Maar ze zorgen er goed genoeg voor dat Feyenoord niet aan voetballen komt. Dat zegt genoeg over het verschil lijkt me.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo goed is Ajax niet, maar ze zijn gewoon levensgevaarlijk in de omschakeling en Feyenoord komt niet echt tot he creeren van kansen toe.
Straks gewoon een trapje op z'n meniscusquote:Op zondag 20 januari 2013 15:32 schreef Geo4kant het volgende:
En dat die smerige Schaken (wat een kut voetballer blijft dat ook he) maar weer 4 tot 8 wedstrijden krijgt met zijn elleboog/slaande beweging
Weggebleven uit zelfbescherming denk ik.quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:30 schreef baaart het volgende:
Als je 't van een speler als Fischer moet hebben..toch wel ver gezonken hoor.
die kan er niet zo veel van idd.quote:
Die heeft hier vast een verklaring voorquote:
Die 2e was inderdaad een intikkertjequote:Op zondag 20 januari 2013 15:32 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Ja echt, 2 intikkertjes, zegt genoeg over Feyenoord achterin
Jij bent altijd zuur, ik weet het.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:33 schreef baaart het volgende:
[..]
Heb je het gezwel wat als username 'Ajacied' kiest ook nog
Ja nu Toivonen weg is zouden ze wel een ander kunnen uitvergroten zou je zeggen.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:32 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Precies. Raar dat er niets van herhaald werd
Heb je zuurkool gegeten.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:33 schreef baaart het volgende:
[..]
Heb je het gezwel wat als username 'Ajacied' kiest ook nog
Iets extreem racistisch waarschijnlijk over joden die gas gewend zijn, je kan alles verwachten.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:33 schreef S0nic het volgende:
[..]
Die heeft hier vast een verklaring voorAjax had 3x rood moeten krijgen , scheids is een debiel etc.
Die had zelfs Eriksen nog gemaakt.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eerste goal was geen intikkertjeGewoon uitgespeeld.
Overschatte voetballer. Nog niet eens het niveau van de eredivisie ontstegen.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Overigens wat een kneus die EriksenHij denkt dat hij er klaar voor is maar hij kan de actie die Fischer ff 2 keer simpeltjes doet niet nadoen.
De pass die er aan vooraf ging was mooi though.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die had zelfs Eriksen nog gemaakt.
Niet overdrijvenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die had zelfs Eriksen nog gemaakt.
zeg dan niks jongquote:Op zondag 20 januari 2013 15:34 schreef edjuh18 het volgende:
Der is maar 1 Pelé en dat is niet die pipo die nu speelt
Vind ik ook, Fischer daarentegen is echt een geweldig voetballerquote:Op zondag 20 januari 2013 15:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Overschatte voetballer. Nog niet eens het niveau van de eredivisie ontstegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |