Gedaan, en nu?quote:
Onderweg, zie je vanavond om 12 uur met geluk.quote:
Mallerdquote:
Kus.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Onderweg, zie je vanavond om 12 uur met geluk.
Liefde kent geen tijdquote:Op zondag 20 januari 2013 19:12 schreef 2Happy4U het volgende:
Je Leila adoratie begint oud te worden.
Fijn welquote:
Of op Second Lovequote:Op zondag 20 januari 2013 19:14 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ga me inschrijven op Pepper.
Niet op edarling want ik heb geen niveau
Datingsitesquote:Op zondag 20 januari 2013 19:14 schreef Angel-Joy het volgende:
Flirten is niet strafbaarquote:
date roald gewoonquote:Op zondag 20 januari 2013 19:14 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn horoscoop zegt dat ik verliefd word in 't voorjaar, dus ik moet opschieten met zoeken oke.quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn horoscoop zegt dat ik verliefd word in 't voorjaar, dus ik moet opschieten met zoeken oke.
quote:
Met wie? ;oquote:Op zondag 20 januari 2013 19:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik flirt al genoeg op FOK!
[..]
Nee bedankt![]()
Hij is niet mijn type.
Je kan het ook dichterbij huis zoeken. De buurjongen, de jongen naast wie je zit bij Duits of weet ik veel.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn horoscoop zegt dat ik verliefd word in 't voorjaar, dus ik moet opschieten met zoeken oke.
Wat is dat voor gare combinatie?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:18 schreef IlBacio het volgende:
Nou ik heb dus couscous met friet gehad.
Misschien komt de liefde wel naar jou toe?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:18 schreef IlBacio het volgende:
quote:
Dat is zo saai, ik wil iets spannends.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je kan het ook dichterbij huis zoeken. De buurjongen, de jongen naast wie je zit bij Duits of weet ik veel.
Je college van de vulploeg
Whatever, kan iedereen zijn
Iedereen. Duh.quote:
* IlBacio is onderwegquote:Op zondag 20 januari 2013 19:18 schreef IlBacio het volgende:
[..]
Misschien komt de liefde wel naar jou toe?
Allebei is lekker. Dus zal wel goeden combinatie zijn geweest.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:18 schreef IlBacio het volgende:
Moet zeggen dat ik het ook niet heel lekker vindtquote:Op zondag 20 januari 2013 19:19 schreef IlBacio het volgende:
[..]
Ik woon thuis en mijn moeder lust geen couscous dus ging ze friet halen.
Niks komt naar me toe, ik moet ervoor werken.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:18 schreef IlBacio het volgende:
[..]
Misschien komt de liefde wel naar jou toe?
Ik verdien toch wel beter, toch?quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik het ook niet heel lekker vindt
Het was beter dan softijs met frietquote:Op zondag 20 januari 2013 19:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Allebei is lekker. Dus zal wel goeden combinatie zijn geweest.
En Heppie, zie je, het is friet. FRIET ZEG IK JE.
Nou en. Ik zou het ook doen met iemand van 6 hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 19:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is zo saai, ik wil iets spannends.
En enige man waar ik interesse in heb is eigenlijk de zoon van mijn baas, maar hij is 26
ga dan naar een swingers clubquote:Op zondag 20 januari 2013 19:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik flirt al genoeg op FOK!
[..]
Nee bedankt![]()
Hij is niet mijn type.
Frietquote:Op zondag 20 januari 2013 19:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Allebei is lekker. Dus zal wel goeden combinatie zijn geweest.
En Heppie, zie je, het is friet. FRIET ZEG IK JE.
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nou en. Ik zou het ook doen met iemand van 6 hoor
Van jou eis ik al helemaal geen tegenspraak.quote:
Ga er lekker zelf heen.quote:
Pedo.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nou en. Ik zou het ook doen met iemand van 6 hoor
Waar heb je zin in?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LALALALALALALA
Hebben je ouders weer alleen achter gelaten?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ook.
Nog niet gegeten.![]()
het is half 8 verdomme.
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:23 schreef IlBacio het volgende:
[..]PatatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, want 16+ is legaal.
Heppie is pas een pedo.
Waarom dat dan ;squote:Op zondag 20 januari 2013 19:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, want 16+ is legaal.
Heppie is pas een pedo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dit is friet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zien jullie het verschil in grootte?LALALALALALALA
Ik wel maar dat was vies dus dat telt nietquote:Op zondag 20 januari 2013 19:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ook.
Nog niet gegeten.![]()
het is half 8 verdomme.
Jep.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hebben je ouders weer alleen achter gelaten?
Ga zelf koken danquote:Op zondag 20 januari 2013 19:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jep.
'Ik ga bij oma eten, wil je mee?'
'Nee.'
'Oh. Dan zoek je zelf maar uit wat je gaat eten. Doei.'
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:24 schreef IlBacio het volgende:
kijk jongens dit is patat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dit is friet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zien jullie het verschil in grootte?Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
Pizza bestellenquote:Op zondag 20 januari 2013 19:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jep.
'Ik ga bij oma eten, wil je mee?'
'Nee.'
'Oh. Dan zoek je zelf maar uit wat je gaat eten. Doei.'
Maar dat maakt jou weer een cougar.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]![]()
Best wel jabijna 20
![]()
Mja. Mja. Geestelijk is ie een jaar of vijf, dus dat mag wel dan.
Jaa.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:24 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik wel maar dat was vies dus dat telt niet
Ah maar goudgele frietjes in een echte frietzak met ranzige, vette mayonaise terwijl je in een grote stad bent
Ik denk dat Heppie beter weet wat jouw andere skills zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:26 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Vraag maar aan Heppie hoe goed mijn kookskills zijn.
Hebben jullie een rl relatie? (als ik zo vrij mag zijn)quote:Op zondag 20 januari 2013 19:26 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Vraag maar aan Heppie hoe goed mijn kookskills zijn.
hihihiquote:Op zondag 20 januari 2013 19:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat Heppie beter weet wat jouw andere skills zijn.
Nee alleen op FOK!quote:Op zondag 20 januari 2013 19:27 schreef IlBacio het volgende:
[..]
Hebben jullie een rl relatie? (als ik zo vrij mag zijn)
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat Heppie beter weet wat jouw andere skills zijn.
En dat dan aan wildvreemde voorbijgangers afsmerenquote:Op zondag 20 januari 2013 19:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jaa.In een zakje inderdaad en dat je hele vingers dan onder de mayonaise zitten.
Je geeft een bepaald beeld af ja.quote:
Shht. Laat mij.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar dat maakt jou weer een cougar.
Voeten likken?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wil je weten wat mijn specialiteit is??![]()
ik wel.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wil je weten wat mijn specialiteit is??![]()
Breng je daar je specialiteit tot uiting?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:29 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ga douchen en neem jullie allemaal mee.
Dat is gewoon niet waar.quote:
Geen ervaring mee dat.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:28 schreef Faux. het volgende:
[..]
En dat dan aan wildvreemde voorbijgangers afsmeren
Nee garpje hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 19:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet waar.
[..]
Geen ervaring mee dat.Leuk wel?
En dan vol geslagen worden, mooie tijden.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:28 schreef Faux. het volgende:
[..]
En dat dan aan wildvreemde voorbijgangers afsmeren
Oké goed laat maar. Mental image alles.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zei MIJN specialiteit, niet dat van iemand anders met wie ik had gekkie xD
Nou?quote:
Ik denk niet dat je het fijn vindt.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Breng je daar je specialiteit tot uiting?
Ball-crunching?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou?
[..]
Ik denk niet dat je het fijn vindt.
Jij denkt zelf in beeldenquote:Op zondag 20 januari 2013 19:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Oké goed laat maar. Mental image alles.
Nou kan je vertellen wat je specialiteit isquote:Op zondag 20 januari 2013 19:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou?
[..]
Ik denk niet dat je het fijn vindt.
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:31 schreef IlBacio het volgende:
[..]
En dan vol geslagen worden, mooie tijden.
Gadver..quote:Op zondag 20 januari 2013 19:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Iets met mijn voeten.
Want oefening baart kunst, ik heb heel vaak geoefenend xD
Kan wel.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:33 schreef IlBacio het volgende:
[..]
Nou kan je vertellen wat je specialiteit is![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Iets met mijn voeten.
Want oefening baart kunst, ik heb heel vaak geoefenend xD
Niet belachelijk maken, ze heeft er vele mooie herinneringen aanquote:Op zondag 20 januari 2013 19:34 schreef IlBacio het volgende:
[..]![]()
Mensen die daar opgewonden vaan raken
Waarom wil je dat kunnen?quote:
Ik heb er een trauma aan.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet belachelijk maken, ze heeft er vele mooie herinneringen aan
Waarom wou je dat kunnen dan?quote:
Zat je vriendje ook op FOK!?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Laten we over iets anders hebben nu, anders moet ik een psycholoog bellen :S
Gebeurt bij jou straks ook.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:38 schreef Hypocriet het volgende:
Wel lullig voor hem dat iedereen dat weet nu eigenlijk.
tja liefde he!quote:Op zondag 20 januari 2013 19:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Laten we over iets anders hebben nu, anders moet ik een psycholoog bellen :S
Ken ik ook nietquote:Op zondag 20 januari 2013 19:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jij kent Heppie nog niet goed genoeg, dat is duidelijk.
Not à single fuck is given.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:38 schreef Hypocriet het volgende:
Wel lullig voor hem dat iedereen dat weet nu eigenlijk.
Vandaar dus.quote:
Hm hm. Jij vindt het toch ook niet leuk als mensen dat soort dingen hier zouden vertellen over jou?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Not à single fuck is given.
Zoiets noem ik karma.
Nah, lijkt me een prima jongen voor jou hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 19:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Vandaar dus.
[..]
Hm hm. Jij vindt het toch ook niet leuk als mensen dat soort dingen hier zouden vertellen over jou?
Dat iemand geilt op voeten?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Vandaar dus.
[..]
Hm hm. Jij vindt het toch ook niet leuk als mensen dat soort dingen hier zouden vertellen over jou?
Doet hij toch al. Dus /care.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Vandaar dus.
[..]
Schatje is het.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, lijkt me een prima jongen voor jou hoor
You deserve one soquote:
Tsjah, bitch in mij komt gewoon naar boven bij zulke dingen.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja maar dat is zo kinderachtig.'Hij deed het ook dus ikke ook doen'
Mja.
Snap ik, maar handig is het niet natuurlijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tsjah, bitch in mij komt gewoon naar boven bij zulke dingen.
En ik neem aan dat jullie het iig voor jullie zelf houden als een mede sc'er.
Ja, maar ik heb toch over een ander ex? Hij zit hier toch niet op FOK!quote:Op zondag 20 januari 2013 19:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Snap ik, maar handig is het niet natuurlijk.
Het staat toch alsnog openbaar hier op het internet?
redactie van nu.nl is heel erg amateuristisch inderdaadquote:Op zondag 20 januari 2013 19:48 schreef JRRY het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)eren-abortuswet.html
ze beginnen de zin niet mer hoofdletter, stoute nu.nl
HA-HA, angel-joy heeft veel exen, dus angel-joy is een sletquote:Op zondag 20 januari 2013 19:43 schreef Angel-Joy het volgende:
En ik heb toch meer exen xD
Ik heb het over Pim enzo
Dat je nu nog tegen abortus kan zijn, reinste vrouwenonderdrukking.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:48 schreef JRRY het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)eren-abortuswet.html
ze beginnen de zin niet mer hoofdletter, stoute nu.nl
Natuurlijk, maar het staat alsnog op het internet. Maar over zulke dingen roddelen vind ik gewoon niet echt netjesquote:Op zondag 20 januari 2013 19:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb toch over een ander ex? Hij zit hier toch niet op FOK!
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
HA-HA, angel-joy heeft veel exen, dus angel-joy is een slet
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:50 schreef timmmmm het volgende:
Dit waren de huishoudelijke mededelingen voor vandaag. Steunbetuigingen aan de geit, danwel de exen van angel-joy kunnen naar het onderstaande mailadres
mededelingenFOK!jong!@nattepoesjesindesneeuw.com
Ik roddel niet, pure waarheid.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar het staat alsnog op het internet. Maar over zulke dingen roddelen vind ik gewoon niet echt netjesmaar ik ben ook een zeikerd en zo.
Dankje timmmmmmmmmmmmmmquote:Op zondag 20 januari 2013 19:50 schreef timmmmm het volgende:
Dit waren de huishoudelijke mededelingen voor vandaag. Steunbetuigingen aan de geit, danwel de exen van angel-joy kunnen naar het onderstaande mailadres
Toch wel mooi dat als men dat e-mailadres googlet, ze dan bij FOK! uitkomen.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:50 schreef timmmmm het volgende:
Kusquote:Op zondag 20 januari 2013 19:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik roddel niet, pure waarheid.
Maar oke, sorry, ik stop, beloofd mama.
Moedersquote:Op zondag 20 januari 2013 19:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Kus![]()
Waarom dat ge'mama' telkens?![]()
Iedereen zegt dat opeens tegen mij
ben ik zo erg?
een beetjequote:Op zondag 20 januari 2013 19:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Kus![]()
ben ik zo erg?
Hypo, je bent te lief en goed voor dit wereld. Zo oprecht en eerlijk, ik word er misselijk van.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Kus![]()
ben ik zo erg?
Wie ben jij trouwens eigenlijk?quote:
Ja en ik was met alles laat vandaag dus het maakt niet zo gek veel uitquote:Op zondag 20 januari 2013 19:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
oja bij jou is het nu nog maar 18.52 heeee,
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hypo, je bent te lief en goed voor dit wereld. Zo oprecht en eerlijk, ik word er misselijk van.
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jij hebt nog geen recht van spreken schat.
Ik voel me buitengeslotenquote:
Serieus, ben je nooit eens bitchy? Zoals ik??quote:Op zondag 20 januari 2013 19:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]![]()
![]()
ik voel een nieuwe sig aankomenwacht.
Nee maar ik ken je niet en je post alsof je iedereen al jaren kent dus dat vraagt om uitlegquote:
Heeeeel soms.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Serieus, ben je nooit eens bitchy? Zoals ik??
Ik doe sinds zaterdag mee in deze sc en het is mij ervaring dat als je net doet alsof je er al jaren bij zit mensen dat ook gaan gelovenquote:Op zondag 20 januari 2013 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar ik ken je niet en je post alsof je iedereen al jaren kent dus dat vraagt om uitleg
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Heeeeel soms.En dan denkt iedereen dat ik een grapje maak
![]()
'Weet je. Ik heb echt een hekel aan jou.'
'Aww [insert echte naam] koetsjiekoe haha grapje lief'
Ah. Dat verband zie ik niet, maar welkom.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:57 schreef IlBacio het volgende:
[..]
Ik doe sinds zaterdag mee in deze sc en het is mij ervaring dat als je net doet alsof je er al jaren bij zit mensen dat ook gaan geloven
Ligt niet aan jou hoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah. Dat verband zie ik niet, maar welkom.
Ja gvd ik voel me niet serieus genomen danquote:Op zondag 20 januari 2013 19:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vooral jouw naam erbij, zo schattig![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok.
Weet ik.quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja gvd ik voel me niet serieus genomen dan![]()
Klotenaam met verkleinwoordje.
Heppie heeft jou gisteravond toch al serieus genomen? XDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krentenbolquote:
het steeds herhalen van een leugen totdat deze door iedereen wordt geaccepteerd.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah. Dat verband zie ik niet, maar welkom.
Hier doe ik geen uitspraken over.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heppie heeft jou gisteravond toch al serieus genomen? XD
Haterquote:
Maar dat betekent niet dat mensen ze je geloven. dat betekent dat ze er niet meer op in willen gaan.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:01 schreef IlBacio het volgende:
[..]
het steeds herhalen van een leugen totdat deze door iedereen wordt geaccepteerd.
En dankje
quote:Op zondag 20 januari 2013 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat mensen ze je geloven. dat betekent dat ze er niet meer op in willen gaan.
Mijn pizza is bijna klaarquote:Op zondag 20 januari 2013 20:02 schreef Hypocriet het volgende:
Jongens pls niet over eten praten. Ik heb honger.
Wie zwijgt stemt toehoeeeee.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hier doe ik geen uitspraken over.
Ga gewoon eten dan jezusquote:Op zondag 20 januari 2013 20:02 schreef Hypocriet het volgende:
ga dan etenquote:Op zondag 20 januari 2013 20:02 schreef Hypocriet het volgende:
Sukkel, ga etenquote:Op zondag 20 januari 2013 20:02 schreef Hypocriet het volgende:
quote:
quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 20:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga gewoon eten dan jezusal eet je een boterham
Ja maar neequote:
Dan vraag je iemand om je eten te brengenquote:Op zondag 20 januari 2013 20:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
[..]
Ja maar needan moet ik opstaan.
Nogmaals:quote:Op zondag 20 januari 2013 20:03 schreef IlBacio het volgende:
[..]
Weet ik, het was eigenlijk ook niet gelogen
de horror.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
[..]
Ja maar needan moet ik opstaan.
Er is niemand.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan vraag je iemand om je eten te brengen
Awh, dan moet het welquote:
Inderdaad. gvd zeg. goeie binnenkomerquote:
quote:
de haatquote:Op zondag 20 januari 2013 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. gvd zeg. goeie binnenkomer
Ik denk dat ONZ een beter subforum voor je is.quote:
Ik ben erg sociaalquote:Op zondag 20 januari 2013 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsjah.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaja graag gedaan alles.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tsjah.
Ik weet nog, dat niemand mij ooit mocht in een sc, maar in JONG accepteren jullie me. Zoals ik ben. Hierbij dank en alles
quote:Op zondag 20 januari 2013 20:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tsjah.
Ik weet nog, dat niemand mij ooit mocht in een sc, maar in JONG accepteren jullie me. Zoals ik ben. Hierbij dank en alles
Ja.quote:
En ik nietquote:Op zondag 20 januari 2013 20:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jij bent nieuw en Fok-it is wel lief.
Ik mocht je altijd alquote:Op zondag 20 januari 2013 20:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, maar ik relde altijd, dus heel veel users mogen me niet.
in US-sc en Nachtbagger werd jij wel geaccepteerd toch?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
oh nou, hier niet tochquote:Op zondag 20 januari 2013 20:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 20 januari 2013 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
in US-sc en Nachtbagger werd jij wel geaccepteerd toch?
Ik heb er nog nooit gepost. Op de een of andere manier mag ik heel veel users daar gewoon niet echtquote:
Of een goede filmquote:Op zondag 20 januari 2013 20:11 schreef supersof het volgende:
Zal ik straks Dear John of Mr. & Mrs Smith gaan kijken?
quote:Op zondag 20 januari 2013 20:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar die sc's zijn ook gewoon klote.
quote:Op zondag 20 januari 2013 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit gepost. Op de een of andere manier mag ik heel veel users daar gewoon niet echt
welke dan.quote:
Dear John natuurlijkquote:Op zondag 20 januari 2013 20:11 schreef supersof het volgende:
Zal ik straks Dear John of Mr. & Mrs Smith gaan kijken?
Hahaquote:Op zondag 20 januari 2013 20:13 schreef supersof het volgende:
[..]
welke dan.
En ik vind die gewoon leuk hoor
Shutter Islandquote:Op zondag 20 januari 2013 20:13 schreef supersof het volgende:
[..]
welke dan.
En ik vind die gewoon leuk hoor
Ja, ik denk dat die het wordquote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit gepost. Op de een of andere manier mag ik heel veel users daar gewoon niet echt
Jullie begrijpen mequote:Op zondag 20 januari 2013 20:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar die sc's zijn ook gewoon klote.
Als ik eens wist hoe ik torrents moest gebruiken. Ik ben echt dom op dat gebiedquote:Op zondag 20 januari 2013 20:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha![]()
Als je ook van mooie films houdt raad ik The Perks of being a Wallflower aan.
Echt een super film
Die film is eng, dat is het enige wat ik nog weetquote:
Je hebt hem waarschijnlijk al 100x gezien of niet?quote:
Het is wel een aanrader, als je ooit niets te doen hebtquote:Op zondag 20 januari 2013 20:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Die film is eng, dat is het enige wat ik nog weet
Nee 3x nog maar. Heb hem net op dvd namelijkquote:Op zondag 20 januari 2013 20:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt hem waarschijnlijk al 100x gezien of niet?
Ben je 8?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Die film is eng, dat is het enige wat ik nog weet
Een nieuwe film kijken is toch veel leuker?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee 3x nog maar. Heb hem net op dvd namelijk
Stuur jouw laatste dm eens, ik had het zonder lezen verwijderdquote:Op zondag 20 januari 2013 20:15 schreef IlBacio het volgende:
[..]
Het is wel een aanrader, als je ooit niets te doen hebt
Neequote:
Ja, maar ik snap het toch niet. En ben bang voor virussen op mn mac, want ik heb geen virusprotector ofzoiets. Omdat ik niet weet welke ik moet doen. En sommigen zeggen dat je er geen hoeft ofzo.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een nieuwe film kijken is toch veel leuker?Torrents downloaden is net zo makkelijk als poepen
Ze heeft wel klein beetje gelijkquote:
Nou zeg. Was een paar jaar geleden. En ik ben nogal snel bang ja.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze heeft wel klein beetje gelijkALs je Shutter Island eng vindt kan je beter alleen maar kleffe high-school films kijken
Er zijn nog wel heel wat engere films
Avast!quote:Op zondag 20 januari 2013 20:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap het toch niet. En ben bang voor virussen op mn mac, want ik heb geen virusprotector ofzoiets. Omdat ik niet weet welke ik moet doen. En sommigen zeggen dat je er geen hoeft ofzo.
maar kijk. als ik deze link heb http://www.avast.com/free-antivirus-macquote:Op zondag 20 januari 2013 20:20 schreef Fok-it het volgende:
Avast! downloaden en Utorrent. meer heb je niet nodig
Dat maakt toch niet uit? Er staat op die andere site een keigrote knop: Download Nowquote:Op zondag 20 januari 2013 20:22 schreef supersof het volgende:
[..]
maar kijk. als ik deze link heb http://www.avast.com/free-antivirus-mac
en dan klik op download krijg je opeens een heel andere site
Ja, maar waarom gaat dat dan niet gewoon via avast?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Er staat op die andere site een keigrote knop: Download Now
Ik moest lachen.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Er staat op die andere site een keigrote knop: Download Now
quote:
Ja geen ideequote:Op zondag 20 januari 2013 20:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar waarom gaat dat dan niet gewoon via avast?
Hai.quote:
Dit werd mede mogelijk gemaakt door A-J.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Lang verhaal:
Ik ben IlBacio, want was mijn wachtwoord kwijt, nu terug want met dit account heb ik ooit vrienden gehad op FOK!
quote:Op zondag 20 januari 2013 20:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Lang verhaal:
Ik ben IlBacio, want was mijn wachtwoord kwijt, nu terug want met dit account heb ik ooit vrienden gehad op FOK!
Natuurdocumontaires?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hai.
Ik ga ook maar weer eens filmpje kijken zo.
Iemand nog aanraders? En ik heb veel films al gezien dus
Dear Johnquote:Op zondag 20 januari 2013 20:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hai.
Ik ga ook maar weer eens filmpje kijken zo.
Iemand nog aanraders? En ik heb veel films al gezien dus
Nee gewoon wel echt speelfilmquote:
Alle eer gaat naar mij.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dit werd mede mogelijk gemaakt door A-J.
haha ja ookee, maar ik voel me dom als het om torrents gaat enzoquote:Op zondag 20 januari 2013 20:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik lach je niet uit hoor, gewoon hoe Fok-It het uitlegde was grappig.
Wil ik wel graag zien inderdaadquote:
jaja. zeg dat dan eens vanaf je andere accountquote:Op zondag 20 januari 2013 20:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Lang verhaal:
Hij staat al op YT..quote:Op zondag 20 januari 2013 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wil ik wel graag zien inderdaadmaar nog geen goeie kwaliteit want bioscoop
Ik voel me dom als het om wiskunde gaat.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:28 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja ookee, maar ik voel me dom als het om torrents gaat enzo![]()
Ja nouja, heb nog genoeg andere films tegoed.quote:
Oke gedaanquote:Op zondag 20 januari 2013 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
jaja. zeg dat dan eens vanaf je andere account
Ik kan geen wiskunde. Gelukkig had ik dat niet pfff. Hoezo, je hoeft toch niet in dat 'ideaalbeeld' te passen?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik voel me dom als het om wiskunde gaat.
En schaam me ook nog eens omdat ik het als asian wel moet kunnen.
Dus herkenbaar.
ah okequote:
Gezien ja.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja nouja, heb nog genoeg andere films tegoed.
Iemand The Hobbit al gezien?
En?quote:
Ja, als je LOTR leuk vond is het je geld zeker waardquote:Op zondag 20 januari 2013 20:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja nouja, heb nog genoeg andere films tegoed.
Iemand The Hobbit al gezien?
Was niet serieusquote:Op zondag 20 januari 2013 20:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan geen wiskunde. Gelukkig had ik dat niet pfff. Hoezo, je hoeft toch niet in dat 'ideaalbeeld' te passen?
oh hehequote:
Meh. Ik heb een hekel aan films met open einde. Nu moet ik de volgende delen ook kijken.quote:
Special effects merk ik niet veel vanquote:Op zondag 20 januari 2013 20:32 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Meh. Ik heb een hekel aan films met open einde. Nu moet ik de volgende delen ook kijken.
Maar filmmuziek en special effects waren
Ja nee maar daar heb ik het ook niet over.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Special effects merk ik niet veel vanik download hem gewoon in 2-d en kan sowieso geen 3D zien dus
Het is wel heel indrukwekkend op een groot scherm.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Special effects merk ik niet veel vanik download hem gewoon in 2-d en kan sowieso geen 3D zien dus
Ah okequote:Op zondag 20 januari 2013 20:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja nee maar daar heb ik het ook niet over.
3D is sowieso kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |