quote:Op zondag 20 januari 2013 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah okenaja ik heb nog nooit in mijn leven iets driedemensionaal gezien dus
Ik heb een oogafwijking dus.quote:
oh vandaar UIquote:
Sophiaquote:Op zondag 20 januari 2013 20:36 schreef supersof het volgende:
Zaterdag kwam er een vrouw bij het brood. Zegt ze: "Hee Sophia, jij hier." Ik: "Eeeh ja"
En later tegen mn collega: "Ik had echt geeeeen idee wie dat was"En die college lag helemaal strak omdat het zo awkward was
![]()
Dit is zo herkenbaar.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:36 schreef supersof het volgende:
Zaterdag kwam er een vrouw bij het brood. Zegt ze: "Hee Sophia, jij hier." Ik: "Eeeh ja"
En later tegen mn collega: "Ik had echt geeeeen idee wie dat was"En die college lag helemaal strak omdat het zo awkward was
![]()
Niet echt, maargoed.quote:
Ik heb wel eens gehad dat ik iemand aansprak en dat het toen een ander bleek te zijn. Toen heb ik maar net gedaan alsof ik hem kende en zo'n tien minuten met die persoon gepraat, hij begreep er niets van en het was best wel ongemakkelijkquote:Op zondag 20 januari 2013 20:36 schreef supersof het volgende:
![]()
hahahaha ja echt hequote:Op zondag 20 januari 2013 20:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dit is zo herkenbaar.![]()
![]()
'Heee. Hoe is het?'
'Hoi. Ja. Eh. Goed?'
en dat je dan echt denkt wtf wie was dat.
Speelde je ook in die soap?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:39 schreef Stuart het volgende:
Ik heb wel eens gehad dat een medewerkster van Morrisons mij aanspraak 'omdat ze me herkende van een soap van TV'
Neequote:Op zondag 20 januari 2013 20:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Speelde je ook in die soap?
Ja dat is mijn naamquote:
hahaah loop dan gewoon weg ofzoquote:Op zondag 20 januari 2013 20:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat ik iemand aansprak en dat het toen een ander bleek te zijn. Toen heb ik maar net gedaan alsof ik hem kende en zo'n tien minuten met die persoon gepraat, hij begreep er niets van en het was best wel ongemakkelijk
Wijsheid alluszquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |