Hmmm, komende week maar daar maar even langsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:20 schreef Finland. het volgende:
[..]
Boven de tien euro is dertig procent korting, bovenop de 5=4 korting die je sowieso altijd al kreeg. Misschien dat ze de komende tijd nog wel meer korting gaan geven hoor.
Had twintig kaarten en een vel wereldzegels voor nog geen ¤20.
Nice! *Voegt toe aan favourites.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:47 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Zo eentje heb ik ook gehad een tijd terug!
[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/RU-1166593
Oeh, ik stuur ook weleens Harry Potter-kaarten, als mensen erom vragen (had nog een kaartenboekje van de eerste film waar ik niks mee deed, dus langzaam aan het opmaken zo). Zijn altijd erg populair.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:45 schreef Ceviche het volgende:
Deze lag bij mij op de mat vanmorgen:
http://www.postcrossing.com/postcards/DE-1893109
[ afbeelding ]
En mijn eerste fauna of Belarus-kaartje:
[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/BY-746688
Die van Harry Potter is mijn meest favoriete kaartje tot nu toe
Ik vraag er speciaal naar in m'n profiel, ik vind ze heel coolquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:03 schreef Mascleta het volgende:
Wat is dat eigenlijk met die "Fauna of Belarus" kaartjes? Krijg je die in Wit-rusland bij 10,- aan boodschappen? Die zie ik zo verschrikkelijk vaak voorbij komen.
( Haha, wat grappig! Ik zie nu in het andere topic pas dat jij ook bij PostNL werktquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:13 schreef Herfstblad het volgende:
Die theedoos is een goed idee!
* Herfstblad gaat een theedoos zoeken
En zo jammer dat die winkel weg gaat in Groningen. Ik ga waarschijnlijk pas over een paar maanden weer naar Groningen en dat daar dan meteen langs willen gaanJammer.
Pippi![]()
Jep klopt. Al sinds eind 2011quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:20 schreef Achtentachtig het volgende:
[..]
( Haha, wat grappig! Ik zie nu in het andere topic pas dat jij ook bij PostNL werkt)
Wat leuk mede collega's. Heb net gisteren mijn nieuwe contract in de bus gehad. Verlening tot 15 september. Dan gaat het naar alle waarschijnlijkheid weg hier in de stad en moeten we naar een stad verderop. Ben postvoorbereider.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:20 schreef Achtentachtig het volgende:
[..]
( Haha, wat grappig! Ik zie nu in het andere topic pas dat jij ook bij PostNL werkt)
Haha, dan is de link naar POSTcrossing snel gelegdquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:23 schreef nallajja het volgende:
[..]
Wat leuk mede collega's. Heb net gisteren mijn nieuwe contract in de bus gehad. Verlening tot 15 september. Dan gaat het naar alle waarschijnlijkheid weg hier in de stad en moeten we naar een stad verderop. Ben postvoorbereider.
Dat is wel heel toevallig inderdaad... Geen incidenten met de brievenbus?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:58 schreef Mascleta het volgende:
Valt me nu pas op dat mijn twee kaarten die richting expired gaan allebei op hetzelfde moment zijn gepost.
China 29/Nov/2012 8,311 km 56 days
Germany 29/Nov/2012 223 km 56 days
Voor de rest heb ik 29 november niks gepost, wel toevallig.
Zou je rond die tijd wel kunnen verwachten, maar fiets er dagelijks langs, niks gezien.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:09 schreef Achtentachtig het volgende:
[..]
Dat is wel heel toevallig inderdaad... Geen incidenten met de brievenbus?
Strange.. Je kunt PostNL altijd eens bellen (0900-0990), wie weet..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:12 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Zou je rond die tijd wel kunnen verwachten, maar fiets er dagelijks langs, niks gezien.
Haha ja. Maar ik deed al aan postcrossing voordat ik bij de post ging werken. Vind het wel heel erg leuk werk. Doe het graag, jammer dat er maar weinig uren zijn en het niet heel goed verdient. Maar ach liever zo dan een goedverdienende baan die je niet leuk vind.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:27 schreef Achtentachtig het volgende:
[..]
Haha, dan is de link naar POSTcrossing snel gelegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |