''Opa Van Dijk was een NSB'er die na de oorlog een buurman doodschoot omdat hij illegaal stroom aftapte. ''quote:Op maandag 28 januari 2013 00:30 schreef NotYou het volgende:
WTF
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oede-boerenlul.dhtml?
http://web.at5.nl/achtergrond/2008/10/20/george-van-dijk/
Het Hyves-topic zijn we niet vergeten. Lieg nou eens niet zo.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:34 schreef Braddie het volgende:
Dit allemaal voor een fictief persoon
link?quote:Op maandag 28 januari 2013 00:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Het Hyves-topic zijn we niet vergeten. Lieg nou eens niet zo.
ik lieg niet, dit is echt té makkelijk.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Het Hyves-topic zijn we niet vergeten. Lieg nou eens niet zo.
KLB / Meid op Hyves !quote:
Natuurlijk. Net als de talloze V&A-topics van je.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
ik lieg niet, dit is echt té makkelijk.
hier heb ik toch niks aan, al die links in dat topic doen het niet meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goeie chimi wel
Iig één waarbij een foto van z'n moeder uitlekte meen ik mij te herinneren.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:42 schreef Souteneur het volgende:
Ah volgens mij waren er nog meer Hyves topics van hem.
ja joh, ze komen je halenquote:Op maandag 28 januari 2013 00:57 schreef BlueMage het volgende:
Mja nou ben ik wel een beetje bang dat als ik vids ga posten dat de familie D ook in ONZ meelurkt ofzo.
...ik stond aan 't begin van 'n glorieuze carriere en zo de grond ingeboord door FOK!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
Kom op nou, geen smoesjes!quote:Op maandag 28 januari 2013 00:57 schreef BlueMage het volgende:
Mja nou ben ik wel een beetje bang dat als ik vids ga posten dat de familie D ook in ONZ meelurkt ofzo.
quote:Op maandag 28 januari 2013 01:00 schreef BlueMage het volgende:
[..]
...ik stond aan 't begin van 'n glorieuze carriere en zo de grond ingeboord door FOK!hij is gewoon wie hij zegt te zijn, hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ontkennen heeft geen enkele zin en anders ga ik morgen even langs
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
Maar hij zegt nu juist iemand anders te zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:01 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
hij is gewoon wie hij zegt te zijn, hoor.ontkennen heeft geen enkele zin en anders ga ik morgen even langs
dat gelooft toch niemandquote:Op maandag 28 januari 2013 01:03 schreef NotYou het volgende:
[..]
Maar hij zegt nu juist iemand anders te zijn.
wat is dat voor wurmpje op die fotoquote:Op maandag 28 januari 2013 01:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
Kom op nou, geen smoesjes!![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |