Gast wat lul je nou, ik was de eerste met een Lumia in Nederland.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had al een Lumia voordat jullie eraan dachten
Android, de grootste faal op iOS na.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Samsung Galaxy SII
Sowieso is elke Android telefoon baas.
Als je er nooit mee gewerkt hebt op een tel. heb je geen recht van spreken.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Is toch met dat Metro gedoe van Windows? Ik vind het zwaar kut.
Ik vind het wel overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. En veel meer dan whatsappen, wordfeuden en internetten doe ik toch niet met mijn mobiel, dus perfect.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Lumiaquote:Op zondag 20 januari 2013 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had al een Lumia voordat jullie eraan dachten
Kankert op.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Android, de grootste faal op iOS na.
WP8 grootser dan alles.
Heb het wel eens nodig voor werk.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je er nooit mee gewerkt hebt op een tel. heb je geen recht van spreken..
Kuttelefoons. Probeer eens fatsoenlijk zonder iTunes (quote:
dat vind ik dan wel weer lekker.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb zo'n app waar je alles gratis op kan downloaden.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kuttelefoons. Probeer eens fatsoenlijk zonder iTunes () een mp3 op je telefoon te knallen. Doei iPhone.
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Kankert op.
Nu neem ik je gewoon nooit meer serieus.
Wat, metro? Ja op een PC is het kut maar op tablet of telefoon heeriljk.quote:Heb het wel eens nodig voor werk.
alleen is de WA ondersteuning nog steeds bagger, veel 3rd party apps zijn een beetje traag. En gelukkig heb je nog Nokia Maps/Drive want van bing maps wordt je ook niet blijquote:Op zondag 20 januari 2013 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het wel overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. En veel meer dan whatsappen, wordfeuden en internetten doe ik toch niet met mijn mobiel, dus perfect.
Doe eens DM?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb zo'n app waar je alles gratis op kan downloaden.
En Tomtom? Is dat er niet voor WP8?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:49 schreef Adames het volgende:
[..]
alleen is de WA ondersteuning nog steeds bagger, veel 3rd party apps zijn een beetje traag. En gelukkig heb je nog Nokia Maps/Drive want van bing maps wordt je ook niet blij
Bij WP heb je zune..quote:Op zondag 20 januari 2013 19:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kuttelefoons. Probeer eens fatsoenlijk zonder iTunes () een mp3 op je telefoon te knallen. Doei iPhone.
Heb niet zo'n problemen met iTunes al vind ik wel dat het zonder moet kunnen ja.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
vast wel, maar ik gebruik sowieso meer maps dan een volwaardig navigatiesysteem. Ik gebruik het vooral op de fiets.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En Tomtom? Is dat er niet voor WP8?
Zune is wel gaar ja, maar als je eenmaal weet uit welke map er geconfigureerd wordt is dat ook geen probleem meer.quote:
Het heet music pro, maar volgens mij in de app store iets anders. ff zoeken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |