PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Sorry Toef! Dan moeten we deze maar snel vol beuken denk ikquote:Op zondag 20 januari 2013 07:24 schreef Toefjes het volgende:
Ik wilde de lapo pakken en van de TT een ode aan mijn geliefde AZ maken
quote:Op zondag 20 januari 2013 07:26 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Sorry Toef! Dan moeten we deze maar snel vol beuken denk ikMag jij AZ de liefde verklaren!
Hoe lang zal Maher nog blijven?quote:
Anthony Grant ipv Mousinho?quote:Op zondag 20 januari 2013 07:33 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hoe lang zal Maher nog blijven?
Die speelde gister erg goed! Zie hem btw liever Ajax gaan dan naar PSV, al zit dat er denk ik niet in....
Nog tips?
[ afbeelding ]
Het ligt er aan of PSV de 9 miljoen neer wil leggen, dan mag hij weg. Ik heb me deze editie niet bezig gehouden met bronzes, omdat ik de beloning voor de bronzen cup een belediging vind t.o.v. een seizoen met golds spelen. Vind het wel een zeer goed elftal zo op het eerste oogquote:Op zondag 20 januari 2013 07:33 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hoe lang zal Maher nog blijven?
Die speelde gister erg goed! Zie hem btw liever Ajax gaan dan naar PSV, al zit dat er denk ik niet in....
Nog tips?
[ afbeelding ]
Anthony Grant zoveel beter ja?quote:Op zondag 20 januari 2013 07:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het ligt er aan of PSV de 9 miljoen neer wil leggen, dan mag hij weg. Ik heb me deze editie niet bezig gehouden met bronzes, omdat ik de beloning voor de bronzen cup een belediging vind t.o.v. een seizoen met golds spelen. Vind het wel een zeer goed elftal zo op het eerste oog
Tja, 1 goed seizoen en hij loopt voor het dubbele weer de deur uit in Eindhoven. Als ze echt heel veel vertrouwen hebben in zijn capaciteiten, betalen ze gewoon de vraagprijs. AZ neemt een soort Heerenveen achtige houding aan nu. En dat werd eens hoog tijd.quote:Op zondag 20 januari 2013 07:43 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Anthony Grant zoveel beter ja?![]()
9 miljoen is voor een eredivisieclub, ongeacht welke, ook erg veel geld!
Al denk ik dat Maher één van de weinigen is die wel meer waard is!
Klopt en als je kijkt wat bijvoorbeeld Rasmus Elm vorig jaar deed, denk ik dat Maher hetzelfde wel kan opleveren. (Elm was 10mln naar CSKA toch?)quote:Op zondag 20 januari 2013 07:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, 1 goed seizoen en hij loopt voor het dubbele weer de deur uit in Eindhoven. Als ze echt heel veel vertrouwen hebben in zijn capaciteiten, betalen ze gewoon de vraagprijs. AZ neemt een soort Heerenveen achtige houding aan nu. En dat werd eens hoog tijd.
Ik ben toch niet gek op die wintertransfers trouwens. De verkoop van Wernbloom in de winter was ook funest voor AZ.
6 miljoen dacht ik, even opgezocht:ruim 6 miljoen. Zal dus een paar tonnetjes meer geweest zijn. Maar ja,hij had nog maar een jaar contract. Het is zeker het grootste talent dat ik bij AZ gezien heb, maar ja, zijn instelling de laatste wedstrijden voor de winterstopquote:Op zondag 20 januari 2013 07:59 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Klopt en als je kijkt wat bijvoorbeeld Rasmus Elm vorig jaar deed, denk ik dat Maher hetzelfde wel kan opleveren. (Elm was 10mln naar CSKA toch?)
Daarnaast vind ik Maher persoonlijk beter dan Eriksen, ook al ben ik fan van Ajax, zou ik ze zonder problemen ruilen!
Misschien met een ruildeal, iets met Locadia of Depay ofzo!quote:Op zondag 20 januari 2013 08:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
6 miljoen dacht ik, even opgezocht:ruim 6 miljoen. Zal dus een paar tonnetjes meer geweest zijn. Maar ja,hij had nog maar een jaar contract. Het is zeker het grootste talent dat ik bij AZ gezien heb, maar ja, zijn instelling de laatste wedstrijden voor de winterstopDenk dat hij uiteindelijk voor 8 miljoen naar PSV gaat, op de laatste dag van de transfermarkt, zodat we geen vervanger kunnen kopen.
Denk dat die jongens geen stapje terug willen doen, maar zou niet verkeerd zijn inderdaad. En als Altidore zo blijft scoren gaat hij voor een hoger bedrag dan Maher de deur uitquote:Op zondag 20 januari 2013 08:12 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Misschien met een ruildeal, iets met Locadia of Depay ofzo!![]()
Zou het AZ wel gunnen!
Zou me niks verbazen, Altidore heeft altijd al bekend gestaan als het grootste talent van Amerika!quote:Op zondag 20 januari 2013 08:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk dat die jongens geen stapje terug willen doen, maar zou niet verkeerd zijn inderdaad. En als Altidore zo blijft scoren gaat hij voor een hoger bedrag dan Maher de deur uit
Weet niet, te vroeg opgestaan, AZ gekeken, af en toe gelaptopt en verder....quote:Op zondag 20 januari 2013 08:39 schreef Thorb het volgende:
JONNSIE SUKKEL WAT HEB JE NOU GEDAAN JONGEEEEEEEE
Dat topicnummer gaat vanzelf omhoog, mij maakt het niet uit maar DTM vindt dit niet leuk!quote:Op zondag 20 januari 2013 08:41 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Weet niet, te vroeg opgestaan, AZ gekeken, af en toe gelaptopt en verder....
Tja, broodje gegeten, koffie gedronken, heb ik iets gemist?
Ow datquote:Op zondag 20 januari 2013 08:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat topicnummer gaat vanzelf omhoog, mij maakt het niet uit maar DTM vindt dit niet leuk!
Echte voetbalzondag voor Thorben dusquote:Op zondag 20 januari 2013 08:47 schreef Thorb het volgende:
Ajax - Feyenoord
Arsenal - Chelsea
Ivoorkust - Togo
Man U - Tottenham
Tunesië - Algerije
Real - Valencia
Roma - Inter
En bijna alles overlapt elkaar.
Zal wel Arsenal, combi Ivoorkust/Man U en daarna combi Tunesie en Real worden
Weer om naar buiten te gaan is het niet, maar heb eigenlijk nog wel wat andere dingen te doen mjaquote:Op zondag 20 januari 2013 08:49 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Echte voetbalzondag voor Thorben dus
haha je hebt zeker meer te doen, zo mis ik bijvoorbeeld nog Groningen - Utrecht in je lijstje!quote:Op zondag 20 januari 2013 08:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Weer om naar buiten te gaan is het niet, maar heb eigenlijk nog wel wat andere dingen te doen mja
Lumuquote:Op zondag 20 januari 2013 08:39 schreef Lindgren. het volgende:
IF Benson is wel een grote kans op. Hij is dan de beste bronzen Nederlandse spits heur, lijkt me een prima IF.
Huh? Topicnummer, big dealquote:Op zondag 20 januari 2013 08:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat topicnummer gaat vanzelf omhoog, mij maakt het niet uit maar DTM vindt dit niet leuk!
Ja foutje, heb half slapend een nieuw topic aangemaakt en dus ook het topicnummer aangepast!quote:
Ach,ik had met mijn slaperige kop Benschop ingetikt. Vandaar dat ik in het vorige topic zei dat het geen beste spits wasquote:Op zondag 20 januari 2013 08:39 schreef Lindgren. het volgende:
IF Benson is wel een grote kans op. Hij is dan de beste bronzen Nederlandse spits heur, lijkt me een prima IF.
quote:Op zondag 20 januari 2013 09:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach,ik had met mijn slaperige kop Benschop ingetikt. Vandaar dat ik in het vorige topic zei dat het geen beste spits was
algemeen gewoon hoog rated bronzequote:Op zondag 20 januari 2013 09:14 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet bijzonder goed, maar slecht is ook iets anders
Dat zijn niet de Afrika cup wedstrijden van vandaagquote:Op zondag 20 januari 2013 08:47 schreef Thorb het volgende:
Ajax - Feyenoord
Arsenal - Chelsea
Ivoorkust - Togo
Man U - Tottenham
Tunesië - Algerije
Real - Valencia
Roma - Inter
En bijna alles overlapt elkaar.
Zal wel Arsenal, combi Ivoorkust/Man U en daarna combi Tunesie en Real worden
Zit fout inderdaadquote:Op zondag 20 januari 2013 09:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Dat zijn niet de Afrika cup wedstrijden van vandaag![]()
Denk ik Ajax - Feyenoord en Arsenal - Chelsea proberen tegelijk te kijken, dan Ghana en 2e helft beetje zappen met United
Ik ga alleen voor Groningen - Utrecht en Ajax - Feyenoord.quote:Op zondag 20 januari 2013 09:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Dat zijn niet de Afrika cup wedstrijden van vandaag![]()
Denk ik Ajax - Feyenoord en Arsenal - Chelsea proberen tegelijk te kijken, dan Ghana en 2e helft beetje zappen met United
Viergever zou opgevangen moeten worden door Goudeleeuw,en voor de rest moeten we maar vertrouwen dat AZ een nieuwe Elm, Wernbloom of Altidore kan vinden. Het zal vallen of staan met het werk dat de scouts afleveren. Anders dreigt inderdaad een Excelsior-achtig scenario. Uit de eigen jeugd hoeven we niet veel te verwachten geloof ik.quote:Op zondag 20 januari 2013 08:32 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen, Altidore heeft altijd al bekend gestaan als het grootste talent van Amerika!
Maarja, zonder Altidore, Maher en waarschijnlijk Viergever van de zomer, wat is AZ dan nog?
en dan wil die Ali Messaoud er ook nog vandoorquote:Op zondag 20 januari 2013 09:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Viergever zou opgevangen moeten worden door Goudeleeuw,en voor de rest moeten we maar vertrouwen dat AZ een nieuwe Elm, Wernbloom of Altidore kan vinden. Het zal vallen of staan met het werk dat de scouts afleveren. Anders dreigt inderdaad een Excelsior-achtig scenario. Uit de eigen jeugd hoeven we niet veel te verwachten geloof ik.
Geeft niet. Al die gasten er uit. Gewoon weer teams als toen: van Galen, Timmer, de Cler etc etc. Geen Mahers en Ali'squote:Op zondag 20 januari 2013 09:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en dan wil die Ali Messaoud er ook nog vandoor
Nou is Messaoud ook nog niet zo heel spectaculair...quote:Op zondag 20 januari 2013 09:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en dan wil die Ali Messaoud er ook nog vandoor
gasten als Maher en Messaoud heb je wel nodig, jongelingen die gewoon eens iets doen. Mooi voorbeeld is die goal van Maher tegen PSV, toen we met 5-1 afgingen door die vroege rode kaart van Reijnen. Maar het is inderdaad zo dat er in dit AZ te weinig ondersteuning is voor jonge talenten, omdat er eigenlijk geen ervaring in de ploeg is, zeker nu Martens ook weer eens geblesseerd is...quote:Op zondag 20 januari 2013 09:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geeft niet. Al die gasten er uit. Gewoon weer teams als toen: van Galen, Timmer, de Cler etc etc. Geen Mahers en Ali's
Finnbogasonquote:Op zondag 20 januari 2013 09:37 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Nou is Messaoud ook nog niet zo heel spectaculair...
AZ zou kunnen informeren naar Djurcic als opvolger voor Maher. Een opvolger voor Altidore, tja... Van Duinen van Ado? Dat is wel een aardig spelertje vind ik..
Wildschut is meer een buitenspeler, daarnaast zie ik die eerder naar Ajax gaan dan naar AZ.quote:Op zondag 20 januari 2013 09:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Finnbogason
en ze hadden die Wildschut al veel eerder moeten halen
heb je gelijk in, en Heereveen zal zich vast niet door 1 ploeg bijna helemaal kaal laten kopen net als afgelopen zomer.quote:Op zondag 20 januari 2013 09:40 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Wildschut is meer een buitenspeler, daarnaast zie ik die eerder naar Ajax gaan dan naar AZ.
Finnbogason vind ik wel een goede, maar om direct drie speler van Heerenveen over te nemen, nee lijkt me niet...
Misschien net als Feyenoord in de BPL rondkijken wat er te huren valt?
Ik ben er van overtuigd dat de houding van Maher sinds de transferperikelen AZ meer punten gekost heeft dan opgeleverd. Het is met de Marokkaanse voetballertjes gewoon best wel vaak ellende.quote:Op zondag 20 januari 2013 09:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gasten als Maher en Messaoud heb je wel nodig, jongelingen die gewoon eens iets doen. Mooi voorbeeld is die goal van Maher tegen PSV, toen we met 5-1 afgingen door die vroege rode kaart van Reijnen. Maar het is inderdaad zo dat er in dit AZ te weinig ondersteuning is voor jonge talenten, omdat er eigenlijk geen ervaring in de ploeg is, zeker nu Martens ook weer eens geblesseerd is...
El Hamdaoui ietsquote:Op zondag 20 januari 2013 09:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat de houding van Maher sinds de transferperikelen AZ meer punten gekost heeft dan opgeleverd. Het is met de Marokkaanse voetballertjes gewoon best wel vaak ellende.
Ja,daar was het weer Ajax hommeles. Bij AZ functioneerde hij alleen maar omdat van Gaal hem op de positie zette die hijzelf wilde. Anders had hij bij AZ de teringzooi gemaakt die hij bij Ajax gemaakt heeft.quote:Op zondag 20 januari 2013 09:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
El Hamdaoui iets
maar die heeft Ajax wel lekker wat extra salaris gekost
gewoon zilveren IF geven die manquote:
en Verbeek duldt geen ego's, dat vind ik op zich wel een goede zaak.quote:Op zondag 20 januari 2013 09:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja,daar was het weer Ajax hommeles. Bij AZ functioneerde hij alleen maar omdat van Gaal hem op de positie zette die hijzelf wilde. Anders had hij bij AZ de teringzooi gemaakt die hij bij Ajax gemaakt heeft.
haha, noobquote:Op zondag 20 januari 2013 09:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gewoon zilveren IF geven die man
oh wacht, maar dan wordt ie minder aantrekkelijk toch?
ik speel alleen met goud, dus ja, ik ben een 5atb flikker uiteraardquote:
Ik zou die William Pluim van PEC Zwolle ook wel iets hebben!quote:Op zondag 20 januari 2013 09:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat de houding van Maher sinds de transferperikelen AZ meer punten gekost heeft dan opgeleverd. Het is met de Marokkaanse voetballertjes gewoon best wel vaak ellende.
Chevalier en Verbeek. Dat zou grandioos fout kunnen gaan al is Verbeek misschien wel de juiste trainer voor hem.quote:Op zondag 20 januari 2013 09:50 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ik zou die William Pluim van PEC Zwolle ook wel iets hebben!
Vind ik een erg goede aanvallende middenvelder!
Misschien Chevalair (of wat dan ook) als vervanger Alti?
Jongens ik moet scout worden
Schalk van NAC?quote:Op zondag 20 januari 2013 09:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Chevalier en Verbeek. Dat zou grandioos fout kunnen gaan al is Verbeek misschien wel de juiste trainer voor hem.
Tja het is niet een speler als Altidore, Chevalier wel.quote:Op zondag 20 januari 2013 09:57 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Is ook een goede, snelle speler, maar of het nou net weer iets is voor AZ..
Op zo'n fiets, nee dat wordt hem dan niet ben ik bangquote:Op zondag 20 januari 2013 10:00 schreef Tim86 het volgende:
Chevalier is keigek..overal weggegaan met ruzie en bij RKC loopt hij ook al tegen alles aan te schoppen. Daarnaast kan hij ook net zo'n boek als Vd Meyde schrijven geloof ik.
Is niet zoveel aan te passen toch?quote:Op zondag 20 januari 2013 10:07 schreef Thorb het volgende:
Gewoon die Scandinaviërs halen, passen zich vaak snel aan
Die passen zich binnen een half jaar sneller aan dan een Marokkaan in 18 jaar.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:07 schreef Thorb het volgende:
Sigthorsson, die had toch één mooi halfjaarquote:Op zondag 20 januari 2013 10:07 schreef Thorb het volgende:
quote:Op zondag 20 januari 2013 10:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Sigthorsson, die had toch één mooi halfjaar
toen ging het hem te hoog in zijn koppie zitten en dacht hij bij ajax wel even de #1 te worden.
Verbeek voorspelde een snelle blessure, hij weersprak dat en had binnen 3 weken een vermoeidheidsbreukje in zijn enkel
ik moet toch zeggen dat Ajax de indrukwekkende gave heeft opgebouwd om alle spitsen die het van AZ koopt zowat te laten mislukkenquote:
Nouja, Moisander is nog niet echt mislukt ofzo..?quote:Op zondag 20 januari 2013 10:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik moet toch zeggen dat Ajax de indrukwekkende gave heeft opgebouwd om alles wat het van AZ koopt zowat te laten mislukken
sorry, ik had natuurlijk 'spelers' moeten veranderen in 'spitsen'quote:Op zondag 20 januari 2013 10:11 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Nouja, Moisander is nog niet echt mislukt ofzo..?
Perez is nou ook niet echt geslaagd bij Ajax!quote:Op zondag 20 januari 2013 10:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
sorry, ik had natuurlijk 'spelers' moeten veranderen in 'spitsen'
Lindenberghquote:Op zondag 20 januari 2013 10:13 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Perez is nou ook niet echt geslaagd bij Ajax!
Die was ook nog redelijk succesvol..geen verlies in ieder geval. Maar ook weer nooit echt belangrijk geworden. Moisander is ook maar zo zo, maar doet zijn ding en doet dat naar verwachting. Verder kan ik even niemand bedenken atm..quote:Op zondag 20 januari 2013 10:20 schreef Toefjes het volgende:
Hamdaoui, Perez, Lindenbergh, Sigthorsson.. Best een aardig rijtjeGeloof dat Demy de Zeeuw wel met wat winst doorverkocht is?
Ik zal nog wel een account daar hebbenquote:Op zondag 20 januari 2013 10:28 schreef Jonnsie het volgende:
Nog OSM liefhebbers die een FOK! fantasy league willen joinen?
Reemi en ik zijn op dit moment de enigsten!
Ik zit momenteel al in een league en die kan ik op mijn mobiel niet leaven... een of andere lul heeft me mod rights gegeven ofzoquote:Op zondag 20 januari 2013 10:28 schreef Jonnsie het volgende:
Prima! Altijd leuk om even zo'n competitie mee te maken!quote:Op zondag 20 januari 2013 10:28 schreef Jonnsie het volgende:
ohja ik zal vanavond ff dat kaartje kopen. Hoe ga je het doen met de teams? Lijkt me dat iedereen z'n officiele uiteindelijk in moet sturen?quote:Op zondag 20 januari 2013 10:21 schreef Fuszy het volgende:
We hebben helaas een afmelder voor het toernooi met een geldige reden uiteraard. Het is niet anders dus nu hebben we nog 19 mensen die meedoen (inclusief mijzelf, al is daar nog twijfel over)
Yepquote:Op zondag 20 januari 2013 10:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ohja ik zal vanavond ff dat kaartje kopen. Hoe ga je het doen met de teams? Lijkt me dat iedereen z'n officiele uiteindelijk in moet sturen?
EA servers liggen eruit..quote:Op zondag 20 januari 2013 10:43 schreef Thorb het volgende:
Als ik inlog kom ik niet verder dan dat scherm met Messi op de webapp. Ben ik de enige?
Ja, mij lukt het wel.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:43 schreef Thorb het volgende:
Als ik inlog kom ik niet verder dan dat scherm met Messi op de webapp. Ben ik de enige?
mweh, denk eerder Feyenoord downquote:Op zondag 20 januari 2013 11:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van. Later op de dag wel Ajax down
RM Dani Alves kan toch nooit 9 chem krijgen?quote:Op zondag 20 januari 2013 11:45 schreef over_hedge het volgende:
Kunnen jullie mij helpen? Aangezien jullie wel goed zijn is squidbuilders
Ik wil een 3-5-2 met als 3 cbs,
Thiago silva - toty pique - If pepe
En dan het liefste als lm (lwb) Marcelo en rm dani alves.
Ik heb alleen geen idee hoe ik dit aan elkaar moet linken zodat iedereen 9 chem krijgt.
Kan welquote:Op zondag 20 januari 2013 11:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
RM Dani Alves kan toch nooit 9 chem krijgen?
Ja wel als je hem als rwb maakt. Was laatst nog een hele discussie overquote:Op zondag 20 januari 2013 11:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
RM Dani Alves kan toch nooit 9 chem krijgen?
haha leuke grap manquote:Op zondag 20 januari 2013 11:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van. Later op de dag wel Ajax down
Oh, okeequote:Op zondag 20 januari 2013 11:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja wel als je hem als rwb maakt. Was laatst nog een hele discussie over
Ik weet alleen niet hoeveel linkjes je nodig hebt en als je Alves op RM en Marcelo op LM wil kan je weinig anders dan een BBVA team waarin onder andere Kaka op CDM moet voor chem Silva...quote:Op zondag 20 januari 2013 11:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja wel als je hem als rwb maakt. Was laatst nog een hele discussie over
Mm zit nu te kijken. met kaka op cdm lukt hetquote:Op zondag 20 januari 2013 11:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet hoeveel linkjes je nodig hebt en als je Alves op RM en Marcelo op LM wil kan je weinig anders dan een BBVA team waarin onder andere Kaka op CDM moet voor chem Silva...
Ik kom er niet uit. Een fatsoenlijke 100 chem LM + cb bronze was al niet te vinden. Silver blijkbaar ook amperquote:
ramires - toty xabiquote:Op zondag 20 januari 2013 11:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet hoeveel linkjes je nodig hebt en als je Alves op RM en Marcelo op LM wil kan je weinig anders dan een BBVA team waarin onder andere Kaka op CDM moet voor chem Silva...
Misschien kan je Reemi vragen of hij in zijn squadbuilder even kan kijken of je genoeg chem hebt (ik neem aan dat Reemi ook in dat ding kan dat hij met Pascal en Zhano maakt)quote:Op zondag 20 januari 2013 11:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mm zit nu te kijken. met kaka op cdm lukt hetMisschien ga ik het eens proberen. Kaka is natuurlijk niet goed op cdm maar de rest van mijn verdedigers moeten het makkelijk kunnen opvangen.
Dan heeft Alves 4,5 link, lijkt me niet genoegquote:Op zondag 20 januari 2013 11:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ramires - toty xabi
en cam kaka
nvm natuurlijk net tekort dan
Of gewoon Bastos LM, maar dan zit je ook met een probleem op CDM..quote:Op zondag 20 januari 2013 11:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mm zit nu te kijken. met kaka op cdm lukt hetMisschien ga ik het eens proberen. Kaka is natuurlijk niet goed op cdm maar de rest van mijn verdedigers moeten het makkelijk kunnen opvangen.
Ramires ook te weinig, dan moet Silva ofzo cam maarja dan hebben de l/rm weer niet genoegquote:Op zondag 20 januari 2013 11:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan heeft Alves 4,5 link, lijkt me niet genoeg
ik heb nu dit :quote:Op zondag 20 januari 2013 11:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Misschien kan je Reemi vragen of hij in zijn squadbuilder even kan kijken of je genoeg chem hebt (ik neem aan dat Reemi ook in dat ding kan dat hij met Pascal en Zhano maakt)
Pepe nemen..100x beterquote:Op zondag 20 januari 2013 11:59 schreef over_hedge het volgende:
oh ik wil trouwens if pepe of ramosMaakt niet zoveel uit
En als je nou Xavi op Toty Iniesta op CAM doet dan?quote:Op zondag 20 januari 2013 11:58 schreef over_hedge het volgende:
Als ik pique en ramos omdraai heb ik het. Maar wil pique niet aan de buitenkant hebben Dus moet maar voor een anderen rm gaan.
Haalt alves ook maar 7.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:02 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
En als je nou Xavi op Toty Iniesta op CAM doet dan?
Of IF Fabregas?
Als die CM's uit Uruguay spelen in de Serie A en een Ramirez op CM lijkt me ook niet allesquote:Op zondag 20 januari 2013 12:05 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik ga mijn team met IF Klose maar weg doen, ik speel daar toch bijna nooit mee.
Zit te denken aan een 433:
Giovinco - Cavani - Lamela
Pirlo - ... - ...
... - ... - ... - ...
....
Liefst zo min mogelijk Serie A voor de rest. Misschien De Ceglie dat Pirlo aan de 9 chem zit, maar volgens mij wordt het ook lastig om Cavani op 9 chem te krijgen zonder een Serie A speler op (C)CM. Iemand een idee?
Hij krijgt mischien IF had een gruwelijke goal.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:09 schreef Jayfen het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/8240/
Iemand ervaring met deze man in een silver serie a team?
Het probleem met CM's uit Uruguay is dat ik dan meer spelers uit de Serie A moet hebben omdat die anders niet aan 9 chem komt.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als die CM's uit Uruguay spelen in de Serie A en een Ramirez op CM lijkt me ook niet alles
Niks mis mee toch?quote:
Ik zou geen van Persie opstellen.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:12 schreef Vinno het volgende:
Gaarne jullie mening:
Defoe & Van Persie
of
Suarez & Van Persie
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:11 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het probleem met CM's uit Uruguay is dat ik dan meer spelers uit de Serie A moet hebben omdat die anders niet aan 9 chem komt.
5 at the backquote:
Nee ik vind benzema echt kutquote:
+1quote:
Of je nou met 2 backs op LM/RM speelt die High/Med hebben of een LM en RM die med/med hebben maakt lekker veel uitquote:
Haten op Falcaoquote:Op zondag 20 januari 2013 12:19 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Falcao NIF vind ik echt waardeloos. Benzema en Higuain![]()
Dan is elke 352 5 atb. Die lm en rm hebben gewoon alle 2 high attack workratesquote:
Ik speelde al met Falcao voor het mainstream werd.quote:
Niet op ingaanquote:Op zondag 20 januari 2013 12:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan is elke 352 5 atb. Die lm en rm hebben gewoon alle 2 high attack workrates
Hmmm, is Bocchetti nog steeds zo goed? In vorige fut's speelde hij best lekker. Voor de reset ziet het er eigenlijk wel goed uit behalve dat Silva ver buiten budget ligt. Maar daar kan ik Sakho neerzetten. Nocerino op de plek van Marchisio (die speelt in mijn 1e team).quote:
Op FIFA 13 wel jaquote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:21 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hmmm, is Bocchetti nog steeds zo goed? In vorige fut's speelde hij best lekker. Voor de reset ziet het er eigenlijk wel goed uit behalve dat Silva ver buiten budget ligt. Maar daar kan ik Sakho neerzetten. Nocerino op de plek van Marchisio (die speelt in mijn 1e team).
Thanks!
Was maar een garpje, la gaan johquote:Op zondag 20 januari 2013 12:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
twee vleugelspelers met High/Med noem ik nou niet echt 5 atb hoor.
Danilo op RMquote:Op zondag 20 januari 2013 12:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was maar een garpje, la gaan joh![]()
Marcelo en Juanfran zijn aanvallender qua workrates dan de meeste LM's. Komt wel goed.
Sowieso, Klosequote:Op zondag 20 januari 2013 12:28 schreef Tobi-wan het volgende:
Of gewoon IF Klose houden ipv Cavani...
dat is een faal van jou hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 12:28 schreef Jongentje. het volgende:
Wat faalt dit spel toch af en toe, wil de bal gewoon uitgooien, maar cech rolt hem in de tegenstander zn voeten
Iemand tips?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:15 schreef Vinno het volgende:
[..]
Oke, welke spits dan? In dezelfde prijsrange?
Kheb nu Defoe en Suarez...
IF Grabban viel mij tegenquote:Op zondag 20 januari 2013 12:26 schreef Djeetje het volgende:
Bronzen team met Grabban if, Sinclair IF en Rojas IF lijkt me wel wat.
Lukakuquote:Op zondag 20 januari 2013 12:31 schreef Jongentje. het volgende:
135k over, wil een bpl spits. Suggesties?
IF Walcot?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:31 schreef Jongentje. het volgende:
Agueroquote:Op zondag 20 januari 2013 12:31 schreef Jongentje. het volgende:
Balotelliquote:
Defoequote:
Neneee dedede ijssbbbaan gggaat pas o-o-openquote:
Balotelliquote:Op zondag 20 januari 2013 12:31 schreef Jongentje. het volgende:
Rooney, IF Jones, Aguero kies gewoon ietsquote:Op zondag 20 januari 2013 12:38 schreef Jongentje. het volgende:
[..]
Al te vaak gehad, wil wat nieuws proberen eigenlijk..
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:38 schreef Jongentje. het volgende:
[..]
quote:
Rooney of RvPquote:Op zondag 20 januari 2013 12:38 schreef Jongentje. het volgende:
[..]
van Persie al gehad, beviel wel prima opzich.quote:
Oh sorry hoor :Squote:Op zondag 20 januari 2013 12:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat je dat nog moet vragen. Ipv Defoe.
Gewoon Kone kopen en de rest gebruiken om je elftal sterker te maken.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:43 schreef Jongentje. het volgende:
[..]
van Persie al gehad, beviel wel prima opzich.
Zit te denken aan sparen voor Agbonlahor of Walcott IF, maar vraag me af of Walcott niet te zwak is.
Ik wil niet zeuren, maar ik zou niet zo reageren op mensen die hier al redelijk lang komenquote:Op zondag 20 januari 2013 12:48 schreef Vinno het volgende:
[..]
Oh sorry hoor :S
Ik speel niet zo lang en viel me op (zoals ik gister zei) dat jullie zo focussen op Pace, vandaar mijn vraag.
Maar ik zal het voortaan via DM doen, zodat ik er jou niet mee lastig val...
je zat er toch niet serieus aan te denken om koning Suarez eruit te gooien he?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:48 schreef Vinno het volgende:
[..]
Oh sorry hoor :S
Ik speel niet zo lang en viel me op (zoals ik gister zei) dat jullie zo focussen op Pace, vandaar mijn vraag.
Ja vorig jaar was hij erg goedquote:Op zondag 20 januari 2013 12:54 schreef dion_v_k het volgende:
Heeft iemand hier ooit met Wallyson gespeeld?
En mensen die hier langer komen kunnen ook normaal reageren al blijft dat voor sommigen nogal lastig. Beetje tegengas is niets mis mee.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:49 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ik wil niet zeuren, maar ik zou niet zo reageren op mensen die hier al redelijk lang komen
Nope, is hij geen silver dit jaar?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:54 schreef dion_v_k het volgende:
Oke bedanktquote:Op zondag 20 januari 2013 12:48 schreef Vinno het volgende:
Jawel 71 rated (Cruzeiro).quote:
Haha Suarez zit voor altijd in mijn hart.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je zat er toch niet serieus aan te denken om koning Suarez eruit te gooien he?
Misschien is dit nuttigquote:Op zondag 20 januari 2013 12:54 schreef dion_v_k het volgende:
Gamberini of Ogbonna vind ik beter.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:06 schreef Fuszy het volgende:
Barzagli een goede vervanger voor Chiellini? Ik kom volgens mij niet helemaal uit met de coins. Ik moet namelijk ook rekening houden met de coins van het toernooi
Als je per se een Juve speler nodig hebt wel, Barzagli schijnt een prima speler te zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:06 schreef Fuszy het volgende:
Barzagli een goede vervanger voor Chiellini? Ik kom volgens mij niet helemaal uit met de coins. Ik moet namelijk ook rekening houden met de coins van het toernooi
Zie edit, zelfde geld voor Gamberiniquote:Op zondag 20 januari 2013 13:07 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Gamberini of Ogbonna vind ik beter.
maar een manier om er achter te komen hequote:Op zondag 20 januari 2013 13:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat hij super slecht is in deze fifa.
Door mijn kampioensasipiraties weg te gooienquote:Op zondag 20 januari 2013 13:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar een manier om er achter te komen he
74 marking is wel matig, ja.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Barzaglia is veel beter. Bonucci was vorig jaar heel goed met zijn 74 pace en 98 jumping ofzo en hoge strength en goede passing.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
wie is Barzaglia nou weer danquote:Op zondag 20 januari 2013 13:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Barzaglia is veel beter. Bonucci was vorig jaar heel goed met zijn 74 pace en 98 jumping ofzo en hoge strength en goede passing.
De vrouw van Barzagliquote:
Oh daar zit 160k inschrijfgeld in van het toernooiquote:Op zondag 20 januari 2013 13:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nog even patsen met je coins hestoer hoor
Je kan best over links, maar je moet Totti als spelverdeler gebruikenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:10 schreef Tobi-wan het volgende:
Verdomme... ben ik toch weer op een Serie A team uitgekomen...
[ afbeelding ]
Dit kan twee kanten op gaan, of het is verschrikkelijk, wat heel goed mogelijk is.... Of het is geniaal! Pirlo speelt alle ballen op Palacio (of misschien toch Lamela), die geeft ze voor aan Klose en die kopt hem door naar Totti om hem erin te schieten... Gewoon altijd over rechts aanvallen en soms met Zarate over Totti heen...
Best een tof team!quote:Op zondag 20 januari 2013 13:10 schreef Tobi-wan het volgende:
Verdomme... ben ik toch weer op een Serie A team uitgekomen...
[ afbeelding ]
Dit kan twee kanten op gaan, of het is verschrikkelijk, wat heel goed mogelijk is.... Of het is geniaal! Pirlo speelt alle ballen op Palacio (of misschien toch Lamela), die geeft ze voor aan Klose en die kopt hem door naar Totti om hem erin te schieten... Gewoon altijd over rechts aanvallen en soms met Zarate over Totti heen...
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:16 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand die dit wil afmaken? Budget = max. 100k voor de rest. De Jong en Eriksen mogen verschoven worden!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:20 schreef Jayfen het volgende:
[..]
Best een tof team!Wat zal het ongeveer kosten? 70k o.i.d ?
Haha, fuck it... Ik ga het gewoon proberen. Heb alleen nog wel wat coins nodig vrees ik.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je kan best over links, maar je moet Totti als spelverdeler gebruikenDe bal zit wel vast aan zijn voet, alleen rennen schiet niet op, verder kan hij alles
quote:
Uiteraard, de Pelquote:
quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:29 schreef Reemi het volgende:
Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; Schöne, Poulsen, Eriksen; Boerrigter, De Jong, Fischer.
quote:
I'm sorry, what?quote:Hup, Ajax ,hup, rood - witte schare
Dapp`re strijders fier en koen
Geen club die ons kan evenaren..
Rood en wit wordt kampioen!
Feyenoord is ook rood wit en psv en Sparta dus ze hebben er hebben zichzelf al ingedektquote:
Fix je dugout eens, dit zit niet lekker hequote:Op zondag 20 januari 2013 13:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dit soort 'uitspraken' kunnen alleen maar backfiren
voor je het weet scoort Mathijsen er vijf.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dit soort 'uitspraken' kunnen alleen maar backfiren
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
voor je het weet scoort Mathijsen er vijf.
Ja of Boerrigter, de wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op zondag 20 januari 2013 13:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
voor je het weet scoort Mathijsen er vijf.
Sorry daar ga ik niet overquote:Op zondag 20 januari 2013 13:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Fix je dugout eens, dit zit niet lekker he
[ afbeelding ]
deze even quoten, dat wordt lachen als Derkie scoortquote:Op zondag 20 januari 2013 13:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja of Boerrigter, de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Of als Mathijsen scoortquote:Op zondag 20 januari 2013 13:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
deze even quoten, dat wordt lachen als Derkie scoort
Gelukkig niet die droeftoeter van een Leo Driessenquote:
ik had Evert wel willen horen, dat is altijd lachen met die manquote:Op zondag 20 januari 2013 13:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gelukkig niet die droeftoeter van een Leo Driessen
Staat niet in de basis want de Schaak is fitquote:
Ohquote:Op zondag 20 januari 2013 13:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tegen Chelsea of half drie, Man U weet ik niet. Die spelen wel om 17.00 tegen Spurs.
Torres.. hmmtwitter:chelseafc twitterde op zondag 20-01-2013 om 13:38:33Team: Cech; Azpili, Ivan, Cahill, Cole; Ram, Lamps (c); Oscar, Mata, Hazard; Torres. - subs: Turn, Fer, JT, Bert, Ake, Marin, Ba. #CFC reageer retweet
Ik wist niet dat Fer bij Chelsea speeldequote:Op zondag 20 januari 2013 13:39 schreef ThadCastle het volgende:
Torres.. hmmtwitter:chelseafc twitterde op zondag 20-01-2013 om 13:38:33Team: Cech; Azpili, Ivan, Cahill, Cole; Ram, Lamps (c); Oscar, Mata, Hazard; Torres. - subs: Turn, Fer, JT, Bert, Ake, Marin, Ba. #CFC reageer retweet
Geen Luiz, kan ik hem iig een keer niet de schuld geven
De Tres Amigos
Het is zijn broer, Luciquote:Op zondag 20 januari 2013 13:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Fer bij Chelsea speelde
Diabyquote:Op zondag 20 januari 2013 13:38 schreef Thorb het volgende:
Arsenal.com @Arsenal
Arsenal: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Vermaelen, Gibbs, Coquelin, Wilshere, Diaby, Cazorla, Walcott, Giroud #CFCvAFC
Speelde tegen Swansea weer goed, vorige week tegen City niet echt.quote:
Daar heb je vaak uitsupporters voor nodig..nu is de sfeer vaak zo doodquote:Op zondag 20 januari 2013 13:45 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop op een hele agressieve Ajax - Feyenoord.
Ik zal voor je meehopenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:45 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop op een hele agressieve Ajax - Feyenoord.
Wel mooi dat je ervan uitgaat dat Feyenoord tegen 7 man niet zal winnen danquote:Op zondag 20 januari 2013 13:47 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop op 5 rode kaarten voor ajax en dat Feyenoord dus wint omdat ajax te weinig spelers dan op het veld heeft staan
Ik vind het op deze manier grappigerquote:Op zondag 20 januari 2013 13:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wel mooi dat je ervan uitgaat dat Feyenoord tegen 7 man niet zal winnen dan
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wel mooi dat je ervan uitgaat dat Feyenoord tegen 7 man niet zal winnen dan
In FUT?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie hem voor het eerst in FUT. Speelde met Man Utd in carreer mode en zocht naar een goede middenvelder. Zag ik hem staan met z'n 83 rating.
Zit helaas niet in FUT database.quote:
hahahahahaha dat was echt dom haha lolquote:Op zondag 20 januari 2013 13:50 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zit helaas niet in FUT database.
Edit: Zie nu pas dat ik het over FUT heb. Moet FIFA zijn.
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
hahahahahaha dat was echt dom haha lol
Wtf die eerste minuut alquote:
Zonder Rijst geen FUT.quote:
Schiet die tube echt 10 meter naast die gast, "Omg zei hebben die hack" oh nee toch niequote:
quote:
Ja.quote:
quote:
Sleeping Dogs van de week uitgespeeldquote:
nicequote:Op zondag 20 januari 2013 14:00 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Sleeping Dogs van de week uitgespeeldWeet niet of ik de DLC ga downloaden. Deze week zijn ze in de aanbieding @ XBL market.
Big Smile Lee is echt een hommoquote:Op zondag 20 januari 2013 14:00 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Sleeping Dogs van de week uitgespeeldWeet niet of ik de DLC ga downloaden. Deze week zijn ze in de aanbieding @ XBL market.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |