SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AlDieWillenteKaaprenVarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: maurisiooOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.SPOILER: FOK!KERS IN-GAMEOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinds enige tijd is er een apart Minecraft SC topic. In dit topic alleen on-topic posts over Minecraft, slowchat in het SC topic! Topicreeks: Minecraft SCquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
[ Bericht 7% gewijzigd door Morpheus2002 op 23-01-2013 22:15:25 ]http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Laatste noemenswaardige post.
Maurisioo: Ah.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Nog eenmaal dan:
Ik heb op dit moment een Multiverse server runnen, 1 Wereld Creative en 1 Survival, je kan teleporten tussen de 2.
Als je interesse hebt om te joinen kan je me een DM sturen. Zoals sommige misschien nog wel weten runde ik vroeger de eerste Fok Minecraft server.
Map: http://minecraft.wereldheerschappij.com
Server: minecraft.wereldheerschappij.comThis crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.![]()
En ik maak met een groep een minecraft themepark vol minigames die geen plugins nodig hebben, we maken alles met redstone en commandblocks. Mee doen kan, gewoon even dm-en.![]()
Zojuist een moerashuis gemaakt in creative mode. Lekker nutteloos.Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:38 schreef maurisioo het volgende:
Ah, uitgekeken op creative of survival in Minecraft? Probeer dan eens de Humans vs Zombies server! Deze gamemode is gebaseerd op CoD2 en CS zombie mode. Er zijn al heel wat maps. Zorgvuldig gekeken op gameplay, want dit is natuurlijk het belangrijkst. Daarnaast zien ze er ook nog eens prachtig uit!
Het IP is: 176.31.239.38:25582
meer informatie vindt u op onze site: http://www.minecraftforum(...)es-247-no-whitelist/![]()
Deze gisteren gemaakt:
Er zit in het plafond er boven ook een doorgang om naar beneden te vallen, door de mond van de creeper, direct naar de laagste verdieping:
[ Bericht 15% gewijzigd door B-FliP op 25-01-2013 14:29:05 ]What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012![]()
Hebben jullie dit al gezien?
Ik quote even wat posts bij de video:quote:Farming has officially been ruined..Helemaal mee eens, als ze dit door gaan zetten vind ik het echt een belachelijk slechte beslissing. Maar snapshots gaan niet 100% zeker altijd over in de echte game toch?quote:Really? Farming has officialy been ruined for ever...Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Nu moet je tenminste wat moeite doen voor vreten.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Meeste dispenser shizzle slaat nergens op (behalve dat je hem nu naar boven en naar beneden kan laten schieten) en die bonemeal farm dingen ook niet. Kill en gold score systeem is wel super.
Minerails verpest het ook wel als er geen mobs meer over kunnen.![]()
Dit is natuurlijk weer een manier om mobfarms te nerfen, doen ze altijd. BITCHES, BETER BOEKEN ZE EEN ENKELTJE EINDHOVEN![]()
![]()
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
ja sethbling maakte een oneindige kippenfarm met een hopper en dispenser.hopper pakt dus het ei op en dispenser schiet er nieuwe kippen bij.![]()
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
|||http://www.syfy.com/tinman/oz/
die bonemeal is wel echt fucked zegquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:29 schreef delano.888 het volgende:
Hebben jullie dit al gezien?
Ik quote even wat posts bij de video:
[..]
[..]
Helemaal mee eens, als ze dit door gaan zetten vind ik het echt een belachelijk slechte beslissing. Maar snapshots gaan niet 100% zeker altijd over in de echte game toch?
en die comparer? die ken ik niet.. wanneer is die er ingekomen?![]()
Ook eens FTB geïnstalleerd, waar kan ik dan het best met beginnen? De wiki te lezen?
eerste vraag: is er een mogelijkheid om die too many items 'uit te zetten'? Ik kan alle items krijgen via daar, maar wil het liefst alles zelf verzamelen
[ Bericht 21% gewijzigd door Jump op 27-01-2013 14:08:57 ]Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
recipe mode oid aanzetten.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:03 schreef Jump het volgende:
Ook eens FTB geïnstalleerd, waar kan ik dan het best met beginnen? De wiki te lezen?
eerste vraag: is er een mogelijkheid om die too many items 'uit te zetten'? Ik kan alle items krijgen via daar, maar wil het liefst alles zelf verzamelen![]()
Thxquote:
Enige wat ik nu weet ne aan uurtje gespeeld te hebben is dat het een echte lag machine is... Nog niks gebouwd en al volop lag... Drops van 130 fps naar nog geen 10 fps voor een seconde of 10 zijn echt irritantOp zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Zit in de huidige snapshot net als de hopper. Volgende update pas officieel ingame.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:55 schreef mschol het volgende:
[..]
die bonemeal is wel echt fucked zeg
en die comparer? die ken ik niet.. wanneer is die er ingekomen?![]()
Eindelijk nog eens wat zitten prutsen met FTP en een macerator gemaakt, dus echt nog de basics. Wel gemerkt dat ik beter zonder Gregs dinges speel, want dat maakt alles veel te duur om te maken.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
http://www.syfy.com/tinman/oz/
die macerator liet altijd de server crashen in smp.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:17 schreef Jump het volgende:
Eindelijk nog eens wat zitten prutsen met FTP en een macerator gemaakt, dus echt nog de basics. Wel gemerkt dat ik beter zonder Gregs dinges speel, want dat maakt alles veel te duur om te maken.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Zo, TorchCraft (voorheen mFOK) bestaat vandaag precies 1 jaar!
Vanavond een livestream + event! Nieuwkomers en oud gediende die een kijkje willen nemen kunnen met dit ip inloggen: server.torchcraft.nl
Wie weet tot vanavond!
Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Een topic over verstandig FOK!ken.
'Roestige daken, vochtige kelders'![]()
Geen idee hoe dat precies zit. Daar bemoei ik me niet mee.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:03 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ik dacht dat jullie niks meer met FOK! te maken wilden hebben?
Ik wil alleen kijken of er nog wat oude leden vanuit FOK! zin hebben om vanavond online te komen. Vanwege het 1 jarige bestaan.Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Een topic over verstandig FOK!ken.
'Roestige daken, vochtige kelders'![]()
heel mn hok is gesloopt door een stel kinders daar een tijdje terug. Dus nee.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:05 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat precies zit. Daar bemoei ik me niet mee.
Ik wil alleen kijken of er nog wat oude leden vanuit FOK! zin hebben om vanavond online te komen. Vanwege het 1 jarige bestaan.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Denk dat ik vanavond wel weer even kom kijken dan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:05 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik wil alleen kijken of er nog wat oude leden vanuit FOK! zin hebben om vanavond online te komen. Vanwege het 1 jarige bestaan.![]()
![]()
Ik heb echt geen geluk met het vinden van diamant in mijn FTB wereldHeb er pas vier gevonden, en mijn turtle heeft er na een ganse tijd nog steeds geen extra gevonden :/
vier veins of echt 4 stuks?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:59 schreef Jump het volgende:
Ik heb echt geen geluk met het vinden van diamant in mijn FTB wereldHeb er pas vier gevonden, en mijn turtle heeft er na een ganse tijd nog steeds geen extra gevonden :/
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Een quary van 64 bij 64 uitzetten in de zee :pquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:59 schreef Jump het volgende:
Edit: Oh wacht.. Volgensmij heeft een Quary 11 diamonds nodig
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2013 23:53:46 ]![]()
Vier stuksquote:Inderdaad, zo ver ben ik nog nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Een quary van 64 bij 64 uitzetten in de zee :p
Edit: Oh wacht.. Volgensmij heeft een Quary 11 diamonds nodig
Heb er nu nog een paar gevonden en een paar turtels in gang gezet. Kan je ook al een hoop resources mee krijgen.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
holy shitquote:dat heb ik meestal na max 4 minecraft dagen al. Ligt een beetje aan waar mijn prioriteiten liggen
maarja das dus vanilla.
Hoe tof zou het niet zijn om eens terug te kunnen gaan na toen je net minecraft begon te spelen? Toen wist ik nog niet eens dat die diamanten bestonden, laat staan waar ik ze kon vinden. Nu ben je zonder dat je het weet toch aardig fanatiek en bekend met het spel
hoewel ik de nieuwe dingen van het laatste half jaar wat minder gevolgd hebWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Voltz?http://www.syfy.com/tinman/oz/
Eigenlijk wel zin om een grote map te maken zoals die lost map van toen. En dan met allerlei verborgen dingen enzo.![]()
Alsof jij na 4 dagen pas 4 diamantjes hebt, jij cheat ze wel bij elkaarquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
holy shitdat heb ik meestal na max 4 minecraft dagen al. Ligt een beetje aan waar mijn prioriteiten liggen
maarja das dus vanilla.
Hoe tof zou het niet zijn om eens terug te kunnen gaan na toen je net minecraft begon te spelen? Toen wist ik nog niet eens dat die diamanten bestonden, laat staan waar ik ze kon vinden. Nu ben je zonder dat je het weet toch aardig fanatiek en bekend met het spel
hoewel ik de nieuwe dingen van het laatste half jaar wat minder gevolgd hebIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ah trouwens, mijn server is weer veranderd in een vanilla survival server met pvp.. wat ik even wou melden..![]()
![]()
![]()
alsof dat iemand een reet zou roesten,quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:39 schreef TJV het volgende:
[..]
Alsof jij na 4 dagen pas 4 diamantjes hebt, jij cheat ze wel bij elkaarik speel singleplayer nu
Dit is trouwens wel vetquote:◾Improved the scoreboard system ◾Added team mechanics including custom name colors, friendly fire options and objective tracking per team instead of per player
◾Added a new display type - Displays value below nametags
◾Added a new criteria type - health, ranging from 0 to 20![]()
Lijkt het iemand leuk om een enorme wereld te maken met dorpjes, steden, kastelen, en geheime grotten, tempels etc? Beetje zoals bij Skyrim. En dan, hoe moeilijker te vinden, hoe gevaarlijker.![]()
![]()
treeassistquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:34 schreef maurisioo het volgende:
Het is met plugins toch mogelijk om een boom, nadat hij gekapt is, weer te laten respawnen?![]()
ambitieus project. Leuk. Maar in de praktijk nagenoeg niet te doen. Mensen zijn te snel verveeld.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:05 schreef maurisioo het volgende:
Lijkt het iemand leuk om een enorme wereld te maken met dorpjes, steden, kastelen, en geheime grotten, tempels etc? Beetje zoals bij Skyrim. En dan, hoe moeilijker te vinden, hoe gevaarlijker.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Heb je die lost map eens gespeeld? Ongeveer in die stijl, alleen dan wat groter.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:35 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ambitieus project. Leuk. Maar in de praktijk nagenoeg niet te doen. Mensen zijn te snel verveeld.
Het plan is ook om hem dan op een server te spelen met pvp. Ik zat er ook aan te denken om alle blocks te protecten, behalve bomen die je alleen om kunt hakken met een axe (die je kunt vinden) en ores die je kunt minen. En daarom was ik ook benieuwd naar een plugin die bomen (en ores) laat respawnen.![]()
http://dev.bukkit.org/server-mods/mineralmanager/quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:56 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Heb je die lost map eens gespeeld? Ongeveer in die stijl, alleen dan wat groter.
Het plan is ook om hem dan op een server te spelen met pvp. Ik zat er ook aan te denken om alle blocks te protecten, behalve bomen die je alleen om kunt hakken met een axe (die je kunt vinden) en ores die je kunt minen. En daarom was ik ook benieuwd naar een plugin die bomen (en ores) laat respawnen.
Werkt nog steeds
of deze nog beter:
http://dev.bukkit.org/server-mods/regenblock/![]()
Handig!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:11 schreef shaderon het volgende:
[..]
http://dev.bukkit.org/server-mods/mineralmanager/
Werkt nog steeds
of deze nog beter:
http://dev.bukkit.org/server-mods/regenblock/![]()
Lijkt me wel grappig, een wereld waar je alleen hout kan hakken met axe of resources moet hakken zonder gewone steen te minen (dus caves die al blootgelegde ores bevatten).![]()
Dat heeft op zich wel wat, maar je hebt stone tools nodig om ze te kunnen hakken en een furnace om te smeltenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:19 schreef maurisioo het volgende:
Lijkt me wel grappig, een wereld waar je alleen hout kan hakken met axe of resources moet hakken zonder gewone steen te minen (dus caves die al blootgelegde ores bevatten).. Zonder cobble wordt het lastig. Al zou het in een adventure map wel tof zijn.
![]()
Check better than wolves mod. Heeft eerst wood age-stone etchttp://www.syfy.com/tinman/oz/
Ja maar alles wat nodig is, kan bv. in chests verstopt worden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:08 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat heeft op zich wel wat, maar je hebt stone tools nodig om ze te kunnen hakken en een furnace om te smelten. Zonder cobble wordt het lastig. Al zou het in een adventure map wel tof zijn.
![]()
![]()
kek maar wel world editors gebruiken / dat doen nu heel veel map makers, alles met de hand is bijna niet de doen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:56 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Heb je die lost map eens gespeeld? Ongeveer in die stijl, alleen dan wat groter.
Het plan is ook om hem dan op een server te spelen met pvp. Ik zat er ook aan te denken om alle blocks te protecten, behalve bomen die je alleen om kunt hakken met een axe (die je kunt vinden) en ores die je kunt minen. En daarom was ik ook benieuwd naar een plugin die bomen (en ores) laat respawnen.
Zelfs die minecraft middle earth luitjes gebruiken nu editors.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
true that; verneukt alleen je eigen gameplay welquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:17 schreef gogosweden het volgende:
[..]
alsof dat iemand een reet zou roesten,ik speel singleplayer nu
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
we hebben die hele shitstorm al gehad, het is meer dan een jaar geleden, het is een fucking spelletjequote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:47 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
true that; verneukt alleen je eigen gameplay wel
get over it
like i give a fuck sonquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
we hebben die hele shitstorm al gehad, het is meer dan een jaar geleden, het is een fucking spelletje
get over it-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Een spelletjequote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
we hebben die hele shitstorm al gehad, het is meer dan een jaar geleden, het is een fucking spelletje
get over it![]()
We hebben het hier over een levensstijl, je visie, je identiteit, minecraft.![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:12 schreef shaderon het volgende:
[..]
Een spelletje![]()
We hebben het hier over een levensstijl, je visie, je identiteit, minecraft.
Weet iemand wat die dingen zijn?
Zo te zien draai je een modpackage, heb je thaumcraft ook draaien? Ik weet dat die obsidianachtige pilaren spawnde in de wereld.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:17 schreef Jump het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Volg de paaltjes?quote:Op zondag 3 februari 2013 14:17 schreef Jump het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Inderdaad, is FTB met de MindCrack modpack. maar in Thaumcraft heb ik me nog niet verdiept.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:30 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zo te zien draai je een modpackage, heb je thaumcraft ook draaien? Ik weet dat die obsidianachtige pilaren spawnde in de wereld.
Ik ben nu al twee uur op zoek naar een desert voor cactussen
Edit: in zoektocht naar een desert ook dit nog tegengekomen, waarschijnlijk de plaats naar waar die pilaren verwijzen (is eerste keer dat ik dit zie, ook in de youtube filmpjes van FTB)::
En dit zit in de kist:
edit: Na drie uur rondlopen, en rondvliegen in een creative van zelfde seed eindelijk een desert gevonden op -1500, -500. En dat allemaal voor cactussen op waterproof pipes te maken
[ Bericht 14% gewijzigd door Jump op 03-02-2013 23:28:10 ]Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Mijn eerste creatie in mijn redstone minigame park
http://www.planetminecraf(...)-remymine-automatic/![]()
Gebruik ik ook. Heb al een map gemaakt, maar kan er niet mee omgaan.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:46 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
kek maar wel world editors gebruiken / dat doen nu heel veel map makers, alles met de hand is bijna niet de doen.
Zelfs die minecraft middle earth luitjes gebruiken nu editors.![]()
![]()
Ben zombiemap aan het maken. Iemand ideeën? En weet iemand of het werkt om deuren als "planken" te gebruiken?
join mijn server 109.72.41.16 (ja de oude ;o)![]()
MCedit Filters kun je de eigenschappen van alle voorwerpen aanpassen. Kun je vast wel iets mee maken dat die planken effect heeft.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:46 schreef maurisioo het volgende:
Ben zombiemap aan het maken. Iemand ideeën? En weet iemand of het werkt om deuren als "planken" te gebruiken?
join mijn server 109.72.41.16 (ja de oude ;o)![]()
Lukt zo ook al, alleen ze zijn nog wat sterk en ze droppen. Maar zal er eens naar kijken.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:09 schreef shaderon het volgende:
[..]
MCedit Filters kun je de eigenschappen van alle voorwerpen aanpassen. Kun je vast wel iets mee maken dat die planken effect heeft.![]()
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:24 schreef maurisioo het volgende:
Kan iemand mij helpen met zo'n redstone clock?Hoeveel ticks?
Kun je ook letterlijk googelen hehe
![]()
ah tja dacht aan ong om de 20 secquote:Op maandag 4 februari 2013 20:31 schreef shaderon het volgende:
[..]Hoeveel ticks?
Kun je ook letterlijk googelen hehe
![]()
die golden pressure plate
alleen hoe krijg ik de items er weer af.
[ Bericht 32% gewijzigd door maurisioo op 04-02-2013 21:41:04 ]![]()
Hey piemelhoofden.
Aangezien er via de PC geen normale vanilla servers zijn maar alleen maar machtsbeluste kutkinderen van 14 die allemaal admin rechten hebben en de helft aan nerderige Roleplay doet: Kan je op de xbox360 ook minecraft survival spelen?
Iemand die het op de xbox heeft? Lijkt me wel chill zo vanuit m'n nest. Ben wel benieuwd naar de multiplay mogelijkheden though..![]()
boii; minecraft is voor 14 jarigen nuquote:Op maandag 4 februari 2013 21:56 schreef RickoKun het volgende:
Hey piemelhoofden.
Aangezien er via de PC geen normale vanilla servers zijn maar alleen maar machtsbeluste kutkinderen van 14 die allemaal admin rechten hebben en de helft aan nerderige Roleplay doet: Kan je op de xbox360 ook minecraft survival spelen?
Iemand die het op de xbox heeft? Lijkt me wel chill zo vanuit m'n nest. Ben wel benieuwd naar de multiplay mogelijkheden though..-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ik weet 't mii mang maar wil weten of ik met matties gewoon kan co-open zonder een dedicated kneuzenserver in te hoevenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:58 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
boii; minecraft is voor 14 jarigen nu![]()
![]()
gewoon googlen: hardcore pvp vanilla minecraftquote:Op maandag 4 februari 2013 21:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik weet 't mii mang maar wil weten of ik met matties gewoon kan co-open zonder een dedicated kneuzenserver in te hoeven
no kids there-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
twitter:beyondsims twitterde op maandag 04-02-2013 om 21:59:06If Minecraft keeps selling at the rate it currently is then it will outsell The Sims in the next 1-2 years and become best selling PC game. reageer retweet
![]()
![]()
Thanks broeder! Appreciated!quote:Op maandag 4 februari 2013 22:00 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
gewoon googlen: hardcore pvp vanilla minecraft
no kids there
Forum Opties Forumhop: Hop naar: