Tja hij ging ook bij zijn huidige club weg vanwege het geld dus dat zou in die optiek een rare actie zijn geweest. In Italië had ie t ook gewoon goed.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:20 schreef foknerd het volgende:
Trechten klacht. Had gewoon wat minder geëist en was lekker naar Engeland gegaan megool
Maar Italië is een kut competitie. Turkije ken ik verser niet, maar het lijkt me t riool van Europaquote:Op zondag 20 januari 2013 22:22 schreef danzazlol het volgende:
[..]
Tja hij ging ook bij zijn huidige club weg vanwege het geld dus dat zou in die optiek een rare actie zijn geweest. In Italië had ie t ook gewoon goed.
Nee hij ging in Italië weg omdat ze afspraken niet nakwamen. Inter had met volle verstand een contract getekend voor 3 jaar en opeens moest hij hetzelfde verdienen in 4 jaar. Ik zou ook weg gaan dan.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:22 schreef danzazlol het volgende:
[..]
Tja hij ging ook bij zijn huidige club weg vanwege het geld dus dat zou in die optiek een rare actie zijn geweest. In Italië had ie t ook gewoon goed.
De turkse competitie valt best wel mee hoor, nummer 1 van turkije speelt in de CL.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:23 schreef foknerd het volgende:
[..]
Maar Italië is een kut competitie. Turkije ken ik verser niet, maar het lijkt me t riool van Europa
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Lekker boeiend, Vilhena is toch beter
Die is (was?) zo corrupt als het maar kan, wel fans tjokvol passie dat welquote:Op zondag 20 januari 2013 22:26 schreef pieter12 het volgende:
[..]
De turkse competitie valt best wel mee hoor, nummer 1 van turkije speelt in de CL.
Hoe denk je dat ze aan het geld komen? Pure maffia daarquote:Op zondag 20 januari 2013 22:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die is (was?) zo corrupt als het maar kan, wel fans tjokvol passie dat wel
Dat wordt zwavelzuur happenquote:Op zondag 20 januari 2013 22:37 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Een geëmancipeerde dame voor je topic:
Hij wilt niet heel erg achteruit gaan in zijn salaris wat Inter niet wilde doen, wilt graag uitkomen in de CL wat Inter niet deed en geen enkele club kon zijn wensen vervullen behalve Galatasaray.quote:
Not. De topclubs zijn misschien beter, verder ligt het niveau lagerquote:Op zondag 20 januari 2013 22:43 schreef fb12fb12 het volgende:
De turkse competitie is tenmiste beter dan de eredevisie dat is wel zeker
Maar 10x minder dan de Italiaanse, Spaanse, Duitse of Engelse competitie.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:43 schreef fb12fb12 het volgende:
De turkse competitie is tenmiste beter dan de eredevisie dat is wel zeker
Wat een onzin manquote:Op zondag 20 januari 2013 22:52 schreef Hierro het volgende:
Hij kan het niveau van de Europese topclubs niet aan. Overschatte voetballer die in 2010 een paar goede wedstrijden speelde. Voor 2010 was het niets, in 2010 was het weinig en na 2010 was het weer niets.
Hij is niet naar een nederlands clubje gekomen die heeel moeilijk CL voorronden haaltquote:Op zondag 20 januari 2013 22:46 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Hij wilt niet heel erg achteruit gaan in zijn salaris wat Inter niet wilde doen, wilt graag uitkomen in de CL wat Inter niet deed en geen enkele club kon zijn wensen vervullen behalve Galatasaray.
Niets mis met die club en al helemaal niet met Istanbul, dus ik vraag mij echt af waarom hij dan een kankerdebiel voor je is.
Geweld? Racisme? In turkije wordt elke speler geaccepteerd nog noot dat gezien. Omkoopschandalen? Er is nooit keihard bewijs geleverd in bijv. Foto's Brieven. Ze hebben leterlijk elke wedstrijd van die clubs opnieuw bekeken resultaat= geen bewijsquote:Op zondag 20 januari 2013 22:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
Maar 10x minder dan de Italiaanse, Spaanse, Duitse of Engelse competitie.
Ik begin maar niet over de omkoopschandalen, geweld en racisme.
Waarom lukte het bij Real Madrid dan niet? Nee, Sneijder kan alleen maar dromen van de top 10.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:54 schreef Splutje het volgende:
[..]
Wat een onzin manInter is gewoon een pauperclub, bij een beetje voetballende ploeg zou hij bij de top10 beste spelers voetballen
Ik weet niet of jij toen wedstrijden gekeken hebt maar hij speelde daar gewoon prima. Dacht dat ze toen iemand anders wilde halen waardoor ze hem wilde verkopenquote:Op zondag 20 januari 2013 22:59 schreef Hierro het volgende:
[..]
Waarom lukte het bij Real Madrid dan niet? Nee, Sneijder kan alleen maar dromen van de top 10.
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:34 schreef De_Dorstige het volgende:
Bijzonder jammer. Ik had 'm graag in Engeland gezien.
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:52 schreef Hierro het volgende:
Hij kan het niveau van de Europese topclubs niet aan. Overschatte voetballer die in 2010 een paar goede wedstrijden speelde. Voor 2010 was het niets, in 2010 was het weinig en na 2010 was het weer niets.
Er wordt omgekocht. Geen enkele discussie over mogelijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:56 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Geweld? Racisme? In turkije wordt elke speler geaccepteerd nog noot dat gezien. Omkoopschandalen? Er is nooit keihard bewijs geleverd in bijv. Foto's Brieven. Ze hebben leterlijk elke wedstrijd van die clubs opnieuw bekeken resultaat= geen bewijs
Wie is ze? Kijk zelf even de wedstrijden terug en meer bewijs zul je niet nodig hebben. Je hebt ook een vraagteken geplaats achter racisme zie ik, kijk ook even terug naar de wedstrijd bursa en diyarbakir. Niet racistisch, maar in ieder geval wel vies discriminatie.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:56 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Geweld? Racisme? In turkije wordt elke speler geaccepteerd nog noot dat gezien. Omkoopschandalen? Er is nooit keihard bewijs geleverd in bijv. Foto's Brieven. Ze hebben leterlijk elke wedstrijd van die clubs opnieuw bekeken resultaat= geen bewijs
Bron?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:41 schreef BalotelliFan het volgende:
Turkse competitie is beter dan de Nederlandse en daarbij, Sneijder is over z'n top heen
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:52 schreef Hierro het volgende:
Je praat hier echt bullshit alsof er in nederland nooit een gevecht is tussen fans hoor never!!!!!! Nog nooit gezien dat bananen op eboue kwamen pics? Video? Heb je bewijs over omkopen? Nee!quote:Op zondag 20 januari 2013 23:16 schreef Confetti het volgende:
[..]
Er wordt omgekocht. Geen enkele discussie over mogelijk.
Geweld? Constant bij de grote derby's. Fans gaan met kebabmessen naar het stadion.
Racisme? Laatst nog bananen op Eboue.
Ze is TFF soort van knvb racisme met ? Is hoe bedoel je. Pics of video van die wedstrijd?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:23 schreef Deadwood het volgende:
[..]
Wie is ze? Kijk zelf even de wedstrijden terug en meer bewijs zul je niet nodig hebben. Je hebt ook een vraagteken geplaats achter racisme zie ik, kijk ook even terug naar de wedstrijd bursa en diyarbakir. Niet racistisch, maar in ieder geval wel vies discriminatie.
Het is Steen, de Spuitertquote:Op zondag 20 januari 2013 23:37 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
"KankerSneijder, opkankeren, opkankeren!"
Beelden van wat? Er gebeurt niets raars daarin, dat zijn de wedstrijden die verdacht werden van omkoopschandalen maar waarvan na onderzoek niets waar bleek te zijn. Je ziet ook niets raars in die beelden.quote:
Jij ziet wat je wilt zien.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Beelden van wat? Er gebeurt niets raars daarin, dat zijn de wedstrijden die verdacht werden van omkoopschandalen maar waarvan na onderzoek niets waar bleek te zijn. Je ziet ook niets raars in die beelden.
Ik zie alleen een goeie steekpass langs de verdediger en dan in het netquote:Op maandag 21 januari 2013 00:15 schreef Deadwood het volgende:
[..]
Jij ziet wat je wilt zien.
kijk naar 1:23, op deze manier verdedigen kan gewoon niet. Dit is niet een blunder dit is duidelijk een opzettelijk gemaakte fout, hij ziet welke richting de bal naartoe gaat, maar kiest ervoor de andere richting op te gaan en dan 'verward' kijken.
Als je goed kijkt zie je meer.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:40 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Ik zie alleen een goeie steekpass langs de verdediger en dan in het net
Ja de aanvoerder van het Nederlands Elftal. poeh poeh creditsquote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 00:15 schreef Deadwood het volgende:
[..]
Jij ziet wat je wilt zien.
kijk naar 1:23, op deze manier verdedigen kan gewoon niet. Dit is niet een blunder dit is duidelijk een opzettelijk gemaakte fout, hij ziet welke richting de bal naartoe gaat, maar kiest ervoor de andere richting op te gaan en dan 'verward' kijken.
Als dat arrogante menneke wat minder cash op zijn bank had willen vangen had hij nu al in Engeland gezeten.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:04 schreef shaderon het volgende:
Wees blij dat hij eindelijk weer gaat spelen. Robben is ook weer fit.
Heb je nog nooit voetbal gekeken ofzo? Als iemand de bal wilt schieten kan je dat voorkomen door ervoor te springen en zonodig met je rugquote:Op maandag 21 januari 2013 00:55 schreef Deadwood het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je meer.
Hoe denk je, in het geval van die verdediger, met je rug tegen de bal, springend, te gaan verdedigen?
Datzelfde Nederlands Elftal speelde op het laatste toernooi drie wedstrijden en verloor er daarvan.... driequote:Op maandag 21 januari 2013 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja de aanvoerder van het Nederlands Elftal. poeh poeh creditsSneijder maakt zichzelf belachelijk door naar Gala te gaan.
Dat was al duidelijk. Er was gewoon vernieuwing nodig. Het lag er al dik boven op dat we dit EK niet zouden presteren.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Datzelfde Nederlands Elftal speelde op het laatste toernooi drie wedstrijden en verloor er daarvan.... drie![]()
Dus of dat nou iets is om fiertrots op te zijn
Als iemand van afstand gaat schieten, dan wel ja, maar niet als de bal voor je voeten valt.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:06 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Heb je nog nooit voetbal gekeken ofzo? Als iemand de bal wilt schieten kan je dat voorkomen door ervoor te springen en zonodig met je rug
Misschien willen ze Royston Drenthe ook wel aanschaffenquote:Op maandag 21 januari 2013 01:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hij heeft echt nog geluk gehad dat men in Turkije alleen maar naar de naam kijkt, anders had hij nooit een club gevonden.
Dus op basis van beeldanalyse kan je niet opmaken of een speler het opzettelijk heeft gedaan, omdat spelers eenmaal fouten maken.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Want verdedigers maken nooit fouten? Dan is zowat elke verdediger/speler ooit omgekocht.
Allemaal omgekocht:quote:Op maandag 21 januari 2013 01:19 schreef Deadwood het volgende:
[..]
Dus op basis van beeldanalyse kan je niet opmaken of een speler het opzettelijk heeft gedaan, omdat spelers eenmaal fouten maken.
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:24 schreef WammesWaggel het volgende:
Voor een extra ton per jaar levert hij zijn voorhuid in en gaat hij voortaan als Ahmed voor het leven
Allemaal onterecht bestraftquote:
Een schwalbe is dan ook hetzelfde als een blunder? Nogmaals hoeveel van die blunders zijn bestraft?quote:
Een blunder wordt bewust gedaan?quote:Op maandag 21 januari 2013 01:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Een schwalbe is dan ook hetzelfde als een blunder? Nogmaals hoeveel van die blunders zijn bestraft?
quote:Op maandag 21 januari 2013 01:47 schreef Deadwood het volgende:
Deze scheids maken zeker ook allemaal fouten.
Dat van dat filmpje was gewoon een blunder.quote:
Ik probeer duidelijk te maken wat het verschil is tussen een blunder (onbewust) en schwalbe (bewust).quote:Op maandag 21 januari 2013 01:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Nederlandse eredivisie is rot. Omgekocht, allemaal!
Dat hele omkoopschandaal gebeuren in Turkije kwam aan het rollen door afgeluistere telefoongesprekjes waarin geknipt en geplakt was.
[..]
Dat van dat filmpje was gewoon een blunder.
Ja en hoe weet jij dat in mijn filmpjes alles onbewust is en in dat (eerste)filmpje van jou dat het bewust is? Want dat is totaal niet merkbaar.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:56 schreef Deadwood het volgende:
[..]
Ik probeer duidelijk te maken wat het verschil is tussen een blunder (onbewust) en schwalbe (bewust).
Hoe weet jij dat over die knip en plak je hebt die telefoongesprekjes toch niet in bezit? En waarom zou er nou knip en geplakt worden?
oke, ik weet niks.quote:Op maandag 21 januari 2013 02:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja en hoe weet jij dat in mijn filmpjes alles onbewust is en in dat (eerste)filmpje van jou dat het bewust is? Want dat is totaal niet merkbaar.
Dat kwam zo in het nieuws naar voren.
Eens, kleine toevoeging: Sabri Sarioglu.quote:Op maandag 21 januari 2013 02:02 schreef PowerLoungen het volgende:
Lekker tegen die kutkoppen van oa Amrabat ,Burak en Terim aankijken.
Eens tot een bepaalde mate naar Shanghai Shenhua gaan op zn 28e zou extreem geweest zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 02:03 schreef Elfletterig het volgende:
Wat een onzin-klacht. Sneijder is een profvoetballer; iemand die zijn geld verdient met voetbal. Zaken als clubliefde of sportieve vooruitgang doen niet terzake.
Profvoetballers voetballen om zo veel mogelijk geld te verdienen in een paar jaar tijd. Als je dat niet kunt accepteren, zweer dan voetbal in z'n geheel af. Dit is namelijk hoe de sport werkt en waar het al jaren om draait.
Een Giggs, Een Gerrard. Een Maldini vroeger. Geen clubliefde nee?quote:Op maandag 21 januari 2013 02:03 schreef Elfletterig het volgende:
Wat een onzin-klacht. Sneijder is een profvoetballer; iemand die zijn geld verdient met voetbal. Zaken als clubliefde of sportieve vooruitgang doen niet terzake.
Profvoetballers voetballen om zo veel mogelijk geld te verdienen in een paar jaar tijd. Als je dat niet kunt accepteren, zweer dan voetbal in z'n geheel af. Dit is namelijk hoe de sport werkt en waar het al jaren om draait.
Wees reëel: dat zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen. Elke getalenteerde Nederlandse voetballer gaat - als het even kan - naar het buitenland om daar bakken met geld te verdienen.quote:Op maandag 21 januari 2013 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een Giggs, Een Gerrard. Een Maldini vroeger. Geen clubliefde nee?
Nu heb ik zin om zijn grafkop van zijn romp af te rukkenquote:Op maandag 21 januari 2013 02:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Eens, kleine toevoeging: Sabri Sarioglu.
[ afbeelding ]
[..]
Eens tot een bepaalde mate.
En dat is sportief belang.quote:Op maandag 21 januari 2013 02:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Elke getalenteerde Nederlandse voetballer gaat - als het even kan - naar het buitenland.
quote:Op maandag 21 januari 2013 02:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Soms wel, maar meestal ook gewoon portemonneebelang.
Meestal wel en soms uit financiele redenen bedoel je. en dat is dan meestal als ze op leeftijd zijn. Ik kan me geen speler indenken die de laatste paar jaar naar het buitenland vertrok alleen uit geldbelang.quote:Op maandag 21 januari 2013 02:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Soms wel, maar meestal ook gewoon portemonneebelang.
Niet alleen uit geldbelang nee. Hoewel er genoeg voetballers zijn die vanwege "sportief belang" vertrokken, om vervolgens kansloos op de bank te belanden (terwijl ze er financieel enorm op vooruit gingen).quote:Op maandag 21 januari 2013 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Meestal wel en soms uit financiele redenen bedoel je. en dat is dan meestal als ze op leeftijd zijn. Ik kan me geen speler indenken die de laatste paar jaar naar het buitenland vertrok alleen uit geldbelang.
Kom nou zegquote:Op maandag 21 januari 2013 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Meestal wel en soms uit financiele redenen bedoel je. en dat is dan meestal als ze op leeftijd zijn. Ik kan me geen speler indenken die de laatste paar jaar naar het buitenland vertrok alleen uit geldbelang.
als je prijzen wilt ga je naar gala. lijkt me niks voor sneijder om voor plek 8 te spelen in engelandquote:Op maandag 21 januari 2013 04:21 schreef TLC het volgende:
Sneijder wilde liever in de PL spelen, maar voelde zich te groot voor QPR.
QPR trok onlangs nog 2 Franse internationals aan.
Tsja meneer Sneijder, dan niet he
Bullshit.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:52 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Het is trouwens wel een goede indicator wat we de komende jaren van het Nederlands Elftal moeten verwachten. Voor de generatie Luuk de Jong/Maher/etc. zal een dergelijke club ook het hoogst haalbare zijn, wen er maar aan. De glorietijden zijn voorbij.
Laten we hopen dat Luuk de Jong/Maher/etc. een betere instelling hebben dan jijquote:Op maandag 21 januari 2013 09:52 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Het is trouwens wel een goede indicator wat we de komende jaren van het Nederlands Elftal moeten verwachten. Voor de generatie Luuk de Jong/Maher/etc. zal een dergelijke club ook het hoogst haalbare zijn, wen er maar aan. De glorietijden zijn voorbij.
Je bent Feyenoord fan toch? Kijk onder anderen eens naar je eigen jeugd en wat er een paar jaar geleden allemaal is weggekocht. Er staan echt genoeg gasten die nu de leeftijd 16-20 hebben die het gaan redden. Rekik, Aké, Kongolo, BMI, De Vrij, Kyle Ebecilio, Boëtius, Vilhena, Achabar, Bazoer, Locadia, Depay, Hendrix, Veltman, Van Rhijn, Ola John, Lukoki, het zijn allemaal grote talenten. Plus de spelers die nu begin 20 zijn, zijn over een paar jaartjes volgroeid. Anita, Clasie, Maher, Luuk de Jong, Krul, Zoet, Van Dijk, Janmaat, Narsingh, Strootman, Blind, Siem de Jong etc etc.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:55 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nou, laat dat betoog maar komen.
Over die eerste reeks namen kunnen we nog weinig zeggen, aangezien talent op die leeftijd nog niks hoeft te zeggen over het carriereverloop.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je bent Feyenoord fan toch? Kijk onder anderen eens naar je eigen jeugd en wat er een paar jaar geleden allemaal is weggekocht. Er staan echt genoeg gasten die nu de leeftijd 16-20 hebben die het gaan redden. Rekik, Aké, Kongolo, BMI, De Vrij, Kyle Ebecilio, Boëtius, Vilhena, Achabar, Bazoer, Locadia, Depay, Hendrix, Veltman, Van Rhijn, Ola John, Lukoki, het zijn allemaal grote talenten. Plus de spelers die nu begin 20 zijn, zijn over een paar jaartjes volgroeid. Anita, Clasie, Maher, Luuk de Jong, Krul, Zoet, Van Dijk, Janmaat, Narsingh, Strootman, Blind, Siem de Jong etc etc.
Als je echt denkt dat er van bovenstaande namen niemand doorbreekt ben je wel heel erg pessimistisch.
Ja leuk, de Turkse titel en Turkse beker (met alle respect natuurlijk)quote:Op maandag 21 januari 2013 09:22 schreef shaderon het volgende:
[..]
als je prijzen wilt ga je naar gala. lijkt me niks voor sneijder om voor plek 8 te spelen in engeland
Tsja een Feyenoordhand is gauw gevuld zullen we maar zeggenquote:Op maandag 21 januari 2013 09:52 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ajax en PSV staan al hoger op de UEFA ranglijst. Dus ja die zijn bewezen beterquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:44 schreef Piye het volgende:
Wij hebben als Nederlanders allemaal ons mond te houden over Galatasaray. Alsof wij hier betere clubs hebben.
Die UEFA ranglijst is soms echt vaag. Natuurlijk is Ajax wel een bazenclub hoor, maar Galatasaray is echt geen mindere club.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:27 schreef jamesb het volgende:
[..]
Ajax en PSV staan al hoger op de UEFA ranglijst. Dus ja die zijn bewezen beter
En Orduspor en Karabükspor zijn wel toppers wil u zeggen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:28 schreef Anti-feminist het volgende:
Ja maar dat zijn twee topteams praten wij over een willem 2 is het een ander verhaal.
Klopt. Prima club. Maar om nou te zeggen dat hij uit sportieve overwegingen daar naartoe gaat is natuurlijk onzin. Had hij beter naar Ajax kunnen teruggaan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Die UEFA ranglijst is soms echt vaag. Natuurlijk is Ajax wel een bazenclub hoor, maar Galatasaray is echt geen mindere club.
Ach het geld zal zeker meespelen, maar het kan ook een hele mooie ervaring zijn om naar een club te gaan die niet bij de Europese top zit. Ik vind dat Galatasaray daarvoor best een goede club is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:32 schreef jamesb het volgende:
t sportieve overwegingen daar naartoe gaat is natuurlijk onzin. H
Trabzonspor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:30 schreef jamesb het volgende:
[..]
En Orduspor en Karabükspor zijn wel toppers wil u zeggen?
Overigens is de Nederlandse competitie de laatste 30 jaar altijd nog beter geweest dan de Turkse.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |