Sup?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:31 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben al die swagg-mongolen wel zó kits- en kitsbeur, da's niet te geloven. Zo'n vechtend clubje als Zwolle waar 11 man tot op het bot speelt om maar in de Eredivisie te mogen blijven, daar heb ik pas echt respect voor. Zitten wij opgescheept met die 50 Cent look-a-likes. Dramatijden voor de PSV-supporter, dit.
Stond ie daar. In Auschwitz.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Sup?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Sup?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:31 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben al die swagg-mongolen wel zó kits- en kitsbeur, da's niet te geloven. Zo'n vechtend clubje als Zwolle waar 11 man tot op het bot speelt om maar in de Eredivisie te mogen blijven, daar heb ik pas echt respect voor. Zitten wij opgescheept met die 50 Cent look-a-likes. Dramatijden voor de PSV-supporter, dit.
Rik heeft altijd debiele voorspellingen.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:07 schreef Doublepain het volgende:
Die Rik is me toch een kansloze watcher
Niet erg gangsta, maar toch wel goed.quote:
Ja maar hij twittert veel, dus niet goedquote:Op maandag 21 januari 2013 17:50 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Niet erg gangsta, maar toch wel goed.
Hij kan niet meer tweeten....quote:Op maandag 21 januari 2013 18:31 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Hij kijkt wel erg sip.. is er wat aan de hand?
Hij hoorde dat hij efkes moest wisselenquote:Op maandag 21 januari 2013 18:31 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Tevens ook een 'not bad' gezicht.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:31 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |