Inter was natuurlijk ook al geen topclub, het beeld van Sneijder de topper is nogal kunstmatig en Nederlands. Die transfergeruchten over Man U en Liverpool kun je rustig op conto van de dikke duim schrijven. Als je iemand jaren groter hebt gemaakt dan hij is, dan is dat nog een manier om de moed erin te houden, maar meer ook niet.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Inter was natuurlijk ook al geen topclub, het beeld van Sneijder de topper is nogal kunstmatig en Nederlands. Die transfergeruchten over Man U en Liverpool kun je rustig op conto van de dikke duim schrijven. Als je iemand jaren groter hebt gemaakt dan hij is, dan is dat nog een manier om de moed erin te houden, maar meer ook niet.
Ferguson had geen zin om veel geld aan hem uit te geven. Erg gewilde speler idd.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:04 schreef speknek het volgende:
Nouja de zilveren bal, en Ferguson had laten weten best interesse in Sneijder te hebben, als het voor een goed prijsje kon, maar dat ging Inter natuurlijk niet doen (en Sneijder misschien ook niet).
Ik denk dat door deze move inderdaad bewezen is dat niemand op hem zat te wachtenquote:Op zondag 20 januari 2013 21:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ferguson had geen zin om veel geld aan hem uit te geven. Erg gewilde speler idd.
Belachelijk veel geld.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:08 schreef Mercan het volgende:
Deze bedragen die ik eerder noemde blijken aardig te kloppen.
Transferbedrag: ¤ 7.5 miljoen
Salaris: ¤ 4.3 miljoen per jaar.
Wat vinden jullie? (los van de club Galatasaray)
Ik denk als het transferbedrag zo 'bescheiden' is, het inderdaad Sneijder zelf is die de keuze voor cashen gemaakt heeft.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:08 schreef Mercan het volgende:
Stel dat hij had getekend bij ManU had je dat dan ook gezegd?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Maar dat komt ook omdat ie over zijn top is
Netto toch?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:08 schreef Mercan het volgende:
Ik denk dat hij wel moet aangezien niemand anders hem écht wil. Bij Galatasaray komt hij tenminste nog aan spelen toe, bij Inter niet meer.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik denk als het transferbedrag zo 'bescheiden' is, het inderdaad Sneijder zelf is die de keuze voor cashen gemaakt heeft.
Ach ja, bronnen rondom de club enzo. Er zijn nog wel meer Nederlandse voetballers die gepromoot worden met allerlei transfergeruchten, maar meestal blijkt er niets van en soms blijkt het gewoon een leugen, zoals in dit geval.quote:Nouja de zilveren bal, en Ferguson had laten weten best interesse in Sneijder te hebben, als het voor een goed prijsje kon, maar dat ging Inter natuurlijk niet doen (en Sneijder misschien ook niet).
Wijnaldum en Fer gingen beide voor ongeveer 5 miljoen weg, dan vind ik 7.5 voor Sneijder niet echt belachelijk veel.quote:
Hebben alleen niet hetzelfde tekengeld.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:13 schreef Mercan het volgende:
[..]
Wijnaldum en Fer gingen beide voor ongeveer 5 miljoen weg, dan vind ik 7.5 voor Sneijder niet echt belachelijk veel.
Als je het kan betalen als club, zie ik het probleem niet?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hebben alleen niet hetzelfde tekengeld.
Ik vond jouw vergelijking met Fer en Wijnaldum krom, dus daarom mijn reactie.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:14 schreef Mercan het volgende:
[..]
Als je het kan betalen als club, zie ik het probleem niet?
Denk het niet, hij zal na Galatasaray wel richting USA of Quatar gaan.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:15 schreef mrstylo het volgende:
Maar 3,5 jaar is wel heel erg lang. Niet zo slim van Galas.
Waarom? Grote club, mooie stad, Europese subtop.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:22 schreef vivelafete het volgende:
Jammer hoor!
Financieel is het natuurlijk heel goed te begrijpen, maar sportief is het waardeloos. Ik denk dat hij van een sportief grootst mogelijke carrière afscheid heeft genomen.
Had hem graag nog ergens in een grote competitie aan de slag gezien.
Onzin. Sneijder kan nog met gemak bij een ManU of Bayern mee.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:23 schreef Caland het volgende:
Europese subtop.
Precies waar hij thuishoort.
Ja, daarom gaat hij nu natuurlijk naar Turkije.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Onzin. Sneijder kan nog met gemak bij een ManU of Bayern mee.
Die zaten ook echt om hem te springen jaquote:Op zondag 20 januari 2013 21:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Onzin. Sneijder kan nog met gemak bij een ManU of Bayern mee.
Omdat er geen aanbiedingen kwamen vanwege geld op de knip en hij verpieterde bij Inter misschien?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:25 schreef Caland het volgende:
Ja, daarom gaat hij nu natuurlijk naar Turkije.
Nee. Maar dat niveau zou hij makkelijk aankunnen.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die zaten ook echt om hem te springen ja
Als hij echt zo goed was dan was er heus wel wat beters dan Galatasaray op zijn pad gekomen.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat er geen aanbiedingen kwamen vanwege geld op de knip en hij verpieterde bij Inter misschien?
Keek jij wel naar Inter, vorig jaar?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee. Maar dat niveau zou hij makkelijk aankunnen.
Maar een competitie die alles behalve tot de verbeelding spreekt.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom? Grote club, mooie stad, Europese subtop.
Precies waar hij thuishoort. Daar kan hij nog wel uitblinken, in Engeland was hij na een paar wedstrijden op het bankie komen te zitten.
Zo kan die hele Sneijder hype toch nog een beetje in stand gehouden worden.
Ja, maar dan had hij wellicht onder zijn top nog wat langer door kunnen gaan.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:11 schreef Mercan het volgende:
[..]
Stel dat hij had getekend bij ManU had je dat dan ook gezegd?
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:27 schreef Caland het volgende:
Sneijder is de meest overschatte voetballer van deze eeuw in dit land.
Noem jij nou Chelsea een subtop club?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, maar dan had hij wellicht onder zijn top nog wat langer door kunnen gaan.
Nu ik er nog wat langer overna denk is het misschien nog wel een aardige keuze. De echte topclubs willen hem niet hebben. En hij is 28, dus waar hij ook tekent, daar komt hij dan ook niet meer terecht. Dan moet hij dus uit subtopclubs gaan kiezen. En dan kan je kiezen uit 1 miljoen per jaar bij een Malaga, of 4 miljoen bij Galatasaray.
Ik denk dan, je hebt geld zat, ga naar Malaga of Chelsea of zo, zodat je tenminste nog wat langer mee kan blijven doen in het Nederlands Elftal, maar goed.
Zeker omdat het een Amsterdammer isquote:Op zondag 20 januari 2013 21:27 schreef Caland het volgende:
Sneijder is de meest overschatte voetballer van deze eeuw in dit land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |