De moeder zei dat ze het niet wisten.quote:Op zondag 21 april 2013 20:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat het kind het niet weet snap ik, maar dit is toch wel bewust vernoemd hoop ik
de oma zal die tip van naam wel gegeven hebbenquote:
Zoiets moet het welhaast zijn.quote:Op zondag 21 april 2013 20:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
de oma zal die tip van naam wel gegeven hebben
die blonde was het dochtertje, die ander een vriendinnetjequote:Op zondag 21 april 2013 20:39 schreef Disana het volgende:
Die moeder sloeg dat ene dochtertje gewoon over om het andere te omhelzen.
Oh zo. Maar ze sloeg dat vriendinnetje over terwijl die met de armen wijd op haar af kwam.quote:Op zondag 21 april 2013 20:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
die blonde was het dochtertje, die ander een vriendinnetje
Eigen kids eerstquote:Op zondag 21 april 2013 20:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh zo. Maar ze sloeg dat vriendinnetje over terwijl die met de armen wijd op haar af kwam.
roosquote:
ja ik kijk wel, maar ben ondertussen andere dingen aan het doenquote:
Zelfde hierquote:Op zondag 21 april 2013 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja ik kijk wel, maar ben ondertussen andere dingen aan het doen
Met zo een naam kan dat toch ook niet andersquote:Op zondag 21 april 2013 21:00 schreef Pheno het volgende:
Lodewijk heeft al een dure camera van papa gekregen
jupquote:
Je kunt niet alles hebbenquote:Op zondag 28 april 2013 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh god, presenteert ZIJ het! Ik was hier niet op voorbereid
.
Dat denk ik al snel bij jongens die iets anders doen dan hiphop/breakdance en praten over gevoelens kwijt kunnen in de dansquote:
Op zondag mag ze niet dansen natuurlijk....quote:Op zondag 5 mei 2013 20:31 schreef Pheno het volgende:
Ik hoop dat ze, als ze doorgaat, op rage against the machine moet dansen. Fuck you, I won't do what you told me!
Nee, dat hoorde ik al in de spoilers. Treurig, waarom doe je dan meequote:Op zondag 5 mei 2013 20:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Op zondag mag ze niet dansen natuurlijk....
Dan heeft ze al wat bekendheid verworven voor het oprichten van haar christelijke dansschool.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat hoorde ik al in de spoilers. Treurig, waarom doe je dan mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |