SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuke TTquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik zal mijn collectie eens raadplegen, C_A, kijken of ik een gepaste gif heb voor je.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat hoop ik ook voor haarquote:Op zondag 20 januari 2013 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoop dat ze snel duidelijkheid heeft..
![]()
Niet alleen Mathijsen. Ik vind De Vrij, Clasie, Vilhena en in mindere mate Boetius nog wel ok. Rest is gewoon bagger.quote:![]()
Goeie TT
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ja het kan van alles zijnquote:
Kut ivm Feijenoord
Kut ivm sneeuw
Kut ivm sex
Kut ivm strijk
Kut ivm etc.......![]()
Verdedigend is het gewoon slecht. Ajax krijgt veel teveel vrijheid.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet alleen Mathijsen. Ik vind De Vrij, Clasie, Vilhena en in mindere mate Boetius nog wel ok. Rest is gewoon bagger.
Er is totaal geen aansluiting![]()
REST BOEIT NIETquote:Op zondag 20 januari 2013 15:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja het kan van alles zijn
Kut ivm Feijenoord
Kut ivm sneeuw
Kut ivm sex
Kut ivm strijk
Kut ivm etc.......![]()
Ik ga voor de middelstequote:Op zondag 20 januari 2013 15:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja het kan van alles zijn
Kut ivm Feijenoord
Kut ivm sneeuw
Kut ivm sex
Kut ivm strijk
Kut ivm etc.......
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Mjah bij die eerste tegengoal. Voor zover ik het snap (ik let wel eens op bij pap en broertjequote:Op zondag 20 januari 2013 15:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verdedigend is het gewoon slecht. Ajax krijgt veel teveel vrijheid.
Er is totaal geen aansluiting) dekt De Vrij goed door op De Jong. Fischer rent naar binnen, waardoor Janmaat aan de buitenkant komt (dat is verkeerd toch?). Mathijsen had meer naar het midden moeten komen op het moment dat De Vrij achter De Jong aanrent.
Ik vind De Vrij van de verdedigers nog wel prima spelen, maar hij kan de bal nergens kwijt en is verder de enige verdediger die nog een bal afpakt!![]()
Janmaat moet daar inderdaad gewoon aan de binnenkant dekken.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mjah bij die eerste tegengoal. Voor zover ik het snap (ik let wel eens op bij pap en broertje) dekt De Vrij goed door op De Jong. Fischer rent naar binnen, waardoor Janmaat aan de buitenkant komt (dat is verkeerd toch?). Mathijsen meer naar het midden moeten komen op het moment dat De Vrij achter De Jong aanrent.
Ik vind De Vrij nog prima spelen, maar hij kan de bal nergens kwijt, maar is verder de enige verdediger die nog een bal afpakt!![]()
Die maakte eerst een beweging naar buiten ja. Omdat het gat tussen Janmaat en Mathijsen zo groot was, denk ik dat Mathijsen wel wat meer naar binnen had moeten staan op het moment dat De Vrij weg was.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Janmaat moet daar inderdaad gewoon aan de binnenkant dekken.![]()
Hij ziet fisscher al te laat komen. Hij kijkt alleen maar naar voren. En dan maakt ie inderdaad een inschattingsfout.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die maakte eerst een beweging naar buiten ja. Omdat het gat tussen Janmaat en Mathijsen zo groot was, denk ik dat Mathijsen wel wat meer naar binnen had moeten staan op het moment dat De Vrij weg was.![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja.....
Gelukkig heb ik het niet in huisbwehehehequote:![]()
![]()
Ik heb zin in lome, langzame, warme, doesj-seksProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Lasagnaquote:Op zondag 20 januari 2013 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb honger
vanavond Mexicaanse wraps
Lekkah!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik ook!!quote:Op zondag 20 januari 2013 15:33 schreef fietsie het volgende:
Ik heb zin in lome, langzame, warme, doesj-seks
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik heb zin in een tropisch strand met schaarsgeklede damesquote:Op zondag 20 januari 2013 15:33 schreef fietsie het volgende:
Ik heb zin in lome, langzame, warme, doesj-seks
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Lekkere cocktail erbijquote:Op zondag 20 januari 2013 15:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb zin in een tropisch strand met schaarsgeklede dames14 SHADES OF GREY
Ehm... da's een eind brommeren voor de sneeuwbui uitquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hoe groot moet die douche dan wel niet zijn?14 SHADES OF GREY
Kleiner dan je denkt.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:36 schreef tijnbrein het volgende:
Hoe groot moet die douche dan wel niet zijn?![]()
Mijn douche is 2mx1.50mquote:Op zondag 20 januari 2013 15:36 schreef tijnbrein het volgende:
Hoe groot moet die douche dan wel niet zijn?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
In mijn douche kunnen wel 3 mensen kwijt
echt klein klote douche dus 2 moeten kou lijden.. en ik ben het niet![]()
![]()
Gezelligquote:Op zondag 20 januari 2013 15:38 schreef Koen66 het volgende:
Mja... Ik zit in een kinderspeelparadijs
14 SHADES OF GREY
Er hangt opeens een kitten in mn haar![]()
AUW
[b]AirwiN schreef [/b]
Hmmm miscchien toch wat opvoedkundige maatregelen?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
AUWProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zie je wel dat het een krengetje is?!quote:Op zondag 20 januari 2013 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
AUW![]()
Ik geloof er nog steeds niks vanquote:Op zondag 20 januari 2013 15:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zie je wel dat het een krengetje is?!![]()
![]()
Alleen bij jou en hupsquote:Op zondag 20 januari 2013 15:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
![]()
niet.... schattig krengetjequote:Op zondag 20 januari 2013 15:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
![]()
Toch is het zo!quote:Op zondag 20 januari 2013 15:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik geloof er nog steeds niks vanJa, kreng dat het isquote:Kan heel lief zittenquote:Maar soms
![]()
![]()
pff... als t zo door blijft sneeuwen heb ik morgen echt mega veel vertraging tijdens mn werk
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Ze geloven ons echt niet hequote:Op zondag 20 januari 2013 15:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het feit dat wij elke keer schrokken en terugdeinsden als die kat op schoot sprong hebben ze ook niet gezien denk ik zo
[b]AirwiN schreef [/b]
Of ze dachten dat we mietjes warenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze geloven ons echt niet he![]()
Het feit dat wij elke keer schrokken en terugdeinsden als die kat op schoot sprong hebben ze ook niet gezien denk ik zo.
![]()
Eerder beginnenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:45 schreef marbasnarf het volgende:
pff... als t zo door blijft sneeuwen heb ik morgen echt mega veel vertraging tijdens mn werk![]()
![]()
Eigenlijk is dit de meest evil actie van Jules tot nu toequote:Op zondag 20 januari 2013 15:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of ze dachten dat we mietjes waren.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ditquote:Op zondag 20 januari 2013 15:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of ze dachten dat we mietjes waren.
![]()
![]()
Slimme kat, nu komen jullie over als mietjesquote:Op zondag 20 januari 2013 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit de meest evil actie van Jules tot nu toe![]()
![]()
Fijn weerquote:Op zondag 20 januari 2013 15:49 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Slimme kat, nu komen jullie over als mietjes
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, inderdaadquote:Op zondag 20 januari 2013 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit de meest evil actie van Jules tot nu toe.
quote:Kut beestquote:Op zondag 20 januari 2013 15:49 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Slimme kat, nu komen jullie over als mietjes![]()
![]()
Bleeeeeeeeeeeeeh die strijk is niet normaal
En het blijft maar sneeuwenEn vannacht ook nog
Drama op weg morgen, mensen die opeens niet meer kunnen rijden![]()
![]()
Er is duidelijk maar 1 lieve poes in huize hups te vinden
[b]AirwiN schreef [/b]
mja dat kan niet... heeft voor de eerste honden die ik ophaal weinig zin als ik om half 10 al in t bos benquote:They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Ga je op de fiets naar je werk?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
Bleeeeeeeeeeeeeh die strijk is niet normaal
En het blijft maar sneeuwenEn vannacht ook nog
Drama op weg morgen, mensen die opeens niet meer kunnen rijden![]()
Die Vicky
[b]AirwiN schreef [/b]
Kan het kloppen dat het inmiddels 3-0 is?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Er is duidelijk maar 1 lieve poes in huize hups te vinden![]()
![]()
![]()
Jup.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan het kloppen dat het inmiddels 3-0 is?![]()
Ja ik ga elke dag netjes op de fietsquote:Op zondag 20 januari 2013 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je op de fiets naar je werk?![]()
Die Vicky
Fietspaden worden hier netjes gestrooid
Penalty voor Feijenoord? Ik zat niet op te letten![]()
![]()
Feyenoord is FC schwalbe dit jaar. Al iets van 7 onterechte pingels. Ongelofelijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:53 schreef charmed_angel het volgende:
Het was een schwalbe van Boetius.... maar ik ben toch wel blij![]()
KUT KUT KUT IMMERSEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
nou dat valt ook wel weer meequote:Op zondag 20 januari 2013 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feyenoord is FC schwalbe dit jaar. Al iets van 7 onterechte pingels. Ongelofelijk.![]()
![]()
toch nog iemand blij met de sneeuw!mijn Obi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:55 schreef marbasnarf het volgende:
Wat een bazenbeestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Maar Pelle gaat in de 90+2 toch de winnende goal maken?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en dan de rebound ook missen
maar ja.... Immers he
[b]AirwiN schreef [/b]
Rebound staat niet op teletekstquote:Op zondag 20 januari 2013 15:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en dan de rebound ook missen
maar ja.... Immers he.
![]()
Zoiets zei ze wel jaquote:Op zondag 20 januari 2013 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar Pelle gaat in de 90+2 toch de winnende goal maken?
Kijk mij hip meelullen dan
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2013 15:58:19 ]![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar Pelle gaat in de 90+2 toch de winnende goal maken?
Die had ik er zelfs nog ingeschotenquote:![]()
![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:55 schreef marbasnarf het volgende:
LiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
hm.. iemand op mijn facebook heeft een halve marathon gerend vandaag.... je moet dr maar zin in hebben brrrThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Solliciteerquote:Op zondag 20 januari 2013 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Die had ik er zelfs nog ingeschotendan ga ik wel voetbal kijken
14 SHADES OF GREY
In de groepschat op WA wenste ze me nog een plezierige wedstrijd.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoiets zei ze wel ja
Kijk mij hip meelullen dan
Wat kijk je woestquote:Op zondag 20 januari 2013 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Die had ik er zelfs nog ingeschoten
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik weet niet hoe goed jij kan voetballen.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Die had ik er zelfs nog ingeschoten![]()
![]()
Ik lach me rotquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Kom een keer kijkenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed jij kan voetballen.![]()
![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In de groepschat op WA wenste ze me nog een plezierige wedstrijd.
[..]
Wat kijk je woestVolgens mij issie wel plezierig
![]()
![]()
Voor mij wel jaquote:Op zondag 20 januari 2013 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Volgens mij issie wel plezierig
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ook. En de 2-0 was ook niet gevallen als ik op de plaats van mathijssen stondquote:Op zondag 20 januari 2013 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Die had ik er zelfs nog ingeschoten![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als het weer lekker weer is, dan kan ik met de motor komen.
![]()
Dan hebben we ook een keer een supporter![]()
![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Lekker op de boarding slaan.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Dan hebben we ook een keer een supporterBeter onethisch dan oneetbaar![]()
En ja hoor, klokslag 16:00 is mini-fietsie ook weer bij de levenden... Ik ga dr effies ophalenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Fok!kers meet bij iedere wedstrijd dat je moet spelenquote:Op zondag 20 januari 2013 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
![]()
Pff, vermoeiend weekend vooral!!quote:![]()
Ben wel blij dat iedereen is opgerot ook al is het ook wel heel stil en rustig in huis nu
Neequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is echt tof!quote:
Vanaf IJmuiden met de Partyboot naar Newcastle(2 dagen boot dus)
En dan 1 nacht in Newcastle
Als je met een groep gaat is het niet duurIk deed het vroeger elk jaar
Newcastle is echt gaaf
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2013 16:04:14 ]![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:03 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Fok!kers meet bij iedere wedstrijd dat je moet spelen
Jullie zijn altijd welkom hoor![]()
![]()
Dat klinkt tofquote:Op zondag 20 januari 2013 16:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is echt tof!
Newcastle is echt gaaf![]()
![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is echt tof!
Newcastle is echt gaafDit ^quote:![]()
![]()
Cool ideequote:Op zondag 20 januari 2013 16:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is echt tof!
Newcastle is echt gaaf
14 SHADES OF GREY
Ik houd niet zo van boten. Word er toch altijd wat misselijk van, al helpen die reistabletten wel goed.![]()
Serieusquote:Op zondag 20 januari 2013 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Leuk wel op die boot ja. Vond Newcastle weinig aan.
Sowieso kan je er heerlijk winkelen![]()
En het uitgaansleven is![]()
![]()
Jouw ondertitelquote:Op zondag 20 januari 2013 16:06 schreef Ishimaru het volgende:
De huppel meet is nog net geen dag voorbij en de volgende wordt al geplanned![]()
.
![]()
Ik ben ongeveer die hele dag in het winkelcentrum geweest.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Serieus
Sowieso kan je er heerlijk winkelen![]()
En het uitgaansleven is
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Te erg gewoon!!quote:Op zondag 20 januari 2013 16:06 schreef Ishimaru het volgende:
De huppel meet is nog net geen dag voorbij en de volgende wordt al geplanned![]()
Stelletje alcoholisten!!Dat dus!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Die grootste van Europa? Dat overdekte winkelcentrum?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer die hele dag in het winkelcentrum geweest.
Dat is echt![]()
En niet wezen stappen???![]()
Holly weer terug![]()
Mjah ik ga op de bank liggen!!
[b]AirwiN schreef [/b]
Die ja.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die grootste van Europa? Dat overdekte winkelcentrum?
Dat is echt![]()
En niet wezen stappen???
Ben even wezen stappen maar vond er weinig aan.
Al die lelijke vrouwen.
Have funquote:Op zondag 20 januari 2013 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Holly weer terug![]()
Mjah ik ga op de bank liggen!!![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op zondag 20 januari 2013 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Holly weer terug![]()
Mjah ik ga op de bank liggen!!Dan ben je niet in de goede clubs geweestquote:Op zondag 20 januari 2013 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die ja.
Al die lelijke vrouwen.![]()
![]()
Engelse mannen zijn ook niet zoveel soeps... Met af en toe een uitzondering die de regel bevestigt natuurlijk, maar he.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die ja.
Al die lelijke vrouwen.![]()
Dat is wel jammerquote:Op zondag 20 januari 2013 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die ja.
Al die lelijke vrouwen.
14 SHADES OF GREY
Moet je Geordie Shore kijken!quote:Op zondag 20 januari 2013 16:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Engelse mannen zijn ook niet zoveel soeps... Met af en toe een uitzondering die de regel bevestigt natuurlijk, maar he.
Gary![]()
![]()
![]()
Als ik geld (en tijd) heb, dan ga ik wel mee op die meet. Mag je ze mij wijzen.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
[..]
Dan ben je niet in de goede clubs geweestHehe, klopt. Doe mij maar gewoon Nederlandse dames.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Engelse mannen zijn ook niet zoveel soeps... Met af en toe een uitzondering die de regel bevestigt natuurlijk, maar he.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Waar dan? Iedereen loopt me de hele dag al de kop gek te maken van ssneeuwww verhalen, maar er valt hier geen vlok!quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik vond het makkelijke "geen gezeik ik ben hier ook om lol te hebben en me daarop beoordelen doe je maar lekker thuis" gedrag anders best wel een verademing op het "wie denk je wel niet dat ik ben" gedrag van veel NL diva's.....quote:Op zondag 20 januari 2013 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hehe, klopt. Doe mij maar gewoon Nederlandse dames.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ik ga alvast pizza in de oven gooien... heb t koud en ben hongerig!They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Ik moet wachten tot de droger klaar is.....quote:Op zondag 20 januari 2013 16:16 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga alvast pizza in de oven gooien... heb t koud en ben hongerig!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ghehe ik ben altijd underdressed.... sta 3 minuten voor de spiegel en dan ist wel okquote:Op zondag 20 januari 2013 16:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik voelde me altijd zo underdressed als ik uitging in Londen.
En de meeste engelse jeugd is nogal Un-dressed als we weer riching huis gaanquote:Op zondag 20 januari 2013 16:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik voelde me altijd zo underdressed als ik uitging in Londen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Een vrouw naar mijn hart!quote:Op zondag 20 januari 2013 16:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe ik ben altijd underdressed.... sta 3 minuten voor de spiegel en dan ist wel okProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hehehe.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik voelde me altijd zo underdressed als ik uitging in Londen.Maar ik was daar in whale-central.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vond het makkelijke "geen gezeik ik ben hier ook om lol te hebben en me daarop beoordelen doe je maar lekker thuis" gedrag anders best wel een verademing op het "wie denk je wel niet dat ik ben" gedrag van veel NL diva's.....
Heaven dus!quote:Op zondag 20 januari 2013 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe.
[..]
Maar ik was daar in whale-central.
Wat hij zegtquote:
14 SHADES OF GREY
Nouja, dat dus. Stonden wij daar als Nederlandse au pairs in onze spijkerbroekjes met platte schoenen zodat we de hele avond door konden gaan. Liep alles daar in minirokjes en 10cm hakken.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
En de meeste engelse jeugd is nogal Un-dressed als we weer riching huis gaan![]()
![]()
Did you man your harpoon?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe.
[..]
Maar ik was daar in whale-central.14 SHADES OF GREY
quote:
Ik wil geen vetlagen op hoeven te tillen om haar vagina te vinden.Nee.quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, dat dus. Stonden wij daar als Nederlandse au pairs in onze spijkerbroekjes met platte schoenen zodat we de hele avond door konden gaan. Liep alles daar in minirokjes en 10cm hakken.Ja dat is waar
Geweldig om te zien, dat de meeste hun hakjes niet meer aanhadden op het einde van de avond/nacht
![]()
![]()
Sjah ik wil weer geen botten tegenkomen, in vrijwel geen enkel standje...quote:Op zondag 20 januari 2013 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil geen vetlagen op hoeven te tillen om haar vagina te vinden.
Een elleboog is nog ok...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Niks mis met wat botten.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah ik wil weer geen botten tegenkomen, in vrijwel geen enkel standje...
Een elleboog is nog ok...
Spijkerbroekje klinkt als een short trouwens. Het was winter, dus we hadden gewoon lange broeken aan.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ja dat is waar
Geweldig om te zien, dat de meeste hun hakjes niet meer aanhadden op het einde van de avond/nacht
Ja dat dan wel weer idd, op hun panty over de ranzige stoep.![]()
![]()
Met jou kan ik pratenquote:Op zondag 20 januari 2013 16:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah ik wil weer geen botten tegenkomen, in vrijwel geen enkel standje...
Een elleboog is nog ok...
14 SHADES OF GREY
Of liggend op die ranzige stoepquote:Op zondag 20 januari 2013 16:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Spijkerbroekje klinkt als een short trouwens. Het was winter, dus we hadden gewoon lange broeken aan.
Ja dat dan wel weer idd, op hun panty over de ranzige stoep.
Dat ja. Wat een volkje is het ookquote:Op zondag 20 januari 2013 16:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat ben ik weinig tegen gekomen, gelukkig. Wel dronken meiden die dan gingen vechten enzo.
Dat was in Ierland ook al zo... en daar schijnt men toch rationeler te zijn....quote:Op zondag 20 januari 2013 16:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat ben ik weinig tegen gekomen, gelukkig. Wel dronken meiden die dan gingen vechten enzo.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hier in de tuinquote:Op zondag 20 januari 2013 16:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waar dan? Iedereen loopt me de hele dag al de kop gek te maken van ssneeuwww verhalen, maar er valt hier geen vlok!
J. is onderweg...![]()
Die heeft hierin het Noorden een schitterend schone route, geen vlokje, niets. Pas halverwege NH op de A7 wat wits..quote:Op zondag 20 januari 2013 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier in de tuin
J. is onderweg...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Gelukkig maarquote:Op zondag 20 januari 2013 16:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die heeft hierin het Noorden een schitterend schone route, geen vlokje, niets. Pas halverwege NH op de A7 wat wits..![]()
![]()
Goed vermaak wel.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ja. Wat een volkje is het ookDaar ben ik maar 1 keer soort van uitgeweest. Al zorgde dat ook al wel voor goed vermaak.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat was in Ierland ook al zo... en daar schijnt men toch rationeler te zijn....
Maar mensen gingen ook aan mij en mijn zus de weg vragen. Want ja rossig, dus dat zullen wel ieren zijn.![]()
![]()
Ik was in Cork, daar komen de meeste vrouwen niet eens boven mijn ellebogen uit...quote:Op zondag 20 januari 2013 16:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Goed vermaak wel.
[..]
Daar ben ik maar 1 keer soort van uitgeweest. Al zorgde dat ook al wel voor goed vermaak.
Maar mensen gingen ook aan mij en mijn zus de weg vragen. Want ja rossig, dus dat zullen wel ieren zijn.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
IPH?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik was in Cork, daar komen de meeste vrouwen niet eens boven mijn ellebogen uit...14 SHADES OF GREY
mmmm.. tonijnpizza... t ruikt zo lekker in mn huis!They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Als je de armen naar beneden doet en strekt en je lul omhoog dan komt het volgens mij nog aardig in de buurtquote:Op zondag 20 januari 2013 16:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zit jouw lul op ellebooghoogte?![]()
![]()
Heeft die КГБ-kat van je al eens honger gekregen?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:37 schreef marbasnarf het volgende:
mmmm.. tonijnpizza... t ruikt zo lekker in mn huis!
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Oke ik beken ik ben groot geschapenquote:Op zondag 20 januari 2013 16:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zit jouw lul op ellebooghoogte?
14 SHADES OF GREY
is nog steeds magertjes... maar wel meer vacht, dus t valt minder op!quote:Op zondag 20 januari 2013 16:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heeft die КГБ-kat van je al eens honger gekregen?They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Mag je nu neukenquote:Op zondag 20 januari 2013 16:44 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb vandaag veels te hard voor de uni gewerkt![]()
![]()
ik weet niemandquote:Op zondag 20 januari 2013 16:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geen idee. Dat zou jij moeten weten, niet ik.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
het sneeuwtquote:Op zondag 20 januari 2013 16:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zonde. Trek er een van de straat af!
Dat gaat vast werkenquote:Op zondag 20 januari 2013 16:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zonde. Trek er een van de straat af!
14 SHADES OF GREY
Dat stribbelt al stukken lastiger tegen!quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zou sneeuw een goede smoes zijn om morgen niet om 8:00 bij de tandarts op te komen dagen?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat stribbelt al stukken lastiger tegen!![]()
![]()
![]()
nee...quote:Op zondag 20 januari 2013 16:48 schreef fietsie het volgende:
Zou sneeuw een goede smoes zijn om morgen niet om 8:00 bij de tandarts op te komen dagen?al vind de tandarts t vast wel een goede reden om zelf te laat te komen
Nee, maar hagel welquote:Op zondag 20 januari 2013 16:48 schreef fietsie het volgende:
Zou sneeuw een goede smoes zijn om morgen niet om 8:00 bij de tandarts op te komen dagen?
Die rijdt in een Toyota Landcruiser, en het is 5km naar zijn huis.....quote:Op zondag 20 januari 2013 16:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee...al vind de tandarts t vast wel een goede reden om zelf te laat te komen
Een schot hagel, dan?quote:
kat zit lekker warm achter de oven... slimmert
Als het fout gaat kom jij mij dan opzoeken in de gevangenis?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit geprobeerd.14 SHADES OF GREY
Prima.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het fout gaat kom jij mij dan opzoeken in de gevangenis?![]()
Volgens de winterweerguru's komt er vannacht een 2e gebiedquote:Op zondag 20 januari 2013 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
Er staat meer wind dan dat het sneeuwt.. dat is toch stomProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Niet in bed liggen!quote:Op zondag 20 januari 2013 16:52 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ga even mijn luie ass naar de bank verplaatsen![]()
![]()
![]()
Hoeraquote:Op zondag 20 januari 2013 16:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Volgens de winterweerguru's komt er vannacht een 2e gebied
ik hoef deze week toch de weg niet op met de auto![]()
![]()
Nog meer sneeuw
14 SHADES OF GREY
Jij niet nee, ik welquote:Op zondag 20 januari 2013 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoera
ik hoef deze week toch de weg niet op met de auto![]()
![]()
Ja dat welquote:Op zondag 20 januari 2013 16:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nog makkelijker dames van de straat te plukken.
14 SHADES OF GREY
Hahaquote:Op zondag 20 januari 2013 17:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nog meer kans om tijn in de bak op te moeten zoeken... oh wacht
14 SHADES OF GREY
Pfff wat een belachelijke berg geld kost zo'n zender...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Bezem en een emmer zout uitdelenquote:Kunnen ze net voo rhet donker nog even de boel sneeuwvrij maken:)
Waarom wonen alle FOK!kers buiten de randstad?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:10 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom worden de XBOX'en welke een goeie deal zijn allemaal in de Randstad aangeboden?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Omdat daar de meeste mensen wonenquote:Op zondag 20 januari 2013 17:10 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom worden de XBOX'en welke een goeie deal zijn allemaal in de Randstad aangeboden?
14 SHADES OF GREY
Consoleshop.nl en dan thuis laten bezorgen?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:10 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom worden de XBOX'en welke een goeie deal zijn allemaal in de Randstad aangeboden?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat! Zo ontzettend ook.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom wonen alle FOK!kers buiten de randstad?![]()
"Hoe maken we van een McBacon een Whopper" --> rooksmaakje toevoegen!quote:Op zondag 20 januari 2013 17:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoi
Hoe is het? Beetje bijgekomen van die brand ?*flauw*
Er wonen genoeg FOK!kers binnen de Randstadquote:Op zondag 20 januari 2013 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom wonen alle FOK!kers buiten de randstad?True.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat daar de meeste mensen wonenEens kijken. /edit: da's allemaal nieuw.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Consoleshop.nl en dan thuis laten bezorgen?![]()
Iedereen woont maar in Groningen of Enschede ofzo. Waanzin. Kom lekker naar Leiden.quote:Relatief weinig, heb ik altijd het idee als ik zie waar iedereen vandaan komt in de topics waar ik kijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er wonen genoeg FOK!kers binnen de RandstadEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja duh. Met al dat online geregistreer is dat toch handig?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:13 schreef Vinniiee het volgende:
Eens kijken. /edit: da's allemaal nieuw.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Of Utrecht.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen woont maar in Groningen of Enschede ofzo. Waanzin. Kom lekker naar Leiden.
[..]
Relatief weinig, heb ik altijd het idee als ik zie waar iedereen vandaan komt in de topics waar ik kijk.
De hoeveelheid mensen uit Eindhoven en omstreken blijft mij verbazen.![]()
ik kom uit de randstadquote:Op zondag 20 januari 2013 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen woont maar in Groningen of Enschede ofzo. Waanzin. Kom lekker naar Leiden.
[..]
Relatief weinig, heb ik altijd het idee als ik zie waar iedereen vandaan komt in de topics waar ik kijk.
Naar mijn idee wonen er verrekte veel FOK!kers in de Randstad. Of in ieder geval in het westen van 't land.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Relatief weinig, heb ik altijd het idee als ik zie waar iedereen vandaan komt in de topics waar ik kijk.Online geregistreer, wut?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja duh. Met al dat online geregistreer is dat toch handig?![]()
Uit Dordrecht dat valt alleen tegen
14 SHADES OF GREY
Randstadbewoner hierquote:Op zondag 20 januari 2013 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Relatief weinig, heb ik altijd het idee als ik zie waar iedereen vandaan komt in de topics waar ik kijk.![]()
![]()
Niet echt. Niet geslapen vannacht. Toch maar naar ziekenhuis geweest voor mn longen aangezien ik die eruit hoest, maar niks aan de hand. Wel moeten werken in een ander restaurant, en vanmorgen nog wezen kijken. Heb zo verschrikkelijk veel gehuild. Vind het zo ergquote:Op zondag 20 januari 2013 17:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoi
Hoe is het? Beetje bijgekomen van die brand ?
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Zie vorige postquote:Lief dat je aan me dacht vannacht
Awh sterktequote:Op zondag 20 januari 2013 17:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet echt. Niet geslapen vannacht. Toch maar naar ziekenhuis geweest voor mn longen aangezien ik die eruit hoest, maar niks aan de hand. Wel moeten werken in een ander restaurant, en vanmorgen nog wezen kijken. Heb zo verschrikkelijk veel gehuild. Vind het zo erg![]()
![]()
Sterktequote:Op zondag 20 januari 2013 17:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet echt. Niet geslapen vannacht. Toch maar naar ziekenhuis geweest voor mn longen aangezien ik die eruit hoest, maar niks aan de hand. Wel moeten werken in een ander restaurant, en vanmorgen nog wezen kijken. Heb zo verschrikkelijk veel gehuild. Vind het zo erg
14 SHADES OF GREY
was er brand terwijl je aant werk was...? Jeetje das schrikken! Geen gewonden gevallen?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet echt. Niet geslapen vannacht. Toch maar naar ziekenhuis geweest voor mn longen aangezien ik die eruit hoest, maar niks aan de hand. Wel moeten werken in een ander restaurant, en vanmorgen nog wezen kijken. Heb zo verschrikkelijk veel gehuild. Vind het zo ergThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Oh, dat is niet zo mooi. Wel zo verstandig geweest om even naar het ziekenhuis te gaan, gelukkig is er niks aan de hand. Kan ik me voorstellen jaquote:Op zondag 20 januari 2013 17:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet echt. Niet geslapen vannacht. Toch maar naar ziekenhuis geweest voor mn longen aangezien ik die eruit hoest, maar niks aan de hand. Wel moeten werken in een ander restaurant, en vanmorgen nog wezen kijken. Heb zo verschrikkelijk veel gehuild. Vind het zo erg. Succes/sterkte bij de verwerking en beterschap
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 17:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet echt. Niet geslapen vannacht. Toch maar naar ziekenhuis geweest voor mn longen aangezien ik die eruit hoest, maar niks aan de hand. Wel moeten werken in een ander restaurant, en vanmorgen nog wezen kijken. Heb zo verschrikkelijk veel gehuild. Vind het zo ergZo rot!
![]()
Dankjewel lieverdsDe eerste brand, om 6 uur. Daar was ik bij. Toen enorm veel rook binnen gekregen. Bij de brand die uiteindelijk alles verwoest heeft, was ik thuis. Wel vannacht nog wezen kijken.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
was er brand terwijl je aant werk was...? Jeetje das schrikken! Geen gewonden gevallen?What you forget, you are gonna repeat.
Damn dan heb ik nog geluk gehad. In november brand op mijn werk. Schakelkast uit gebrand. Brand snel geblust, wat brand en rook schade.14 SHADES OF GREY
Wel echt kut voor je jaquote:Op zondag 20 januari 2013 17:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet echt. Niet geslapen vannacht. Toch maar naar ziekenhuis geweest voor mn longen aangezien ik die eruit hoest, maar niks aan de hand. Wel moeten werken in een ander restaurant, en vanmorgen nog wezen kijken. Heb zo verschrikkelijk veel gehuild. Vind het zo erg![]()
![]()
Jeetje....!!! Sterkte met verwerken!quote:Op zondag 20 januari 2013 17:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dankjewel lieverds
[..]
De eerste brand, om 6 uur. Daar was ik bij. Toen enorm veel rook binnen gekregen. Bij de brand die uiteindelijk alles verwoest heeft, was ik thuis. Wel vannacht nog wezen kijken.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Komt wel goed. Het is gewoon.. ik heb 5 jaar daar gewerkt. Nu is het weg![]()
Jullie zijn lief
Fijn dat je wel nog gewoon kan/mag werken iig. Dat scheelt al iets.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zie vorige postLief dat je aan me dacht vannacht
Lijkt me best een gek en eng idee. Snap dat je daar wel even mee zit.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jullie zijn lief![]()
![]()
Kan me inleven hoe het voelt.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jullie zijn lief
En ja wij zijn lief, dat heb je zelf meegemaakt![]()
![]()
Heftig, sterkte er meequote:Op zondag 20 januari 2013 17:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dankjewel lieverds
[..]
De eerste brand, om 6 uur. Daar was ik bij. Toen enorm veel rook binnen gekregen. Bij de brand die uiteindelijk alles verwoest heeft, was ik thuis. Wel vannacht nog wezen kijken.![]()
![]()
Bizar hoe het met deze harde wind in huis niet warm te krijgen is, terwijl het de afgelopen dagen met veel lagere temperaturen geen enkel probleem was....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Raam dicht makenquote:Op zondag 20 januari 2013 17:25 schreef fietsie het volgende:
Bizar hoe het met deze harde wind in huis niet warm te krijgen is, terwijl het de afgelopen dagen met veel lagere temperaturen geen enkel probleem was....![]()
![]()
kun je geen handdoek voor de roosters hangen?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:25 schreef fietsie het volgende:
Bizar hoe het met deze harde wind in huis niet warm te krijgen is, terwijl het de afgelopen dagen met veel lagere temperaturen geen enkel probleem was....They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Mag niet en ze staan op mijn PC. Ik lig nu met laptop in bed.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:26 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
eerst hier een naaktfoto plaatsen![]()
Duhuhuhuhquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik snap niet -waar- de wind doorkomt, want alle obvious dingen zitten dichtquote:Op zondag 20 januari 2013 17:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kun je geen handdoek voor de roosters hangen?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
kapotte / ontbrekende tochtstrips? brievenbus die openstaat? gat int raamkozijn door rotten hout?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik snap niet -waar- de wind doorkomt, want alle obvious dingen zitten dichtThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Nope, zit dichtgeplakt, geen houten kozijnen....quote:Op zondag 20 januari 2013 17:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kapotte / ontbrekende tochtstrips? brievenbus die openstaat? gat int raamkozijn door rotten hout?
Enige wat ik kan verzinnen is dat het ergens onder de dakpannen blaast...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
hm... das rot. huurhuis?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nope, zit dichtgeplakt, geen houten kozijnen....
Enige wat ik kan verzinnen is dat het ergens onder de dakpannen blaast...They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Nee koopwoning; dit isvoor het eerst in 7 jaar dat dit effect optreedtquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Overal dubbelglas?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nope, zit dichtgeplakt, geen houten kozijnen....
Enige wat ik kan verzinnen is dat het ergens onder de dakpannen blaast...14 SHADES OF GREY
blehg.. nou succes ermeequote:Op zondag 20 januari 2013 17:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee koopwoning; dit isvoor het eerst in 7 jaar dat dit effect optreedt
Hoi poepiequote:, al wat opgeknapt?
Mega drukquote:. Zwager had niet zo een zin en mijn zusje is niet capabel genoeg om van glijbanen af te gaan ivm zwangerschap
.
![]()
Tja, zondag, kut weer, wat wil je anders gaan doen?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoi poepie, al wat opgeknapt?
[..]
Mega druk. Zwager had niet zo een zin en mijn zusje is niet capabel genoeg om van glijbanen af te gaan ivm zwangerschap
.
Beetje saai dus?![]()
![]()
Schaatsen, bios, neuken, massages etcquote:Op zondag 20 januari 2013 17:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, zondag, kut weer, wat wil je anders gaan doen?
Beetje saai dus?.
Aah germ, kusje op je voorhoofdquote:Op zondag 20 januari 2013 17:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, helaas. Morgen maar naar de dokter, want het voelt echt slecht.
![]()
Ja okequote:Op zondag 20 januari 2013 17:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Schaatsen, bios, neuken, massages etc.
[..]
Aah germ, kusje op je voorhoofd.
![]()
![]()
Op 2 plekken niet,die nu niet in de wind liggenquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Het is net opgehouden. Trekt nu jullie kant op en vannacht komt er meer.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goedemiddag. Sneeuwt het daar ook al zo hard?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Die bleef te hoog drijven?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:32 schreef muhahaha het volgende:
Mega druk. Zwager had niet zo een zin en mijn zusje is niet capabel genoeg om van glijbanen af te gaan ivm zwangerschap
.
Oh, ik ben benieuwdquote:Op zondag 20 januari 2013 17:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is net opgehouden. Trekt nu jullie kant op en vannacht komt er meer.. Zoveel is hier nog niet gevallen namelijk.
![]()
Hier ook niet heel veel, paar cm.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Óh, ik ben benieuwd. Zoveel is hier nog niet gevallen namelijk.
Hier nog helemaal niets. Er is nu volgens de weermannen sprake van een 2e front wat rond 02:00 nederland intrekt...quote:Op zondag 20 januari 2013 17:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Óh, ik ben benieuwd. Zoveel is hier nog niet gevallen namelijk.
Op buienradar kleurt dat front oranje.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier nog helemaal niets. Er is nu volgens de weermannen sprake van een 2e front wat rond 02:00 nederland intrekt...“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mij ook niet. Boeiend.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niemand geeft mij een kusje vandaag“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Voor het gebied waarie nu overeenkomt geldt dat de temperatuur al te hoog is om het nog sneeuw te laten zijn, hoe verder na het noorden hoe kouder, geldt vandaag....quote:Op zondag 20 januari 2013 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op buienradar kleurt dat front oranje.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Waarom niet?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niemand geeft mij een kusje vandaag![]()
![]()
Echter zit ik in het oosten en hier viel zojuist gewoon sneeuw.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Voor het gebied waarie nu overeenkomt geldt dat de temperatuur al te hoog is om het nog sneeuw te laten zijn, hoe verder na het noorden hoe kouder, geldt vandaag....“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
We zien je niet door die enorme berg dekens over je heenquote:Op zondag 20 januari 2013 17:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Boeit me wel. Net of ik niet besta vandaagProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jij steekt dus graag je vriend aan?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Boeit me wel. Net of ik niet besta vandaag![]()
Die man wordt nooit ziekquote:Op zondag 20 januari 2013 17:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij steekt dus graag je vriend aan?![]()
![]()
Soms heb je dat...quote:Op zondag 20 januari 2013 17:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Boeit me wel. Net of ik niet besta vandaag“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Lego zet ze tenminste nog neer als mutantenquote:Op zondag 20 januari 2013 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er bestaat Lego van de Turtles! Waarom wist ik dit niet?
[ afbeelding ].
Tell him thatquote:Op zondag 20 januari 2013 17:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ook niet
[..]
Een schande is het.
Huh?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zal hem zo bellen
Maar de rest hier kijkt ook niet naar me omProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ook nietquote:Op zondag 20 januari 2013 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er bestaat Lego van de Turtles! Waarom wist ik dit niet?
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ik ben ziek
[b]AirwiN schreef [/b]
VolIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: