Waarom zouden dit soort reacties in een keer niet mogen als het hier gebeurd?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan iemand deze troll even laten opdonderen?
hij heeft wel gelijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan iemand deze troll even laten opdonderen?
Ja ik ken van Rhijn in het werkelijke leven, hoe weet jij dat?! Jezus manquote:Op zondag 20 januari 2013 16:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Want het is zo? Je ontkent het in ieder geval niet.
Omdat het totaal niet relevant is mbt het topic. Dan is het gewoon trollen om te trollen.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zouden dit soort reacties in een keer niet mogen als het hier gebeurd?
Ik ben al een half uur bezig maar meer dan 2 alinea heb ik er nog niet doorheenquote:Op zondag 20 januari 2013 16:58 schreef kapiteintje het volgende:
Boys ik ga maar studeren.Toch nog iets nuttigs doen vandaag he.
Idd. En Pelle heeft gelukkig geen geel gepakt.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:59 schreef Celeritas het volgende:
Waarom zeiken op Immers. Wat was Matthijsen aan het doen vandaag? Ik vond alleen Clasie en Boėtius sterk. En Pelle deed weinig verkeerd, maar die werd nauwelijks gevonden.
Je kijkt blijkbaar niet objectief naar de wedstrijd, Boetius ging er continue langs en dat hield na 60 minuten helaas op.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja ik ken van Rhijn in het werkelijke leven, hoe weet jij dat?! Jezus manJe bent wel snugger he.
Ik moet er nog 350.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben al een half uur bezig maar meer dan 2 alinea heb ik er nog niet doorheenmoet nog zo'n 100 pagina's
omdat die hagenees echt nooit goed isquote:Op zondag 20 januari 2013 16:59 schreef Celeritas het volgende:
Waarom zeiken op Immers? Wat was Matthijsen aan het doen vandaag? Ik vond alleen Clasie en Boėtius sterk. En Pelle deed weinig verkeerd, maar die werd nauwelijks gevonden.
boetius kan zijn man uitspelen en daarna was t niks. Geen schot, geen voorzet.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:59 schreef Celeritas het volgende:
Waarom zeiken op Immers. Wat was Matthijsen aan het doen vandaag? Ik vond alleen Clasie en Boėtius sterk. En Pelle deed weinig verkeerd, maar die werd nauwelijks gevonden.
Nummertje vijf op de topscorerslijst van de eredivisiequote:Op zondag 20 januari 2013 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat die hagenees echt nooit goed is
nooit goede wedstrijd gespeeld, is niks, word niks
terugsturen
Ik kijk ook niet objectief, jij ook niet, maar zo vaak is hij er niet langs geweest, de aantal keren dat hij er wel lang is geweest zijn op 1 hand te tellen.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je kijkt blijkbaar niet objectief naar de wedstrijd, Boetius ging er continue langs en dat hield na 60 minuten helaas op.
Continue langs? Jij hebt zeker de tackles van Van Rhijn gemist en alleen maar gelet op balbezit van feyenoord waar toch nooit iets uit kwam.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je kijkt blijkbaar niet objectief naar de wedstrijd, Boetius ging er continue langs en dat hield na 60 minuten helaas op.
idd, net als in het PSV topic dus.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat het totaal niet relevant is mbt het topic. Dan is het gewoon trollen om te trollen.
die belg is topscorer geworden, kon er ook helemaal niets vanquote:Op zondag 20 januari 2013 17:01 schreef Celeritas het volgende:
N
[..]
Nummertje vijf op de topscorerslijst van de eredivisie
Hij heeft er dit seizoen 10 ingelegd en staat op #5 in de topscoorders lijst. Hij heeft toch wel enig nut.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat die hagenees echt nooit goed is
nooit goede wedstrijd gespeeld, is niks, word niks
terugsturen
Scorebordjournalistiek.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:01 schreef Celeritas het volgende:
N
[..]
Nummertje vijf op de topscorerslijst van de eredivisie
Dat schot die voorlangs ging was wel hilarisch. Maar ja, als je het vijf keer probeert...quote:Op zondag 20 januari 2013 17:01 schreef Krediax het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet objectief, jij ook niet, maar zo vaak is hij er niet langs geweest, de aantal keren dat hij er wel lang is geweest zijn op 1 hand te tellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |