Remember me staat tussen je likes op Facebook?quote:
Nooit.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Remember me staat tussen je likes op Facebook?__
wat, qm?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet ook nooit of een hectare nou 100 qm is of 100x100 m
serieusquote:
Oh wacht. Remember me is die film waarin iedereen dood gaatquote:Op zondag 20 januari 2013 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Remember me staat tussen je likes op Facebook?__
Autistquote:Op zondag 20 januari 2013 21:53 schreef Dientje12 het volgende:
Waarom zo snel, alle werpen gaan doorelkaar heen
Alleen hoofdrol speler.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Oh wacht. Remember me is die film waarin iedereen dood gaatJa dies leuk.
opp, inhoud, gewicht en tijd. geen probleem maar ik moet rekenen met zo veel verschillende matenquote:
quadratneter, vierkante meter dus als je te lui bent om een ² erboven te lepelen. Komt uit het Duits. Maar ik geef je hier gratis algemene kennis.quote:
Bedankt, hoewel ik het niet nodig zal hebben voor de toetsquote:Op zondag 20 januari 2013 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quadratneter, vierkante meter dus als je te lui bent om een ² erboven te lepelen. Komt uit het Duits. Maar ik geef je hier gratis algemene kennis.
Daarvoor was ook al de helft doodquote:Op zondag 20 januari 2013 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen hoofdrol speler.
Die trouwens in Remember me 100.000 keer leuker is dan in Twilight
Ah, succes danquote:Op zondag 20 januari 2013 21:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
opp, inhoud, gewicht en tijd. geen probleem maar ik moet rekenen met zo veel verschillende maten
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nu ik die quote van mij zie, ben ik onder vergeten te typen bij werpen
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Daarvoor was ook al de helft dood![]()
Twilight._!_!
Twilightquote:Op zondag 20 januari 2013 21:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Daarvoor was ook al de helft dood![]()
Twilight._!_!
Maar wat heb je dan nodig? Het rijtje van pico tot giga ofzo en dan tot 3 dimensies?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Bedankt, hoewel ik het niet nodig zal hebben voor de toets
Gister gezienquote:
Team Jakobquote:Op zondag 20 januari 2013 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was jij team Jakob of Team Edward?#Durfttevragen
Bella hihihiihi, ze zei alleen nooit wat dus was wel beetje jammer mja ken beurenquote:
ik moet werken met dm/m/km/hecto/are/dekameter/mm(2)(3) enzoquote:Op zondag 20 januari 2013 21:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar wat heb je dan nodig? Het rijtje van pico tot giga ofzo en dan tot 3 dimensies?
Dat krijg je toch in groep 8 ofzoquote:Op zondag 20 januari 2013 21:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik moet werken met dm/m/km/hecto/are/dekameter/mm(2)(3) enzo
Tuurlijk nietquote:
Omg stoer. Ik heb alleen de eerste 10 minuten van de eerste film gezien. Tering wat een klotefilm.quote:
Nee man, dat krijg je als je een jaar of 7 of 8 bentquote:
Breuken dan misschien. maar echt niet wiskunde hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee man, dat krijg je als je een jaar of 7 of 8 bent![]()
En ik kan ze nog steeds nietquote:Op zondag 20 januari 2013 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee man, dat krijg je als je een jaar of 7 of 8 bent![]()
Omdat je vóóraf het belang er nog niet van inzag.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:00 schreef Ga.aguyim het volgende:
waarom zie je dingen altijd pas in als het te laat is
Haterquote:Op zondag 20 januari 2013 21:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Omg stoer. Ik heb alleen de eerste 10 minuten van de eerste film gezien. Tering wat een klotefilm.
Dat kan echt nietquote:
Drinkze bitchiequote:Op zondag 20 januari 2013 22:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hater
Ik ga nog even chillen bij vrienden, doei mensjes
Juist, maar nu welquote:Op zondag 20 januari 2013 22:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat je vóóraf het belang er nog niet van inzag.
En wellicht nog steeds niet.
Net gegevenquote:Op zondag 20 januari 2013 22:01 schreef Ga.aguyim het volgende:
[ afbeelding ]
en dan ook nog met liters en tonnen, heeft iemand een trappetje of ezelsburg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |