quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:30 schreef Adelante het volgende:
Best aardige eerste aflevering. Kevin Bacon wordt wel oud zeg. Maar gelukkig is er Natalie Zea
Aangezien hij nu 6 nieuwe moorden heeft gepleegd zal hij daar eerst nog voor terecht moeten staan, dus die executie wordt vast uitgesteld.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:50 schreef Adelante het volgende:
Die kerel zou over twee weken geexecuteerd worden, is dit nu van de baan na zijn uitbraak of heeft ie daar nu zijn zoontje voor ontvoerd?
Dat is een andere Kevin.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:04 schreef byah het volgende:
Ik moet de hele tijd aan waterwold denken, en dat is waarschijnlijk nou net niet de bedoeling
Totaal niet, die neger uit Dexter (Mike) speelt hier ook agent!quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:25 schreef Buster91 het volgende:
Is het raar dat ik het heel erg op het vorige seizoen van Dexter vond lijken? Met Travis en het naspelen van de tableaus?
Ook dat idd, maar ik bedoelde meer de crimes scenes. Hier worden de moorden opgehangen aan een dichter en zijn werk. In Dexter doelde het geloof als hoger doel. Ook de teksten in bloed op de muur en bepaalde specifieke personen die als slachtoffer moesten dienen voor de killer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:36 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Totaal niet, die neger uit Dexter (Mike) speelt hier ook agent!
Klopt hoor, bedoelde Mike meer als aanvulling op wat jij noemde!quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:53 schreef Buster91 het volgende:
[..]
Ook dat idd, maar ik bedoelde meer de crimes scenes. Hier worden de moorden opgehangen aan een dichter en zijn werk. In Dexter doelde het geloof als hoger doel. Ook de teksten in bloed op de muur en bepaalde specifieke personen die als slachtoffer moesten dienen voor de killer.
The Following slaat als naam natuurlijk op de volgelingen van Purefoy. Denk aan The Mentalist en Red John. Purefoys karakter is je enige kans in principe om meer moorden tegen te houden. Zoals ze in de serie met onzin technisch jargon (he uses different URL's, no shit dat doet iedereen op internet als ze meerdere site bezoeken) zeggen honderden blogs etc. Eindeloos veel volgelingen zou hij kunnen hebben. Naast de rode draad zal je dus ook wel een soort case of the week kunnen hebben.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:48 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Kevin Bacon![]()
![]()
Maar dit lijkt iets alsof het in 1,5 uur afgerond kan worden. Ik wacht op ep2....maar denk dat het als film meer kans had gemaakt...wordt vervolgd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |