SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP zal in de komende weken verder uitgebouwd worden. Suggesties zijn welkom
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
![]()
Dit is geen penalty.. Bij de 1-0 een overtreding op Coquelin...
Arsenal speelt dan wel dramatisch, maar dan had het alsnog 0-0 gestaan.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Over een kwartier gaan ze bekijken of Spurs - Man Utd door kan gaan.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Hoop het wel want anders moet ik roda nek gaan kijken
Dit vooral.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hoop het wel want anders moet ik roda nek gaan kijken
Tough Times Never Last, But Tough People Do!![]()
100 procent.quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Walcott niet buitenspel, hoera! Nu doorzetten en vooral oppassen voor Chelsea op de counter...all your heroes are whores![]()
Die scheids snapt er zo ontzettend weinig van.....Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Pitch inspection taking place at White Hart Lane. Sir Alex Ferguson and Tottenham coach Steffen Freund are discussing matters with the officials.
Ferguson bepaalt dus of het doorgaat of niet.![]()
Sneeuwt harderquote:Op zondag 20 januari 2013 15:53 schreef alors het volgende:
Waarom is het daar zoveel slechter dan op Stanford Bridge?
White Hart Lane is about 20 miles from Stamford Bridge - and the snow is much heavier in Tottenham.![]()
Slechte eerste aanname, maar goed uitgekomen inderdaad
Ah zo, ik zie nu ook pas dat het daar sneeuwtquote:Op zondag 20 januari 2013 15:54 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Sneeuwt harder
White Hart Lane is about 20 miles from Stamford Bridge - and the snow is much heavier in Tottenham.know'm sayin?
word? word.![]()
Nicequote:Op zondag 20 januari 2013 15:57 schreef CaptainObvious39 het volgende:
The match has passed a pitch inspection and the game IS ON.know'm sayin?
word? word.![]()
Fuck yeah.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:57 schreef CaptainObvious39 het volgende:
The match has passed a pitch inspection and the game IS ON.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
JEZUS SCHEIDS TERINGHONDOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Zo zie je maar weer hoe bepalend Ferguson isquote:Op zondag 20 januari 2013 15:51 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Pitch inspection taking place at White Hart Lane. Sir Alex Ferguson and Tottenham coach Steffen Freund are discussing matters with the officials.
Ferguson bepaalt dus of het doorgaat of niet.![]()
De Gea, Rafael, Vidic, Ferdinand, Evra, Carrick, Jones, Cleverley, Kagawa, RVP, Welbeck.
Lloris, Walker, Caulker, Dawson, Naughton, Parker, Dembele, Lennon, Bale, Dempsey & Defoe![]()
Weer geen geel, gaat gewoon op z'n voet staan. De scheidsrechter is echt dramatisch vanmiddag.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
En dit was dan rood geweest voor Cole.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Misschien moet die dan weer naar Spanje toe, daar is hij waarschijnlijk toch beter in z,n element dan in het koude, kille Engeland.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:09 schreef NLGooner het volgende:
Ben benieuwd of Torres ooit nog op z'n oude niveau zal komen![]()
Our subs today: Friedel, Vertonghen, Assou-Ekotto, Huddlestone, Sigurdsson, Livermore & Townsend #COYSquote:![]()
Ik dacht dat hij het goed deed bij spurs? , (rust geven zal het niet zijn als het tegen man u is)quote:Op zondag 20 januari 2013 16:15 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Our subs today: Friedel, Vertonghen, Assou-Ekotto, Huddlestone, Sigurdsson, Livermore & Townsend #COYS
Hij keek er nog naar uit om tegen van persie te staan , zal zich wel kut voelen op de bank :psd![]()
Hij heeft z'n beste tijd uiteindelijk wel in Engeland gehad volgens mijquote:Op zondag 20 januari 2013 16:14 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Misschien moet die dan weer naar Spanje toe, daar is hij waarschijnlijk toch beter in z,n element dan in het koude, kille Engeland.![]()
Maakt hij de vorige keer niet de winner tegen United?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Plus nu alweer 30 seconde wegens tijdrekken neem ik aan.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
vertonghen scoorde tegen man u ja , maar ze wonnen toen niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Maakt hij de vorige keer niet de winner tegen United?
En hij speelde bijna elke wedstrijd tot nu toe , daarom dat het wel vreemd is dat hij op de bank zitsd![]()
Hij heeft een goed jaar bij Liverpool gehad, dat is waar. Alleen z,n laatste seizoen op Anfield was niet best.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:17 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Hij heeft z'n beste tijd uiteindelijk wel in Engeland gehad volgens mij![]()
Spurs won wel.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:19 schreef sausagin het volgende:
[..]
vertonghen scoorde tegen man u ja , maar ze wonnen toen niet.
En hij speelde bijna elke wedstrijd tot nu toe , daarom dat het wel vreemd is dat hij op de bank zit
Misschien een kleine blessure tijdens training.![]()
Wat een tyfusvoetbalweekendOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ja nouquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Oh jah je bent ook voor Vitesse.quote:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:
En dan Spurs - United, 2 teams die allebei moeten verliezen.
Laat United maar winnen, als het niet anders kan.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Is idd niet een heel gewaagde voorspellingquote:Op zondag 20 januari 2013 16:27 schreef sausagin het volgende:
Man united gaat winnen , met van persie in de hoofdrol.
(Voorspelbaar)![]()
![]()
sjon de wolluf
Ik had Rooney en Rvp graag samen zien spelen.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
No shit.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:06 schreef Kopsterk het volgende:
Man United en Tottenham hebben met flinke sneeuwval te maken zo te zien.
-SHOp zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Lijkt wel op Arteta/Cazorla.quote:
Wie is die co-commentator bij Spurs - Utd. ? John de Wolf ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Lijkt op die meisjes waar je vroeger tijdens gym handbal mee speelde.quote:
Hij geeft ze altijd een tweede kans ja, op zich een sympathieke gedachte.quote:know'm sayin?
word? word.![]()
Verdomme wat een held
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
RVP
- Dearest (UI)![]()
Hij doet het ook altijd he, geen uitzonderingen.
- Dearest (UI)![]()
Bij Van Persie is niets geluk. Doet alles expres.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:25 schreef Mr.Smokey het volgende:
Mooie goal maar hij stond eerder al veel vrijer
Natuurlijk scoort hij weer.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
echt wel boos op die bondscoaches die hem niet op 1 hebben gezet , maar dan komen we uit op het nl elftal.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij Van Persie is niets geluk. Doet alles expres.
prachtige goal. baas is het!graag op anoniem![]()
Och hij weer, als een ex Ajax speler de goal had gemaakt was het 'fenomeen vrijgelopen, wat een inzichtquote:'
____
know'm sayin?
word? word.![]()
Van Persie geeft ieder wedstrijd alle atheïsten ongelijk.
klopt, ajacieden zijn beter. Overigens Bale > heel man united.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:28 schreef alors het volgende:
[..]
Och hij weer, als een ex Ajax speler de goal had gemaakt was het 'fenomeen vrijgelopen, wat een inzicht'
____
![]()
Evra weg, kampsjaak buttner erop?Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Zit niet op de bank.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
quote:
- Dearest (UI)![]()
metsjfiksing.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Was John de Wolf tweebenig?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
lololololOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Hoeveel snot heeft Van Persie eigenlijk in zijn neus?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Is ie weer aan 't spugen/snuiten? Volgens mij gooit ie expres overal snotjes neer zodat de tegenstander uitglijdt (zie Terry in de 5-3 tegen Chelseaquote:Op zondag 20 januari 2013 17:45 schreef mrstylo het volgende:
Hoeveel snot heeft Van Persie eigenlijk in zijn neus?)
all your heroes are whores![]()
Echt niet normaal gewoon. Wanneer hij alleen in beeld is, is hij weer bezig.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:47 schreef sylvietjoo het volgende:
[..]
Is ie weer aan 't spugen/snuiten? Volgens mij gooit ie expres overal snotjes neer zodat de tegenstander uitglijdt (zie Terry in de 5-3 tegen Chelsea)
quote:Op zondag 20 januari 2013 17:47 schreef sylvietjoo het volgende:
[..]
Is ie weer aan 't spugen/snuiten? Volgens mij gooit ie expres overal snotjes neer zodat de tegenstander uitglijdt (zie Terry in de 5-3 tegen Chelsea)
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Bij mij is glas altijd vol, dus een goede redding.
DeGea staat lekker te keepenPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Ze gaan nu voor Reina volgens mij.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
RVP kopt alle corners van Bale weg.
- Dearest (UI)![]()
Doet hij iedere wedstrijd.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Lijkt me sterk. Alle corners van Bale ja?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Bedoel corners weg koppen.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:25 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Alle corners van Bale ja?
Best racistisch dit.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Sneeuwballen gooien op Evra.
Expres WITTE sneeuwballen gooien naar een donkere speler.
Bankiequote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Maar Spurs moet sowieso verliezen. Gun Arsenal een CL plek."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
United moet eigenlijk Sneijder halen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
GGGGGGGGGGOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ik heb ook niet zoveel met die club, maar United wordt toch wel kampioen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Hoop het maar. Gun het RVP wel.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zoveel met die club, maar United wordt toch wel kampioen.
Ik ook heb er ook nog zeker wel vertrouwen in gewoon weer één minder lastige uit wedstrijd.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Hoe staat het nog 0-0. Everton speelt waardeloos.
Blijft 0-0
[ Bericht 7% gewijzigd door duncannn op 21-01-2013 23:27:53 ]![]()
![]()
[ Bericht 71% gewijzigd door Pedroso op 22-01-2013 21:32:52 ]Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
3-1 voor Bradford was het heenduel, dit is de return. (League Cup halve finale)quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:03 schreef Pedroso het volgende:
Kijk net. Nu al 1-3. Zijn lekker bezig daar bij Villa.![]()
Dit ja, het staat nog gewoon 0-0quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
3-1 voor Bradford was het heenduel, dit is de return. (League Cup halve finale)know'm sayin?
word? word.![]()
Oeps. zie het nu ook. Dan kan het nog wel spannend worden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
3-1 voor Bradford was het heenduel, dit is de return. (League Cup halve finale)Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En Vlaar is een gewaardeerde kracht die gemist werd de afgelopen weken toen hij geblesseerd was.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:03 schreef Pedroso het volgende:
Kijk net. Nu al 1-3. Zijn lekker bezig daar bij Villa.
Vlaar speelt mee ? Kan ook niet anders als ze nu al 1-3 achter staan.know'm sayin?
word? word.![]()
Leaque cup hou ik niet zo bij eerlijk gezegd. Beetje een Peppie en Kokkie prijs.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die Benteke lijkt wel 40 ofzo. Is nog maar begin 20.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Jammer denk dat Aston Villa nu toch wel doorgaat. Zou een beste stunt zijn anders
Newcastle trouwens vandaag weer twee Fransen gehaald, verdediger Yanga-Mbiwa en Gouffran. Negende fransman nu, wanneer gaan ze weer eens voor Engelsen in de PL![]()
Bij Southampton zal de foreigner-instroom ook wel snel starten.![]()
Opmerkelijk inderdaad, zeker als je deze uitspraak van Pardew er nog eens bij haalt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:29 schreef Grifte het volgende:
Newcastle trouwens vandaag weer twee Fransen gehaald, verdediger Yanga-Mbiwa en Gouffran. Negende fransman nu, wanneer gaan ze weer eens voor Engelsen in de PL![]()
Bij Southampton zal de foreigner-instroom ook wel snel starten.
Klopt, belachelijk. Toch zonde dat Engeland als enige van de topcompetities zoveel buitenlanders heeft qua percentage, wanneer dringt het jeugdopleidingsprincipe eens door daar. Is toch zonde man, al die buitenlandse eigenaren, buitenlandse spelers, al die touristen op de tribunes. Zo'n Johan Cruyff 6+5 regel zou ik graag zien in Engeland, al blijft dat ijdele hoop met de commerciële belangen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Opmerkelijk inderdaad, zeker als je deze uitspraak van Pardew er nog eens bij haalt.
[ afbeelding ]![]()
JAJAJAAA mooi manOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Nou volhouden graag
Villa wordt gewoon weggespeeld, te triest voor woorden
Er is wel een regel over homegrown players. Maar dat hoeven niet per se Engelsen te zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt, belachelijk. Toch zonde dat Engeland als enige van de topcompetities zoveel buitenlanders heeft qua percentage, wanneer dringt het jeugdopleidingsprincipe eens door daar. Is toch zonde man, al die buitenlandse eigenaren, buitenlandse spelers, al die touristen op de tribunes. Zo'n Johan Cruyff 6+5 regel zou ik graag zien in Engeland, al blijft dat ijdele hoop met de commerciële belangen.en de definitie:quote:To ensure that Premier League Clubs continue to produce top home-grown talent, the 20 Clubs introduced a Home Grown Player rule from the start of the 2010/11 campaign. Clubs cannot name more than 17 non home grown players aged over 21. For example some clubs will have a squad list of 23 because they may have 17 over 21 non home grown players.Je ziet dus dat clubs gewoon wat talentvolle spelers inkopen die dan gewoon bij de reserves spelen en uiteindelijk weer verdwijnen naar het buitenland of naar degradatiekandidaten. De Brumaatjes e.d.quote:'Homegrown' players are defined as those who, irrespective of nationality or age, have been affiliated to the FA or Welsh FA for a period of three seasons or 36 months prior to their 21st birthday.know'm sayin?
word? word.![]()
Hahahaa de lat
WAT GEBEURt HIER ALLEMAALOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
gebeurtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:15 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hahahaa de lat
WAT GEBEURD HIER ALLEMAAL![]()
ja dattequote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Bradford speelt gewoon beter
Het is zo simpel Villa loopt elke keer in de trechter. Vleugelspel hebben ze nog nooit van gehoord.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
OMG nu wordt het nog spannendPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
HET WORDT WEER SPANNEND WAT EEN GEKKENTEHUISOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Schitterend man! Echt schitterend.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Die commentator is echt tegen Aston Villa
Wie is er nou voor Aston Villa als ze tegen een team spelen dat onderaan staat in de vierde divisie van Engeland? Is toch prachtig om zo'n team in de finale van een cup te zien.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Die commentator is echt tegen Aston Villa![]()
Nice, toch het weekend niets te doen na de tentamens, lekker Engels bekervoetbal + Feyenoord - Twente![]()
![]()
Was maar een grapje hoor.. omdat hij in de laatste 10 minuten ongeveer 4 keer zegt niets tegen Aston Villa te hebben maar het mooi te vinden als de underdog het goed doet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:39 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Wie is er nou voor Aston Villa als ze tegen een team spelen dat onderaan staat in de vierde divisie van Engeland? Is toch prachtig om zo'n team in de finale van een cup te zien.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Is dit het Nederlandse commentaar?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:42 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Was maar een grapje hoor.. omdat hij in de laatste 10 minuten ongeveer 4 keer zegt niets tegen Aston Villa te hebben maar het mooi te vinden als de underdog het goed doet.![]()
Leo Driessen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:43 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Is dit het Nederlandse commentaar?Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
als ze CL halen welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:45 schreef duncannn het volgende:
Als stel Chelsea de finale wint gaat Bradford dan europa in?Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Arsenal team: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Vermaelen, Gibbs, Ramsey, Wilshere, Cazorla, Walcott, Podolski, Giroud.
Arsenal subs: Mannone, Koscielny, Jenkinson, Santos, Frimpong, Oxlade-Chamberlain, Arshavin.![]()
Ja hequote:Op woensdag 23 januari 2013 21:00 schreef Grifte het volgende:
Angel Rangel is wel een bazennaam voor een voetballer.Hij heeft afgelopen week nog eten weggegeven aan daklozen ook
know'm sayin?
word? word.![]()
Die Oscar is niks tegen de Swans, Ashley Williams en Chico zijn kapot sterk.
Die Oscar die wordt al gehandeld door Ben fuckin Davies
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2013 21:19:31 ]![]()
Oscar is ook echt nog zo'n jochie, zal best aardig kunnen voetballen tegen gewichtsgenootjes, maar tegen zulke spierbundels blijft er weinig van over.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:19 schreef RetRy32 het volgende:
Die Oscar is niks tegen de Swans, Ashley Williams en Chico zijn kapot sterk.
Die Oscar die wordt al gehandeld door Ben fuckin Daviesknow'm sayin?
word? word.![]()
Waarom speelt Marin dan niet...quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:20 schreef alors het volgende:
[..]
Oscar is ook echt nog zo'n jochie, zal best aardig kunnen voetballen tegen gewichtsgenootjes, maar tegen zulke spierbundels blijft er weinig van over.
Nvm die is net zo zwak lol...
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2013 21:22:09 ]![]()
Ja had ik al toegevoegd lol...quote:
Best vaag dat Chelsea 2 spelers haalt die bijna exact het zelfde zijn -_-![]()
Snap niets meer van hun inkoop beleid eigenlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:23 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ja had ik al toegevoegd lol...
Best vaag dat Chelsea 2 spelers haalt die bijna exact het zelfde zijn -_-"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik weetquote:
Augistien is al geblesserd D:!
Tering zeg!
Ki was helemaal in vorm....
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2013 21:27:42 ]![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:25 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
WOAH IKR!
Augistien is al geblesserd D:!
Tering zeg!
Ki was helemaal in vorm....![]()
![]()
Ging bijna weer mis met een Ivanovic pass lol...
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2013 21:30:01 ]![]()
Maar Mata doet het wel weer goed, dus het kan wel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:23 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ja had ik al toegevoegd lol...
Best vaag dat Chelsea 2 spelers haalt die bijna exact het zelfde zijn -_-"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Waarom heeft Chelsea Ba gehaald?
Ik bedoel je hebt echt oneindig veel "doekoe"...
Halen ze Demba Ba lol...
Haal dan Loïc Remy, Dzeko... Higuain!!![]()
Goedkoop en hoefde niet te wennen aan de PL.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:37 schreef RetRy32 het volgende:
Halen ze Demba Ba lol...Zat op de bank in Frankrijk, dus hoe is dat Chelsea materiaal?quote:Loïc RemyVeelte duur voor een 2e spits (Torres is daar nog steeds nummer 1.quote:DzekoIs nog niet te koop en wanneer je hem kan kopen, dan wordt hij duurder dan Torres.quote:... Higuain!!"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Remy debuteerde leuk bij QPR anders, maar ze hadden ook bv Suarez kunnen halen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Goedkoop en hoefde niet te wennen aan de PL.
[..]
Zat op de bank in Frankrijk, dus hoe is dat Chelsea materiaal?
[..]
Veelte duur voor een 2e spits (Torres is daar nog steeds nummer 1.
[..]
Is nog niet te koop en wanneer je hem kan kopen, dan wordt hij duurder dan Torres.know'm sayin?
word? word.![]()
Ba ook bij Chelsea.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:42 schreef alors het volgende:
[..]
Remy debuteerde leuk bij QPR anders
Zou een goede opvolger zijn voor de dives van Drogba, maar geloof niet dat Chelsea zoveel wil betalen aan een Suarez. Dan zouden ze gelijk voor Falcoa gaan.quote:, maar ze hadden ook bv Suarez kunnen halen."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:37 schreef RetRy32 het volgende:
Halen ze Demba Ba lol...
Haal dan Loïc Remy, Dzeko... Higuain!!
U MAD?![]()
Kan alles wat Demba Ba kan, alleen kan hij beter meevoetballen en is explosiever.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:40 schreef mrstylo het volgende:
Zat op de bank in Frankrijk, dus hoe is dat Chelsea materiaal?![]()
Dankje, even Sport 1/EL opzetten hoor. Ik keek bij VI wedstrijden van vandaag, maar sjelsie stond er niet bij, bij live.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:51 schreef alors het volgende:
[..]
0-0 bij Swansea - Chelsea, 1-1 bij Arsenal - West HamAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
1-0 West Ham:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1-1 Arsenal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Lol wil je die aub in spoilers posten (de volgende keer)quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:53 schreef mrstylo het volgende:
1-0 West Ham:
[ afbeelding ]
1-1 Arsenal:
[ afbeelding ]
Maar thanks voor de goals.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2013 21:54:57 ]![]()
quote:[smoes]knopjes zitten dichtbij elkaar[/smoes]quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Huh haha wat doen zeOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Afrika cup is niet iedere maand.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:02 schreef alors het volgende:
Waarom kan dit nou anders niet dan? Rare snuiters zijn het ook"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Nou 3 puntjes tegen matige club zijn weer binnen wanneer moeten ze weer tegen een top tien club spelen?Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Ramires
Als brazillie zo speelt winnen ze het WK gewoon...
[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2013 22:06:11 ]![]()
Volgende week woensdag iig Poolquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:05 schreef tochweerhenk het volgende:
Nou 3 puntjes tegen matige club zijn weer binnen wanneer moeten ze weer tegen een top tien club spelen?know'm sayin?
word? word.![]()
Stop hiermee aub.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:05 schreef RetRy32 het volgende:
Ramires
[ afbeelding ]
Macron maken echt afschuwelijke kleding.
Brittonheld.
Blijft maar gaan en gaan...
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2013 22:08:45 ]![]()
Leuke wedstrijdquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:05 schreef RetRy32 het volgende:
Ramires
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik welke opstelling moet hij spelen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:08 schreef RetRy32 het volgende:
Brittonheld.
Blijft maar gaan en gaan..."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
lolquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik welke opstelling moet hij spelen?![]()
2-1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3-1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 3-1![]()
![]()
Ik hoop dat Dyer vandaag wel fatsoenlijk gaat spelen.
Wel onzin dat Routledge eruit gaat...
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2013 22:10:59 ]![]()
off: Arbeloa heeft Casillas's vingers gebroken.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2013 22:12:05 ]![]()
Niet gebroken toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:11 schreef RetRy32 het volgende:
off: Arbeloa heeft Casillas's vingers gebroken."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Gaan net als Real Madrid vol voor de Champions League......oh.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:14 schreef alors het volgende:
Chelsea wil ook gewoon niet, wat een bagger."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Arsenal doet het na de 5-1 rustig aan. Al een kwartier geen goal.Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)![]()
Kriebelziektequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:21 schreef TheGeneral het volgende:
Wat is er aan de hand bij Arsenal?know'm sayin?
word? word.![]()
Zware blessure van Pott.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:21 schreef TheGeneral het volgende:
Wat is er aan de hand bij Arsenal?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: