Haha idd. Wel mooi dat er nu zoveel meer mogelijkheden zijn door de laatste snapshots.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:25 schreef shaderon het volgende:
[geniaalmoment]
OH WACHT
MINECART WITH CHEST
[/geniaalmoment]
meedoen met watquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:24 schreef 1marcelfilms het volgende:
Ik bedoel hier.. Mag ik hier meedoen?
met minecraft dingen postenquote:
veel twitteraccounts.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:55 schreef shaderon het volgende:
[..]
Laat maar eens iets zien wat je gemaakt hebt
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:55 schreef shaderon het volgende:
[..]
Laat maar eens iets zien wat je gemaakt hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Als ik eerlijk moet zijn, matigquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:50 schreef 1marcelfilms het volgende:
ha ha ha, nee die penis heb ik buiten de grens van mijn wereld gebouwd hoor ..
hier iets serieusers
en het spawn gebouwtje ook in het midden met die muts en die baard
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wie is blobber?quote:
sinds wanneer hebben we die danquote:Op zondag 10 februari 2013 18:32 schreef 1marcelfilms het volgende:
Is die server 1.2.5?
Of welke is het? Lijk me leuk om een huisje te bouwen in de officieele fok minecraft server
Ergens gelessenquote:
er is nu alleen tim kuiks server. we hadden een mc sc server waar een hoop mensen eerst op speelden maar die is dus al weg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |