hoe dat zo?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Boekenkast erbij
Ok, twee planken staan schoenen op, maar /care.
oei, dat wordt morgen en overmorgen dan helemaal afzienquote:Op zondag 20 januari 2013 21:56 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd op m'n bakkes gegaanspierpijn overal ik ga dood
Nog 16 van de 26 over
Schoenen stonden eerst verspreid over de kamer, dus in het kader van opruimen.quote:
Haha ja oudste eet meer dan z`n vader en ik bij elkaarquote:Op zondag 20 januari 2013 21:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Goeie TT!
Ja ik doe het ook weleens met gewoon een pak griesmeel en dan afwegen en losse stukjes amandel en wat vanille-extract erbij, maar dit is gewoon makkelijk. Ik maak natuurlijk ook maar kleine hoeveelheden, met die hokboeren bij jou maak je zo'n groot pak waarschijnlijk wat sneller op
oh zo, ik dacht dat je ineens een kast erbij had gekregenquote:Op zondag 20 januari 2013 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Schoenen stonden eerst verspreid over de kamer, dus in het kader van opruimen.Nu staan ze gezellig bij de "educatieve meuk" (lees: schoolboeken, kookboeken, woordenboeken enzovoorts).
Heb ik ook.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh zo, ik dacht dat je ineens een kast erbij had gekregen
meuk... tsja, ik moet binnenkort weer wat meuk gaan weggooien, ik ben echt een verrekte boekenhoarder
Nee voorlopig alleen op zondagquote:Op zondag 20 januari 2013 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oei, dat wordt morgen en overmorgen dan helemaal afzien
moet je nog door de weeks trainen ook?
nou ja, het zag er flink blessuregevoelig uitquote:Op zondag 20 januari 2013 22:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee voorlopig alleen op zondagjup velen velen pijn... Ah ja op een gegeven moment moet het beter gaan, zou je toch denken
Anyway nu douchen en naar bed
altijd relaxedquote:Op zondag 20 januari 2013 22:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Zus had een kast over, dus ingepikt. Er was nog een perfect hoekje over in m'n kamer.
Nope, die woont met d'r vent samen.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
altijd relaxed
Woont jouw zus eigenlijk ook nog thuis?
dus even die kast nog verhuisd ook?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope, die woont met d'r vent samen.
Had m'n pa vanmorgen meegenomen.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dus even die kast nog verhuisd ook?
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
"My sharona" als ringtone voor whatsappjes ingesteld
ik vind het zo'n lekker deuntjequote:
je vertelde vorige week nog dat je 2 weken geen klap had gedaan, dan had je moeten spreiden muppetquote:Op zondag 20 januari 2013 22:12 schreef Diconnected het volgende:
hurrrdurrr echt serieus ik ben blij als het woensdagmiddag 16.00 is.klotetentamens en projecten die allemaal in 2weken tijd af moeten
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sta morgen wel om half 9 op zodat ik zeker op tijd kom, verplicht college ugh
Niet dat half 9 zo'n shockerende tijd is maar ach
Ja ik wilde meer zeggen dat ik op tijd moest zijn met trein en gezeik enzo, maar komt niet echt over met om half 9 opstaan einzquote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik wilde meer zeggen dat ik op tijd moest zijn met trein en gezeik enzo, maar komt niet echt over met om half 9 opstaan einz
ach ja, als student vond ik dat ook een onchristelijke tijd om op te staan hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 22:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik wilde meer zeggen dat ik op tijd moest zijn met trein en gezeik enzo, maar komt niet echt over met om half 9 opstaan einz
Het helpt als je er iedere dag op hetzelfde tijdstip uitmoet. Dat studentenleven is zo onregelmatig als de pest.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ach ja, als student vond ik dat ook een onchristelijke tijd om op te staan hoor
idioot eigenlijk hoe dingen veranderen. Niet dat ik er écht aan gewend ben, maar het is wel eitsjes makkelijker geworden
ja das zeker zo. Moet er ook niet aan denken om enorm onregelmatig te werken. I need strcture to functionquote:Op zondag 20 januari 2013 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het helpt als je er iedere dag op hetzelfde tijdstip uitmoet. Dat studentenleven is zo onregelmatig als de pest.
diarreequote:Op zondag 20 januari 2013 22:22 schreef Dwyn het volgende:
Voordeel van chinees eten is dat je het ook zo weer kwijt bent.
Ik denk ook dat m'n scriptie daarom zo moeizaam gaat. Structuur, wasda?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja das zeker zo. Moet er ook niet aan denken om enorm onregelmatig te werken. I need strcture to function
Ja gelukkig heb ik nu elke dag wel college dus moet ik wel wat structuur aanmeten. Ik denk dat ik elke dag sowieso om 8:30 opsta. Met uitzondering op donderdag, dan om 6uur einzquote:Op zondag 20 januari 2013 22:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja das zeker zo. Moet er ook niet aan denken om enorm onregelmatig te werken. I need strcture to function
ja das ook wel begrijpelijk, moeilijk kut als je "mogelijk" vroeg weg moet.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh naja ik vind vroeg opstaan niet erg. Maar het was meer oh dan zit ik al om 9-9:15 klaar om om 11:30 weg te gaan zodat ik evt eerder weg kan![]()
(ERMAHGERD ik vergiste me bijna weer een uur net zoals de vorige keer dat ik 2uur op tentamen kon wachten)
Dat zou dus ZO niks voor mij zijn he. Helemaal tot 9 uur autisten want 'misschien bellen ze nog'quote:Op zondag 20 januari 2013 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja das ook wel begrijpelijk, moeilijk kut als je "mogelijk" vroeg weg moet.
Ik had dat een tijdje met een bijbaan, dan kon ik voor 8 uur gebeld worden of ik ergens heen moest, maar het kon ook zijn dat ze niet belden en dan was ik vrij. Echt.... zo kut. En dat mensen dan zeggen "dan heb je tenminste wat aan je dag als je dan opgestaan bent", nou, ik niet, ik ging dan als ik niet gebeld werd zo traag en sacho de dag door, dat ik alsnog geen reet deed... en ook geen geld kreeg omdat ik niet gewerkt had, dus dat was niks voor mij
checkquote:Op zondag 20 januari 2013 22:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat zou dus ZO niks voor mij zijn he. Helemaal tot 9 uur autisten want 'misschien bellen ze nog'
Ik heb het wel eens in het echt gezien.quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens in het echt gezien.
Al bleef die een stuk beter zitten.
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Misschien kunnen we het met Taart proberen op de schaarmeet
Freds huis verbouwen
FTFYquote:Op zondag 20 januari 2013 22:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nog ff doorhaken en dan zijn Kips kerstballen af einz
mijn kerstboom staat er anders alweer hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ermahgerdquote:Op zondag 20 januari 2013 22:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Omg ik wil deze
http://www.mijnnaamketting.nl/Product.aspx?p=2234&m=0
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Omg ik wil deze
http://www.mijnnaamketting.nl/Product.aspx?p=2234&m=0
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mijn kerstboom staat er anders alweer hoor
Ja ik ga niet pas weer in november beginnen want dan heb je ze over 10 jaar nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
ok, juni danquote:Op zondag 20 januari 2013 23:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik ga niet pas weer in november beginnen want dan heb je ze over 10 jaar nog niet!!!
Hoogtevrees jonguhquote:Op zondag 20 januari 2013 22:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Misschien kunnen we het met Taart proberen op de schaarmeet
Freds huis verbouwen
quote:
die flikkerde toch uit zijn kist bij zijn begrafenis?quote:
he bah... hoop dat slapen helpt!quote:Op zondag 20 januari 2013 23:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik voel me opeens toch een partij kut en ziekig, meh. Snel slapen en hopen dat t morgen over is
Oh zou best kunnenquote:Op zondag 20 januari 2013 23:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die flikkerde toch uit zijn kist bij zijn begrafenis?
Of ben ik in de war met een andere PLO-sjaal-drager?
Het was en is hommeles daar, zo, ben je weer op de hoogtequote:Op zondag 20 januari 2013 23:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh zou best kunnenIk ben niet zo op de hoogte van het middenoosten wel en wee
drink velen alcohol, tel schapen of masturbeer tot je moe bentquote:Op zondag 20 januari 2013 23:52 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben nog niet moe maar ik moet wel gaan slapen eigenlijk.
+1quote:Op zondag 20 januari 2013 23:52 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben nog niet moe maar ik moet wel gaan slapen eigenlijk.
ermahgerdquote:Op zondag 20 januari 2013 23:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.girlgonecountr(...)ough-greek-yogurt-3/
Omnomnom.
Ik ga zo wel even warm douchen ofzo!quote:Op zondag 20 januari 2013 23:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
drink velen alcohol, tel schapen of masturbeer tot je moe bent
ja weer zo'n lekker amerikaans product.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
I know right! Nu alleen ergens van die chocolate chips vinden...
kookwinkels, bakwinkels, of online.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
I know right! Nu alleen ergens van die chocolate chips vinden...
nee joh, die zijn gewoon in Nederland ook verkrijgbaar, bekendste merk is Callebautquote:Op zondag 20 januari 2013 23:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja weer zo'n lekker amerikaans product.
ik ga emigreren. en dan word ik 245 kilo.
ja maar niet van die mooie jonge, en niet overalquote:Op maandag 21 januari 2013 00:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee joh, die zijn gewoon in Nederland ook verkrijgbaar, bekendste merk is Callebaut
Haha, plus 1.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja weer zo'n lekker amerikaans product.
ik ga emigreren. en dan word ik 245 kilo.
daar heb je helemaal gelijk inquote:Op maandag 21 januari 2013 00:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja maar niet van die mooie jonge, en niet overal
ja dat zeker, echt belachelijk die prijzenquote:Op maandag 21 januari 2013 00:01 schreef Mirjam het volgende:
en je betaalt er vaak de hoofdprijs voor
oh ja goeie, ik wil ooit nog een keer naar een boerenbond/t winkelquote:Op maandag 21 januari 2013 00:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
chocolatechips hebben ze ook bij de boerenbond of andere landbouwwinkels. Gaan vaak wel per pond![]()
Per pond.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ja goeie, ik wil ooit nog een keer naar een boerenbond/t winkel
Nog nooit egweest en ben er wel benieuwd naar
6 km van mijn huis zit de dichtstbijzijndequote:Op maandag 21 januari 2013 00:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Per pond.Velen toetjes dit dat alles!
*googlet naar boerenbond winkel*
Niet te veel van verwachten hoorquote:Op maandag 21 januari 2013 00:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ja goeie, ik wil ooit nog een keer naar een boerenbond/t winkel
Nog nooit egweest en ben er wel benieuwd naar
ik bedoel ook meer voor de klus/tuin spullen eigenlijkquote:Op maandag 21 januari 2013 00:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Niet te veel van verwachten hoorTis een soort veredeld magazijn met een paar planken bakspullen
Maar vaak wel een goede prijs. Wij halen er voornamelijk diervoeder
Hebben ze wel maar geen uitgebreid assortiment.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik bedoel ook meer voor de klus/tuin spullen eigenlijk
Hebben ze daar ook mini kasjes enzo? Als we ooooooit de tuin gaan doen (we hebben een kleine tuin hoor), wil ik een mini kas tegen de schutting aan, lijkt me tof
ken je iemand met een Makro/Sligro pas? Daar hebben ze het ook namelijkquote:Op maandag 21 januari 2013 00:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
Geeneen in de buurt.Ik wil betaalbare chocolate chips.
Oeh, ja, goeden.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ken je iemand met een Makro/Sligro pas? Daar hebben ze het ook namelijk
serieus? oh, dat ga ik even onthouden en doorgeven aan mijn zus. Die heeft een ietsjes grotere tuin dan wij (voor stedelijke begrippen danquote:Op maandag 21 januari 2013 00:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hebben ze wel maar geen uitgebreid assortiment.
Kun je beter hier bestellen bij zo`n gebruikte kassen vent. Kost een knaak en een bounty en is helemaal op maat te bestellen
quote:Op maandag 21 januari 2013 00:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Intratuin met een Aan de dis afdeling heeft het ook. Jamin tegenwoordig ook, hobbyzaken ook..en anders een winkel van de leukste taarten..daar hebben ze het zeker
zal ik tegen die tijd doenquote:Op maandag 21 januari 2013 00:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jupjup, uiteraard
Moet je me tzt ff pmmen
Wat lief!quote:Op maandag 21 januari 2013 00:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga mijn naam veranderen in Mona denk ik
Ik hoor het welquote:Op maandag 21 januari 2013 00:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zal ik tegen die tijd doen
is voorlopig nog niet hoor, eerst wc oooooit afmaken (Koos heeft beloofd binnenkort éééécht het leidingwerk af te maken zodat de tegelzetter aan de gang kan en ik daarna) en dakkapellen erop gooien (morgen waarschijnlijk bouwvergunning indienen en dan in april komen ze
)
Als we dan nog centen hebben doen we cheap ass de tuin opknappen
houd je van de straatquote:Op maandag 21 januari 2013 00:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik hoor het wel
Je hebt nog zat te doen iig
quote:Vanwege voorbereidende handelingen bij het ingebruiknemen van de nieuwe databaseserver is FOK! zodadelijk ongeveer 10 minuten onbereikbaar. Groeten van GlowMouse.
Trustequote:Op maandag 21 januari 2013 00:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar dan roep ik alvast dat ik zo ga slapen. Truste!
pics or it didn't happen!quote:Op maandag 21 januari 2013 00:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga maar een soort van sociaal doen beneden denk ik.
Dat oogt eng.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:17 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.boerenbond-welkoop.nl/automatische-raamopener
zou dit ook voor je aars werken???
Wat, van m'n ma die een beetje zit te klooien met d'r tablet?quote:
en jou erbij jaquote:Op maandag 21 januari 2013 00:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat, van m'n ma die een beetje zit te klooien met d'r tablet?
ik vind het er serieus heel vies uit zien....quote:Op maandag 21 januari 2013 00:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.brendakookt.nl(...)-pindakaas-brownies/
Ik heb heul geen zin in foto's vandaag jonge.quote:
Ermahgerd IJs is stiekem eigenlijk Dannyquote:
Ik ben kaal.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ermahgerd IJs is stiekem eigenlijk Danny![]()
![]()
I KNEW IT!!!quote:
Beyond haz to be minequote:Op maandag 21 januari 2013 00:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.polishedcricke(...)-holos.html?spref=fb
Swatches van de nieuwe CC's.
Nu ga ik echt.
je had het eerder wel over die kast en bij de sportschool, zal de reclame-software wel als enige normale add-bare woord hebben gezien in heel dit topicquote:Op maandag 21 januari 2013 00:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom krijg ik reclames van een sport app? IS DAT EEN HINT?!
Was niet hier, heb geen ads op fok.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je had het eerder wel over die kast en bij de sportschool, zal de reclame-software wel als enige normale add-bare woord hebben gezien in heel dit topic
gij hipster!quote:Op maandag 21 januari 2013 00:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was niet hier, heb geen ads op fok.
Daar moest ik om lolleren.quote:
quote:De Vierkante Metertuin ook voor patiënten met een hersenbeschadiging (NAH Frontaal Syndroom)
De Vierkante Metertuin is ook geschikt voor mensen met een geestelijke beperking. Met name voor de groep die aan het NAH Frontaal Syndroom lijdt (NAH staat voor niet aangeboren hersenafwijking. En frontaal heeft op het gebied van planning en organisatie te maken. Ik zelf kan volgens de heren doktoren slechts 2 werkinstructies tegelijk uitvoeren of in beperkte mate de gevolgen overzien. Er gaat van alles fout, maar met behulp van de mensen van jullie vestiging in wekerom lukt het toch om een bescheiden oogst te krijgen. Dank voor jullie geduld en zorg voor jullie medemens.
Het is alleen jammer dat ik mijn kinderen niet meer mag zien en dat ik deze niet een stukje voorliefde voor het kweken van plantjes kan bijbrengen.\\
Maar, ja. Beperkingen maken mijn leven niet minder intressant.
Zo ben ik bezig om de vierkante metertuin te vervolmaken. Met een aantal ingrepen kun je er een prachtige buitenkas van maken! En wanneer het weer goed is, kun je dat zo weer - zonder al te veel moeite wegzetten.
paul heijnen uit ede
Bwehehehequote:Op maandag 21 januari 2013 01:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Gisteren was mooi trouwens, ik zat met een loller-collega naast me naar saaie kut-presentatie te luisteren, allemaal van die überserieuze figuren om ons heen. Zegt die knakker "de vraag is hoe kom je aan *insert persoonlijkheidsstoornis*?"
Wij allebei nét even IETS te hard "JA, MAAR HOE KOM JE ER WEER VANAF?"
Zeeeeer matig, maar zo grappig. Vooral dat zure mens met psychiatrisch kapsel, paarse poncho en dikke kralenketting wat ons aan zat te kijken, als blikken konden doden
Mss, hoe is het trouwens afgelopen met die brief die je naar de examencommissie hebt gestuurd, heb je daar nog iets van gehoord?quote:
Dat loopt nog, dus het is nog even afwachten. Ik geloof dat ze uiterlijk de tweede week van februari gereageerd moeten hebben.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Morning!
Ik haat mijn neusHij is schraal, doet pijn en zit vol met zut die er niet in hoort
[..]
Mss, hoe is het trouwens afgelopen met die brief die je naar de examencommissie hebt gestuurd, heb je daar nog iets van gehoord?
Ik heb een haantjequote:Op maandag 21 januari 2013 09:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ohai. Schrok me kapot van m'n wekker. Misschien toch maar een ander geluidje kiezen
Nouja ze hebben gisteren nogal gewaarschuwd voor hectische treinverkeer en filesquote:Op maandag 21 januari 2013 09:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb al 2x gehoord ' he, je bent er!'
Had dus best thuis kunnen blijven![]()
Ik heb wel wat praktisch werk te doen vanmiddag, dus ik dacht ik probeer het maar gewoon. Had uiteindelijk 10 min vertraging. Was rustig op perron en in de trein! En toen bedacht ik me dat alle TU studenten nu tentamenweek hebben, dus die hoeven dan niet allemaal op dat tijdstip met de treinquote:Op maandag 21 januari 2013 09:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nouja ze hebben gisteren nogal gewaarschuwd voor hectische treinverkeer en filesMaar ik vond het eik wel meevallen (of idd er werken er veel vanaf thuis; waardoor ik goed kon doorrijden
)
noezzquote:Op maandag 21 januari 2013 10:11 schreef Mirjam het volgende:
wachten op het klussenbedrijf, ik verveel me nu al
het is 13 over 10quote:Op maandag 21 januari 2013 10:13 schreef Miezziej het volgende:
Zou hier een gasmeneer komen op 10 uur, maar ik denk dat hij me vergeten is
(Toen ik hem vorige week belde had hij nog geen afspraken staan op deze dag)
ermahgerd als het 3 uur is is hij je vergetenquote:Op maandag 21 januari 2013 10:13 schreef Miezziej het volgende:
Wellicht is ie door de sneeuw en gladheid een beetje vertraagdquote:Op maandag 21 januari 2013 10:13 schreef Miezziej het volgende:
Ja maar ik moet nog naar het stadhuis dat had ik ook gezegd en dat zou allemaal goedkomen zei hijquote:
ja dat dusquote:Op maandag 21 januari 2013 10:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wellicht is ie door de sneeuw en gladheid een beetje vertraagd
meestal komen ze binnen een tijdsspanne van 2 uur, en dat is al heel coulant vind ik, vroeger moest je gewoon de hele dag thuisblijvenquote:Op maandag 21 januari 2013 10:36 schreef Miezziej het volgende:
Na hoe lang zouden jullie bellen dan?Ik vind een halfuur best lang hoor, maarja, ik ben meestal ook een halfuur te vroeg
Ik moet nog naar het stadhuissss
Ik vind dit ook te laat, maar ik kan heel slecht tegen te laat komenquote:Op maandag 21 januari 2013 10:36 schreef Miezziej het volgende:
Na hoe lang zouden jullie bellen dan?Ik vind een halfuur best lang hoor, maarja, ik ben meestal ook een halfuur te vroeg
Maar ik heb speciaal een afspraak gemaakt voor 10 uurquote:Op maandag 21 januari 2013 10:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
meestal komen ze binnen een tijdsspanne van 2 uur, en dat is al heel coulant vind ik, vroeger moest je gewoon de hele dag thuisblijven
Na een uur meestal. Als er specifiek een tijdstip genoemd is dan.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:36 schreef Miezziej het volgende:
Mensen met dit soort beroepen kunnen onmogelijk klokslag op tijd komen.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind dit ook te laat, maar ik kan heel slecht tegen te laat komen
De weersomstandigheden zijn niet standaard nu he.. Wie weet heeft hij flink last van de ijzel onderweg..quote:Op maandag 21 januari 2013 10:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind dit ook te laat, maar ik kan heel slecht tegen te laat komen
Dat kan best zijn, maar dat maakt het voor mij niet minder irritantquote:Op maandag 21 januari 2013 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mensen met dit soort beroepen kunnen onmogelijk klokslag op tijd komen.
quote:Op maandag 21 januari 2013 10:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De weersomstandigheden zijn niet standaard nu he.. Wie weet heeft hij flink last van de ijzel onderweg..
quote:Op maandag 21 januari 2013 10:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat kan best zijn, maar dat maakt het voor mij niet minder irritant
Dan kan ie toch even bellen!quote:Op maandag 21 januari 2013 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt. Alleen als ik een afspraak zou maken en ik heb daarna nog iets staan en geef dat duidelijk aan en er wordt gezegd dat het allemaal prima gaat lukken, dan vind ik wel dat ze daar (normaal gesproken, als het niet zulk weer is) voor moeten zorgen. Anders moeten ze zeggen dat je dan beter een andere dag/tijdstip kan kiezen..quote:Op maandag 21 januari 2013 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jupquote:
Ik zie het voor me, ik moest gnorken sorryquote:Op maandag 21 januari 2013 10:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JupBen zeer hard onderuit gegaan
![]()
Zo enen 'ik ga nu hier zo stoppen en dan ga ik me vasthouden en.. BAM' net voor de rand uiteraard
Das toch standaarduitrusting voor een student op weg naar college?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd ik neem een collegeblok en pennen mee, WAT IS DEZE
Neh afgelopen jaar -> iPad. Maar nu kan ik kiezen tijdens collegequote:Op maandag 21 januari 2013 10:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Das toch standaarduitrusting voor een student op weg naar college?
En dan zul je zien dat ie precies voor de deur staat als je nagels net in de lak zittenquote:Op maandag 21 januari 2013 10:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat kun je mooi doen terwijl je zit te wachten op de gasmeneer
ermahgerd snel lakken!quote:Op maandag 21 januari 2013 10:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dan zul je zien dat ie precies voor de deur staat als je nagels net in de lak zitten![]()
Murphy
quote:Op maandag 21 januari 2013 10:43 schreef Miezziej het volgende:
Ik word ook steeds gebeld door "microsoft" mensen
Zou voor mij niks zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neh afgelopen jaar -> iPad. Maar nu kan ik kiezen tijdens college
doen jullie op zondag trainen?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JupBen zeer hard onderuit gegaan
![]()
Zo enen 'ik ga nu hier zo stoppen en dan ga ik me vasthouden en.. BAM' net voor de rand uiteraard
jamaar jij bent betaquote:Op maandag 21 januari 2013 10:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zou voor mij niks zijn.Ik onthou dingen veel beter als ik ze opschrijf, met typen heb ik dat niet echt. Plus dat formules en zo niet echt handig snel in te voeren zijn op zo'n ding
ja maar je moet ook geen thee over je telefoon gooienquote:Op maandag 21 januari 2013 10:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd ik gooi thee over mn telefoon heen, klein beetje maar.
Brum: ALS IE ER MORGEN KAPOT IS DAN KAN T GOED DAAR AAN LIGGENZEG NOU NIET IK KAN DAAR NIET TEGEN ERMAHGERD
quote:
deze is ook wel aardigquote:Op maandag 21 januari 2013 10:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En ik moest lolleren om het postnl topic![]()
Je moet ten eerste je raam niet open zetten met dit weer.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:51 schreef Miezziej het volgende:
Iemand die langs mijn raam liep rookte een joint en nu heb ik wietgeur in me huis![]()
Durf mijn nagels niet te lakken omdat gasmeneer. Zal je zien dat ik net begin en dat hij dan komt
Jup een half gebrekkig engels sprekende kerel die je belt om te zeggen dat ie van microsoft is en dat er virus op de pc zit. En dan moet je naar bepaalde url gaan en als je daar naartoe gaat; activeert ie een programma waardoor ze de pc kunnen overnemen en hacken... Helaas trappen er nog meer in dan je zou denkenquote:Op maandag 21 januari 2013 10:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
HOEZO zou microsoft jou bellen, ze hebben nog nooit mij of iemand die ik ken gebeld, Dan ga je toch heel hard nadenken als ze jou bellen
Net als van die 'vul hier je bankgegevens in' mails![]()
![]()
Dat doe ik ook omdat ik het grappig vindquote:Op maandag 21 januari 2013 10:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja maar je moet ook geen thee over je telefoon gooien
derpjequote:Op maandag 21 januari 2013 10:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat doe ik ook omdat ik het grappig vind
Oh ja die heb ik al een keer gehoord jaquote:Op maandag 21 januari 2013 10:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup een half gebrekkig engels sprekende kerel die je belt om te zeggen dat ie van microsoft is en dat er virus op de pc zit. En dan moet je naar bepaalde url gaan en als je daar naartoe gaat; activeert ie een programma waardoor ze de pc kunnen overnemen en hacken... Helaas trappen er nog meer in dan je zou denken
Maar goed dan denk ik: HET KOMT ALLEMAAL GOED HET KOMT ALLEMAAL GOEDquote:
foon kan ook heel slecht tegen vocht... Ook al is het maar een beetje.....................quote:Op maandag 21 januari 2013 10:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar goed dan denk ik: HET KOMT ALLEMAAL GOED HET KOMT ALLEMAAL GOED
en dan komt brum dr doorheen met zo'n kutopmerking en dan is het echt van NEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 21 januari 2013 10:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
foon kan ook heel slecht tegen vocht... Ook al is het maar een beetje.....................![]()
BAKKESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BAKKES
BAKKES
![]()
FALERSquote:! Color Club was able to pre-sell the collection to some of our distributors in preparation for the Western Buying Conference. So you can feel safe in making an outside purchase (as long as you let us know how they came out)! Thank you for all of the excitement, we can't wait to hear what you think!!
Haha ja ik las het ook al "owjaaaa ok ja we hebben idd al presale gedaan dus have funquote:Op maandag 21 januari 2013 10:54 schreef Miezziej het volgende:
Afgelopen weekend niet echt op mijn laptop geweest, ik keek even op de Color Club FB en eerst zeiden ze PAS OP MET KOPEN SAMPLES BLABLA en toen zeiden ze van... yayy veel plezier met de lakjes?
Ik snap nie
En mijn raam is gewoon dicht, maar ik heb wel een open ventilatie rooster dinges. Verder maakt het me niet uit, maar ik dacht een paar seconden "he, wat ruik ik nou??"
quote:
Dus geen HTF Samples die straks duizenden euro's waar zijn hierquote:Op maandag 21 januari 2013 10:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Haha ja ik las het ook al "owjaaaa ok ja we hebben idd al presale gedaan dus have fun"
Mijn telefoon heeft een enorme regenbui en een niet-waterdichte tas ook overleefd, dus komt goedquote:Op maandag 21 januari 2013 10:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
HET KOMT ALLEMAAL GOED, IK HEB HEM NIET IN NAGELLAKREMOVER LATEN DRIJVEN
Een aaifoon kun je niet uit elkaar halen nie.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:58 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Mijn telefoon heeft een enorme regenbui en een niet-waterdichte tas ook overleefd, dus komt goed![]()
(Moest hem wel uit elkaar halen en de hele nacht laten drogen, maar hij doet het nog!)
Pehehehe nog zo'n pareltjequote:Op maandag 21 januari 2013 10:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
deze is ook wel aardigWGR / Bank gekocht bij woonsquare annuleren?
Geen losse accu? (geen verstand van aaifoon hierquote:Op maandag 21 januari 2013 10:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een aaifoon kun je niet uit elkaar halen nie.
Ja schroeven
NEINZquote:Op maandag 21 januari 2013 10:59 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Geen losse accu? (geen verstand van aaifoon hier)
Want ik had alleen accu eruit, en simkaart/sd kaart enzo.
Nee maar aan de andere kant: Geen nepperds en wel goeien holo's voor goeikoopquote:Op maandag 21 januari 2013 10:56 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Dus geen HTF Samples die straks duizenden euro's waar zijn hier![]()
Je bent geen puber meer dus gedraag je nou ook niet meer als 1, kay?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, maar het was echt 4 druppelsEn het hele scherm is glas op 1 knop na
quote:Op maandag 21 januari 2013 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je bent geen puber meer dus gedraag je nou ook niet meer als 1, kay?
Ik snap zelf ook wel dat er maar een kleine kans is dat ie kapot is, maar hoe brum dat zei daar kreeg ik het een beetje benauwd vanquote:Op maandag 21 januari 2013 11:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ok ok ik ga spees ook niet meer opnaaien. Maar ik denk dat je foon kapot is spees
Thehehehe ok ik kap
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik snap zelf ook wel dat er maar een kleine kans is dat ie kapot is, maar hoe brum dat zei daar kreeg ik het een beetje benauwd van
quote:Op maandag 21 januari 2013 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je bent geen puber meer dus gedraag je nou ook niet meer als 1, kay?
Als dat ding nu nog normaal werkt, zal het wel loslopen denk ikquote:Op maandag 21 januari 2013 11:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik snap zelf ook wel dat er maar een kleine kans is dat ie kapot is, maar hoe brum dat zei daar kreeg ik het een beetje benauwd van
Whut is die zo zwaar! Ik dacht dat t een klein hontje wasquote:Op maandag 21 januari 2013 11:05 schreef PriemGirl het volgende:
Afgelopen nacht overigens samson naar beneden mogen dragenHij slaapt dus altijd beneden. Maar op 1 of andere manier wou ie graag bij ons slapen. Dus hij janken. Wij negeren.... Hoor ik allemaal gestommel.........
Alleen zit er sinds een paar weken een deur bovenaan de trap en daar had ie dus heul niet op gerekendEn hij kan de trap niet af
Stond ie daar aan de deur te krabben gmrpfl
En is heul niet fijn een 12kilo hont naar beneden dragen met verrekes veul spierpijn
Ow, das nie fijn neequote:Op maandag 21 januari 2013 11:05 schreef PriemGirl het volgende:
Afgelopen nacht overigens samson naar beneden mogen dragenHij slaapt dus altijd beneden. Maar op 1 of andere manier wou ie graag bij ons slapen. Dus hij janken. Wij negeren.... Hoor ik allemaal gestommel.........
Alleen zit er sinds een paar weken een deur bovenaan de trap en daar had ie dus heul niet op gerekendEn hij kan de trap niet af
Stond ie daar aan de deur te krabben gmrpfl
En is heul niet fijn een 12kilo hont naar beneden dragen met verrekes veul spierpijn
Nouja 'zwaar'quote:Op maandag 21 januari 2013 11:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Whut is die zo zwaar! Ik dacht dat t een klein hontje was
Ja dat wist ik, maar nu zie ik echt een heule lange hont voor mequote:Op maandag 21 januari 2013 11:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nouja 'zwaar'![]()
Hij is nogal langwerpig he
![]()
Zal eens kijken of ik vanavond foto kan maken als ik em vast hebquote:Op maandag 21 januari 2013 11:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat wist ik, maar nu zie ik echt een heule lange hont voor me
Wel klote voor Cifquote:Op maandag 21 januari 2013 11:07 schreef PriemGirl het volgende:
En aangezien cif weer ziek thuis zit(2x griep in 2 weken... heeft momenteel echt een weerstand van niks
![]()
); mocht ik weer opstaan
Heb nog wel een van afgelopen week toen ik aan het facetimen was met mn schoonzus. Stond ie hele tijd zo..quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb nog wel een van afgelopen week toen ik aan het facetimen was met mn schoonzus. Stond ie hele tijd zo..
IK HOOR EEN BEKENDE STEM MAAR ZIE ZE NIET WAT IS DEZEN
En maar blijven kwispelen
[ afbeelding ]
Jupquote:
Sooooooo cutequote:Op maandag 21 januari 2013 11:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb nog wel een van afgelopen week toen ik aan het facetimen was met mn schoonzus. Stond ie hele tijd zo..
IK HOOR EEN BEKENDE STEM MAAR ZIE ZE NIET WAT IS DEZEN
En maar blijven kwispelen
[ afbeelding ]
Kan me voorstellen dat je het dan niet zo tof vindt om je weer ziek te moeten melden, maar als je heel het weekend al zo belabberd bent geweest heb je niet echt een andere optie neequote:Op maandag 21 januari 2013 11:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JupHij voelde zich ook behoorlijk bezwaard om z'n baas weer te moeten bellen vanmorgen; maar ik zei gisteren al: Als je ziek bent; dan is dat zo... Beter uitzieken dan belabberd naar het werk.. En al hele weekend ligt ie opgerold in een deken; dus dan schiet dat ook niet op
Hmm, lekker danquote:Op maandag 21 januari 2013 11:30 schreef Miezziej het volgende:
Gebeld en hij was het dus inderdaad vergeten.
Hij is er met 10 minuten zei hij. We zullen zienquote:Op maandag 21 januari 2013 11:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hmm, lekker dan![]()
Komt ie alsnog wel vandaag ergens of niet meer?
ERMAGERD zelfs m'n vader trapt daar niet in terwijl hij op een website nog zit van "KIEK IK BEN DE 100 MILJOENSTE BEZOEKER SNEL KLIKKEN EINZ"quote:Op maandag 21 januari 2013 10:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup een half gebrekkig engels sprekende kerel die je belt om te zeggen dat ie van microsoft is en dat er virus op de pc zit. En dan moet je naar bepaalde url gaan en als je daar naartoe gaat; activeert ie een programma waardoor ze de pc kunnen overnemen en hacken... Helaas trappen er nog meer in dan je zou denken
OMGquote:Op maandag 21 januari 2013 11:50 schreef Mirjam het volgende:
godverdomme zeg
de meesten van jullie weten wel hoe ik woon: binnenstad, smal kutstraatje
wordt er aangebeld.
is dit uw auto?
ja?
bleek de geldwagen compleet vast te zitten tussen het huis en de auto, s. had hem best scheef weggezet, of ik dat ding wilde verplaatsen, sta je mooi voor lul voor de hele straat
ik dat ding verplaatsen door de sneeuw na hem met blote handen sneeuwvrij gemaakt te hebben (auw) kwam dat ding helemaal niet meer weg
quote:Op maandag 21 januari 2013 12:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai![]()
Ik moest gisteren door de sneeuw naar huis vanaf m'n werk.
In de stad niet harder dan 30 gereden, de snelweg opgereden met 40 maar toen begon de file al. De a13 was zowaar sneeuwvrij gemaakt dus 60 gereden. Slippend door de bochten enz. Ik kom na een uur aan, ik kon gelukkig recht een parkeerplaats inrijden.. En ik krijg toch ineens een jankbui met uithalen en heel diep ademhalen.. Ik zo van "dafuq is deze?", want ik was juist blij dat ik het gered had, maar ik heb blijkbaar een uur lang nauwelijks adem gehaald
.
Ik ben zulks een watje in die sneeuw. Maar ik heb het wel gedaan
En goed ook
En je hebt niet die wagen gelijk even overvallen toen hij toch vast stond?quote:Op maandag 21 januari 2013 11:50 schreef Mirjam het volgende:
godverdomme zeg
wordt er aangebeld.
is dit uw auto?
ja?
bleek de geldwagen compleet vast te zitten tussen het huis en de auto, s. had hem best scheef weggezet, of ik dat ding wilde verplaatsen, sta je mooi voor lul voor de hele straat
ik dat ding verplaatsen door de sneeuw na hem met blote handen sneeuwvrij gemaakt te hebben (auw) kwam dat ding helemaal niet meer weg
quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 12:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai![]()
Ik moest gisteren door de sneeuw naar huis vanaf m'n werk.
In de stad niet harder dan 30 gereden, de snelweg opgereden met 40 maar toen begon de file al. De a13 was zowaar sneeuwvrij gemaakt dus 60 gereden. Slippend door de bochten enz. Ik kom na een uur aan, ik kon gelukkig recht een parkeerplaats inrijden.. En ik krijg toch ineens een jankbui met uithalen en heel diep ademhalen.. Ik zo van "dafuq is deze?", want ik was juist blij dat ik het gered had, maar ik heb blijkbaar een uur lang nauwelijks adem gehaald
.
Ik ben zulks een watje in die sneeuw. Maar ik heb het wel gedaan
En goed ook
quote:Op maandag 21 januari 2013 12:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
ERMAHGERD ik hoorde gister iemand over een puppy die kwijt was, hadden ze m met z'n pootjes onder tegen het ijs de volgende dag teruggevonden
Jemigquote:Op maandag 21 januari 2013 11:50 schreef Mirjam het volgende:
godverdomme zeg
wordt er aangebeld.
is dit uw auto?
ja?
In ieder geval goed verneuktquote:Op maandag 21 januari 2013 12:31 schreef Diconnected het volgende:
Een 2 voor m'n verneukte tentamen
![]()
Ermahgerd. Maar het is denk ik wel 'beter' dan het nét niet halen. Dat is zo'n frustratie.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:31 schreef Diconnected het volgende:
Een 2 voor m'n verneukte tentamen
![]()
Yepquote:
Ja idd, al had ik ook wel verwacht dat ik hem niet zou halenquote:Op maandag 21 januari 2013 12:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Ermahgerd. Maar het is denk ik wel 'beter' dan het nét niet halen. Dat is zo'n frustratie.
Eigenlijk is het beter dan een 5,4 inderdaadquote:Op maandag 21 januari 2013 12:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Ermahgerd. Maar het is denk ik wel 'beter' dan het nét niet halen. Dat is zo'n frustratie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |