Dan ben je dus echt kankerdom. Mathijsen was de laatste weken juist een van de sterkhouders van Feyenoordquote:Op zondag 20 januari 2013 14:13 schreef Tyron het volgende:
Mathijsen is echt een zwakke punt in de verdediging zoals Marcelo dat bij PSV is
JORISquote:Op zondag 20 januari 2013 14:14 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Lol dat meen je toch niet? Joris en Stefan zijn echt wel van een hoger niveau als Niklas en Toby.
Ja, maar jij vindt elke Ajacied in potentie wereldtopquote:Op zondag 20 januari 2013 14:14 schreef Syntix het volgende:
[..]
nee. Van rhijn is potentiele wereldtop en dat is Janmaat zeker niet.
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:14 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Lol dat meen je toch niet? Joris en Stefan zijn echt wel van een hoger niveau als Niklas en Toby.
Argumenten hebben tegen jou geen zin, je haalt altijd irrelevante dingen erbij. Mag hoor, maar dan kan ik je niet serieus nemen.quote:
Als het tempo hoog ligt is die oudje de eerste die het begeeftquote:Op zondag 20 januari 2013 14:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dan ben je dus echt kankerdom. Mathijsen was de laatste weken juist een van de sterkhouders van Feyenoord
Heb je uberhaupt de afgelopen rondes voetbal gekeken? Matthijsen was wekenlang de beste aan Feyenoord kantquote:
Daar zal ik wel even van wakker liggen dan.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Argumenten hebben tegen jou geen zin, je haalt altijd irrelevante dingen erbij. Mag hoor, maar dan kan ik je niet serieus nemen.
Dat zegt dus genoeg over de verdediging van Feyenoord, als een gemankeerde middelmatige verdediger op zijn retour je beste verdediger is.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dan ben je dus echt kankerdom. Mathijsen was de laatste weken juist een van de sterkhouders van Feyenoord
Tegen Den Haag en NAC zekerquote:Op zondag 20 januari 2013 14:15 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt de afgelopen rondes voetbal gekeken? Matthijsen was wekenlang de beste aan Feyenoord kant
Leer eerst eens Nederlands, achterlijke.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als het tempo hoog ligt is die oudje de eerste die het begeeft
Dat zegt dan meer over Feyenoord dan over Jorisquote:Op zondag 20 januari 2013 14:15 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt de afgelopen rondes voetbal gekeken? Matthijsen was wekenlang de beste aan Feyenoord kant
zeer relevant, goed argumentquote:Op zondag 20 januari 2013 14:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Leer eerst eens Nederlands, achterlijke.
Ik zou wel wakker blijven ja, het begint zo al.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zal ik wel even van wakker liggen dan.
Zegt de kanker-schelder.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Leer eerst eens Nederlands, achterlijke.
Als Feyenoorder zeg ik dat hij toch de zwakke schakel in de defensie blijft. BMI is centraal al beter dan hem.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:14 schreef PizzaGeit het volgende:
Quotes van mensen die positief zijn over Boerrigter aubquote:Op zondag 20 januari 2013 14:16 schreef Alxander het volgende:
Alderweireld is ontzettend door het ijs gezakt sinds Vertonghen weg is. Moisander markeert zijn matige verdedigende spel met de doelpunten die hij maakt. Ongelofelijk overigens dat Ajacieden nog iets positiefs durven te zeggen over Boerrigter
Dat nagepraat over Alderweireld altijd. Teveel Gijpie gekeken ofzo?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:16 schreef Alxander het volgende:
Alderweireld is ontzettend door het ijs gezakt sinds Vertonghen weg is. Moisander markeert zijn matige verdedigende spel met de doelpunten die hij maakt. Ongelofelijk overigens dat Ajacieden nog iets positiefs durven te zeggen over Boerrigter
Las net iemand die zei: Schaken < Boerrigterquote:Op zondag 20 januari 2013 14:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Quotes van mensen die positief zijn over Boerrigter aub
De Jong is een middenvelder. Overigens: echte Ajax-spitsen scoren rond de 18 goals per jaar. Aansluitende middenvelders scoren de rest. Maar Kluivert was de laatste echte Ajax-spits.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kijk alleen al naar de topscorerslijst, De Jong is een spits hè, die dient te scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |