Jup, rechtsboven je bericht het 2e icoontje van rechts aanklikken, edit.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:18 schreef onzekermeisje het volgende:
kan ik me post nog bewerken om er spaties tussen te doen?
sorry ik ben nieuw hier..
nee hij komt niet voor me opquote:Op zondag 20 januari 2013 21:20 schreef Vivi het volgende:
Komt je vriend niet voor je op dan? Meisje, je verdient beter.
Dan is het een eikel, echt hoor. Draai het eens om, jij zou toch ook niet toelaten dat je vriendinnen zo over/tegen je geliefde spraken? Bij mij zou het exit zijn.quote:
Ga met hem een serieus gesprek hierover voeren, en zeg dat je het uitmaakt als hij het blijft toelaten dat z'n vrienden zich zo tegen jou gedragen.quote:
ik heb nu ook eigenlijk al zijn vrienden geblokkeerd...quote:Op zondag 20 januari 2013 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
Je vriend zou inderdaad voor je op moeten komen, maar je moet ook een beetje voor jezelf opkomen. En verwijder vooral je Facebook status niet, dan laat je zien dat jij er mee zit en dat vinden zij alleen maar leuk
Oké... Even een vraagje tussendoor, ben je geboren in Nederland maar is je familie gewoon Aziatisch of ben je zelf in Azië geboren en later in Nederland komen wonen? Oh en welk opleidingsniveau doe je/heb je gedaan?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:29 schreef onzekermeisje het volgende:
[..]
we zijn rond de 19 jaar dit jaar worden ze 20.
Dan zijn ze wel heel kinderachtig bezig. En je vriend zou inderdaad voor je op moeten komen.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:29 schreef onzekermeisje het volgende:
[..]
we zijn rond de 19 jaar dit jaar worden ze 20.
Is dit relevant voor haar probleem?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Oké... Even een vraagje tussendoor, ben je geboren in Nederland maar is je familie gewoon Aziatisch of ben je zelf in Azië geboren en later in Nederland komen wonen? Oh en welk opleidingsniveau doe je/heb je gedaan?
Nee, zoals ik al zei, even een vraagje tussendoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is dit relevant voor haar probleem?
Oh TS, praat erover met zijn vrienden, face to face, hoeft niet met hun allemaal tegelijk maar misschien is er wel 1tje die het minst kinderachtig doet en die kan je dan aanspreken, dan wordt het hopelijk duidelijk voor hun dat ze hartstikke laag bezig zijn.
Tja, als ik dit lees kan ik me dat beeld dat die vrienden hebben wel een beetje voorstellen.quote:deden alles samen. samen uit. samen thuis. samen naar de bios en dat was allemaal heel leuk en gezellig.
Ik zou me lekker aansluiten bij de rest van de exen!quote:Op zondag 20 januari 2013 21:15 schreef onzekermeisje het volgende:
Nu in 2013 zijn al zijn vrienden dus vrijgezel en ik ben als enigste over...
Echt dit. Als ze dat tegen mijn vriendin zouden zeggen zou ik toch vriendelijk, doch dringend, hebben vermeld dat ik daar niet van gediend ben.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:51 schreef AnnaTralala het volgende:
Zou het heel onaantrekkelijk en frustrerend vinden als je vriend zo´n ruggengraatloos persoon is! Maarja, wat doe je eraan. Zeg duidelijk tegen hem dat je het vervelend vindt en dat je wil dat hij voor je opkomt als zijn vrienden iets naars over/tegen je zeggen.
Zoek zelf vrienden. Ik weet dat dat niet zo 1-2-3 gedaan is, maar dan voel je het minder als een gemis als hij bij zijn vrienden is, dan kun jij immers bij jouw vrienden zijn. En lijkt me ook wel fijn als er mensen in je directe omgeving zijn die je gewoon als persoon behandelen en niet als ´die chinees´. Stelletje wereldvreemde sukkels.
Dit.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:20 schreef Vivi het volgende:
Komt je vriend niet voor je op dan? Meisje, je verdient beter.
Omdat Chinezen de wereld willen overnemen, nou goed?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:30 schreef lovely_sunset het volgende:
ik mijn vriendengroep zit ook zon kutchinees die is wat met mijn ex begonnen. ik had gehoopt datie wel weg zou rotten uit mijn vriendengroep maar dat gaat nu dus niet meer gebeuren. Maar goed. ze staart de hele tijd naar mijn tieten. ze heeft zelf geen tieten, waarom is dit?
Heb ik ook niet gedaan ofzoquote:Op zondag 20 januari 2013 23:06 schreef Isildur het volgende:
[..]
of je voegt gewoon wat nuttigs toe..
Deze man weet!quote:Op zondag 20 januari 2013 23:51 schreef schaap000 het volgende:
Vrienden maken onderling altijd wel grapjes over elkaars vriendinnen. Ik vind dat niet zo gek.
Ook vind ik het heel normaal dat hij af en toe ook gewoon een weekend met zijn vrienden wilt chillen.
Wat ik wel wat ver vind gaan is dat die vrienden op jou status reageren op facebook.
Praat er inderdaad gewoon eens over met je vriend. En trek je gewoon niet teveel aan van die vrienden joh
Dit gaat zoals TS het verwoordt wel wat verder dan 'grapjes'...quote:Op zondag 20 januari 2013 23:51 schreef schaap000 het volgende:
Vrienden maken onderling altijd wel grapjes over elkaars vriendinnen. Ik vind dat niet zo gek.
Ook vind ik het heel normaal dat hij af en toe ook gewoon een weekend met zijn vrienden wilt chillen.
Wat ik wel wat ver vind gaan is dat die vrienden op jou status reageren op facebook.
Praat er inderdaad gewoon eens over met je vriend. En trek je gewoon niet teveel aan van die vrienden joh
ook een beetje dit. Nu kom je over als zo'n tutje die op haar 20ste al een burgerlijk typje is geworden die alleen nog maar dingen wil ondernemen met andere stelletjes, want dat is zo volwassen.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:58 schreef Nobu het volgende:
[..]
Tja, als ik dit lees kan ik me dat beeld dat die vrienden hebben wel een beetje voorstellen.
Echt he, af en toe een grapje moet kunnen maar hij mag wel beetje voor zijn meisje opkomen.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:35 schreef euphoria19 het volgende:
[..]
Dan zijn ze wel heel kinderachtig bezig. En je vriend zou inderdaad voor je op moeten komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |