Meer voetbal in de ploeg in ieder geval wanneer je een Vilenha of Achabar op de plek van Immers neerzet.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Enig idee hoe er zonder Immers wordt gespeeld met Feyenoord?
Ik zag dat jullie dat vorige keer wilde. Ben man van het volk he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
Feyenoorders zitten vooral in Rotterdam en omstreken hoor. Veel verder komen die ook niet.
Bron?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:06 schreef Grifte het volgende:
In het Noorden heb je heel veel Feyenoorders weet ik uit eigen ervaring, daarnaast ook veel in andere provincies, dat zie je vaak ook bij enquetes en petities. Dat Feyenoord geen landelijke club meer is is regelrechte onzin.
Succes.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:06 schreef Grifte het volgende:
Maargoed, klotedag, ik ga voor m'n tentamens leren.
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:06 schreef Grifte het volgende:
In het Noorden heb je heel veel Feyenoorders weet ik uit eigen ervaring, daarnaast ook veel in andere provincies, dat zie je vaak ook bij enquetes en petities. Dat Feyenoord geen landelijke club meer is is regelrechte onzin.
Maargoed, klotedag, ik ga voor m'n tentamens leren.
Niet anders dan PSV dus.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Haha.
Feyenoorders zitten verspreid over het hele land. Uit een onderzoek van Feyenoord zelf bleek niet zo heel lang geleden nog dat er in iedere gemeente in Nederland er tenminste één geregistreerde Feyenoordsupporter woont.
Ook het aandeel Feyenoorders in West-Brabant is behoorlijk groot trouwens.
twitter:Koeman1963 twitterde op zondag 20-01-2013 om 17:35:37Duidelijke nederlaag! Zowel aanvallend als verdedigend onder de maat! Goede les in wat een topwedstrijd eist @Feyenoord reageer retweet
komen ze wel wat laat achter, tot nu toe tegen elke top 5 ploeg uit verloren en slechts een puntje thuis tegen ajaxquote:Op zondag 20 januari 2013 18:10 schreef mrstylo het volgende:
twitter:Koeman1963 twitterde op zondag 20-01-2013 om 17:35:37Duidelijke nederlaag! Zowel aanvallend als verdedigend onder de maat! Goede les in wat een topwedstrijd eist @Feyenoord reageer retweet
Rendement van Boetius was ook gewoon 0.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:10 schreef Muto het volgende:
Maar het was wel een geflatteerde nederlaag.
Ondanks dat een aantal spelers door het ijs zijn gezakt (Janmaat, BMI, Mathijsen, Schaken en Immers) toch wel tevreden over Clasie en Vilhena. Boëtius zeer leuk gespeeld, al moet hij wat meer aan zijn voorzet werken.
Al vind ik het niet alleen aan Boëtius liggen. Als de aansluiting bagger is en alleen Pelle in het zestien meter staat, dan kun je als buitenspeler ook niet gigantisch veel. Alleen een voorzet richting Pelle.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:11 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Rendement van Boetius was ook gewoon 0.
Zonedekking werkt niet. En al helemaal niet als er zelfs als een bal wordt doorgekopt iedereen stil blijft staan. Daar moet iets veranderen.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:13 schreef elCholo het volgende:
Immers![]()
Matthijsen![]()
Schaken![]()
Ik vond alleen Clasie goed spelen.
Frappant toch dat een verdediging bestaande uit 4 internationals gezamenlijk een onzekerheid uitstralen van een degradatieploeg. Elke corner, voorzet of vrije trap was gevaarlijk.
Positieve is dat als we volgende week thuis wel weten te winnen, we er gewoon nog erg goed voorstaan.
Al moet hij wel op zijn voorzet gaan trainen. Ik ben het wel eens met de rest van je verhaal.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:12 schreef Muto het volgende:
Al vind ik het niet alleen aan Boëtius liggen. Als de aansluiting bagger is en alleen Pelle in het zestien meter staat, dan kun je als buitenspeler ook niet gigantisch veel. Alleen een voorzet richting Pelle.
Dat is ook wat ik zei. Voorzet moet beter.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Al moet hij wel op zijn voorzet gaan trainen. Ik ben het wel eens met de rest van je verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |