Maar hoe komt het nou dat je steeds met mensen in aanraking komt die je misbruiken?quote:Op maandag 28 januari 2013 00:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Alleen mij. Nee, dat is een losstaand groepje.
Ik kijk nu wel uit met wie ik omga.. ben blij dat ik van dat losstaande groepje én van dat NoSense groepje af ben.
Dan maar 1-2 vrienden die ik 1x per 2 weken zie of zo maar die me wél respecteren, dan 4-5 vrienden die ik bijna dagelijks zie maar die dat NIET doen.
Zaten er 8-9 meen ikquote:Op maandag 28 januari 2013 00:12 schreef Hugh_Myron het volgende:
ik ben nu je video's aan het terugkijken om te zien hoeveel gaten ik kan ontdekken
Nouja.. ik geef het niet graag toe, maar ik denk dat ik de persoon ben die over zich heen laat lopen helaasquote:Op maandag 28 januari 2013 00:13 schreef jodengoud het volgende:
[..]
Maar hoe komt het nou dat je steeds met mensen in aanraking komt die je misbruiken?
Niets mis met een paar woede-uitbarstingen.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zaten er 8-9 meen ik![]()
(Allemaal woede... als iets niet lukte, helaas)
Gaten worden trouwens gemaakt. Volgende maand hoop ik weer gaat loos door het leven te kunnen
je moet die kneuzen gewoon op klappen geven, wat denken ze wel niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nouja.. ik geef het niet graag toe, maar ik denk dat ik de persoon ben die over zich heen laat lopen helaasProbeer dat niet toe te laten natuurlijk. Maar dat is nog al lastig..
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:15 schreef Hugh_Myron het volgende:
idd je ziet eruit alsof je er zeker tien aan kunt, dus gewoon beuken die ectos
ja zo wordt het natuurlijk nooit iets met je ehquote:Op maandag 28 januari 2013 00:16 schreef Braddie het volgende:
[..]Zo sterk ben ik niet helaas
En ik ben ook niet van het geweld.
vraag wat tips dan aan je neefje wesleyquote:Op maandag 28 januari 2013 00:16 schreef Braddie het volgende:
Neefje?quote:Op maandag 28 januari 2013 00:16 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
vraag wat tips dan aan je neefje wesley
Helaas wel.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:14 schreef Souteneur het volgende:
[..]
Niets mis met een paar woede-uitbarstingen.
dat is je neefje toch of nietquote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:17 schreef chroestjov het volgende:
Je moet reputatie opbouwen door te vechten
Nou volgens mij ben je wel sterk hoor. Je slaat zo een paar gaten PATS in de muur. Fuck... ik word bang...quote:Op maandag 28 januari 2013 00:16 schreef Braddie het volgende:
Gipsplaatjes.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:18 schreef Souteneur het volgende:
[..]
Nou volgens mij ben je wel sterk hoor. Je slaat zo een paar gaten PATS in de muur. Fuck... ik word bang...
ik denk dat heel FOK! jouw familie wel kentquote:Op maandag 28 januari 2013 00:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoe de fuck weet jij dit uberhaubt? enne, neef.
Niet alleen FOK!quote:Op maandag 28 januari 2013 00:18 schreef jodengoud het volgende:
[..]
ik denk dat heel FOK! jouw familie wel kent
Hoe reageert Tonia eigenlijk als je weer een gat in de muur slaat?quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoe de fuck weet jij dit uberhaubt? enne, neef.
Ooh, ja dat kloptquote:Op maandag 28 januari 2013 00:19 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]je hebt ooit wel eens laten luiden dat je een van dijk bent en ik heb ooit gewerkt met je neef en z'n broertje heeft gefietscrosst bij ons
vandaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |