Nee.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:15 schreef sneeuwtje het volgende:
Is het zo dat je eventueel kunt checkken wanneer het bezorgd kan worden. Want ik begin me flink te irriteren aan hen..
Alsof die indicatie kloptquote:
Ja maar, daar kun je toch alleen controleren hoe ver die al is met het zending? Bij mij staat de status nog steeds op Collectie-afgehaald.. Ik bedoel meer een Datum/tijdstip!quote:
Nee, als dat veranderd in "bezorgd" dan weet je het zekerquote:Op maandag 21 januari 2013 10:22 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
Ja maar, daar kun je toch alleen controleren hoe ver die al is met het zending? Bij mij staat de status nog steeds op Collectie-afgehaald.. Ik bedoel meer een Datum/tijdstip!
Hoezo raar?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat zou best raar zijn als je dat zou kunnen controleren
Gewoon om te janken dit! Ik heb een Spoed Service genomen, en nog steeds is er helemaal niets gedaan met mijn pakketje! Tis altijd wat met die klote Post nl. Mag ik rustig kwaad worden NU,NU!!!quote:Op maandag 21 januari 2013 10:23 schreef Impect het volgende:
[..]
Nee, als dat veranderd in "bezorgd" dan weet je het zeker
Rustigquote:Op maandag 21 januari 2013 10:25 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
Gewoon om te janken dit! Ik heb een Spoed Service genomen, en nog steeds is er helemaal niets gedaan met mijn pakketje! Tis altijd wat met die klote Post nl. Mag ik rustig kwaad worden NU,NU!!!
Nee, eigen schuldquote:Op maandag 21 januari 2013 10:25 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
Gewoon om te janken dit! Ik heb een Spoed Service genomen, en nog steeds is er helemaal niets gedaan met mijn pakketje! Tis altijd wat met die klote Post nl. Mag ik rustig kwaad worden NU,NU!!!
wiens schuldt bedoel je, Pardon moi? Zij moeten hn werk goed doen, BEGREPEN?! Laat me niet schreeuwen!!!quote:
Denk dat ik te grote voeten heb om in jou schoenen te staanquote:Op maandag 21 januari 2013 10:29 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
Hoezo jij je voelen, als je in mijn schoenen stond
Doe eens relaxed, van boos zijn ga je spelfouten makenquote:Op maandag 21 januari 2013 10:30 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
wiens schuldt bedoel je, Pardon moi? Zij moeten hn werk goed doen, BEGREPEN?! Laat me niet schreeuwen!!!
ermahgerd het is een pakjequote:Op maandag 21 januari 2013 10:30 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
wiens schuldt bedoel je, Pardon moi? Zij moeten hn werk goed doen, BEGREPEN?! Laat me niet schreeuwen!!!
Ja, dat denk ik.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:30 schreef Impect het volgende:
[..]
Denk dat ik te grote voeten heb om in jou schoenen te staan
Mag ik rustig mijn SPELFOUTEN maken! Ik ben woedend, razend, grrrrr!!!!!!quote:Op maandag 21 januari 2013 10:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe eens relaxed, van boos zijn ga je spelfouten maken.
Nee, eigen schuldquote:Op maandag 21 januari 2013 10:30 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |