SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ik ga Lotusss zo maar eens verrassen door de frituur aan te zetten
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Mogge
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Heet
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Verwarming op 30, of aan het spelenquote:
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Sneeuw mag weg ja... maar vriezen mag welquote:Op zondag 20 januari 2013 10:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Uit bed stappen dus
En die kut sneeuw kan me inmiddels wel gestolen worden, doe mij maar 30+ graden
Schaatsen![]()
![]()
Ik ben te brak voor welke seksuele handeling dan ookquote:Op zondag 20 januari 2013 10:31 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Verwarming op 30, of aan het spelen
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
serieus??? Frituren om half 11 in de ochtendquote:Op zondag 20 januari 2013 10:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga Lotusss zo maar eens verrassen door de frituur aan te zettenWat ga je er in godsnaam ingooien dan?
![]()
Nee, ik ga niet mee!quote:Op zondag 20 januari 2013 10:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sneeuw mag weg ja... maar vriezen mag wel
SchaatsenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo, pup heeft ontbijt op bed. Die is dus ook wakker
[b]AirwiN schreef [/b]
Frikandel en een bamischijf, denk dat ik ook maar een biertje opentrekquote:Op zondag 20 januari 2013 10:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
serieus??? Frituren om half 11 in de ochtendWat ga je er in godsnaam ingooien dan?
De meet is na 3 dagen (al) afgelopenquote:Op zondag 20 januari 2013 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben te brak voor welke seksuele handeling dan ook?
Dat weet je nooit hierquote:Op zondag 20 januari 2013 10:35 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
De meet is na 3 dagen (al) afgelopen?
![]()
Maar ja. Viro en pup zijn hier nog. Viro gaat zo naar huis, ik ga zo met zoon naar reptielenbeurs en wat pup doet geen idee.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Da's geen meet meer, da's meubilair en 1 persoon visite. Of is Viro inmiddels ook opgewaardeerd tot meubilair?quote:Op zondag 20 januari 2013 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet je nooit hier![]()
Maar ja. Viro en pup zijn hier nog. Viro gaat zo naar huis, ik ga zo met zoon naar reptielenbeurs en wat pup doet geen idee.Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
quote:Op zondag 20 januari 2013 10:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Frikandel en een bamischijf, denk dat ik ook maar een biertje opentrek![]()
![]()
En Lotusss straks klagen over frituurluchtquote:
Ze moet niet zeuren daaromtrent.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En Lotusss straks klagen over frituurluchtBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Daarom dusquote:Op zondag 20 januari 2013 10:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze moet niet zeuren daaromtrent.
Bier als ontbijt, frikandel en bamischijf erbij, toppie
En terecht! Zou ik ook doen hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 10:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En Lotusss straks klagen over frituurlucht![]()
![]()
En weet je wat ik daaraan heb? Malingquote:Op zondag 20 januari 2013 10:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En terecht! Zou ik ook doen hoor
Beetje geslapen vannacht?quote:Op zondag 20 januari 2013 10:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goedemorgen
Iedereen nu wakker in huize Hups
Ja, croissantjes op bed en zo![]()
![]()
Ge ken ook nog ff langskomen voor een glas whisky en een frikandel, fr\ituur staat toch aanquote:Op zondag 20 januari 2013 10:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje geslapen vannacht?
Ja, croissantjes op bed en zo
Gemeen ben jijquote:Op zondag 20 januari 2013 10:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En weet je wat ik daaraan heb? Maling
Ja heerlijk geslapenquote:Op zondag 20 januari 2013 10:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje geslapen vannacht?
Ja, croissantjes op bed en zo
Vandaag druk dagje, ik wil echt mij was helemaal klaar hebben voor vanavond
Dus ik ga maar niet naar de kroeg en kijk Feijenoord gewoon thuis
Croissantjes met nutella?![]()
![]()
Liever Feyenoord dan dat stink Ajakkesquote:Op zondag 20 januari 2013 10:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gemeen ben jij
[..]
Ja heerlijk geslapen
Croissantjes met nutella?
quote:Op zondag 20 januari 2013 10:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Liever Feyenoord dan dat stink AjakkesNu ben je iets minder gemeen
![]()
Ja ik denk 2-3 met een doelpunt van Pelle in de 90+2![]()
![]()
Ik hoop hetquote:Op zondag 20 januari 2013 10:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Nu ben je iets minder gemeen
![]()
Ja ik denk 2-3 met een doelpunt van Pelle in de 90+2
Groet van een PSV fan
Hmmm.....quote:Op zondag 20 januari 2013 10:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik hoop het
Groet van een PSV fan
PSV![]()
![]()
Nah, heb wel genoeg drank gezien afgelopen paar dagenquote:Op zondag 20 januari 2013 10:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ge ken ook nog ff langskomen voor een glas whisky en een frikandel, fr\ituur staat toch aan. Toch bedankt voor het aanbod
.
Oké, mooi zoquote:Op zondag 20 januari 2013 10:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gemeen ben jij
[..]
Ja heerlijk geslapen
Croissantjes met nutella?.
Haha, ik las het al ja. Is thuis zitten wel net zo relaxed![]()
![]()
Ik snap iets niet....
Door lagere inkoopprijzen heeft Eneco per 1 januari 2013 de variabele leveringstarieven van energie verlaagd. Uw gastarief gaat omlaag en uw tarieven voor elektriciteit (exclusief belastingen) zijn gelijk gebleven.
1
2
3
4
5
6
7Oud tarief Nieuw tarief
Ecostroom:
Totaal dubbeltarief normaal per kWh: ¤ 0,2337 ¤ 0,2381
Totaal dubbeltarief laag per kWh: ¤ 0,2087 ¤ 0,2131
Gas:
Totaal tarief per m3: ¤ 0,6883 ¤ 0,6642
gas inderdaad omlaag.... Maar stroom omhoog ipv gelijk gebleven![]()
![]()
Belasting omhoog gegaan?quote:Op zondag 20 januari 2013 11:00 schreef charmed_angel het volgende:
Ik snap iets niet....
Door lagere inkoopprijzen heeft Eneco per 1 januari 2013 de variabele leveringstarieven van energie verlaagd. Uw gastarief gaat omlaag en uw tarieven voor elektriciteit (exclusief belastingen) zijn gelijk gebleven.
[ code verwijderd ]
gas inderdaad omlaag.... Maar stroom omhoog ipv gelijk gebleven![]()
Hoeveel elektriciteit en gas verbruiken jullie dan?quote:Op zondag 20 januari 2013 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je hebt wel erg goed geslapen
Ik moest inderdaad verder lezen
Ja per 1-01-2013
Suf ik ben hetBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Haha, scherp hèquote:Op zondag 20 januari 2013 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je hebt wel erg goed geslapen
Ik moest inderdaad verder lezen
Ja per 1-01-2013
Suf ik ben het![]()
![]()
![]()
quote:Deelnemers tot op heden:
- SCALES Reptiles: 5 meter met reptielen, kevers, sprinkhanen zie website
- DK Terrarium: 4 meter met terraria en toebehoren
- Vriens: 2 meter met kikkers
- Cinbadragons, Belgie: 2 meter met dieren
- Kirsten Groos: 1 meter met dieren
- Gerben van REPTECH: 2 meter met toebehoren / dieren zie website
- Reptile Farm Blue Lagoon: 13 meter met dieren, terraria en toebehoren zie website
- Stefan Huizer: 2 meter met dieren
- De Slangenman: 6 meter met dieren en toebehoren zie website
- Hobby-Zoo Znura: 2 meter met dieren
- Gooiker's Knaagdieren: 12 meter met knaagdieren en voederdieren
- M. Riedstra: 2 meter met dieren
- Green-Nature: 20 meter met vele dieren en toebehoren. Aan de stand kunt u meekijken tijdens de workshop: Hoe maak je een mooie achterwand in je terrarium ? zie website
- Nico Uijtterhoeven: 2 meter met dieren
- A. Mersel: 2 meter met dieren
- Koolen: 3 meter met dieren
- Jannis Kelvy: 3 meter met dieren
- Terrariumhuis: 3 meter met terraria
- DB reptielen: 3 meter met dieren
- Reptielenhuis De Aarde: 5 meter met dieren / toebehoren
- Poecilia: 5 meter met dieren / toebehoren
- EC REPTILES: 8 meter met slangen en andere dieren zie website
- PAR-KAN: 9 meter met terraria en toebehoren
- Stichting Doelgroep Groene Leguanen: 2 meter met literatuur en informatie
- Repter: 6 meter met dieren, terraria en toebehoren
- Reptielenhuis Deventer: 15 meter met vele dieren en toebehoren zie websiteIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Die vind ik dus nog enger. Want ja welke dieren he??quote:Op zondag 20 januari 2013 11:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Al die dingen van "2 meter met dieren" JOH!![]()
Dit gaat een moeilijke dag worden voor mij
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik wil graag een dier.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Al die dingen van "2 meter met dieren" JOH!Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Maak een bordje met "IK HAAT KIKKERS" met een plaatje van gargamel erachter en hang deze om je nek.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die vind ik dus nog enger. Want ja welke dieren he??![]()
Dit gaat een moeilijke dag worden voor mijBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Nee nee!quote:Op zondag 20 januari 2013 11:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maak een bordje met "IK HAAT KIKKERS" met een plaatje van gargamel erachter en hang deze om je nek.
[b]AirwiN schreef [/b]
Gleufdier?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Te veel kikkers
[b]AirwiN schreef [/b]
Weet ik veelquote:Op zondag 20 januari 2013 11:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoeveel elektriciteit en gas verbruiken jullie dan?
Afgelopen jaar veel omdat ik werkeloos thuis zatNu zal het wel wat minder worden
Ik weet alleen dat ik 210 euro moet betalen elke maand, en meestal 400-700 euro terugkrijgen aan het einde van het jaar
Heel scherpquote:Zo scherp ben ik nog niet
Maar wel al de derde was erin gedaan![]()
![]()
Succesquote:Op zondag 20 januari 2013 11:24 schreef Faxie het volgende:
Tijd om weer te poolen.... lekker door de sneeuw naar Rotterdam....
Zal wel even duren...
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, net op de sites die erbij staan gekeken. Ze hebben allemaal kikkersquote:![]()
Ik ben nergens veilig
[b]AirwiN schreef [/b]
Ben jij überhaupt wel eens zo scherp?quote:Op zondag 20 januari 2013 11:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heel scherpZo scherp ben ik nog niet
Maar wel al de derde was erin gedaan
Wow, goed bezig![]()
![]()
![]()
quote:![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Tjeempie, dus iets van 170 per maand. Maar je hebt natuurlijk ook best een grote woning die je moet opstoken.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet ik veel
Afgelopen jaar veel omdat ik werkeloos thuis zatNu zal het wel wat minder worden
Ik weet alleen dat ik 210 euro moet betalen elke maand, en meestal 400-700 euro terugkrijgen aan het einde van het jaar
[..]Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dit was het voor de meet:
Dit is het nu
[b]AirwiN schreef [/b]
Daar heb je een puntquote:Op zondag 20 januari 2013 11:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben jij überhaupt wel eens zo scherp?
Wow, goed bezig![]()
(alleen in een voetbalwedstrijd ben ik scherp, dan ben ik fanatiek en wil ik winnen)
![]()
Die is van WT afkomstigquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
hoekwoning, daar stook je al wat meer bij jaquote:Op zondag 20 januari 2013 11:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tjeempie, dus iets van 170 per maand. Maar je hebt natuurlijk ook best een grote woning die je moet opstoken.![]()
![]()
Vloerverwarming merk je ook heus wel in de kostenquote:Op zondag 20 januari 2013 11:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoekwoning, daar stook je al wat meer bij ja
[b]AirwiN schreef [/b]
Die is van TGND. Was lekker, ze had alleen die ene laatste borrel niet moeten nemen!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jammer dat ik haar gemist heb.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is van TGND. Was lekker, ze had alleen die ene laatste borrel niet moeten nemen!
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
De meesten hebben haar gemistquote:Op zondag 20 januari 2013 11:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jammer dat ik haar gemist heb.![]()
Ze lag een uurtje op bed![]()
Ik ga naar de kikkers!! DENK AAN MIJ!
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee dan stook je juist minder, omdat je woonkamer sneller warm is (gelijke verdelingquote:Op zondag 20 januari 2013 11:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vloerverwarming merk je ook heus wel in de kosten)
Ik kreeg dus ook het jaar van de vloerverwarming 1000 euro terug![]()
![]()
Hoe reageer jij eigenlijk op het geladen woord "kwakje"?quote:Op zondag 20 januari 2013 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De meesten hebben haar gemist![]()
Ze lag een uurtje op bed![]()
Ik ga naar de kikkers!! DENK AAN MIJ!Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Hehequote:Op zondag 20 januari 2013 11:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daar heb je een punt
(alleen in een voetbalwedstrijd ben ik scherp, dan ben ik fanatiek en wil ik winnen)
Dat is wel nodig inderdaad![]()
![]()
Nou, dan merk je het toch in de kosten?quote:Op zondag 20 januari 2013 11:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dan stook je juist minder, omdat je woonkamer sneller warm is (gelijke verdeling)
Ik kreeg dus ook het jaar van de vloerverwarming 1000 euro terugBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ja positief.....quote:Op zondag 20 januari 2013 11:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, dan merk je het toch in de kosten?
Ik dacht dat hups negatief bedoelde... geen idee waarom
Ik ga maar eens douchenIk moet echt wakker worden
![]()
![]()
Samzie-stylo?quote:Op zondag 20 januari 2013 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De meesten hebben haar gemist![]()
Ze lag een uurtje op bed
Spetter ze!quote:Op zondag 20 januari 2013 11:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja positief.....
Ik dacht dat hups negatief bedoelde... geen idee waarom
Ik ga maar eens douchenIk moet echt wakker worden
Zow... wat was het -allemachtig- koud buiten. en wat zijn er een hoop idioten aan het schaatsen waar het echt niet kan./
Hier in Friesland zijn vanmorgen al weer 9(!) mensen onderkoeld in het ziekenhuis beland....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik wil ook schaatsenquote:Op zondag 20 januari 2013 11:43 schreef fietsie het volgende:
Zow... wat was het -allemachtig- koud buiten. en wat zijn er een hoop idioten aan het schaatsen waar het echt niet kan./
Hier in Friesland zijn vanmorgen al weer 9(!) mensen onderkoeld in het ziekenhuis beland....
Maar niemand wilt met mij mee![]()
![]()
Is er daar wel veilig schaatsijs dan? Want mijn broer zit vlak bij jou, en die heeft eigenlijk alleen maar een paar pielslootjes gevonden die veilig zijn.... Molentocht-gebied enzo is nog open....quote:Op zondag 20 januari 2013 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil ook schaatsen
Maar niemand wilt met mij mee
Ik reed net langs het Snekermeer, daar zat een wak van zeker 200x200meter waar gister nog ijs lag...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Doe mij toch maar gewoon bier ipv die zoete meukquote:Op zondag 20 januari 2013 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit was het voor de meet:
[ afbeelding ]
Dit is het nu
[ afbeelding ]
Ik zie de sneeuw in het rond vliegen. Vals windje. Ik blijf lekker binnen met m'n sinusitis hihi
Thank God for Fok!forum
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ik wil best een uurtje rijden ofzo om te gaan schaatsenquote:Op zondag 20 januari 2013 11:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is er daar wel veilig schaatsijs dan? Want mijn broer zit vlak bij jou, en die heeft eigenlijk alleen maar een paar pielslootjes gevonden die veilig zijn.... Molentocht-gebied enzo is nog open....
Ik reed net langs het Snekermeer, daar zat een wak van zeker 200x200meter waar gister nog ijs lag...![]()
![]()
Rijden die dan? Staan die niet collectief stil om te voorkomen dat ze stilvallen?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nog nergens in NL is toch-ijs open. Dit is het dichtst bij jou:quote:Op zondag 20 januari 2013 11:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil best een uurtje rijden ofzo om te gaan schaatsen
http://schaatsen.nl/topsp(...)rovince-Zuid-HollandProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Thanks manquote:Misschien dat ze in het afgelegen Noorden stil staan, maar hier niet hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 11:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Rijden die dan? Staan die niet collectief stil om te voorkomen dat ze stilvallen?![]()
![]()
Oh Leiderdorp, daar woon ik 2 km vanaf ofzo.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nog nergens in NL is toch-ijs open. Dit is het dichtst bij jou:
http://schaatsen.nl/topsp(...)rovince-Zuid-HollandRustig aan.![]()
Toen ik gister naar huis ging, zag ik mensen schaatsenquote:Op zondag 20 januari 2013 11:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nog nergens in NL is toch-ijs open. Dit is het dichtst bij jou:
http://schaatsen.nl/topsp(...)rovince-Zuid-Holland
Gewoon op natuurijs![]()
![]()
Uhuh, toen ik gister naar huis ging, zag ik een heli brandweermannen afzetten op het natuurijs,. om mensen uit het water te halen.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Toen ik gister naar huis ging, zag ik mensen schaatsen
Gewoon op natuurijs
En toen ik vanmorgen op de regionale zender keek, werd melding gemaakt van 9 mensen op intensive care wegens onderkoeling door het door het ijs zakken.
Zo goed is dat natuurijs
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat het ijs daar niet dik is, wil niet zeggen dat het bij C_A ook niet dik is.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uhuh, toen ik gister naar huis ging, zag ik een heli brandweermannen afzetten op het natuurijs,. om mensen uit het water te halen.
En toen ik vanmorgen op de regionale zender keek, werd melding gemaakt van 9 mensen op intensive care wegens onderkoeling door het door het ijs zakken.
Zo goed is dat natuurijs![]()
Als je de natuurijs ijsbanen lijst beetje doorkijkt zul je zien dat er in het noorden veel meer goedgekeurde plekken zijn, en dus ook dikker en veiliger ijs...quote:Op zondag 20 januari 2013 12:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat het ijs daar niet dik is, wil niet zeggen dat het bij C_A ook niet dik is.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hier heeft het toch harder gevroren dan boven in het land?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uhuh, toen ik gister naar huis ging, zag ik een heli brandweermannen afzetten op het natuurijs,. om mensen uit het water te halen.
Zo goed is dat natuurijs
Ik ga zo wandelen met de hond, even kijken of hier de schaatsbaan open is![]()
![]()
Ja, of het is daar minder dicht bebouwd, en dus meer plaats om te schaatsen.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als je de natuurijs ijsbanen lijst beetje doorkijkt zul je zien dat er in het noorden veel meer goedgekeurde plekken zijn, en dus ook dikker en veiliger ijs...![]()
Vlietland in Schipluiden is voor jou denk de dichtstbijzijnde, of er moet in de buurt nog een ijsbaan zijn die niet bij de KNSB is aangesloten.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hier heeft het toch harder gevroren dan boven in het land?
Ik ga zo wandelen met de hond, even kijken of hier de schaatsbaan open isProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik haat schaatsen. Met de slee is veel leuker.
Ik denk dat er aan camping Keieven nog niet geschaatst mag worden.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, of het is daar minder dicht bebouwd, en dus meer plaats om te schaatsen.
Wij hebben hier in Spijkenisse gewoon een schaatsbaan. Begin november gooien ze het val met een laag water, en ik kan elk jaar wel schaatsen daarquote:Op zondag 20 januari 2013 12:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vlietland in Schipluiden is voor jou denk de dichtstbijzijnde, of er moet in de buurt nog een ijsbaan zijn die niet bij de KNSB is aangesloten.
Al is het leuker om te schaatsen in de polders![]()
![]()
Shit, dat betekend dat het er hier ook aan komt....quote:Op zondag 20 januari 2013 12:10 schreef Vinniiee het volgende:
Ik hoor net dat het in Rotterdam sneeuwt.
Nu echt even snel douchen dan
Moet Kyra uitlaten![]()
![]()
Wacht, wou je zeggen dat jij ook geweest bent?quote:Op zondag 20 januari 2013 11:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jammer dat ik haar gemist heb.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Sjah helaas zijn die mensen die dat in Spijkenisse niet aangesloten bij de KNSB en staan ze dus ook niet in de lijst met "het kan / het kan niet" .quote:Op zondag 20 januari 2013 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
Wij hebben hier in Spijkenisse gewoon een schaatsbaan. Begin november gooien ze het val met een laag water, en ik kan elk jaar wel schaatsen daarProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Niks hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 12:10 schreef Vinniiee het volgende:
Ik hoor net dat het in Rotterdam sneeuwt.
Betekentquote:Op zondag 20 januari 2013 12:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Shit, dat betekend dat het er hier ook aan komt....
Nu echt even snel douchen dan
Moet Kyra uitlaten
Oké, succes![]()
![]()
![]()
Ik kreeg ook net nog telefoon uit die kant van het land (klant die hier boot op moet halen) dat ie nog geen sneeuw zag...quote:
Jammere is alleen dat ie om 10:15 al hier zou zijn.....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Herkenbaarquote:Op zondag 20 januari 2013 12:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Dank je, ik ben alleen te lui. Maar douchen is lekker, dus hup
![]()
![]()
Ik ga al.....quote:Op zondag 20 januari 2013 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar douchen is lekker, dus hup
Misschien plaatselijke sneeuw?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De mensen bij jou in de trein sporen niet.![]()
??quote:Op zondag 20 januari 2013 12:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De mensen bij jou in de trein sporen niet.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Aii whaha.. al 2 uur te laat.. Das best slecht.._O-quote:Op zondag 20 januari 2013 12:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kreeg ook net nog telefoon uit die kant van het land (klant die hier boot op moet halen) dat ie nog geen sneeuw zag...
Jammere is alleen dat ie om 10:15 al hier zou zijn.....
Oh, en ik heb je zoen nog wel doorgegeven hoor
Al was ie meer van mezelf dan van jou
Ja, dat blijktquote:Op zondag 20 januari 2013 12:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De mensen bij jou in de trein sporen niet.![]()
![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga al.....
[..]
Misschien plaatselijke sneeuw?![]()
![]()
![]()
Goede aktiequote:Op zondag 20 januari 2013 12:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aii whaha.. al 2 uur te laat.. Das best slecht.._O-
Oh, en ik heb je zoen nog wel doorgegeven hoor
Al was ie meer van mezelf dan van jou
Sjah ik moest dus net bij -9 een al 3 dagen stilstaande Atlas-kraan op mijn blote knietjes smeken offie wilde starten.... Gelukkig was ie vergevingsgezind en deed ie dat.
Bootje van bok op trailer gepikt, trailertje weg-rij-klaar neergezet en kraan weer liefdevol op zijn plekkie gezet, nu met twee grote lappen steenwol om het blok en de olietank
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mwah, het had ook wel gebeurd als je het niet gezegd had hoor, ik krijg altijd wel een zoen van d'r als ik weer weg ga en 't gezellig wasquote:Op zondag 20 januari 2013 12:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Goede aktie
Sjah ik moest dus net bij -9 een al 3 dagen stilstaande Atlas-kraan op mijn blote knietjes smeken offie wilde starten.... Gelukkig was ie vergevingsgezind en deed ie dat.
Bootje van bok op trailer gepikt, trailertje weg-rij-klaar neergezet en kraan weer liefdevol op zijn plekkie gezet, nu met twee grote lappen steenwol om het blok en de olietank(Nee, geen lullig kusje, een zoen..)
En diegene die te laat is moet de boot gaan trekken?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik zit te kijken voor een PS3 of een XBOX360. Ik kan er alleen niet uitkomen waarom ik voor welke zou kiezen.
![]()
Sjah het is zijn boot; hij moet eerst een pak centen dokken voor de gedane werkzaamheden, en hem dan weer meenemen.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En diegene die te laat is moet de boot gaan trekken?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik zou persoonlijk gaan voor die oplossing waarmee je het best en het makkelijkst 2e hands games e.d. kunt draaien.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:26 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zit te kijken voor een PS3 of een XBOX360. Ik kan er alleen niet uitkomen waarom ik voor welke zou kiezen.
Maakt niet uit voor zover ik weet.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk gaan voor die oplossing waarmee je het best en het makkelijkst 2e hands games e.d. kunt draaien.![]()
Xbox 360 natuurlijk!quote:Op zondag 20 januari 2013 12:26 schreef Vinniiee het volgende:
![]()
PS3, want Xbox gaat te makkelijk stuk..quote:Op zondag 20 januari 2013 12:26 schreef Vinniiee het volgende:
Maar het is maar net voor welke games je het zou willen aanschaffen..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik vind de controller fijner.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar waarom? Waarom is die beter dan een ps3?
Enige nadeel is dat je moet betalen voor xbox live gold. Maar ik weet goede sites waar dat goedkoop kan
Ik heb ze beiden, maar ik speel meer op de xbox. Maar dat komt door Gears of War.
En ik heb meer vrienden op de xbox dan op de PS3![]()
![]()
2e hands games is geen probleem voor beiden, duplicaten however, is een ander verhaal, dat kan op geen enkele console meer..quote:Op zondag 20 januari 2013 12:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk gaan voor die oplossing waarmee je het best en het makkelijkst 2e hands games e.d. kunt draaien.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Goeie middag
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Dat is allang niet meerquote:Op zondag 20 januari 2013 12:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
PS3, want Xbox gaat te makkelijk stuk..
Maar het is maar net voor welke games je het zou willen aanschaffen..![]()
Dat was het geval bij de eerste xboxNu bij de nieuwste heb je totaal geen klachten meer
![]()
![]()
Online met PS3 is nagenoeg altijd gratis, behalve bij enkele online/MMO gamesquote:Op zondag 20 januari 2013 12:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind de controller fijner.
Enige nadeel is dat je moet betalen voor xbox live gold. Maar ik weet goede sites waar dat goedkoop kan
Ik heb ze beiden, maar ik speel meer op de xbox. Maar dat komt door Gears of War.
En ik heb meer vrienden op de xbox dan op de PS3
Ahja ik dacht dat 2e hands games en duplicaten ehm "synoniem" warenquote:Op zondag 20 januari 2013 12:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
2e hands games is geen probleem voor beiden, duplicaten however, is een ander verhaal, dat kan op geen enkele console meer..
Playstation = Gaystationquote:Op zondag 20 januari 2013 12:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Online met PS3 is nagenoeg altijd gratis, behalve bij enkele online/MMO games![]()
![]()
quote:![]()
Vannacht trouwens de nieuwe Army of Two gepreordered
De Limited edition voor dezelfde prijs als de normale editie, beiden goedkoper dan de prijs in de winkel
Is er ook voor de Xbox
Waar zijn de beste race en heli spellen op?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Heli bijna nergens volgensmij? PS3 heeft sowieso weinig flightsims..quote:Op zondag 20 januari 2013 12:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waar zijn de beste race en heli spellen op?
Racegames zijn om het even..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Geen Apache AH64 games ??? Wat een armoe....quote:Op zondag 20 januari 2013 12:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heli bijna nergens volgensmij? PS3 heeft sowieso weinig flightsims..
Racegames zijn om het even..
(Is de enige game -ooit- die ik meer dan een dag gespeeld heb... destijds nog op een 386...)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Volgens mij valt dat wel mee.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
PS3, want Xbox gaat te makkelijk stuk..
Maar het is maar net voor welke games je het zou willen aanschaffen..
Racegames en misschien COD. Verder geen idee.Hmm oké, ja ik heb een poos geleden alleen op een ps3 gespeeld, dus echt vergelijken kan ik niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind de controller fijner.
En ik heb meer vrienden op de xbox dan op de PS3
Oja, hehe, da's wel handig om te weten![]()
![]()
weet ikquote:Op zondag 20 januari 2013 12:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Vannacht trouwens de nieuwe Army of Two gepreordered
De Limited edition voor dezelfde prijs als de normale editie, beiden goedkoper dan de prijs in de winkel
Is er ook voor de Xbox
Heb hem allang besteld ook![]()
![]()
xbox360, kunnen we met huppelkind gamenquote:Op zondag 20 januari 2013 12:26 schreef Vinniiee het volgende:
![]()
![]()
maakt niet uit. Racespellen worden op beiden uitgebracht meestalquote:Op zondag 20 januari 2013 12:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waar zijn de beste race en heli spellen op?![]()
![]()
en met mijquote:Op zondag 20 januari 2013 12:39 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
xbox360, kunnen we met huppelkind gamen![]()
![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet ik
Heb hem allang besteld ook
Ook de special zeker?
Gewoon pc jatogquote:Op zondag 20 januari 2013 12:26 schreef Vinniiee het volgende:
Hehequote:Op zondag 20 januari 2013 12:39 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
xbox360, kunnen we met huppelkind gamen.
Ik hoorde laatst ook dat er misschien een PS4 aan komt, en dan kappen ze met games uitbrengen voor de PS3. Zal ook wel voor xbox gelden, maar daar hoor ik geen nieuws over.
Maar eens op MP neuzen dan.![]()
Heb er eentje, gebruik ik of lotusss niet meer, amper 1 jaar oud, en COD MW3 krijg je erbij, inclusief 1 draadlozxe controller en 1 met draadquote:Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ik zat te kijken op de site (die ik van jou heb, uiteraardquote:Op zondag 20 januari 2013 12:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uiteraard
Koud! Even aankleden) of de gewone goedkoper was, maar dat was niet zo, dan ga ik uiteraard voor de Limited Edition
dan zou ik voor de Xbox gaanquote:Op zondag 20 januari 2013 12:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee.
Racegames en misschien COD. Verder geen idee.
[..]
Hmm oké, ja ik heb een poos geleden alleen op een ps3 gespeeld, dus echt vergelijken kan ik niet.
Oja, hehe, da's wel handig om te weten
Of gewoon bij MediaMarkt gaan spelen. Kijken wat je fijner vind.![]()
Hoeft niet hoor, schaarsgekleed is heul sjarmantquote:Op zondag 20 januari 2013 12:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uiteraard
Koud! Even aankleden
Bedankt voor het aanbod maar dat soort spullen koop ik liever nieuwe in de winkel.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb er eentje, gebruik ik of lotusss niet meer, amper 1 jaar oud, en COD MW3 krijg je erbij, inclusief 1 draadlozxe controller en 1 met draad
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Komt ook een nieuwe Xbox en een nieuwe PS.. nieuwe spellen zijn grafisch te goed voor de huidige consoles.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe.
Ik hoorde laatst ook dat er misschien een PS4 aan komt, en dan kappen ze met games uitbrengen voor de PS3. Zal ook wel voor xbox gelden, maar daar hoor ik geen nieuws over.
![]()
En hoequote:Op zondag 20 januari 2013 12:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, schaarsgekleed is heul sjarmant![]()
de nieuwe Xbox komt eind dit jaar geloof ikquote:Op zondag 20 januari 2013 12:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe.
![]()
Amper gebruikt en nooit mishandeldquote:Op zondag 20 januari 2013 12:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod maar dat soort spullen koop ik liever nieuwe in de winkel.
schaarsgekleed?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, schaarsgekleed is heul sjarmant
Ik kom net uit de douche, dus ben helemaal naakt.
En dat is best koud![]()
![]()
Dan gooi ik dat ding van het balkonquote:Op zondag 20 januari 2013 12:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod maar dat soort spullen koop ik liever nieuwe in de winkel.
Nee johquote:Op zondag 20 januari 2013 12:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan gooi ik dat ding van het balkon![]()
Gek!Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Oja, dat kan ik natuurlijk ook gaan doenquote:Op zondag 20 januari 2013 12:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan zou ik voor de Xbox gaan
Of gewoon bij MediaMarkt gaan spelen. Kijken wat je fijner vind.. Maar denk dat het Xbox wordt.
Al twijfel ik nu of ik zal wachtenquote:Op zondag 20 januari 2013 12:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de nieuwe Xbox komt eind dit jaar geloof ik![]()
![]()
Snel aankleden danquote:Op zondag 20 januari 2013 12:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
schaarsgekleed?
En dat is best koud
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Hier ook sneeuw gespot14 SHADES OF GREY
Kippevel en andere ehm, tekenen dat een dameslijf koud is zijn toch best fijn om naar te kijkenquote:Op zondag 20 januari 2013 12:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
schaarsgekleed?
En dat is best koud
Jammer alleen dat het voor dames niet zo ehm, comfortabel is....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Als je dat doet dan kom ik 'm wel ophalenquote:Op zondag 20 januari 2013 12:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan gooi ik dat ding van het balkon![]()
![]()
quote:
Tuurlijk niet, we gebruiken het nu gewoon als dvd speler of via de usb om gedownloade films te kijken die op een usb stick zitten
Waarom om?quote:14 SHADES OF GREY
Mogguh![]()
![]()
Net een beetje vreugde omdat al het sneeuw weggaat... Valt er nieuwe.
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
Ohja, ik ga eens kijken of ik m'n ontbijt naar binnen kan krijgen.. Heb weer eens geen trek maar ik MOET eten en m'n meds slikken..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Nog steedsniet fit?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wie wilde er ook al weer echten winters met sneeuw en ijs?14 SHADES OF GREY
Had je hier moeten zijn, frikandellen en bamischijven als ontbijtquote:Op zondag 20 januari 2013 12:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, ik ga eens kijken of ik m'n ontbijt naar binnen kan krijgen.. Heb weer eens geen trek maar ik MOET eten en m'n meds slikken..
Hey Fotoquote:Telefoon op de grond gevallen met het scherm zo bats boem op de harde stenen,quote:
En toen was het scherm aan diggelen.
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Zou jij gaan voor een 4Gb of een 250Gb variant?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je dat doet dan kom ik 'm wel ophalenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Had gekund, maar al m'n meds lagen thuisquote:Op zondag 20 januari 2013 12:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Had je hier moeten zijn, frikandellen en bamischijven als ontbijt
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:48 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hey Foto
[..]
Telefoon op de grond gevallen met het scherm zo bats boem op de harde stenen,
En toen was het scherm aan diggelen.
Dat is wel balen zeg!![]()
250GB variant hierquote:Op zondag 20 januari 2013 12:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zou jij gaan voor een 4Gb of een 250Gb variant?
Getverdemme, da's gene leuk begin van de dag....quote:Op zondag 20 januari 2013 12:48 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hey Foto
[..]
En toen was het scherm aan diggelen.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Had je hier moeten zijn, frikandellen en bamischijven als ontbijt![]()
![]()
Failquote:Op zondag 20 januari 2013 12:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had gekund, maar al m'n meds lagen thuis
Echt wel nu aan het twijfelen welke telefoon ik ga kopen.quote:I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
RIP aan je telefoonquote:Op zondag 20 januari 2013 12:48 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hey Foto
[..]
En toen was het scherm aan diggelen.14 SHADES OF GREY
250GB. Je hebt nooit genoeg opslagquote:Op zondag 20 januari 2013 12:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zou jij gaan voor een 4Gb of een 250Gb variant?![]()
![]()
Nope.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Getverdemme, da's gene leuk begin van de dag....I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Yupquote:
Ik vind dat mijn lijf nog lief doet
Flink gezeopen de afgelopen dagen, maar nogsteeds gaan tekenen dat m'n suiker omhoog gejonast is..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ligt aan je budget, wat je ermee wilt doen en of ie er leuk uit moet zienquote:Op zondag 20 januari 2013 12:50 schreef zeefje het volgende:
[..]
Echt wel nu aan het twijfelen welke telefoon ik ga kopen.![]()
![]()
Het gekke is, hij kan nog aan alleen de touchscreen werkt amper tot niet.quote:I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Gewoon geen, kan ie ook niet meer stuk gaan.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:50 schreef zeefje het volgende:
[..]
Echt wel nu aan het twijfelen welke telefoon ik ga kopen.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik heb een klein budget (300-), wil een losse telefoon want heb nog een lopend abbo.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ligt aan je budget, wat je ermee wilt doen en of ie er leuk uit moet zien
Daarnaast toch ene groot scherm omdat ik veel internet / whatsapp.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Watvoor een is het ? Ik heb recent nog een iPhone 3 een nieuw scherm laten krijgen bv.... dat kan met veel typen foon...quote:Op zondag 20 januari 2013 12:51 schreef zeefje het volgende:
[..]
Het gekke is, hij kan nog aan alleen de touchscreen werkt amper tot niet.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yup
Ik vind dat mijn lijf nog lief doet
Flink gezeopen de afgelopen dagen, maar nogsteeds gaan tekenen dat m'n suiker omhoog gejonast is..![]()
Hoelang hebben jullie wel niet zitten beesten en feesten dan?
Geen goed idee ;-)quote:Op zondag 20 januari 2013 12:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon geen, kan ie ook niet meer stuk gaan.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Heb nu een HTC , scherm repareren kost wss 100 euries. En kan dus net zo goed een nieuwe kopen.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Watvoor een is het ? Ik heb recent nog een iPhone 3 een nieuw scherm laten krijgen bv.... dat kan met veel typen foon...I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Iphonequote:Op zondag 20 januari 2013 12:52 schreef zeefje het volgende:
[..]
Heb nu een HTC , scherm repareren kost wss 100 euries. En kan dus net zo goed een nieuwe kopen.
14 SHADES OF GREY
Ehm.. Donderdagavond begonnen.. Ik ging gistermiddag om 4 uur richting Rotterdam, toen naar de film geweest met Engel en Muhahaha, na de film ben ik nog een paar uur naar MsMessy geweest, was rond 1 uur vannacht thuisquote:Op zondag 20 januari 2013 12:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Hoelang hebben jullie wel niet zitten beesten en feesten dan?
Moet wel wat voor de te krijgen zijn hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 12:51 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb een klein budget (300-), wil een losse telefoon want heb nog een lopend abbo.
Daarnaast toch ene groot scherm omdat ik veel internet / whatsapp.![]()
![]()
Idd zit nu te denken aan Galaxy s II of de Galaxy Y. Die laatste omdat 'ie los maar 94 e isquote:Op zondag 20 januari 2013 12:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Moet wel wat voor de te krijgen zijn hoor
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
pfffffquote:Op zondag 20 januari 2013 12:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ehm.. Donderdagavond begonnen.. Ik ging gistermiddag om 4 uur richting Rotterdam, toen naar de film geweest met Engel en Muhahaha, na de film ben ik nog een paar uur naar MsMessy geweest, was rond 1 uur vannacht thuis
Mijn oude kadaver trekt dat echt niet meer
Ik heb er geen, maar hoor er veel overquote:
14 SHADES OF GREY
En aan de andere kant als ik een telefoon koop van 300 euro en ik laat hem vallen is het wel zonde..I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Als je geld wil verspillen moet je voor de iPhone gaan jaquote:Op zondag 20 januari 2013 12:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb er geen, maar hoor er veel over![]()
Zekerquote:Op zondag 20 januari 2013 12:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als je geld wil verspillen moet je voor de iPhone gaan ja
14 SHADES OF GREY
Kuttelefoons?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als je geld wil verspillen moet je voor de iPhone gaan jaI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Raad jij een andere goede -android- telefoon aan?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon veel te duur voor wat je ervoor terug krijgt.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Galaxy Y, Galaxy S3 mini.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
Raad jij een andere goede -android- telefoon aan?![]()
Ik zou daarvoor gaan ja. Geen idee welke je nu zou moeten kopen, daar verdiep ik me niet in nu ik geen telefoon nodig heb. Maar Apple dingen zijn gewoon standaard te duur.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
Raad jij een andere goede -android- telefoon aan?![]()
ik was er vanaf donderdag middag en ben anderhalfuur thuis. Was vrijdag wel ff een uurtje of 6 weg.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
pfffff
Mijn oude kadaver trekt dat echt niet meer![]()
Die galaxy Y heb ik naar zitten kijken. Hoe groot is dat scherm ongeveer? Het leek heel klein.quote:I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
C_AAAAA, Yourgamezone heeft geen Gitaren packs voor de PS3..
Ik heb nu bijna 2 jaar een Android toestel, en dat hoef ik voorlopig -niet- meer.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als je geld wil verspillen moet je voor de iPhone gaan ja
Mijn volgende phone wordt een iPhone...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
daarom xbox360quote:Op zondag 20 januari 2013 12:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
C_AAAAA, Yourgamezone heeft geen Gitaren packs voor de PS3..![]()
Moet je even de specs opzoeken.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:59 schreef zeefje het volgende:
[..]
Die galaxy Y heb ik naar zitten kijken. Hoe groot is dat scherm ongeveer? Het leek heel klein.![]()
ik weet niet waar je woont, maar in Spijkenisse heb ik 2 weken geleden mijn iPhone 3GS laten repareren voor 50 euroquote:Op zondag 20 januari 2013 12:52 schreef zeefje het volgende:
[..]
Heb nu een HTC , scherm repareren kost wss 100 euries. En kan dus net zo goed een nieuwe kopen.
Nieuw scherm![]()
![]()
3 inch, dus ehm.. 7,5 cm?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:59 schreef zeefje het volgende:
[..]
Die galaxy Y heb ik naar zitten kijken. Hoe groot is dat scherm ongeveer? Het leek heel klein.![]()
kijk even op budgetgamingquote:Op zondag 20 januari 2013 12:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
C_AAAAA, Yourgamezone heeft geen Gitaren packs voor de PS3..![]()
![]()
En dit alles in een blote bips?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
Naar boven lopen om je droger leeg te halen, zonder lege wasmand.....
Ik ben echt sufProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
GSM shopquote:Op zondag 20 januari 2013 13:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik weet niet waar je woont, maar in Spijkenisse heb ik 2 weken geleden mijn iPhone 3GS laten repareren voor 50 euro
Nieuw scherm
alles tussen je tieten stoppenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
Naar boven lopen om je droger leeg te halen, zonder lege wasmand.....
Ik ben echt sufhier nietquote:Toch?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
jammer he?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Weet ik het. Kan vanuit mijn raam Rotterdam niet zien
Nee, nog maar net..quote:Op zondag 20 januari 2013 13:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
alles tussen je tieten stoppen
[..]
hier nietToch?
Wat kan je wel zien?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Weet ik het. Kan vanuit mijn raam Rotterdam niet zien14 SHADES OF GREY
ik dacht al, lig ik onder dezelfde steen als Vin?quote:Maar het valt mee gelukkig
Moffrikaquote:
14 SHADES OF GREY
Oh, gewoon bij Bartje gaan kijken volgens Budgetgamingquote:
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/game-102113.htmlDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik hoorde het ook maar van iemandquote:Op zondag 20 januari 2013 13:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik dacht al, lig ik onder dezelfde steen als Vin?Maar het valt mee gelukkig
![]()
![]()
Nee, zo erg ook niet, iedereen riep om 11 uur al sneeuw, maar nee hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 13:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik dacht al, lig ik onder dezelfde steen als Vin?Maar het valt mee gelukkig
Kwart voor 10quote:Op zondag 20 januari 2013 13:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, zo erg ook niet, iedereen riep om 11 uur al sneeuw, maar nee hoor![]()
Duitslandquote:moffen je weet wel
14 SHADES OF GREY
Afrika maar dan voor moffenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, waarom frika. Moffen snap ik wel
14 SHADES OF GREY
Hmm.. Vrijdag is payday, en alleen via de webshop issie nu 35 euro.. Fuck it, ik bestel gewoon
Duitsland heeft het beter voor elkaar dan Nederland. De vergelijking met Afrika ontgaat me dan ook volledigquote:![]()
![]()
quote:
pfjoequote:Op zondag 20 januari 2013 13:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, zo erg ook niet, iedereen riep om 11 uur al sneeuw, maar nee hoor
Wat ga je kopen?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm.. Vrijdag is payday, en alleen via de webshop issie nu 35 euro.. Fuck it, ik bestel gewoon
Wat een tegenvaller.....quote:Op zondag 20 januari 2013 13:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee inmiddels al aangekleed en naar buiten geweest
Dat dan weer wel ja, ooit komt het goed met Nederlandquote:Op zondag 20 januari 2013 13:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Duitsland heeft het beter voor elkaar dan Nederland. De vergelijking met Afrika ontgaat me dan ook volledig
14 SHADES OF GREY
Guitar Heroquote:Op zondag 20 januari 2013 13:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
pfjoe
[..]
Wat ga je kopen?
Ik vraag me alleen wel af.. Zou dan de PS3 gitaar ook op de Xbox gebruikt kunnen worden?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Pics or it didn't happen!quote:Op zondag 20 januari 2013 13:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik nog naakt in bed lig...Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
guitar heroquote:Op zondag 20 januari 2013 13:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Guitar Hero
Ik vraag me alleen wel af.. Zou dan de PS3 gitaar ook op de Xbox gebruikt kunnen worden?![]()
lijkt me wel toch?![]()
kijk eens bij Bigdennis.com ofzo daar koop ik vaak elektronische meuk
Oh zeker hoor. Zo lang het met Duitsland goed blijft gaan, komt het met Nederland ook wel goed.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat dan weer wel ja, ooit komt het goed met Nederland![]()
Waarom een foto als je er ook naast kan gaan liggenquote:14 SHADES OF GREY
Jamaar jij begint altijd binnen no time over je vriendquote:Op zondag 20 januari 2013 13:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik nog naakt in bed lig...
Ik moet de game zelf ook.. ik kijk nu via Budgetgaming.. en op de webshop van BS is de pack nu 35 euro ipv 109... Dus kopen kopen kopenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
guitar hero![]()
lijkt me wel toch?![]()
kijk eens bij Bigdennis.com ofzo daar koop ik vaak elektronische meuk
Die is er nu niet en iemand moet me komen verzorgenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jamaar jij begint altijd binnen no time over je vriend![]()
![]()
Weet je hoe ver Venlo vanaf hier is!quote:Op zondag 20 januari 2013 13:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom een foto als je er ook naast kan gaan liggenAwwwquote:
Dat is een koopjequote:Op zondag 20 januari 2013 13:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet de game zelf ook.. ik kijk nu via Budgetgaming.. en op de webshop van BS is de pack nu 35 euro ipv 109... Dus kopen kopen kopen
Als het goed is wel. Helaas is dat van meer dingen afhankelijk dan alleen Duitslandquote:Op zondag 20 januari 2013 13:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh zeker hoor. Zo lang het met Duitsland goed blijft gaan, komt het met Nederland ook wel goed.14 SHADES OF GREY
Ik denk dat de meesten een ander idee van het verzorgen van een blote fototoestel hebben dan dat jij ehm, voor ogen hebtquote:Op zondag 20 januari 2013 13:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die is er nu niet en iemand moet me komen verzorgen
Economisch gezien bedoel ik dan. En dan is Nederland gewoon volledig afhankelijk van Duitsland.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het goed is wel. Helaas is dat van meer dingen afhankelijk dan alleen Duitsland![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Economisch gezien bedoel ik dan. En dan is Nederland gewoon volledig afhankelijk van het buitenland.![]()
Dat is dan pech. Ik moet een nieuw glas water hebbenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten een ander idee van het verzorgen van een blote fototoestel hebben dan dat jij ehm, voor ogen hebt![]()
![]()
Probeer nu maar niet slim te zijn. Nederland is zonder Duitsland economisch geen flikker meer waard.quote:![]()
Daarom is het voor Nederland ook verstandig dat ze andere markten zoeken om handel mee te drijvenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Economisch gezien bedoel ik dan. En dan is Nederland gewoon volledig afhankelijk van Duitsland.14 SHADES OF GREY
TMIquote:Op zondag 20 januari 2013 13:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Straks maar eens wat sex speeltjes kopen
nee volgens mij nietquote:Op zondag 20 januari 2013 13:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Guitar Hero
Ik vraag me alleen wel af.. Zou dan de PS3 gitaar ook op de Xbox gebruikt kunnen worden?![]()
![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Straks maar eens wat sex speeltjes kopenquote:Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
ik wil ook een ps3, maar heb het te druk met uni enzoEn ergens vind ik het zonde van het geld
Is het in feite ookquote:Op zondag 20 januari 2013 13:20 schreef AldoTheApache het volgende:
ik wil ook een ps3, maar heb het te druk met uni enzoEn ergens vind ik het zonde van het geld
Moet wel leuk blijven.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Mijn beste investering was een Hitachiquote:Op zondag 20 januari 2013 13:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Straks maar eens wat sex speeltjes kopen
klopt, maar mij lijkt het leuk om op de bank fifa te kunnen spelen en de nieuwste NHL (die komt niet op de PC uitquote:Op zondag 20 januari 2013 13:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is het in feite ook
Moet wel leuk blijven.__!! )
verstand vs gevoel
Een "cumbot" gebaseerd op een Hilti-boorhamerquote:Op zondag 20 januari 2013 13:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn beste investering was een Hitachi
Wat ga je kopen?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een "cumbot" gebaseerd op een Hilti-boorhamer14 SHADES OF GREY
Maar USB is toch USB? Maar goed, als ik de toetsen eenmaal door heb moet het geen verschil maken denk ik dan, kan de gitaar de eerste keer wel meenemen om te testen natuurlijkquote:
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |