Alsof hij nog zin heeft om deze wedstrijd te redden.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
Serieus, kanker Leerdam er maar in ofzo. Dit is 3x niks.
Verandert niet door 1 helftje hoor. Alleen zoals ik van tevoren al aangaf, cruciale fout om met Vilhena en Clasie te willen spelen.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:18 schreef Doublepain het volgende:
Zal Clasie nog steeds van mening zijn dat ze het "beste team" hebben?
Goed argumentquote:Op zondag 20 januari 2013 15:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een onzin. Maargoed, jij hebt gene verstand van voetbal anders was je wel voor eenandere club geweest.
En scoort ook 2 keer tegen Feyenoord.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:19 schreef Equites het volgende:
Die Fischer heeft echt al een arrogante pleuris kop.
Ajax heeft betere kansen gehad, maar de doelpunten kwamen voort uit blundersquote:Op zondag 20 januari 2013 15:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Voor mijn gevoel gaat het buiten de goals best gelijk op. Maar ja, de eindpass en Mathijsen![]()
Met vormer op het middenveld hadden we echt niet gewonnen hoor. En de goals komen gewoon uit verdedigende blundersquote:Op zondag 20 januari 2013 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verandert niet door 1 helftje hoor. Alleen zoals ik van tevoren al aangaf, cruciale fout om met Vilhena en Clasie te willen spelen.
Wij zijn echt niet minder maar godver twee keer een fout. Mathijsen speelde zo goed delaatste wedstrijden maar nu vind ik hem alweer kutquote:Op zondag 20 januari 2013 15:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Voor mijn gevoel gaat het buiten de goals best gelijk op. Maar ja, de eindpass en Mathijsen![]()
Wat doe je eigenlijk hier? Niet gezellig in het Ajax topic?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En scoort ook 2 keer tegen Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |