Dan vond ik een eventuele overgang naar Tottenham toch beter nieuwsquote:Galatasaray werkt aan Sneijder
Galatasaray is met Internazionale in gesprek over een overgang van Wesley Sneijder. Dat meldt de Turkse club op de eigen website.
De club zegt verder de supporters op de hoogte te zullen houden van de ontwikkelingen.
Sneijder leeft al maanden in onmin met Inter, omdat hij zijn contract niet tegen slechtere voorwaarden wil verlengen. De aanvoerder van het Nederlands elftal wordt sindsdien niet meer opgenomen in de wedstrijdselectie en liet al weten open te staan voor een andere club.
bron
Utreg.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeker omdat het een Amsterdammer is
Zijn toch door in de CL. Dat zie ik een Nederlandse club niet doen.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:34 schreef Twiitch het volgende:
Galatasaray een Europese subtopper noemer
Die staan volgens mij nog niet eens in de top 50 van de UEFA club rankings.
En als ik me niet vergis staat zelfs de Eredivisie hoger genoteerd dan de Turkse competitie.
Maar goed, hij heeft zijn miljoenensalaris weten te behouden en dat is wat telt.
Blijkbaar hadden clubs daar dan totaal geen vertrouwen in. 6M pond is voor Engelse clubs echt een schijntje, en dat salaris is niet eens zo superhoog.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee. Maar dat niveau zou hij makkelijk aankunnen.
Een zwaluw maakt nog geen zomerquote:Op zondag 20 januari 2013 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn toch door in de CL. Dat zie ik een Nederlandse club niet doen.
Hij heeft inderdaad in een topteam goed gepresteerd dat jaar. Verder verbloemden zijn doelpunten het spel op het WK en is hij nimmer wereldtop geweest.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
In 2009-2010 was hij echt wel goed, daarna niet meer
In welke poule zaten ze?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn toch door in de CL. Dat zie ik een Nederlandse club niet doen.
Ja hij is speelgerechtigd voor Galatasaray in de CL.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:35 schreef speknek het volgende:
Ze staan nog wel op overwinteren in de CL, en ik denk dat Sneijder nog mee kan doen?
Persie is standaard 1 helft fantastisch en 1 helft onzichtbaar, Huntelaar is middelmaat en Greggie zit op de bank.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:38 schreef TLC het volgende:
Sneijder en Kuyt in Turkije, Matthijsen deze week nog zien stuntelen, Heitinga twittert meer over zijn ploeggenoten dan dat ie daadwerkelijk met ze meespeelt, VDW houdt de bank warm in Parijs, Willems, Robben ziet meer de dokter dan een bal, en Affelay vindt zichzelf nog altijd Barca niveau.
Naja dan maar 3 leuke wedstrijden zien van Oranje in Brazilie, veel erger dan het afgelopen EK kan het toch al niet meer worden.
Tsja, bijvoorbeeld Ajax zat vorig jaar ook maar met 1 topteam in de poule maar vlogen er ook uit.quote:
lolquote:Op zondag 20 januari 2013 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, bijvoorbeeld Ajax zat vorig jaar ook maar met 1 topteam in de poule maar vlogen er ook uit.
Eerst maar eens plaatsenquote:Op zondag 20 januari 2013 21:38 schreef TLC het volgende:
Naja dan maar 3 leuke wedstrijden zien van Oranje in Brazilie, veel erger dan het afgelopen EK kan het toch al niet meer worden.
ook weer zo overdreven om Clasie en Maher zo op te hemelen, ze spelen in de eredivisie tegen ploegen als VVV en Heracles.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Eerst maar eens plaatsen.
Van Gaal moet gewoon doorselecteren. Clasie en Maher erin. Sneijderwie?
Idd, kun je beter tegen Genclerbirgli en Antalyaspor spelen.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:45 schreef TLC het volgende:
[..]
ook weer zo overdreven om Clasie en Maher zo op te hemelen, ze spelen in de eredivisie tegen ploegen als VVV en Heracles.
Van een speler waarvan je niet zeker weet of dat hij het gaat maken lijkt me een erg hoog salaris toch een behoorlijke dwarsligger.. Ik bedoel bij welke club heeft hij het consequent op hoog niveau laten zien meerdere seizoenen?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:36 schreef alors het volgende:
[..]
Blijkbaar hadden clubs daar dan totaal geen vertrouwen in. 6M pond is voor Engelse clubs echt een schijntje, en dat salaris is niet eens zo superhoog.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |