..... Dergelijke spreekkoren komen niet echt over als je thuis op je bank zit te kijken achter je laptop. Een echte fan zit gewoon in het stadion.quote:
Ja. Met een Abo.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:14 schreef spiedermann het volgende:
Is er geen manier om userposts te negeren of onzichtbaar te maken?
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar Ajax heeft wel vaak net op bepalende momenten die ene penal mee, dat onterechte buitenspeldoelpunt, die gelukkige rode kaart voor de tegenstander
Hoezo? Vorig jaar was er geen huldiging hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 16:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien 2e plek, dat is daar genoeg voor een huldiging.
Waar heb jij het over? De laatste klassiekers werd Ajax altijd benadeeld, zet die bolle bril eens af.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar Ajax heeft wel vaak net op bepalende momenten die ene penal mee, dat onterechte buitenspeldoelpunt, die gelukkige rode kaart voor de tegenstander
OOOOOOOOOOOOOOW POWPOWPOWquote:Op zondag 20 januari 2013 16:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien 2e plek, dat is daar genoeg voor een huldiging.
bullshit. even zovaak hebben we pechquote:Op zondag 20 januari 2013 16:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
wanneer heeft een tegenstander van Ajax voor de laatste keer rood gekregen?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:15 schreef dieselnoi het volgende:
Deze wedstrijd laat maar weer eens zien waarom Ajax de nederlandse competitie is ontgroeit. Ajax is gewoon een maatje te groot voor iedereen. Alle toppers dit seizoen hebben ze opgerold en als enige nog actief in europa
Allemaal puur geluk.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:15 schreef dieselnoi het volgende:
Deze wedstrijd laat maar weer eens zien waarom Ajax de nederlandse competitie is ontgroeit. Ajax is gewoon een maatje te groot voor iedereen. Alle toppers dit seizoen hebben ze opgerold en als enige nog actief in europa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |