abonnement Unibet Coolblue
pi_122373690
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 01:22 schreef gogosweden het volgende:

[..]

holy shit :') dat heb ik meestal na max 4 minecraft dagen al. Ligt een beetje aan waar mijn prioriteiten liggen :D

maarja das dus vanilla.

Hoe tof zou het niet zijn om eens terug te kunnen gaan na toen je net minecraft begon te spelen? Toen wist ik nog niet eens dat die diamanten bestonden, laat staan waar ik ze kon vinden. Nu ben je zonder dat je het weet toch aardig fanatiek en bekend met het spel :D

hoewel ik de nieuwe dingen van het laatste half jaar wat minder gevolgd heb
Alsof jij na 4 dagen pas 4 diamantjes hebt, jij cheat ze wel bij elkaar
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_122373764
Ah trouwens, mijn server is weer veranderd in een vanilla survival server met pvp.. wat ik even wou melden.. :{ *)
pi_122374770
quote:
8s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 12:39 schreef TJV het volgende:

[..]

Alsof jij na 4 dagen pas 4 diamantjes hebt, jij cheat ze wel bij elkaar
alsof dat iemand een reet zou roesten, :') ik speel singleplayer nu :7
pi_122375286
Het is met plugins toch mogelijk om een boom, nadat hij gekapt is, weer te laten respawnen?
pi_122375326
quote:
◾Improved the scoreboard system ◾Added team mechanics including custom name colors, friendly fire options and objective tracking per team instead of per player
◾Added a new display type - Displays value below nametags
◾Added a new criteria type - health, ranging from 0 to 20
Dit is trouwens wel vet
pi_122376416
Lijkt het iemand leuk om een enorme wereld te maken met dorpjes, steden, kastelen, en geheime grotten, tempels etc? Beetje zoals bij Skyrim. En dan, hoe moeilijker te vinden, hoe gevaarlijker. :o
pi_122376965
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 13:34 schreef maurisioo het volgende:
Het is met plugins toch mogelijk om een boom, nadat hij gekapt is, weer te laten respawnen?
treeassist
Anoniem
  zaterdag 2 februari 2013 @ 14:35:19 #58
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_122377512
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 14:05 schreef maurisioo het volgende:
Lijkt het iemand leuk om een enorme wereld te maken met dorpjes, steden, kastelen, en geheime grotten, tempels etc? Beetje zoals bij Skyrim. En dan, hoe moeilijker te vinden, hoe gevaarlijker. :o
ambitieus project. Leuk. Maar in de praktijk nagenoeg niet te doen. Mensen zijn te snel verveeld.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_122378314
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 14:35 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

ambitieus project. Leuk. Maar in de praktijk nagenoeg niet te doen. Mensen zijn te snel verveeld.
Heb je die lost map eens gespeeld? Ongeveer in die stijl, alleen dan wat groter.

Het plan is ook om hem dan op een server te spelen met pvp. Ik zat er ook aan te denken om alle blocks te protecten, behalve bomen die je alleen om kunt hakken met een axe (die je kunt vinden) en ores die je kunt minen. En daarom was ik ook benieuwd naar een plugin die bomen (en ores) laat respawnen.
pi_122380846
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 14:56 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Heb je die lost map eens gespeeld? Ongeveer in die stijl, alleen dan wat groter.

Het plan is ook om hem dan op een server te spelen met pvp. Ik zat er ook aan te denken om alle blocks te protecten, behalve bomen die je alleen om kunt hakken met een axe (die je kunt vinden) en ores die je kunt minen. En daarom was ik ook benieuwd naar een plugin die bomen (en ores) laat respawnen.
http://dev.bukkit.org/server-mods/mineralmanager/

Werkt nog steeds

of deze nog beter:
http://dev.bukkit.org/server-mods/regenblock/
Anoniem
pi_122381125
Lijkt me wel grappig, een wereld waar je alleen hout kan hakken met axe of resources moet hakken zonder gewone steen te minen (dus caves die al blootgelegde ores bevatten).
pi_122386946
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 16:19 schreef maurisioo het volgende:
Lijkt me wel grappig, een wereld waar je alleen hout kan hakken met axe of resources moet hakken zonder gewone steen te minen (dus caves die al blootgelegde ores bevatten).
Dat heeft op zich wel wat, maar je hebt stone tools nodig om ze te kunnen hakken en een furnace om te smelten :P . Zonder cobble wordt het lastig. Al zou het in een adventure map wel tof zijn.
  zaterdag 2 februari 2013 @ 19:52:34 #64
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_122388913
Check better than wolves mod. Heeft eerst wood age-stone etc
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_122389199
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 19:08 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Dat heeft op zich wel wat, maar je hebt stone tools nodig om ze te kunnen hakken en een furnace om te smelten :P . Zonder cobble wordt het lastig. Al zou het in een adventure map wel tof zijn.
Ja maar alles wat nodig is, kan bv. in chests verstopt worden. :)
pi_122389461


Mau je server :D
Anoniem
pi_122391229
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 14:56 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Heb je die lost map eens gespeeld? Ongeveer in die stijl, alleen dan wat groter.

Het plan is ook om hem dan op een server te spelen met pvp. Ik zat er ook aan te denken om alle blocks te protecten, behalve bomen die je alleen om kunt hakken met een axe (die je kunt vinden) en ores die je kunt minen. En daarom was ik ook benieuwd naar een plugin die bomen (en ores) laat respawnen.
kek maar wel world editors gebruiken / dat doen nu heel veel map makers, alles met de hand is bijna niet de doen.

Zelfs die minecraft middle earth luitjes gebruiken nu editors.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_122391281
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 13:17 schreef gogosweden het volgende:

[..]

alsof dat iemand een reet zou roesten, :') ik speel singleplayer nu :7
true that; verneukt alleen je eigen gameplay wel
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_122391396
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 20:47 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

true that; verneukt alleen je eigen gameplay wel
we hebben die hele shitstorm al gehad, het is meer dan een jaar geleden, het is een fucking spelletje

get over it :')
pi_122392132
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 20:49 schreef gogosweden het volgende:

[..]

we hebben die hele shitstorm al gehad, het is meer dan een jaar geleden, het is een fucking spelletje

get over it :')
like i give a fuck son
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_122392427
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 20:49 schreef gogosweden het volgende:

[..]

we hebben die hele shitstorm al gehad, het is meer dan een jaar geleden, het is een fucking spelletje

get over it :')
Een spelletje :')

We hebben het hier over een levensstijl, je visie, je identiteit, minecraft.
Anoniem
pi_122392617
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 21:12 schreef shaderon het volgende:

[..]

Een spelletje :')

We hebben het hier over een levensstijl, je visie, je identiteit, minecraft.
:D
  Lieve Belg zondag 3 februari 2013 @ 14:17:10 #73
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_122416785
Weet iemand wat die dingen zijn?



Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_122417361
quote:
7s.gif Op zondag 3 februari 2013 14:17 schreef Jump het volgende:
Weet iemand wat die dingen zijn?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zo te zien draai je een modpackage, heb je thaumcraft ook draaien? Ik weet dat die obsidianachtige pilaren spawnde in de wereld.
pi_122424436
quote:
7s.gif Op zondag 3 februari 2013 14:17 schreef Jump het volgende:
Weet iemand wat die dingen zijn?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Volg de paaltjes? :P
Anoniem
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')