SPOILER!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:02 schreef wolfrolf het volgende:
Dat zijn een hele berg doden in 1 aflevering
Het komt allemaal aardig op gang. Leuke twist met die chick uit de metro die een follower blijkt te zijn!
Ja anders kan je het toch ook niet spoilen?quote:
Dat heb ik ook.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:33 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Ja anders kan je het toch ook niet spoilen?
Maar ok ook wel logisch anders kan je hier ook niet over de following praten...
Weet nog niet echt wat ik moet verwachten van het nieuwe seizoen.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:33 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Ja anders kan je het toch ook niet spoilen?
Die zag ik vanaf moment 1 al aankomen. Ze overleefde de slachtpartij, leek meteen geïnteresseerd in Ryan en is het type vrouw dat Ryan aantrekkelijk vind. Het lag er dik bovenop.quote:De twist met metro vrouw vind ik dan wel weer aardig, die zag ik niet aankomen.
Maar dat kon ook niet echt volgens mij.
Je hebt een punt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:00 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Die zag ik vanaf moment 1 al aankomen. Ze overleefde de slachtpartij, leek meteen geïnteresseerd in Ryan en is het type vrouw dat Ryan aantrekkelijk vind. Het lag er dik bovenop.
Dat ze mama was van de tweeling had ik dan weer niet verwacht.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je hebt een punt.
Een mens kan niet alles zien he
yup. TWIST!quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:07 schreef EddyAlbena het volgende:
Was die FBI vrouw nou met die chick van Joe aan het praten?
Zo, scherp van jou.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:07 schreef EddyAlbena het volgende:
Was die FBI vrouw nou met die chick van Joe aan het praten?
Ik denk het.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:09 schreef FoXje het volgende:
Kijken zo weinig mensen The Following ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |