20 januari 2013 18:10 schreef Sjempjun het volgende:
[..]
Ja ik ook ben Diego Alves echt zat, die kerel laat alles los.
Maar niemand hem al geprobeerd?
Deze doet het vrij goed in mijn team, maakt in ieder geval geen blunders.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
De gewone vond ik wel goed op af en toe eenmoment na maar beter dan de andere braziliaanse keepers
jaquote:Op zondag 20 januari 2013 18:13 schreef Jayfen het volgende:
Iemand die trouwens nog coins verkoopt voor xbox?
Die was al een keer gepakt toch, toen hij in Belgie reed dacht ikquote:Op zondag 20 januari 2013 18:16 schreef Toefjes het volgende:
En ook Lotz bekent epo gebruik in zijn Rabo periode
Haha geniaal, heb ik andere jaren ook al gezien bij ACONquote:Op zondag 20 januari 2013 18:16 schreef Thorb het volgende:
MUTEBA KIDIABA Best CELEBRATION EVER Ghana 2-2 Congo 20/1/2013 Africa Cup of Nations 2013) 20/1/2013
[..]
Die was al een keer gepakt toch, toen hij in Belgie reed dacht ik
quote:
Neequote:Op zondag 20 januari 2013 17:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je geeft dus al toe dat als je aan Feyenoord denkt/ermee bezig bent, je een abnormaal leven hebt? Dit is een begin en hier kunnen we mee werken!
Dat was na zijn Rabo tijd, bij quick step. Hij werd betrapt op bezit van stimulerende middelen. (Niet mijn wijsheid, maar van nu.nl)quote:Op zondag 20 januari 2013 18:16 schreef Thorb het volgende:
MUTEBA KIDIABA Best CELEBRATION EVER Ghana 2-2 Congo 20/1/2013 Africa Cup of Nations 2013) 20/1/2013
[..]
Die was al een keer gepakt toch, toen hij in Belgie reed dacht ik
Gelijk heb je. Als ze hetzelfde is als mijn ex dan hequote:Op zondag 20 januari 2013 18:34 schreef over_hedge het volgende:
Heb het net uitgemaakt met mijn vriendin
Nu wel lekker veel tijd voor fifa
Had je al lang of?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:34 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb geen idee hoe jouw ex isquote:Op zondag 20 januari 2013 18:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Als ze hetzelfde is als mijn ex dan he
nee jaartjequote:
Waarom? Was ze een pacehoertje?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:34 schreef over_hedge het volgende:
5atbquote:
Nee, er is niks mis met haar hoor. Soms gaat het gewoon niet meer.quote:
4411 vind ik altijd wel fijnquote:Op zondag 20 januari 2013 18:46 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Met welke formatie hebben jullie de beste ervaringen met een Liga BBVA team? Ik wil sowieso Ramos erin hebben.
quote:
Top film inderdaad, jammer dat ik nog 94 pagina's moet lezenquote:Op zondag 20 januari 2013 18:53 schreef poker4lifee het volgende:
Onze filmtip van vandaag: Requiem for a Dream. Je moet er wel even voor opblijven.
De film wordt door Nederland 3 namelijk pas vanaf 23:25 uur uitgezonden.
Bazenfilm. Gegarandeerd depressief na het kijken.
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:56 schreef Fuszy het volgende:
Nog 18 spelers in de race. We hebben nog een afmelding
Nu zijn het er nog 17quote:Op zondag 20 januari 2013 19:13 schreef Alovenac het volgende:
Toch maar ff afgemeld voor het toernooi, denk dat ik het qua tijd niet ga redden de komende tijd.
Omdat hij anders helemaal neit aan zijn doelpunten komtquote:Op zondag 20 januari 2013 19:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die penalty van Immers is wel echt heel heel slecht in geschoten waarom mag die clown ze überhaupt nog nemen
16 zou ideaal zijnquote:
Moet hij ze eerst maar eens altijd scorenquote:Op zondag 20 januari 2013 19:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Omdat hij anders helemaal neit aan zijn doelpunten komt
Dat vraag ik mij al sinds de eerste wedstrijd af.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die penalty van Immers is wel echt heel heel slecht in geschoten waarom mag die clown ze überhaupt nog nemen
Ja er moeten nog wat mensen betalen. Stuk of 5 denk ik. Waaronder jij volgens mij?quote:
Ajax was ook niet heel goed. Feyenoord was dramatisch.quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:24 schreef vandermar het volgende:
Ik houd het wel bij een samenvatting van het boek
Deed het wel prima, maar liep een paar keer tegen schaken op ofzo? Eerste keer zei die dat het een elleboog was, maar ik heb het niet gezien. Tweede keer liep hij er toch gewoon tegenaan?quote:
Haha neequote:
Ik zou het via DM vragenquote:
Volgens mij vroegen ze hem gisteren letterlijk of hij ook zou komen als hij er met 3-0 af zou gaan en toen zei hij nog jaquote:
Eigenlijk zegt die gewoon:quote:
In een kroegquote:Op zondag 20 januari 2013 19:53 schreef BDIL het volgende:
Brabanders waar moet je met Carnaval op zondag zijn?
Eindhoven, kroegentocht/ stropdasje zuipen.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:53 schreef BDIL het volgende:
Brabanders waar moet je met Carnaval op zondag zijn?
Hij liep niet te zeuren en ja het was een schwalbe.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:52 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Eigenlijk zegt die gewoon:
Ajax speelde heel matig, maar zelfs dan zijn we vele malen beter dan Feyenoord. Subtiel moet ik zeggen!
En ze hebben wel een grote fetish voor die Boetius daar bij de NOS. Die jongen liep non-stop te zeuren en is er een handje vol keren langs gekomen, voor de rest niet gezien. Vieze schwalbe trouwens.
Maar goed 3-0
Wij willen 10de naar Eindhoven gaan , dus in de middag tot aan ochtend feesten neem ik aanquote:Op zondag 20 januari 2013 19:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Eindhoven, kroegentocht/ stropdasje zuipen.
Niet te zeuren? Liep nonstop bij Makeli te huilen...quote:Op zondag 20 januari 2013 19:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij liep niet te zeuren en ja het was een schwalbe.
Wie?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:03 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Niet te zeuren? Liep nonstop bij Makeli te huilen...
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wij willen 10de naar Eindhoven gaan , dus in de middag tot aan ochtend feesten neem ik aan
vanavond clubben?quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 20:09 schreef strakkeman het volgende:
Massimo Moratti heeft verklaard dat Sneijder erg dichtbij een overgang naar Galatasaray is.
Flikker nou op joh, ga gewoon weg en kom nooit meer terugquote:Op zondag 20 januari 2013 20:09 schreef strakkeman het volgende:
Massimo Moratti heeft verklaard dat Sneijder erg dichtbij een overgang naar Galatasaray is.
thx Jeffquote:Op zondag 20 januari 2013 20:15 schreef Tim86 het volgende:
Falcao geblesseerd..hamstring gescheurd zo te zien
Ga jij maar nou het alfabet leren.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Flikker nou op joh, ga gewoon weg en kom nooit meer terug
Goede comeback !quote:Op zondag 20 januari 2013 20:15 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ga jij maar nou het alfabet leren.
Dan club je toch zonder router?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:15 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Helaas mijn router is vanmorgen overleden, dus ik niet.
Mackay - Russellquote:Op zondag 20 januari 2013 20:16 schreef FCsuarez het volgende:
heren, alle fut wijsheid zit hier toch bij elkaar?
weet iemand nog een goede triple link ST-LM ?
Bij mij was laatst de voeding oververhit omdat de stekkerdoos te dicht bij de verwarming lag, toen ie was afgekoeld deed ie het weer. Misschien bij jou het geval?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:15 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Helaas mijn router is vanmorgen overleden, dus ik niet.
Hmm, ik zal eens even gaan kijken!quote:Op zondag 20 januari 2013 20:17 schreef n0ir het volgende:
[..]
Bij mij was laatst de voeding oververhit omdat de stekkerdoos te dicht bij de verwarming lag, toen ie was afgekoeld deed ie het weer. Misschien bij jou het geval?
Giovinco IF Matriquote:Op zondag 20 januari 2013 20:16 schreef FCsuarez het volgende:
Is ze wel ouder dan 12?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:17 schreef Kamikazie het volgende:
Maar nu ga ik een sneeuwpop bouwen met een meisje uit mijn straat houdoe
Merci. alleen het liefst goud.quote:
IF Lewandowski en Schurrle, opgelost.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Merci. alleen het liefst goud.
zit nu op
- Reus
Gotze
- IF Muller
Fellaini
- (vermaelen) Kompany Maicon
en zit een beetje met de linker kant
haha speel nu al met podolski en schurrle, maar denk zal het eens proberen iets creatiever op te lossenquote:Op zondag 20 januari 2013 20:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
IF Lewandowski en Schurrle, opgelost.
Misschien wel Vertonghen i.p.v Vermaelen.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:32 schreef FCsuarez het volgende:
opgelost met robinho pato
(onder het motto ook niet creatief)
maar we gaan er voor eens kijken hoe het speelt, als het lekker speelt genoeg IF's om te updaten.
Pato - Reus
Gotze
Robinho IF muller
IF fellaini
Gibbs vermaelen kompany maicon
LLoris
alleen beetje jammer dat je vast zit aan die kut work rates van vermealen dan wel vertonghen.
Suitsquote:
Ik moet ze alle 2 nog kijkenquote:Op zondag 20 januari 2013 20:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik moet Suits nog kijken, maar SoA was erg goed
quote:Op zondag 20 januari 2013 20:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik moet ze alle 2 nog kijkenheb opeens veel tijd over. Kan alleen maar niet beslissen met welke ik begin.
Boerrigter - Hoesenquote:Op zondag 20 januari 2013 20:16 schreef FCsuarez het volgende:
Sons of Anarchy is 10000x beter.quote:
Kutquote:Op zondag 20 januari 2013 20:59 schreef Jayfen het volgende:
Wat vinden jullie van game of thrones dan?:)
Eerste seizoen is badass, maar als je dat hebt gezien valt het tweede seizoen wel een beetje tegen.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:59 schreef Jayfen het volgende:
quote:Op zondag 20 januari 2013 20:59 schreef Jayfen het volgende:
dat is ook gewoon verschrikkelijk dom.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:00 schreef Thorb het volgende:
Waarschijnlijk is er iemand in het dorp door het ijs gegaan (wordt vermist). Ze schaatsten ook op een plas die nog deels open lag
Dit.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:00 schreef Hoogstaande het volgende:
Community begint binnenkort, dat is ook een bazenserie
Ik heb er wel weer zin inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap de haat niet zo, ik vind het ook wel vermakelijk, maar dat moet je hier niet te hard roepen.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:10 schreef JochemP het volgende:
[..]
Mijn guilty pleasure, net als Gooische Vrouwen ooit vind ik het geweldig![]()
En Chantal Janzen![]()
Er zijn serieus mensen die dat prima muziek vinden hoor. Iets met smaken verschillen.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:20 schreef Thorb het volgende:
En de Toppers maken prima muziek, LA The Voices ook wel.
Dat dan weer nietquote:Op zondag 20 januari 2013 21:20 schreef Thorb het volgende:
En de Toppers maken prima muziek, LA The Voices ook wel.
Ik veroordeel je toch niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Er zijn serieus mensen die dat prima muziek vinden hoor. Iets met smaken verschillen.
Ze zouden het toch maar bij 3 seizoenen houden?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:00 schreef Hoogstaande het volgende:
Community begint binnenkort, dat is ook een bazenserie
Agbonlahor.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:28 schreef Jongentje. het volgende:
Wat is Mayuka een zieke spits, denk dat het zo ongeveer de beste zilver spits is op 't spel.
Die assistquote:Op zondag 20 januari 2013 21:38 schreef Tim86 het volgende:
Wat een klasse laat hij even zien in deze 2 minuten zeg...
Omdat?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:40 schreef detennismaster het volgende:
Wat is Rijst toch een mongooltje, ongelofelijk
Moet die nog wel een keer scoren denk ik.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:47 schreef psychedelicate het volgende:
Di Maria gaat trouwens een IF krijgen.
jeeeeeeeezusquote:Op zondag 20 januari 2013 21:51 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb het andere Twitteraccount van vandermar gevonden!
https://twitter.com/Stan_JuIia
Ik ga hem toevoegen op PSNquote:Op zondag 20 januari 2013 21:51 schreef Lindgren. het volgende:
twitter:Stan_JuIia twitterde op zondag 20-01-2013 om 15:09:56Kan die gozer niet etegen zijn verlies hoor reageer retweet
Ik ben veel sarcastischer manquote:Op zondag 20 januari 2013 21:51 schreef Lindgren. het volgende:
Oke doeiquote:Op zondag 20 januari 2013 22:08 schreef strakkeman het volgende:
Wat een transfer. Sneijder Officieel naar Galatasaray. Is niet bekendgemaakt op de officiële site van GS.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Wat heeft 'ie gedaan?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:40 schreef detennismaster het volgende:
Wat is Rijst toch een mongooltje, ongelofelijk
quote:
Hij wil gewoon veel geld verdienen én spelen. Wat boeit hem ManU nou?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:11 schreef Dudeweiser het volgende:
domme carrièremove lijkt me. Tenzij ie ineens de sterren van de hemel speelt en naar een topclub gaat.
Lekker weertje, genoeg salaris, lekker ballen in het weekend op middelmatig niveau. Problem?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:11 schreef Dudeweiser het volgende:
domme carrièremove lijkt me. Tenzij ie ineens de sterren van de hemel speelt en naar een topclub gaat.
Het punt was meer dat alleen Liverpool concreet werd en zij konden zijn salariseisen niet betalen. Dan rest de meest logische keuze GSquote:Op zondag 20 januari 2013 22:11 schreef Dudeweiser het volgende:
Sneijder moet niet naar Engeland, wordt hij continue overgeslagen in het spel.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:13 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Het punt was meer dat alleen Liverpool concreet werd en zij konden zijn salariseisen niet betalen. Dan rest de meest logische keuze GS
Kunnen ze bijna IF Kompany halen.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:13 schreef wieisboos het volgende:
Ajax krijgt toch weer minstens 300k door die transfer
Hij komt ook het beste tot zijn recht als overgeslagen spelverdelerquote:Op zondag 20 januari 2013 22:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sneijder moet niet naar Engeland, wordt hij continue overgeslagen in het spel.
Bedankt man eerste felicitatie die ik hier ontvang.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:18 schreef Thorb het volgende:
Gratz Strakkeman, kan me voorstellen dat je er blij mee bent
Nou bij deze ouwe lul, gefeliciteerd met W. Sneijder in 'jouw' team !quote:Op zondag 20 januari 2013 22:20 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Bedankt man eerste felicitatie die ik hier ontvang.
De reacties op Voetbalzone zijn echt bedroevend. Hij moet niet meer worden opgeroepen, aanvoerdersband afpakken en de comment van de dag is: Dan kan hij beter naar Ajax komen
jouwquote:Op zondag 20 januari 2013 22:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou bij deze ouwe lul, gefeliciteerd met W. Sneijder in 'jou' team !
Jouwquote:Op zondag 20 januari 2013 22:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zou je willen vragen je aantal berichten over Sneijder vanaf nu te willen beperken tot een paar per dag.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:27 schreef strakkeman het volgende:
Baas
http://www.futhead.com/fi(...)7/78/77/88/85/66/51/
Push doet het niet
Ik ben nu gewoon erg blij. Het zal verminderen naarmate er tijd verstrijkt.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zou je willen vragen je aantal berichten over Sneijder vanaf nu te willen beperken tot een paar per dag.
Ach uiteindelijk had hij wel gelijk. Als niet iedereen er steeds tegen in ging was gegaan waren er een stuk minder posts. Nu is hij gewoon blij, zal straks wel minder zijnquote:Op zondag 20 januari 2013 22:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zou je willen vragen je aantal berichten over Sneijder vanaf nu te willen beperken tot een paar per dag.
I know, maar we hebben ook al tientallen berichten gezien dat Sneijder al bijna een contract had getekend. Op een gegeven moment is het wel genoeg voor ons, deel je vreugde maar met je vriendinquote:Op zondag 20 januari 2013 22:30 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ik ben nu gewoon erg blij. Het zal verminderen naarmate er tijd verstrijkt.
Als ik telkens als ik blij was hier zou posten zou elk topic voor 50% uit mijn posts bestaan.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ach uiteindelijk had hij wel gelijk. Als niet iedereen er steeds tegen in ging was gegaan waren er een stuk minder posts. Nu is hij gewoon blij, zal straks wel minder zijn
Ja ik doe het rustiger aan no stress bois.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
I know, maar we hebben ook al tientallen berichten gezien dat Sneijder al bijna een contract had getekend. Op een gegeven moment is het wel genoeg voor ons, deel je vreugde maar met je vriendin
Fijn dat je even je mening kwam geven.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:42 schreef Ajacied7 het volgende:
Waterkneus is ook weer eens op tv hoor.
Hm ja, maar Mayuka z'n schot is keihard en geplaatst. Denk niet dat dat gelijk staat aan die 66 bij z'n statsquote:Op zondag 20 januari 2013 21:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dit:
[ afbeelding ]
is belangrijk.
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit echt het nieuwe ajax uitshirt wordt, ga ik echt huilen
Ik photoshop nog beterquote:Op zondag 20 januari 2013 22:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit echt het nieuwe ajax uitshirt wordt, ga ik echt huilen
Ik heb die van mij nog niet geprobeerdquote:Op zondag 20 januari 2013 22:50 schreef poker4lifee het volgende:
1 potje met dat toernooi elftal gespeeld, speelt weer lekker kut![]()
Dat wordt dus best lastig spelen. Balcontrole lijkt niemand in het team te hebben
Zin in een potje kan ik ook even oefenen.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:50 schreef poker4lifee het volgende:
1 potje met dat toernooi elftal gespeeld, speelt weer lekker kut![]()
Dat wordt dus best lastig spelen. Balcontrole lijkt niemand in het team te hebben
Agbonlahor kan daarentegen wel erg hard rennen
ps3 al uitgedaan srryquote:Op zondag 20 januari 2013 22:53 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Zin in een potje kan ik ook even oefenen.
gouden contract voor 15k gekochtquote:Op zondag 20 januari 2013 22:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb die van mij nog niet geprobeerd. Vergeet je niet te betalen, anders kan je niet eens meedoen
. Ik verwacht wel dat je de tweede word achter mij
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ps3 al uitgedaan srry
[..]
gouden contract voor 15k gekocht
Wat een debielquote:Op zondag 20 januari 2013 23:00 schreef Tim86 het volgende:
6 pezen en 1 zenuw doorgescheurd
Ze denken nu zelfs hele seizoen out
En terechtquote:Op zondag 20 januari 2013 23:00 schreef Tim86 het volgende:
Een voordeel, kan die ook niet centraal. Die man is nog slechter dan Marceloquote:Op zondag 20 januari 2013 23:00 schreef Tim86 het volgende:
DIt gun je toch niemand..quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:00 schreef Tim86 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |