Alsof hij nog zin heeft om deze wedstrijd te redden.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
Serieus, kanker Leerdam er maar in ofzo. Dit is 3x niks.
Verandert niet door 1 helftje hoor. Alleen zoals ik van tevoren al aangaf, cruciale fout om met Vilhena en Clasie te willen spelen.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:18 schreef Doublepain het volgende:
Zal Clasie nog steeds van mening zijn dat ze het "beste team" hebben?
Goed argumentquote:Op zondag 20 januari 2013 15:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een onzin. Maargoed, jij hebt gene verstand van voetbal anders was je wel voor eenandere club geweest.
En scoort ook 2 keer tegen Feyenoord.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:19 schreef Equites het volgende:
Die Fischer heeft echt al een arrogante pleuris kop.
Ajax heeft betere kansen gehad, maar de doelpunten kwamen voort uit blundersquote:Op zondag 20 januari 2013 15:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Voor mijn gevoel gaat het buiten de goals best gelijk op. Maar ja, de eindpass en Mathijsen![]()
Met vormer op het middenveld hadden we echt niet gewonnen hoor. En de goals komen gewoon uit verdedigende blundersquote:Op zondag 20 januari 2013 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verandert niet door 1 helftje hoor. Alleen zoals ik van tevoren al aangaf, cruciale fout om met Vilhena en Clasie te willen spelen.
Wij zijn echt niet minder maar godver twee keer een fout. Mathijsen speelde zo goed delaatste wedstrijden maar nu vind ik hem alweer kutquote:Op zondag 20 januari 2013 15:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Voor mijn gevoel gaat het buiten de goals best gelijk op. Maar ja, de eindpass en Mathijsen![]()
Wat doe je eigenlijk hier? Niet gezellig in het Ajax topic?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En scoort ook 2 keer tegen Feyenoord.
Valt wel mee.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:20 schreef Haringkop het volgende:
Ik hoorde koeman zeggen dat hij duels wilde...
We worden gewoon afgetroefd op felheid, ajax oogt veel fitter.
Keeper die moet de korte hoek hebben. domdomdom.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Net zo dom als jouw opmerking iig
Dat is gewoon altijd zo in dit soort wedstrijden waar we het moeten hebben van strijd.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:20 schreef Haringkop het volgende:
Klopt maar voetballen kan hij wel, helaas.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:19 schreef Equites het volgende:
Die Fischer heeft echt al een arrogante pleuris kop.
Ja dat zeker.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Klopt maar voetballen kan hij wel, helaas.
Boetius niet echt deze wedstrijd. Levert alles in.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Klopt maar voetballen kan hij wel, helaas.
Wie niet?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Boetius niet echt deze wedstrijd. Levert alles in.
Klopt. Pellè speelt passief trouwens.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:22 schreef Merkie het volgende:
Clasie speelt wel weer als vanouds. Maarja, wat heb je daaraan.
Ajax speelt beter en zijn des steeds net iets eerder. Overigens heeft Ajax wel veel overtredingen nodig.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:20 schreef Haringkop het volgende:
Slecht?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:22 schreef Merkie het volgende:
Clasie speelt wel weer als vanouds. Maarja, wat heb je daaraan.
We creëren niks. Weten elkaar amper te bereiken, de verdediging wordt vroeg ontregeld en er is gewoon geen antwoord op.quote:
Wel gedeeltelijk mee eens, maar niet doen aub .quote:Op zondag 20 januari 2013 15:23 schreef S0nic het volgende:
Verbaast doen als mensen hier gaan trollenAl weken arrogant doen dat ze wel eventjes gaan winnen in de ArenA. Dan vraag je er gewoon om
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:23 schreef S0nic het volgende:
Verbaast doen als mensen hier gaan trollenAl weken arrogant doen dat ze wel eventjes gaan winnen in de ArenA. Dan vraag je er gewoon om
Pleurt op joh.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:23 schreef S0nic het volgende:
Niet eens Nederlands kunnenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:23 schreef S0nic het volgende:
dan doe je dat toch lekker in het wedstrijd topic? Dus nogmaals kanker maar lekker opquote:Op zondag 20 januari 2013 15:23 schreef S0nic het volgende:
Tis een kopie van twente en psv uitquote:Op zondag 20 januari 2013 15:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is gewoon altijd zo in dit soort wedstrijden waar we het moeten hebben van strijd.
Nou dat gevoel had ik echt niet. Maar dit is wel erg rampzalig.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:23 schreef S0nic het volgende:
Koeman pakt straks een trein. Die zit niks meer in dit zooitje.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:23 schreef shaderon het volgende:
Laat ze maar lullen. koeman redt ons net zoals in alle andere wedstrijde
Blijkbaar laten ze zich toch overbluffen zonder Guidetti en Bakkal.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:24 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Tis een kopie van twente en psv uit
Je bent echt een mongool als je vindt dat een keeper zo'n bal perse moet hebben. Hij zat goed, alleen die bal was gewoon zo hard en scherp geschoten dat hij er niet bij kon. En nu opdonderen mongooltje.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Keeper die moet de korte hoek hebben. domdomdom.
Feyenoord is gewoon een matig team. Ze eindigen straks gewoon weer waar ze horen, ergens achter ADO.
Niks ervan, vandaag ook winnen.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Volgende week iig winnen van Twente! Ajax gaat ook nog wel verliezen
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Koeman pakt straks een trein. Die zit niks meer in dit zooitje.
Wat een onzin.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Boetius niet echt deze wedstrijd. Levert alles in.
blij dat ik in rotterdam op school zit...quote:Op zondag 20 januari 2013 15:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgen al die joden die alleen op teletekst kijken in college
Schaken speelt al tijden erg slecht en neemt op de verkeerde momenten risico.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:24 schreef vandermar het volgende:
Schaken en Immers lijken totaal niet fit, alles faalt en continue loopt er iemand vrij van ajax op het middenveld. Ik baal als een stekker, morgen ook nog tentamen
Echt onzin.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:23 schreef S0nic het volgende:
het is nog niet voorbijquote:Op zondag 20 januari 2013 15:26 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik wed nooit meer op voetbal, gewoon 100 euro verloren
Dat zit ik dus ookquote:Op zondag 20 januari 2013 15:26 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
blij dat ik in rotterdam op school zit...
2 persoonlijke fouten, voor de rest laat Ajax ook werkelijk NIKS zien. Zegt wmb genoeg.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:23 schreef S0nic het volgende:
*imbicielquote:Op zondag 20 januari 2013 15:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Niet eens Nederlands kunnen![]()
Imbeciel
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
2 persoonlijke fouten, voor de rest laat Ajax ook werkelijk NIKS zien.
Maar krijgt wel rood op deze manier.quote:
Van matige keepers kan je het niet verwachten inderdaad.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent echt een mongool als je vindt dat een keeper zo'n bal perse moet hebben. Hij zat goed, alleen die bal was gewoon zo hard en scherp geschoten dat hij er niet bij kon. En nu opdonderen mongooltje.
Speelt prima, rest is maarmatig en laat zich afbluffen door een matig team.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:27 schreef Haringkop het volgende:
Eigenlijk speelt alleen Clasie echt met gif, de rest laat zich aftroeven
Mja, beetje mazzel moet je dan wel hebben. Het blijft een middenvelder.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Immers had 'm echt moeten maken.
Meer dan Feyenoord helaas.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
2 persoonlijke fouten, voor de rest laat Ajax ook werkelijk NIKS zien. Zegt wmb genoeg.
Hadden we maar een keeper die door ruiten kan slaan.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Van matige keepers kan je het niet verwachten inderdaad.
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:28 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
bij ons zijn alle joden al gestopt
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hadden we maar een keeper die door ruiten kan slaan.
Dat vroeg ik me net van jou af. Ajax domineert. Hebben extreem veel veld overwicht. Kansen worden niet genoeg gecreëerd, maar we zijn overduidelijk de betere.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij zit met je ogen dicht te kijken?
Doe ik niet. Niet zo gefrustreerd doen aub.quote:
Een keer of 3quote:Op zondag 20 januari 2013 15:29 schreef shaderon het volgende:
Als pelle nou de thuis klassieker goal herhaalt.
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me net van jou af. Ajax domineert. Hebben extreem veel veld overwicht. Kansen worden niet genoeg gecreëerd, maar we zijn overduidelijk de betere.
Extreem veel? Valt wel mee hoor. Feyenoord had gewoon op 1 - 1 moeten komen.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me net van jou af. Ajax domineert. Hebben extreem veel veld overwicht. Kansen worden niet genoeg gecreëerd, maar we zijn overduidelijk de betere.
[..]
Doe ik niet. Niet zo gefrustreerd doen aub.
Ja het is gewoon triest maar waar. Feyenoord lijkt wel bang te zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Valt allemaal wel mee hoor. Fischer maakt het verschil.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veldoverwicht is de bal achterin rondtikken? Domme mongool ben je ook somsquote:Op zondag 20 januari 2013 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Ach Ajax laat ook niks zien man. 3x gevaarlijk en 3x was 't een persoonlijke fout van een verdediger. Hoe durf je dat domineren te noemen. Werkelijk totaal geen zicht op 't spelletje jij.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Ja, op die zelfde manier had Eriksen Ajax op 2-0 moeten zetten.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Extreem veel? Valt wel mee hoor. Feyenoord had gewoon op 1 - 1 moeten komen.
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:27 schreef mrstylo het volgende:
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)ijssen&noreplyfrom=0
Leuk om in de pauze ff te lezen.
Daar heb je echt veel reclames over idd. vet irritantquote:Op zondag 20 januari 2013 15:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zijn er echt mongolen die zo'n "een onderdeel per week" modelauto kopen?
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Het had zomaar 4-1 kunnen zijn manquote:Op zondag 20 januari 2013 15:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
Ok dus jou hoef ik ook niet meer serieus te nemen.
nee, ga maar weer wegquote:Op zondag 20 januari 2013 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, op die zelfde manier had Eriksen Ajax op 2-0 moeten zetten.
Sommige willen het gewoon niet toegeven. Feyenoord speelt als een natte krant.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:32 schreef TN-FR het volgende:
Iedereen die zegt dat we gelijkwaardig zijn, heeft echt poep in zijn ogen. Hullie spelen en vinden elkaar veel gemakkelijker. Ze krijgen niet veel kansen idd, maar wat wij laten zien
BMI slecht op de lb, schaken is nog echt te geblesseerd, en boetius te onrustig maar mag op zijn leeftijd.
Niet duidelijk?quote:
Sinds ik dat aankondigde vanmiddag.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:33 schreef DonRaja het volgende:
Wanneer werd dit eigenlijk het live-topic?
Enige punt dat je maakt is dat je een enorme randdebiel bent die geen zicht op 't spelletje heeft.quote:
Omdat Klassieker topicquote:Op zondag 20 januari 2013 15:33 schreef DonRaja het volgende:
Wanneer werd dit eigenlijk het live-topic?
Laten we het hopen.quote:
Voetbaltokkies verzameltopic zou ook als headline gekozen kunnen worden.quote:
Je versterkt je punt wel iniedergeval.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Enige punt dat je maakt is dat je een enorme randdebiel bent die geen zicht op 't spelletje heeft.
Je bent verdwaald knul.quote:
Dan wordt het een ouderwetse 4-0quote:Op zondag 20 januari 2013 15:35 schreef kapiteintje het volgende:
Oh ja, laat Guyon Fernandez warmlopen.
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah mooi, toch nog een zonnestraaltje hier
Insgelijksquote:Op zondag 20 januari 2013 15:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je versterkt je punt wel iniedergeval.
Ja tuurlijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik meld alleen hier dat ik Boëtius matig vind spelen, mag toch?
Ik ookquote:Op zondag 20 januari 2013 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Hoewel ik nu best sjago ben hoor
Zou je altijd moeten doen.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:42 schreef DonRaja het volgende:
Als we dit verliezen ga ik wat voetbalpraatprogramma's ontwijken...
Ik een collegaquote:Op zondag 20 januari 2013 15:42 schreef DonRaja het volgende:
Als we dit verliezen ga ik wat voetbalpraatprogramma's ontwijken...
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
"Het sierlijke Ajax," verhult Reitsma zijn kloppend lid.
Was eerste helft ook en toen viel de 2-0quote:Op zondag 20 januari 2013 15:45 schreef Irritatie100 het volgende:
In deze fase scoren en het kan nog.
Word er ook gek van.quote:
Ja Feyenoord krabbelde net een beetje op en dan doet zo'n 2-0 pijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was eerste helft ook en toen viel de 2-0
Ik ook.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:46 schreef Happel het volgende:
Heb Rijnmond opstaan. Loopt aantal seconden achter, maar stukken beter.
Potentiële wereldtopper.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Inderdaad, opvolger van jeanette is gevonden
Vond dat al meteen na zijn debuut.
De arrogantie druipt van dat gastje ze kop af.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:50 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Als Vilhena in een jodenshirt had gespeeld, hadden we dat waarschijnlijk ook over hem gezegd.
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
WAT ZEI IK RODE KAART VAN RHIJN. PROFEET DIT DAST
3-3, en dan nog een pingel missen voor de 3-4.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:52 schreef DaMart het volgende:
Strafschop en Ajax met 10 man... hup Feyenoord, maak er 3-4 van.
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
WAT ZEI IK RODE KAART VAN RHIJN. PROFEET DIT DAST
Ja ditquote:Op zondag 20 januari 2013 15:54 schreef Slobeend het volgende:
Die tweede kans van Immers is nog erger.
Dat heeftie dit seizoen al zeker 4x eerder gepresteerd hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 15:54 schreef Equites het volgende:
Hoe kan je in godsnaam die bal zo over schietenWat een mongool.
Dit is geen pech.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:54 schreef PizzaGeit het volgende:
Feyenoord is niet eens slechter, maar ze hebben gewoon zoveel pech
Ja, het is gewoon slecht nu hoor als je zoveel pech hebt.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:54 schreef PizzaGeit het volgende:
Feyenoord is niet eens slechter, maar ze hebben gewoon zoveel pech
Sorry PSV'ers hebben even geen recht om te lachen.quote:
Ok.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:56 schreef Equites het volgende:
[..]
Sorry PSV'ers hebben even geen recht om te lachen.
Ik snap sowieso wat Immers bij Feyenoord te zoeken heeft. Houten klaas.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:56 schreef WAHRHEIT het volgende:
Snap sowieso niet waarom immers m neemt
Je bent zelf een boeler.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is nav die rode kaart hoor boeler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |