abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121788740

Welkom in het FUT 13 topic!

FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3 en Xbox360 kan je zelf je ultieme team samen stellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden. Lindgren is een baas. Je begint met een team van bronzen spelers en door pakjes te kopen of in kaarten te handelen kan je uiteindelijk je eigen ultieme team samenstellen met de gouden sterren uit de echte wereld.

Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Spelers opzoeken en teams maken: http://www.futhead.com www.futwiz.com
- Prijzen opzoeken: http://ultimatedb.nl/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page

[b]Xbox 360 Gamertags
(Tussen haakjes FOK!Forum nick)

quote:
AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)

quote:
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)

pi_121788742
-O- Ik wilde de lapo pakken en van de TT een ode aan mijn geliefde AZ maken ;(
pi_121788746
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 07:24 schreef Toefjes het volgende:
-O- Ik wilde de lapo pakken en van de TT een ode aan mijn geliefde AZ maken ;(
Sorry Toef! Dan moeten we deze maar snel vol beuken denk ik *O* Mag jij AZ de liefde verklaren! _O_
pi_121788750
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 07:26 schreef Jonnsie het volgende:

[..]

Sorry Toef! Dan moeten we deze maar snel vol beuken denk ik *O* Mag jij AZ de liefde verklaren! _O_
pi_121788755
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 07:30 schreef Toefjes het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hoe lang zal Maher nog blijven?
Die speelde gister erg goed! Zie hem btw liever Ajax gaan dan naar PSV, al zit dat er denk ik niet in.... -O-

Nog tips?
pi_121788756
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 07:33 schreef Jonnsie het volgende:

[..]

Die speelde gister erg goed! Zie hem btw liever Ajax gaan dan naar PSV, al zit dat er denk ik niet in.... -O-

Nog tips?
[ afbeelding ]
Anthony Grant ipv Mousinho?
pi_121788758
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 07:33 schreef Jonnsie het volgende:

[..]

Nog tips?
[ afbeelding ]
Het ligt er aan of PSV de 9 miljoen neer wil leggen, dan mag hij weg. Ik heb me deze editie niet bezig gehouden met bronzes, omdat ik de beloning voor de bronzen cup een belediging vind t.o.v. een seizoen met golds spelen. Vind het wel een zeer goed elftal zo op het eerste oog ^O^
pi_121788763
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 07:38 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Het ligt er aan of PSV de 9 miljoen neer wil leggen, dan mag hij weg. Ik heb me deze editie niet bezig gehouden met bronzes, omdat ik de beloning voor de bronzen cup een belediging vind t.o.v. een seizoen met golds spelen. Vind het wel een zeer goed elftal zo op het eerste oog ^O^
Anthony Grant zoveel beter ja? *O*

9 miljoen is voor een eredivisieclub, ongeacht welke, ook erg veel geld!
Al denk ik dat Maher één van de weinigen is die wel meer waard is!
pi_121788786
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 07:43 schreef Jonnsie het volgende:

[..]

Anthony Grant zoveel beter ja? *O*

9 miljoen is voor een eredivisieclub, ongeacht welke, ook erg veel geld!
Al denk ik dat Maher één van de weinigen is die wel meer waard is!
Tja, 1 goed seizoen en hij loopt voor het dubbele weer de deur uit in Eindhoven. Als ze echt heel veel vertrouwen hebben in zijn capaciteiten, betalen ze gewoon de vraagprijs. AZ neemt een soort Heerenveen achtige houding aan nu. En dat werd eens hoog tijd.

Ik ben toch niet gek op die wintertransfers trouwens. De verkoop van Wernbloom in de winter was ook funest voor AZ.
pi_121788796
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 07:55 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Tja, 1 goed seizoen en hij loopt voor het dubbele weer de deur uit in Eindhoven. Als ze echt heel veel vertrouwen hebben in zijn capaciteiten, betalen ze gewoon de vraagprijs. AZ neemt een soort Heerenveen achtige houding aan nu. En dat werd eens hoog tijd.

Ik ben toch niet gek op die wintertransfers trouwens. De verkoop van Wernbloom in de winter was ook funest voor AZ.
Klopt en als je kijkt wat bijvoorbeeld Rasmus Elm vorig jaar deed, denk ik dat Maher hetzelfde wel kan opleveren. (Elm was 10mln naar CSKA toch?)
Daarnaast vind ik Maher persoonlijk beter dan Eriksen, ook al ben ik fan van Ajax, zou ik ze zonder problemen ruilen! *O*
pi_121788827
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 07:59 schreef Jonnsie het volgende:

[..]

Klopt en als je kijkt wat bijvoorbeeld Rasmus Elm vorig jaar deed, denk ik dat Maher hetzelfde wel kan opleveren. (Elm was 10mln naar CSKA toch?)
Daarnaast vind ik Maher persoonlijk beter dan Eriksen, ook al ben ik fan van Ajax, zou ik ze zonder problemen ruilen! *O*
6 miljoen dacht ik, even opgezocht:ruim 6 miljoen. Zal dus een paar tonnetjes meer geweest zijn. Maar ja,hij had nog maar een jaar contract. Het is zeker het grootste talent dat ik bij AZ gezien heb, maar ja, zijn instelling de laatste wedstrijden voor de winterstop :N Denk dat hij uiteindelijk voor 8 miljoen naar PSV gaat, op de laatste dag van de transfermarkt, zodat we geen vervanger kunnen kopen.
pi_121788841
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 08:07 schreef Toefjes het volgende:

[..]

6 miljoen dacht ik, even opgezocht:ruim 6 miljoen. Zal dus een paar tonnetjes meer geweest zijn. Maar ja,hij had nog maar een jaar contract. Het is zeker het grootste talent dat ik bij AZ gezien heb, maar ja, zijn instelling de laatste wedstrijden voor de winterstop :N Denk dat hij uiteindelijk voor 8 miljoen naar PSV gaat, op de laatste dag van de transfermarkt, zodat we geen vervanger kunnen kopen.
Misschien met een ruildeal, iets met Locadia of Depay ofzo! *O*
Zou het AZ wel gunnen!
pi_121788858
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 08:12 schreef Jonnsie het volgende:

[..]

Misschien met een ruildeal, iets met Locadia of Depay ofzo! *O*
Zou het AZ wel gunnen!
Denk dat die jongens geen stapje terug willen doen, maar zou niet verkeerd zijn inderdaad. En als Altidore zo blijft scoren gaat hij voor een hoger bedrag dan Maher de deur uit :D
pi_121788887
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 08:19 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Denk dat die jongens geen stapje terug willen doen, maar zou niet verkeerd zijn inderdaad. En als Altidore zo blijft scoren gaat hij voor een hoger bedrag dan Maher de deur uit :D
Zou me niks verbazen, Altidore heeft altijd al bekend gestaan als het grootste talent van Amerika!
Maarja, zonder Altidore, Maher en waarschijnlijk Viergever van de zomer, wat is AZ dan nog? -O-
pi_121788915
JONNSIE SUKKEL WAT HEB JE NOU GEDAAN JONGEEEEEEEE
  zondag 20 januari 2013 @ 08:39:30 #16
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_121788917
IF Benson is wel een grote kans op. Hij is dan de beste bronzen Nederlandse spits heur, lijkt me een prima IF.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_121788927
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 08:39 schreef Thorb het volgende:
JONNSIE SUKKEL WAT HEB JE NOU GEDAAN JONGEEEEEEEE
Weet niet, te vroeg opgestaan, AZ gekeken, af en toe gelaptopt en verder....
Tja, broodje gegeten, koffie gedronken, heb ik iets gemist? *O*
pi_121788929
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 08:41 schreef Jonnsie het volgende:

[..]

Weet niet, te vroeg opgestaan, AZ gekeken, af en toe gelaptopt en verder....
Tja, broodje gegeten, koffie gedronken, heb ik iets gemist? *O*
Dat topicnummer gaat vanzelf omhoog, mij maakt het niet uit maar DTM vindt dit niet leuk!
pi_121788935
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 08:42 schreef Thorb het volgende:

[..]

Dat topicnummer gaat vanzelf omhoog, mij maakt het niet uit maar DTM vindt dit niet leuk!
Ow dat _O-
Zal wel door me slaperige kop komen... _O-

Offtopic:
Voor de mensen die nog een OSM fantasy competitie willen joinen, dm *O*
pi_121788952
Ajax - Feyenoord
Arsenal - Chelsea
IGhana- Congo
Man U - Tottenham
Mali - Niger
Real - Valencia
Roma - Inter

En bijna alles overlapt elkaar.

[ Bericht 38% gewijzigd door Thorb op 20-01-2013 09:29:18 ]
pi_121788964
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 08:47 schreef Thorb het volgende:
Ajax - Feyenoord
Arsenal - Chelsea
Ivoorkust - Togo
Man U - Tottenham
Tunesië - Algerije
Real - Valencia
Roma - Inter

Zal wel Arsenal, combi Ivoorkust/Man U en daarna combi Tunesie en Real worden :P
Echte voetbalzondag voor Thorben dus _O_
pi_121788970
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 08:49 schreef Jonnsie het volgende:

[..]

Echte voetbalzondag voor Thorben dus _O_
Weer om naar buiten te gaan is het niet, maar heb eigenlijk nog wel wat andere dingen te doen mja :P
pi_121788975
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 08:49 schreef Thorb het volgende:

[..]

Weer om naar buiten te gaan is het niet, maar heb eigenlijk nog wel wat andere dingen te doen mja :P
haha je hebt zeker meer te doen, zo mis ik bijvoorbeeld nog Groningen - Utrecht in je lijstje! :P
pi_121789055
quote:
14s.gif Op zondag 20 januari 2013 08:39 schreef Lindgren. het volgende:
IF Benson is wel een grote kans op. Hij is dan de beste bronzen Nederlandse spits heur, lijkt me een prima IF.
Lumu O+
pi_121789065
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 08:42 schreef Thorb het volgende:

[..]

Huh? Topicnummer, big deal :')
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_121789068
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:04 schreef laucas het volgende:

[..]

Lumu O+
Mooi alle twee gebruiken toch O+
pi_121789071
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:05 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Huh? Topicnummer, big deal :')
Ja foutje, heb half slapend een nieuw topic aangemaakt en dus ook het topicnummer aangepast! _O-
Mods mogen het van mij fixen *O*
pi_121789083
quote:
14s.gif Op zondag 20 januari 2013 08:39 schreef Lindgren. het volgende:
Ach,ik had met mijn slaperige kop Benschop ingetikt. Vandaar dat ik in het vorige topic zei dat het geen beste spits was _O-
pi_121789148
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:07 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ach,ik had met mijn slaperige kop Benschop ingetikt. Vandaar dat ik in het vorige topic zei dat het geen beste spits was _O-

Niet bijzonder goed, maar slecht is ook iets anders *O*
  zondag 20 januari 2013 @ 09:23:32 #30
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_121789197
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:14 schreef Jonnsie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Niet bijzonder goed, maar slecht is ook iets anders *O*
algemeen gewoon hoog rated bronze :+
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_121789229
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 08:47 schreef Thorb het volgende:
Ajax - Feyenoord
Arsenal - Chelsea
Ivoorkust - Togo
Man U - Tottenham
Tunesië - Algerije
Real - Valencia
Roma - Inter

Zal wel Arsenal, combi Ivoorkust/Man U en daarna combi Tunesie en Real worden :P
Dat zijn niet de Afrika cup wedstrijden van vandaag :P
Denk ik Ajax - Feyenoord en Arsenal - Chelsea proberen tegelijk te kijken, dan Ghana en 2e helft beetje zappen met United :)
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_121789244
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:27 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

Denk ik Ajax - Feyenoord en Arsenal - Chelsea proberen tegelijk te kijken, dan Ghana en 2e helft beetje zappen met United :)
Zit fout inderdaad :P

Ghana 16 : 00 Congo DR
Mali 19 : 00 Niger
pi_121789246
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:27 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

Ik ga alleen voor Groningen - Utrecht en Ajax - Feyenoord.
De rest zie ik vanavond wel in de herhaling denk ik :7
pi_121789248
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 08:32 schreef Jonnsie het volgende:

[..]

Zou me niks verbazen, Altidore heeft altijd al bekend gestaan als het grootste talent van Amerika!
Maarja, zonder Altidore, Maher en waarschijnlijk Viergever van de zomer, wat is AZ dan nog? -O-
Viergever zou opgevangen moeten worden door Goudeleeuw,en voor de rest moeten we maar vertrouwen dat AZ een nieuwe Elm, Wernbloom of Altidore kan vinden. Het zal vallen of staan met het werk dat de scouts afleveren. Anders dreigt inderdaad een Excelsior-achtig scenario. Uit de eigen jeugd hoeven we niet veel te verwachten geloof ik.
  zondag 20 januari 2013 @ 09:31:55 #35
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_121789268
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:29 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Viergever zou opgevangen moeten worden door Goudeleeuw,en voor de rest moeten we maar vertrouwen dat AZ een nieuwe Elm, Wernbloom of Altidore kan vinden. Het zal vallen of staan met het werk dat de scouts afleveren. Anders dreigt inderdaad een Excelsior-achtig scenario. Uit de eigen jeugd hoeven we niet veel te verwachten geloof ik.
en dan wil die Ali Messaoud er ook nog vandoor :r
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_121789306
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:31 schreef TBakkert het volgende:

[..]

Geeft niet. Al die gasten er uit. Gewoon weer teams als toen: van Galen, Timmer, de Cler etc etc. Geen Mahers en Ali's
pi_121789311
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:31 schreef TBakkert het volgende:

[..]

Nou is Messaoud ook nog niet zo heel spectaculair...
AZ zou kunnen informeren naar Djurcic als opvolger voor Maher. Een opvolger voor Altidore, tja... Van Duinen van Ado? Dat is wel een aardig spelertje vind ik..
  zondag 20 januari 2013 @ 09:38:11 #38
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_121789316
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:36 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Geeft niet. Al die gasten er uit. Gewoon weer teams als toen: van Galen, Timmer, de Cler etc etc. Geen Mahers en Ali's
gasten als Maher en Messaoud heb je wel nodig, jongelingen die gewoon eens iets doen. Mooi voorbeeld is die goal van Maher tegen PSV, toen we met 5-1 afgingen door die vroege rode kaart van Reijnen. Maar het is inderdaad zo dat er in dit AZ te weinig ondersteuning is voor jonge talenten, omdat er eigenlijk geen ervaring in de ploeg is, zeker nu Martens ook weer eens geblesseerd is...
kortom:
  zondag 20 januari 2013 @ 09:38:39 #39
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_121789324
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:37 schreef Jonnsie het volgende:

[..]

Nou is Messaoud ook nog niet zo heel spectaculair...
AZ zou kunnen informeren naar Djurcic als opvolger voor Maher. Een opvolger voor Altidore, tja... Van Duinen van Ado? Dat is wel een aardig spelertje vind ik..
Finnbogason _O_
en ze hadden die Wildschut al veel eerder moeten halen :')
kortom:
pi_121789344
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:38 schreef TBakkert het volgende:

[..]

Finnbogason _O_
en ze hadden die Wildschut al veel eerder moeten halen :')
Wildschut is meer een buitenspeler, daarnaast zie ik die eerder naar Ajax gaan dan naar AZ.
Finnbogason vind ik wel een goede, maar om direct drie speler van Heerenveen over te nemen, nee lijkt me niet...
Misschien net als Feyenoord in de BPL rondkijken wat er te huren valt?
  zondag 20 januari 2013 @ 09:42:40 #41
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_121789359
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:40 schreef Jonnsie het volgende:

[..]

Wildschut is meer een buitenspeler, daarnaast zie ik die eerder naar Ajax gaan dan naar AZ.
Finnbogason vind ik wel een goede, maar om direct drie speler van Heerenveen over te nemen, nee lijkt me niet...
Misschien net als Feyenoord in de BPL rondkijken wat er te huren valt?
heb je gelijk in, en Heereveen zal zich vast niet door 1 ploeg bijna helemaal kaal laten kopen net als afgelopen zomer.

Maar het huren van BPL-spelers past denk ik niet bij de cultuur van de club, AZ is wel toekomstgericht en als je dan zo'n talent huurt, die ook echt een beetje goed is, dan zit je volgend jaar met een nog groter probleem _O-
kortom:
pi_121789372
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:38 schreef TBakkert het volgende:

[..]

gasten als Maher en Messaoud heb je wel nodig, jongelingen die gewoon eens iets doen. Mooi voorbeeld is die goal van Maher tegen PSV, toen we met 5-1 afgingen door die vroege rode kaart van Reijnen. Maar het is inderdaad zo dat er in dit AZ te weinig ondersteuning is voor jonge talenten, omdat er eigenlijk geen ervaring in de ploeg is, zeker nu Martens ook weer eens geblesseerd is...
Ik ben er van overtuigd dat de houding van Maher sinds de transferperikelen AZ meer punten gekost heeft dan opgeleverd. Het is met de Marokkaanse voetballertjes gewoon best wel vaak ellende.
  zondag 20 januari 2013 @ 09:44:36 #43
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_121789378
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:44 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik ben er van overtuigd dat de houding van Maher sinds de transferperikelen AZ meer punten gekost heeft dan opgeleverd. Het is met de Marokkaanse voetballertjes gewoon best wel vaak ellende.
El Hamdaoui iets :')
maar die heeft Ajax wel lekker wat extra salaris gekost :D
kortom:
  zondag 20 januari 2013 @ 09:45:35 #44
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_121789390
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_121789399
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:44 schreef TBakkert het volgende:

[..]

El Hamdaoui iets :')
maar die heeft Ajax wel lekker wat extra salaris gekost :D
Ja,daar was het weer Ajax hommeles. Bij AZ functioneerde hij alleen maar omdat van Gaal hem op de positie zette die hijzelf wilde. Anders had hij bij AZ de teringzooi gemaakt die hij bij Ajax gemaakt heeft.
  zondag 20 januari 2013 @ 09:46:56 #46
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_121789401
quote:
gewoon zilveren IF geven die man _O_
oh wacht, maar dan wordt ie minder aantrekkelijk toch? :@
kortom:
  zondag 20 januari 2013 @ 09:47:53 #47
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_121789415
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:46 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ja,daar was het weer Ajax hommeles. Bij AZ functioneerde hij alleen maar omdat van Gaal hem op de positie zette die hijzelf wilde. Anders had hij bij AZ de teringzooi gemaakt die hij bij Ajax gemaakt heeft.
en Verbeek duldt geen ego's, dat vind ik op zich wel een goede zaak.
kortom:
pi_121789417
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:46 schreef TBakkert het volgende:

[..]

gewoon zilveren IF geven die man _O_
oh wacht, maar dan wordt ie minder aantrekkelijk toch? :@
haha, noob
  zondag 20 januari 2013 @ 09:49:27 #49
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_121789427
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:47 schreef Toefjes het volgende:

[..]

haha, noob
ik speel alleen met goud, dus ja, ik ben een 5atb flikker uiteraard :') _O-
kortom:
pi_121789434
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:44 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik zou die William Pluim van PEC Zwolle ook wel iets hebben!
Vind ik een erg goede aanvallende middenvelder!
Misschien Chevalair (of wat dan ook) als vervanger Alti?

Jongens ik moet scout worden *O*
pi_121789447
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:50 schreef Jonnsie het volgende:

[..]

Ik zou die William Pluim van PEC Zwolle ook wel iets hebben!
Vind ik een erg goede aanvallende middenvelder!
Misschien Chevalair (of wat dan ook) als vervanger Alti?

Jongens ik moet scout worden *O*
Chevalier en Verbeek. Dat zou grandioos fout kunnen gaan al is Verbeek misschien wel de juiste trainer voor hem.
pi_121789457
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:51 schreef Thorb het volgende:

[..]

Chevalier en Verbeek. Dat zou grandioos fout kunnen gaan al is Verbeek misschien wel de juiste trainer voor hem.
Schalk van NAC?
pi_121789511
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:52 schreef Jonnsie het volgende:

[..]

Schalk van NAC?
Is ook een goede, snelle speler, maar of het nou net weer iets is voor AZ..
pi_121789541
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:57 schreef SV-Spakenburg het volgende:

[..]

Is ook een goede, snelle speler, maar of het nou net weer iets is voor AZ..
Tja het is niet een speler als Altidore, Chevalier wel.
Ik weet niet wat voor persoontje dat is, maar volgens Thorben gaat dat botsen met Verbeek _O-
pi_121789552
Chevalier is keigek..overal weggegaan met ruzie en bij RKC loopt hij ook al tegen alles aan te schoppen. Daarnaast kan hij ook net zo'n boek als Vd Meyde schrijven geloof ik.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_121789575
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 10:00 schreef Tim86 het volgende:
Chevalier is keigek..overal weggegaan met ruzie en bij RKC loopt hij ook al tegen alles aan te schoppen. Daarnaast kan hij ook net zo'n boek als Vd Meyde schrijven geloof ik.
Op zo'n fiets, nee dat wordt hem dan niet ben ik bang _O-
Zijn genoeg spelers die wel bij AZ zouden passen, denk dat ze daar allang al wel wat op de schaduwlijst hebben staan!
pi_121789617
AZ moet ook niet teveel met het bord op schoot scouten..de echt leuke koopjes vind je niet in NL..AZ streeft toch naar Europees voetbal..dan moet je niet teveel van die subtoppers aan gaan trekken.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_121789640
Gewoon die Scandinaviërs halen, passen zich vaak snel aan :)
pi_121789652
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 10:07 schreef Thorb het volgende:
Is niet zoveel aan te passen toch?
Scandinavie is vrijwel dezelfde cultuur! :P
pi_121789654
quote:
Die passen zich binnen een half jaar sneller aan dan een Marokkaan in 18 jaar.
  zondag 20 januari 2013 @ 10:08:28 #61
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_121789659
quote:
Sigthorsson, die had toch één mooi halfjaar _O_
toen ging het hem te hoog in zijn koppie zitten en dacht hij bij ajax wel even de #1 te worden.
Verbeek voorspelde een snelle blessure, hij weersprak dat en had binnen 3 weken een vermoeidheidsbreukje in zijn enkel :')
kortom:
pi_121789665
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 10:08 schreef TBakkert het volgende:

[..]

Sigthorsson, die had toch één mooi halfjaar _O_
toen ging het hem te hoog in zijn koppie zitten en dacht hij bij ajax wel even de #1 te worden.
Verbeek voorspelde een snelle blessure, hij weersprak dat en had binnen 3 weken een vermoeidheidsbreukje in zijn enkel :')
_O- Blijft een geweldig verhaal :D
  zondag 20 januari 2013 @ 10:10:04 #63
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_121789686
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 10:08 schreef Toefjes het volgende:

[..]

_O- Blijft een geweldig verhaal :D
ik moet toch zeggen dat Ajax de indrukwekkende gave heeft opgebouwd om alle spitsen die het van AZ koopt zowat te laten mislukken :P
kortom:
pi_121789708
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 10:10 schreef TBakkert het volgende:

[..]

ik moet toch zeggen dat Ajax de indrukwekkende gave heeft opgebouwd om alles wat het van AZ koopt zowat te laten mislukken :P
Nouja, Moisander is nog niet echt mislukt ofzo..? :P
  zondag 20 januari 2013 @ 10:11:42 #65
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_121789718
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 10:11 schreef Jonnsie het volgende:

[..]

Nouja, Moisander is nog niet echt mislukt ofzo..? :P
sorry, ik had natuurlijk 'spelers' moeten veranderen in 'spitsen' ;)
kortom:
pi_121789738
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 10:11 schreef TBakkert het volgende:

[..]

sorry, ik had natuurlijk 'spelers' moeten veranderen in 'spitsen' ;)
Perez is nou ook niet echt geslaagd bij Ajax! -O-
pi_121789795
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 10:13 schreef Jonnsie het volgende:

[..]

Perez is nou ook niet echt geslaagd bij Ajax! -O-
Lindenbergh :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_121789834
Alle hoop is gevestigd op Van Kessel :+
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_121789850
Hamdaoui, Perez, Lindenbergh, Sigthorsson.. Best een aardig rijtje :) Geloof dat Demy de Zeeuw wel met wat winst doorverkocht is?
pi_121789876
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 10:20 schreef Toefjes het volgende:
Hamdaoui, Perez, Lindenbergh, Sigthorsson.. Best een aardig rijtje :) Geloof dat Demy de Zeeuw wel met wat winst doorverkocht is?
Die was ook nog redelijk succesvol..geen verlies in ieder geval. Maar ook weer nooit echt belangrijk geworden. Moisander is ook maar zo zo, maar doet zijn ding en doet dat naar verwachting. Verder kan ik even niemand bedenken atm..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_121789880
We hebben helaas een afmelder voor het toernooi met een geldige reden uiteraard. Het is niet anders dus nu hebben we nog 19 mensen die meedoen (inclusief mijzelf, al is daar nog twijfel over :P)
Feyenoord Rotterdam
pi_121789954
Song in een silver 2500 pack :o
pi_121789993
Nog OSM liefhebbers die een FOK! fantasy league willen joinen?
Reemi en ik zijn op dit moment de enigsten! *O*
  zondag 20 januari 2013 @ 10:28:49 #74
385644 leoon.
PSV eindhoven
pi_121790001
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 10:28 schreef Jonnsie het volgende:
Ik zal nog wel een account daar hebben :')
pi_121790011
quote:
Ik zit momenteel al in een league en die kan ik op mijn mobiel niet leaven... een of andere lul heeft me mod rights gegeven ofzo :') maar ik kan er niks mee
Feyenoord Rotterdam
pi_121790015
quote:
Prima! Altijd leuk om even zo'n competitie mee te maken! ;) Is er ook net zoals bij het toernooi een prijzenpot o.i.d?
pi_121790129
Het is eindelijk gelukt het om te bouwen, alleen Kalas heeft 7 chem.. ik zou het helemaal kunnen omgooien door Cech op het goal te zetten, David Luiz op RCB en Jonathan op RB.. wat denken jullie daarvan? :D

pi_121790219
quote:
19s.gif Op zondag 20 januari 2013 10:21 schreef Fuszy het volgende:
We hebben helaas een afmelder voor het toernooi met een geldige reden uiteraard. Het is niet anders dus nu hebben we nog 19 mensen die meedoen (inclusief mijzelf, al is daar nog twijfel over :P)
ohja ik zal vanavond ff dat kaartje kopen. Hoe ga je het doen met de teams? Lijkt me dat iedereen z'n officiele uiteindelijk in moet sturen? :P
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_121790244
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 10:40 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

ohja ik zal vanavond ff dat kaartje kopen. Hoe ga je het doen met de teams? Lijkt me dat iedereen z'n officiele uiteindelijk in moet sturen? :P
Yep :)
Feyenoord Rotterdam
pi_121790269
Als ik inlog kom ik niet verder dan dat scherm met Messi op de webapp. Ben ik de enige :P ?
pi_121790273
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 10:43 schreef Thorb het volgende:
Als ik inlog kom ik niet verder dan dat scherm met Messi op de webapp. Ben ik de enige :P ?
EA servers liggen eruit.. :')
  zondag 20 januari 2013 @ 10:44:07 #82
393095 Bmo89
Vuilniszakken en loze putten
pi_121790279
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 10:43 schreef Thorb het volgende:
Ja, mij lukt het wel.
Elke zweetneus van je sokken krijg iedereen. En zo is het.
pi_121790385
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 10:43 schreef SV-Spakenburg het volgende:

[..]

EA servers liggen eruit.. :')
Het zal ook eens niet zo zijn.
pi_121790682
Godver, nu lig ik ook uit de webapp _O-
  zondag 20 januari 2013 @ 11:10:41 #85
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_121790757
Meh, was net lekker bezig
pi_121790767
EA servers er dus uit. Wilde net gaan inloggen op de console, helaas
pi_121790775
Weer een maintence?
pi_121790838
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:11 schreef Jonnsie het volgende:
Weer een maintence?
Niets aangekondigd volgens mij.
pi_121790840
Beetje een rare tijd om eruit te liggen dus ik denk geen ingeplande onderhoud.
pi_121790862
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:13 schreef Thorb het volgende:

[..]

Niets aangekondigd volgens mij.
Hmm, vage shit.. even afwachten dus
pi_121791034
Er zijn nog wel mensen online....
pi_121791039

Ik zoek nog een triple link aan de linkerkant. Die koreanen zijn volgens mij niet zo goed :P
Feyenoord Rotterdam
pi_121791393
Servers down, FOK! down _O-
pi_121791416
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:35 schreef Jonnsie het volgende:
Servers down, FOK! down _O-
Ik heb er geen last van. Later op de dag wel Ajax down :)
Feyenoord Rotterdam
pi_121791482
quote:
19s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:35 schreef Fuszy het volgende:

[..]

mweh, denk eerder Feyenoord down *O*
pi_121791544
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:38 schreef Jonnsie het volgende:

[..]

mweh, denk eerder Feyenoord down *O*
Ik denk gelijkspel *O* *O*
pi_121791580
Must have voor ps3 :D

22 items in een uur verkocht, nog nooit gehad :P
pi_121791617
FUT werkt weer
  FOK!fotograaf zondag 20 januari 2013 @ 11:45:25 #99
364681 over_hedge
pi_121791650
Kunnen jullie mij helpen? Aangezien jullie wel goed zijn is squidbuilders :P

Ik wil een 3-5-2 met als 3 cbs,

Thiago silva - toty pique - If pepe

En dan het liefste als lm (lwb) Marcelo en rm dani alves.

Ik heb alleen geen idee hoe ik dit aan elkaar moet linken zodat iedereen 9 chem krijgt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_121791696
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:45 schreef over_hedge het volgende:
Kunnen jullie mij helpen? Aangezien jullie wel goed zijn is squidbuilders :P

Ik wil een 3-5-2 met als 3 cbs,

Thiago silva - toty pique - If pepe

En dan het liefste als lm (lwb) Marcelo en rm dani alves.

Ik heb alleen geen idee hoe ik dit aan elkaar moet linken zodat iedereen 9 chem krijgt.
RM Dani Alves kan toch nooit 9 chem krijgen?
pi_121791706
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:47 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Kan wel :P
  FOK!fotograaf zondag 20 januari 2013 @ 11:47:37 #102
364681 over_hedge
pi_121791713
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:47 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ja wel als je hem als rwb maakt. Was laatst nog een hele discussie over :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_121791742
quote:
19s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:35 schreef Fuszy het volgende:

[..]

haha leuke grap man _O-
pi_121791743
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:47 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Oh, okee :) Gewoon wat Barca spelers er om heen zetten. Kaka als link tussen Alves en Marcello. Zoiets.
pi_121791766
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:47 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ik weet alleen niet hoeveel linkjes je nodig hebt en als je Alves op RM en Marcelo op LM wil kan je weinig anders dan een BBVA team waarin onder andere Kaka op CDM moet voor chem Silva...
pi_121791941
kut toernooi :') wat heb ik gedaan ...
Feyenoord Rotterdam
  FOK!fotograaf zondag 20 januari 2013 @ 11:55:23 #107
364681 over_hedge
pi_121791954
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:49 schreef Thorb het volgende:

[..]

Ik weet alleen niet hoeveel linkjes je nodig hebt en als je Alves op RM en Marcelo op LM wil kan je weinig anders dan een BBVA team waarin onder andere Kaka op CDM moet voor chem Silva...
Mm zit nu te kijken. met kaka op cdm lukt het :) Misschien ga ik het eens proberen. Kaka is natuurlijk niet goed op cdm maar de rest van mijn verdedigers moeten het makkelijk kunnen opvangen.
  zondag 20 januari 2013 @ 11:55:50 #108
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_121791968
quote:
19s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:54 schreef Fuszy het volgende:
kut toernooi :') wat heb ik gedaan ...
wat is er jongen?
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_121791998
quote:
7s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:55 schreef Reemi het volgende:

[..]

wat is er jongen?
Ik kom er niet uit. Een fatsoenlijke 100 chem LM + cb bronze was al niet te vinden. Silver blijkbaar ook amper :')
Feyenoord Rotterdam
pi_121792005
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:49 schreef Thorb het volgende:

[..]

ramires - toty xabi
en cam kaka
nvm natuurlijk net tekort dan :(
pi_121792011
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:55 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Mm zit nu te kijken. met kaka op cdm lukt het :) Misschien ga ik het eens proberen. Kaka is natuurlijk niet goed op cdm maar de rest van mijn verdedigers moeten het makkelijk kunnen opvangen.
Misschien kan je Reemi vragen of hij in zijn squadbuilder even kan kijken of je genoeg chem hebt (ik neem aan dat Reemi ook in dat ding kan dat hij met Pascal en Zhano maakt)
pi_121792028
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:56 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

ramires - toty xabi
en cam kaka
nvm natuurlijk net tekort dan :(
Dan heeft Alves 4,5 link, lijkt me niet genoeg
pi_121792037
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:55 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Of gewoon Bastos LM, maar dan zit je ook met een probleem op CDM..

Marcelo 9 chem ga je niet redden zonder Real speler op CAM en Dani Alves ga je niet redden op 9 chem zonder Barca speler op CAM..dussss
edit: dat laatste klopt niet, met Kaka erbij zit hij wel op genoeg links al bij een Barca CAM
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_121792050
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:57 schreef Thorb het volgende:

[..]

Dan heeft Alves 4,5 link, lijkt me niet genoeg
Ramires ook te weinig, dan moet Silva ofzo cam maarja dan hebben de l/rm weer niet genoeg :P Maar Pascal zei toch iets van dat ze in game max 7 kunnen hebben?
  FOK!fotograaf zondag 20 januari 2013 @ 11:58:48 #115
364681 over_hedge
pi_121792065
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:56 schreef Thorb het volgende:

[..]

Misschien kan je Reemi vragen of hij in zijn squadbuilder even kan kijken of je genoeg chem hebt (ik neem aan dat Reemi ook in dat ding kan dat hij met Pascal en Zhano maakt)
ik heb nu dit :

Als ik pique en ramos omdraai heb ik het. Maar wil pique niet aan de buitenkant hebben :P Dus moet maar voor een anderen rm gaan.
  FOK!fotograaf zondag 20 januari 2013 @ 11:59:24 #116
364681 over_hedge
pi_121792075
oh ik wil trouwens if pepe of ramos :P Maakt niet zoveel uit
pi_121792090
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:59 schreef over_hedge het volgende:
oh ik wil trouwens if pepe of ramos :P Maakt niet zoveel uit
Pepe nemen..100x beter
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_121792147
Fuszy gebruik deze twee
http://www.futhead.com/fifa/players/4788/
http://www.futhead.com/fifa/players/9055/

Die LM kan tenminste nog een beetje verdedigen
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_121792149
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:58 schreef over_hedge het volgende:
Als ik pique en ramos omdraai heb ik het. Maar wil pique niet aan de buitenkant hebben Dus moet maar voor een anderen rm gaan.
En als je nou Xavi op Toty Iniesta op CAM doet dan?
Of IF Fabregas?
  FOK!fotograaf zondag 20 januari 2013 @ 12:05:23 #120
364681 over_hedge
pi_121792237
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:02 schreef Jonnsie het volgende:

[..]

En als je nou Xavi op Toty Iniesta op CAM doet dan?
Of IF Fabregas?
Haalt alves ook maar 7.

Dit lijkt me nog de beste oplossing

Ik wil dus zo`n goed mogelijke verdediging. Meestal stopte ik al mijn coins in de aanval. Wil het nu eens anders doen :P
pi_121792240
Ik ga mijn team met IF Klose maar weg doen, ik speel daar toch bijna nooit mee.

Zit te denken aan een 433:

Giovinco - Cavani - Lamela
Pirlo - ... - ...
... - ... - ... - ...
....

Liefst zo min mogelijk Serie A voor de rest. Misschien De Ceglie dat Pirlo aan de 9 chem zit, maar volgens mij wordt het ook lastig om Cavani op 9 chem te krijgen zonder een Serie A speler op (C)CM. Iemand een idee?
pi_121792246
Wie heeft zin in een potje met Toernooi teams
pi_121792340
http://www.futhead.com/fifa/players/8240/

Iemand ervaring met deze man in een silver serie a team? :)
pi_121792344
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:05 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik ga mijn team met IF Klose maar weg doen, ik speel daar toch bijna nooit mee.

Zit te denken aan een 433:

Giovinco - Cavani - Lamela
Pirlo - ... - ...
... - ... - ... - ...
....

Liefst zo min mogelijk Serie A voor de rest. Misschien De Ceglie dat Pirlo aan de 9 chem zit, maar volgens mij wordt het ook lastig om Cavani op 9 chem te krijgen zonder een Serie A speler op (C)CM. Iemand een idee?
Als die CM's uit Uruguay spelen in de Serie A en een Ramirez op CM lijkt me ook niet alles :P
pi_121792366
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:09 schreef Jayfen het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/8240/

Iemand ervaring met deze man in een silver serie a team? :)
Hij krijgt mischien IF had een gruwelijke goal.
pi_121792369

Deze dan? :')
Feyenoord Rotterdam
pi_121792420
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:09 schreef Thorb het volgende:

[..]

Als die CM's uit Uruguay spelen in de Serie A en een Ramirez op CM lijkt me ook niet alles :P
Het probleem met CM's uit Uruguay is dat ik dan meer spelers uit de Serie A moet hebben omdat die anders niet aan 9 chem komt.
pi_121792444
quote:
19s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:09 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]

Deze dan? :')
Niks mis mee toch?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 20 januari 2013 @ 12:12:14 #129
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_121792448
Gaarne jullie mening:

Defoe & Van Persie

of

Suarez & Van Persie
pi_121792467
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:12 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Niks mis mee toch?
Ik kan hem alleen niet betalen :D. Al is dat met elk team dat ik nu bouw :P
Feyenoord Rotterdam
pi_121792519
quote:
5s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:12 schreef Vinno het volgende:
Gaarne jullie mening:

Defoe & Van Persie

of

Suarez & Van Persie
Ik zou geen van Persie opstellen.
pi_121792550
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:11 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Het probleem met CM's uit Uruguay is dat ik dan meer spelers uit de Serie A moet hebben omdat die anders niet aan 9 chem komt.

Zoiets wellicht?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 20 januari 2013 @ 12:15:26 #133
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_121792559
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:14 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik zou geen van Persie opstellen.
Oke, welke spits dan? In dezelfde prijsrange?
Kheb nu Defoe en Suarez...
  FOK!fotograaf zondag 20 januari 2013 @ 12:16:30 #134
364681 over_hedge
pi_121792592

Dit gaat hem worden.
pi_121792610
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:16 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]

Dit gaat hem worden.
5 at the back *O*
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_121792612
quote:
[ afbeelding ]

Dit gaat hem worden.
Benzema voor Higuain?
  FOK!fotograaf zondag 20 januari 2013 @ 12:17:42 #137
364681 over_hedge
pi_121792626
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:17 schreef Jayfen het volgende:

[..]

Benzema voor Higuain?
Nee ik vind benzema echt kut :r
pi_121792654
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:17 schreef Tim86 het volgende:

[..]

5 at the back *O*
+1
  zondag 20 januari 2013 @ 12:18:55 #139
368552 Ajacied7
Trotse winnaar SMLENO-cup
pi_121792659
quote:
[ afbeelding ]

Dit gaat hem worden.
Waarom Juanfran als je ook Sanchez of Di Maria kunt opstellen?
pi_121792664
quote:
[ afbeelding ]

Dit gaat hem worden.
Falcao NIF vind ik echt waardeloos. Benzema en Higuain _O_ _O_
pi_121792677
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:18 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

+1
Of je nou met 2 backs op LM/RM speelt die High/Med hebben of een LM en RM die med/med hebben maakt lekker veel uit :')
pi_121792681
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:19 schreef GekkeZuiden het volgende:

[..]

Falcao NIF vind ik echt waardeloos. Benzema en Higuain _O_ _O_
Haten op Falcao _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_121792705
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:19 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Vind benzema ook fijner dan Falcao hoor ;)
  FOK!fotograaf zondag 20 januari 2013 @ 12:20:16 #144
364681 over_hedge
pi_121792706
quote:

[..]

5 at the back *O*
Dan is elke 352 5 atb. Die lm en rm hebben gewoon alle 2 high attack workrates
pi_121792723
quote:

[..]

Ik speelde al met Falcao voor het mainstream werd. 8-)
pi_121792743
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:20 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dan is elke 352 5 atb. Die lm en rm hebben gewoon alle 2 high attack workrates
Niet op ingaan :+
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_121792764
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:15 schreef Tim86 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zoiets wellicht?
Hmmm, is Bocchetti nog steeds zo goed? In vorige fut's speelde hij best lekker. Voor de reset ziet het er eigenlijk wel goed uit behalve dat Silva ver buiten budget ligt. Maar daar kan ik Sakho neerzetten. Nocerino op de plek van Marchisio (die speelt in mijn 1e team).

Thanks!
pi_121792766
quote:

[..]

5 at the back *O*
twee vleugelspelers met High/Med noem ik nou niet echt 5 atb hoor.
pi_121792795
quote:

[..]

Op FIFA 13 wel ja :6
Ik kon er niet veel mee, net als met Balotelli. Vind ze allebei niet fijn spelen
pi_121792822
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:21 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Hmmm, is Bocchetti nog steeds zo goed? In vorige fut's speelde hij best lekker. Voor de reset ziet het er eigenlijk wel goed uit behalve dat Silva ver buiten budget ligt. Maar daar kan ik Sakho neerzetten. Nocerino op de plek van Marchisio (die speelt in mijn 1e team).

Thanks!
^O^

Niet met Bocchetti gespeeld eigenlijk, maar stats zien er wel prima uit :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_121792845
quote:
10s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:22 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

twee vleugelspelers met High/Med noem ik nou niet echt 5 atb hoor.
Was maar een garpje, la gaan joh *;

Marcelo en Juanfran zijn aanvallender qua workrates dan de meeste LM's. Komt wel goed.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_121792867
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:24 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Was maar een garpje, la gaan joh *;

Marcelo en Juanfran zijn aanvallender qua workrates dan de meeste LM's. Komt wel goed.
Danilo op RM _O_
  zondag 20 januari 2013 @ 12:26:36 #153
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_121792906
Bronzen team met Grabban if, Sinclair IF en Rojas IF lijkt me wel wat.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
pi_121792970
Of gewoon IF Klose houden ipv Cavani...
pi_121792977
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:28 schreef Tobi-wan het volgende:
Of gewoon IF Klose houden ipv Cavani...
Sowieso, Klose _O_
pi_121792981
Wat faalt dit spel toch af en toe, wil de bal gewoon uitgooien, maar cech rolt hem in de tegenstander zn voeten :')
pi_121793007
quote:
9s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:28 schreef Jongentje. het volgende:
Wat faalt dit spel toch af en toe, wil de bal gewoon uitgooien, maar cech rolt hem in de tegenstander zn voeten :')
dat is een faal van jou hoor
pi_121793038
[quote]10s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:30 schreef Dudeweiser het volgende:

Als ik A gewoon lang ingedrukt houd, ga ik er toch vanuit dat hij hem ver gooit.
pi_121793061
135k over, wil een bpl spits. Suggesties?
  zondag 20 januari 2013 @ 12:32:10 #160
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_121793090
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:15 schreef Vinno het volgende:

[..]

Oke, welke spits dan? In dezelfde prijsrange?
Kheb nu Defoe en Suarez...
Iemand tips?
  zondag 20 januari 2013 @ 12:32:17 #161
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_121793097
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:26 schreef Djeetje het volgende:
Bronzen team met Grabban if, Sinclair IF en Rojas IF lijkt me wel wat.
IF Grabban viel mij tegen ;( Sinclair doet het online nooit goed als ik tegen hem moet en Rojas is denk ik wel heel goed maar ik heb hem nog niet gehaald.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
  zondag 20 januari 2013 @ 12:33:07 #162
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_121793129
quote:
14s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:31 schreef Jongentje. het volgende:
Lukaku
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_121793153
quote:
IF Walcot?
  zondag 20 januari 2013 @ 12:35:06 #164
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_121793214

:')
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_121793221
quote:
Aguero
  zondag 20 januari 2013 @ 12:35:41 #166
321382 vandermar
pi_121793239
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:32 schreef Vinno het volgende:

[..]

Iemand tips?
Balotelli
RvP; Feyenoord
  zondag 20 januari 2013 @ 12:36:48 #167
386772 sesamstraat4
Bert & Ernie !
pi_121793277
Is het al bekend wanneer het toernooi is?
  zondag 20 januari 2013 @ 12:36:51 #168
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_121793279
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:35 schreef vandermar het volgende:

[..]

Balotelli
Oke, ipv Defoe of ipv Suarez?
  zondag 20 januari 2013 @ 12:37:27 #169
321382 vandermar
pi_121793296
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:36 schreef Vinno het volgende:

[..]

Defoe
RvP; Feyenoord
  zondag 20 januari 2013 @ 12:37:36 #170
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_121793304
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:36 schreef Vinno het volgende:

[..]

Dat je dat nog moet vragen :'). Ipv Defoe.
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_121793306
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:35 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]

:')
Neneee dedede ijssbbbaan gggaat pas o-o-open

Als ik erben
  zondag 20 januari 2013 @ 12:37:46 #172
321382 vandermar
pi_121793307
quote:
Balotelli
RvP; Feyenoord
pi_121793325
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:37 schreef vandermar het volgende:

[..]

Defoe
nvm verkeerd gelezen -O-
pi_121793357
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:37 schreef vandermar het volgende:

[..]

Balotelli
Al te vaak gehad, wil wat nieuws proberen eigenlijk..
pi_121793382
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:38 schreef Jongentje. het volgende:

[..]

Rooney, IF Jones, Aguero kies gewoon iets :)
pi_121793443
Ben een enorme fan van Schweinsteiger maar nog niet in UT. hij heeft klote workrates waardoor die erg snel moe is, hij rent zich de blubber terwijl dat niet nodig is
pi_121793446
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:35 schreef GekkeZuiden het volgende:

[..]

Aguero
  zondag 20 januari 2013 @ 12:42:12 #178
321382 vandermar
pi_121793493
quote:

[..]

Rooney of RvP
RvP; Feyenoord
pi_121793564
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:42 schreef vandermar het volgende:

[..]

Rooney of RvP
van Persie al gehad, beviel wel prima opzich.
Zit te denken aan sparen voor Agbonlahor of Walcott IF, maar vraag me af of Walcott niet te zwak is.
  zondag 20 januari 2013 @ 12:48:14 #180
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_121793758
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:37 schreef Reemi het volgende:

[..]

Dat je dat nog moet vragen :'). Ipv Defoe.
Oh sorry hoor :S

Ik speel niet zo lang en viel me op (zoals ik gister zei) dat jullie zo focussen op Pace, vandaar mijn vraag.

Maar ik zal het voortaan via DM doen, zodat ik er jou niet mee lastig val...
pi_121793817
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:43 schreef Jongentje. het volgende:

[..]

van Persie al gehad, beviel wel prima opzich.
Zit te denken aan sparen voor Agbonlahor of Walcott IF, maar vraag me af of Walcott niet te zwak is.
Gewoon Kone kopen en de rest gebruiken om je elftal sterker te maken.
pi_121793824
quote:
13s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:48 schreef Vinno het volgende:

[..]

Ik speel niet zo lang en viel me op (zoals ik gister zei) dat jullie zo focussen op Pace, vandaar mijn vraag.

Ik wil niet zeuren, maar ik zou niet zo reageren op mensen die hier al redelijk lang komen _O-
pi_121793831
quote:

[..]

je zat er toch niet serieus aan te denken om koning Suarez eruit te gooien he? :{
  zondag 20 januari 2013 @ 12:54:59 #184
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_121794031
Heeft iemand hier ooit met Wallyson gespeeld?
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_121794034
Hahahahaha, zie nu pas IF totti met 38 pace als LW.... Daar moet ik eigenlijk een team mee maken :D
pi_121794044
quote:
5s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:54 schreef dion_v_k het volgende:
Ja vorig jaar was hij erg goed :)
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
  zondag 20 januari 2013 @ 12:55:44 #187
321382 vandermar
pi_121794052
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:49 schreef Jonnsie het volgende:

[..]

Ik wil niet zeuren, maar ik zou niet zo reageren op mensen die hier al redelijk lang komen _O-
En mensen die hier langer komen kunnen ook normaal reageren al blijft dat voor sommigen nogal lastig. Beetje tegengas is niets mis mee.
RvP; Feyenoord
pi_121794062
quote:
Nope, is hij geen silver dit jaar?
  zondag 20 januari 2013 @ 12:57:11 #189
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_121794106
quote:
Oke bedankt
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_121794113
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:56 schreef Jonnsie het volgende:

[..]

Nope, is hij geen silver dit jaar?
nee
  zondag 20 januari 2013 @ 12:58:08 #191
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_121794143
quote:
10s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:57 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

nee
Jawel 71 rated (Cruzeiro).
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  zondag 20 januari 2013 @ 12:59:12 #192
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_121794179
quote:
10s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:49 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

je zat er toch niet serieus aan te denken om koning Suarez eruit te gooien he? :{
Haha Suarez zit voor altijd in mijn hart.
Maar Defoe speelt ook wel erg fijn moet ik zeggen...
En sinds dat ik hier kom, heb ik door dat grote namen niet altijd wat zeggen, vandaar mijn dubbelcheck... :)
pi_121794182
Bjorn Vleminckx scoort even een hattrick in de eerste 24 minuten _O_
Zit niet meer in FUT :P
pi_121794187
quote:
14s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:58 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Jawel 71 rated (Cruzeiro).
hij zegt ''is Wallyson geen silver?'' nee, hij is wel een silver.
  zondag 20 januari 2013 @ 12:59:32 #195
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_121794194
quote:
Misschien is dit nuttig :)
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_121794301
Serie A 352 gemaakt. Had ik veel eerder moeten doen, wat speelt dat goed. Verdedigend bijna niet doorheen te komen, middenveld met rossi en vidal speelt erg lekker en die spitsen zijn stuk voor stuk dodelijk (milito, pato, jovetic etc.). Wat vooral opvalt is dat je erg veel kopgoals maakt.
pi_121794448
Barzagli een goede vervanger voor Chiellini? Ik kom volgens mij niet helemaal uit met de coins. Ik moet namelijk ook rekening houden met de coins van het toernooi :')

Ogbonna gaat niet want dan heeft Vidal 7 chem. De rossi voor Vidal gaat ook niet, want dan heb ik 1 nation te weinig
Feyenoord Rotterdam
pi_121794492
quote:
19s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:06 schreef Fuszy het volgende:
Barzagli een goede vervanger voor Chiellini? Ik kom volgens mij niet helemaal uit met de coins. Ik moet namelijk ook rekening houden met de coins van het toernooi :')
Gamberini of Ogbonna vind ik beter.
  zondag 20 januari 2013 @ 13:08:06 #199
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_121794505
quote:
19s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:06 schreef Fuszy het volgende:
Als je per se een Juve speler nodig hebt wel, Barzagli schijnt een prima speler te zijn.
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_121794517
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:07 schreef diedjuh het volgende:

[..]

Gamberini of Ogbonna vind ik beter.
Zie edit, zelfde geld voor Gamberini
Feyenoord Rotterdam
pi_121794551
quote:
19s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:08 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Zie edit, zelfde geld voor Gamberini
ander not Bonucciad
pi_121794568
quote:
10s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:09 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

ander not Bonucciad
Ik hoorde laatst dat hij super slecht is in deze fifa.
Feyenoord Rotterdam
pi_121794591
quote:
19s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:09 schreef Fuszy het volgende:

[..]

maar een manier om er achter te komen he
pi_121794616
Verdomme... ben ik toch weer op een Serie A team uitgekomen...

Dit kan twee kanten op gaan, of het is verschrikkelijk, wat heel goed mogelijk is.... Of het is geniaal! Pirlo speelt alle ballen op Palacio (of misschien toch Lamela), die geeft ze voor aan Klose en die kopt hem door naar Totti om hem erin te schieten... Gewoon altijd over rechts aanvallen en soms met Zarate over Totti heen...
pi_121794625
quote:
10s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:10 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

maar een manier om er achter te komen he
Door mijn kampioensasipiraties weg te gooien :'(
Feyenoord Rotterdam
  zondag 20 januari 2013 @ 13:11:29 #206
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_121794649
quote:

[..]

74 marking is wel matig, ja.
Smile like you mean it
www.wefut.com
  zondag 20 januari 2013 @ 13:11:33 #207
321382 vandermar
pi_121794654
quote:

[..]

Barzaglia is veel beter. Bonucci was vorig jaar heel goed met zijn 74 pace en 98 jumping ofzo en hoge strength en goede passing.
RvP; Feyenoord
pi_121794698
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:11 schreef vandermar het volgende:

[..]

Barzaglia is veel beter. Bonucci was vorig jaar heel goed met zijn 74 pace en 98 jumping ofzo en hoge strength en goede passing.
wie is Barzaglia nou weer dan
  zondag 20 januari 2013 @ 13:14:43 #209
321382 vandermar
pi_121794774
quote:
10s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:12 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

wie is Barzaglia nou weer dan
De vrouw van Barzagli
RvP; Feyenoord
pi_121794814

Dit dan maar
Feyenoord Rotterdam
pi_121794825
Iemand die dit wil afmaken? Budget = max. 100k voor de rest. De Jong en Eriksen mogen verschoven worden! ;)

pi_121794859
quote:
19s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:15 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]

Dit dan maar
nog even patsen met je coins he :') stoer hoor
pi_121794913
quote:
10s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:16 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

nog even patsen met je coins he :') stoer hoor
Oh daar zit 160k inschrijfgeld in van het toernooi
Feyenoord Rotterdam
  zondag 20 januari 2013 @ 13:18:28 #214
284871 DarkSonic2
pi_121794921
quote:
[ afbeelding ]

Dit dan maar
Goejen teamnaam
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_121794944
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:10 schreef Tobi-wan het volgende:

[ afbeelding ]

Dit kan twee kanten op gaan, of het is verschrikkelijk, wat heel goed mogelijk is.... Of het is geniaal! Pirlo speelt alle ballen op Palacio (of misschien toch Lamela), die geeft ze voor aan Klose en die kopt hem door naar Totti om hem erin te schieten... Gewoon altijd over rechts aanvallen en soms met Zarate over Totti heen...
Je kan best over links, maar je moet Totti als spelverdeler gebruiken :) De bal zit wel vast aan zijn voet, alleen rennen schiet niet op, verder kan hij alles :P
pi_121794992
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:10 schreef Tobi-wan het volgende:

[ afbeelding ]

Best een tof team! :) Wat zal het ongeveer kosten? 70k o.i.d ?
pi_121795031
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:16 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand die dit wil afmaken? Budget = max. 100k voor de rest. De Jong en Eriksen mogen verschoven worden! ;)

[ afbeelding ]

Graag gedaan :*
  zondag 20 januari 2013 @ 13:21:26 #218
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_121795050
leuk
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_121795061
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:20 schreef Jayfen het volgende:

[..]

Best een tof team! :) Wat zal het ongeveer kosten? 70k o.i.d ?
quote:
2s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:19 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Je kan best over links, maar je moet Totti als spelverdeler gebruiken :) De bal zit wel vast aan zijn voet, alleen rennen schiet niet op, verder kan hij alles :P
Haha, fuck it... Ik ga het gewoon proberen. Heb alleen nog wel wat coins nodig vrees ik.
pi_121795073
quote:
[ afbeelding ]

Dit dan maar
Leuk team :Y
  zondag 20 januari 2013 @ 13:25:18 #221
321382 vandermar
pi_121795205
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:20 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

_O_ op die drie IF's na.
RvP; Feyenoord
pi_121795235
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:25 schreef vandermar het volgende:

[..]

_O_ op die drie IF's na.
Gaan we vandaag winnen? :D
  zondag 20 januari 2013 @ 13:26:50 #223
321382 vandermar
pi_121795268
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:25 schreef Jayfen het volgende:

[..]

Gaan we vandaag winnen? :D
Uiteraard, de Pel _O_
RvP; Feyenoord
pi_121795291
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:26 schreef vandermar het volgende:

[..]

Uiteraard, de Pel _O_
Rotterdamse arrogantie :r :r :r
pi_121795292
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:20 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zoiets had ik al verwacht xoxo
  zondag 20 januari 2013 @ 13:28:02 #226
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_121795315
quote:
10s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:27 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

:D
Smile like you mean it
www.wefut.com
  zondag 20 januari 2013 @ 13:28:34 #227
321382 vandermar
pi_121795350
quote:

[..]

:6
RvP; Feyenoord
  zondag 20 januari 2013 @ 13:29:34 #228
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_121795393
Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; Schöne, Poulsen, Eriksen; Boerrigter, De Jong, Fischer.
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_121795441
Mathijsen _O_
  zondag 20 januari 2013 @ 13:31:20 #230
321382 vandermar
pi_121795459
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:29 schreef Reemi het volgende:
Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; Schöne, Poulsen, Eriksen; Boerrigter, De Jong, Fischer.
_O_
RvP; Feyenoord
pi_121795461
quote:

[..]

quote:
Hup, Ajax ,hup, rood - witte schare
Dapp`re strijders fier en koen
Geen club die ons kan evenaren..
Rood en wit wordt kampioen!
I'm sorry, what?
pi_121795467
FIjn, Boerrigter.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_121795478
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:31 schreef Tim86 het volgende:
FIjn, Boerrigter.
[ afbeelding ]
_O-
  zondag 20 januari 2013 @ 13:32:01 #234
321382 vandermar
pi_121795492
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:31 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

[..]

I'm sorry, what?
Feyenoord is ook rood wit en psv en Sparta dus ze hebben er hebben zichzelf al ingedekt
RvP; Feyenoord
  zondag 20 januari 2013 @ 13:32:09 #235
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_121795495
Mathijsen _O- _O- Boetius _O-
Smile like you mean it
www.wefut.com
  zondag 20 januari 2013 @ 13:32:42 #236
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_121795506
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:32 schreef Reemi het volgende:
Mathijsen _O- _O- Boetius _O-
Dit soort 'uitspraken' kunnen alleen maar backfiren :P
pi_121795549
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:32 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Fix je dugout eens, dit zit niet lekker he

pi_121795575
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:32 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

voor je het weet scoort Mathijsen er vijf.
pi_121795598
quote:
10s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:34 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

:D
Feyenoord Rotterdam
  zondag 20 januari 2013 @ 13:34:34 #240
321382 vandermar
pi_121795600
quote:
10s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:34 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Ja of Boerrigter, de wonderen zijn de wereld nog niet uit
RvP; Feyenoord
  zondag 20 januari 2013 @ 13:34:51 #241
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_121795613
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:33 schreef Thorb het volgende:

[..]

Fix je dugout eens, dit zit niet lekker he

[ afbeelding ]
Sorry daar ga ik niet over ;)
pi_121795674
quote:
10s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:34 schreef vandermar het volgende:

[..]

Ja of Boerrigter, de wonderen zijn de wereld nog niet uit
deze even quoten, dat wordt lachen als Derkie scoort
  zondag 20 januari 2013 @ 13:36:19 #243
321382 vandermar
pi_121795693
quote:
10s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:35 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

deze even quoten, dat wordt lachen als Derkie scoort
Of als Mathijsen scoort
RvP; Feyenoord
pi_121795726
o fuck Reitsma commentator :')
  zondag 20 januari 2013 @ 13:37:33 #245
321382 vandermar
pi_121795762
quote:
10s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:37 schreef Dudeweiser het volgende:
o fuck Reitsma commentator :')
Gelukkig niet die droeftoeter van een Leo Driessen
RvP; Feyenoord
pi_121795807
Arsenal.com ‏@Arsenal
Arsenal: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Vermaelen, Gibbs, Coquelin, Wilshere, Diaby, Cazorla, Walcott, Giroud #CFCvAFC
pi_121795813
quote:
10s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:37 schreef vandermar het volgende:

[..]

Gelukkig niet die droeftoeter van een Leo Driessen
ik had Evert wel willen horen, dat is altijd lachen met die man
  zondag 20 januari 2013 @ 13:38:32 #248
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_121795814

Is dit een teken? :P
  zondag 20 januari 2013 @ 13:38:44 #249
321382 vandermar
pi_121795824
Hoelaat moet Arsenal tegen Man U?
RvP; Feyenoord
  zondag 20 januari 2013 @ 13:39:05 #250
321382 vandermar
pi_121795841
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:38 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Staat niet in de basis want de Schaak is fit :7
RvP; Feyenoord
pi_121795845
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:38 schreef vandermar het volgende:
Hoelaat moet Arsenal tegen Man U?
Tegen Chelsea om half drie, tegen Man U weet ik niet. Die spelen wel om 17.00 tegen Spurs.
  zondag 20 januari 2013 @ 13:39:33 #252
284871 DarkSonic2
pi_121795869
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:38 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een pack dat lijkt op mijn gemiddelde silver pack.
  zondag 20 januari 2013 @ 13:39:35 #253
321382 vandermar
pi_121795873
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:39 schreef Thorb het volgende:

[..]

Tegen Chelsea of half drie, Man U weet ik niet. Die spelen wel om 17.00 tegen Spurs.
Oh :P
RvP; Feyenoord
  zondag 20 januari 2013 @ 13:39:49 #254
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_121795883
chelseafc twitterde op zondag 20-01-2013 om 13:38:33 Team: Cech; Azpili, Ivan, Cahill, Cole; Ram, Lamps (c); Oscar, Mata, Hazard; Torres. - subs: Turn, Fer, JT, Bert, Ake, Marin, Ba. #CFC reageer retweet
Torres.. hmm
Geen Luiz, kan ik hem iig een keer niet de schuld geven :P
De Tres Amigos :)
  zondag 20 januari 2013 @ 13:40:16 #255
321382 vandermar
pi_121795903
Dijks zit op de bank _O_
RvP; Feyenoord
  zondag 20 januari 2013 @ 13:40:53 #256
284871 DarkSonic2
pi_121795932
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:39 schreef ThadCastle het volgende:
chelseafc twitterde op zondag 20-01-2013 om 13:38:33 Team: Cech; Azpili, Ivan, Cahill, Cole; Ram, Lamps (c); Oscar, Mata, Hazard; Torres. - subs: Turn, Fer, JT, Bert, Ake, Marin, Ba. #CFC reageer retweet
Torres.. hmm
Geen Luiz, kan ik hem iig een keer niet de schuld geven :P
De Tres Amigos :)
Ik wist niet dat Fer bij Chelsea speelde :D
pi_121795938
Subs: Mannone, Koscielny, Jenkinson, Santos, Frimpong, Ramsey, Arshavin
Van de wissels hoef ik niets te verwachten. Poldi en Ox zijn er niet bij dusja...
  zondag 20 januari 2013 @ 13:41:14 #258
321382 vandermar
pi_121795947
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:40 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Ik wist niet dat Fer bij Chelsea speelde :D
Het is zijn broer, Luci
RvP; Feyenoord
pi_121795972
Vanavond ga ik ff een PM rondsturen met de deadline van betaling en je team laten zien. Ik verwacht dat iedereen zijn team naar mij stuurt, kan ik er een mooi overzichtje van maken :)

Volgend weekend begint het toernooi!
Feyenoord Rotterdam
pi_121796002
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:38 schreef Thorb het volgende:
Arsenal.com ‏@Arsenal
Arsenal: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Vermaelen, Gibbs, Coquelin, Wilshere, Diaby, Cazorla, Walcott, Giroud #CFCvAFC
Diaby _O_
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_121796046
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:42 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Diaby _O_
Speelde tegen Swansea weer goed, vorige week tegen City niet echt.

Met Coquelin kunnen Wilshere, Diaby en Cazorla wel wat verder naar voren spelen. Dat pakte doordeweeks goed uit :)
  zondag 20 januari 2013 @ 13:44:21 #262
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_121796104
Cisse naar Qatar :P
pi_121796142

Ik hoop op een hele agressieve Ajax - Feyenoord.
pi_121796214
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:45 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]

Daar heb je vaak uitsupporters voor nodig..nu is de sfeer vaak zo dood ;(
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 20 januari 2013 @ 13:47:04 #265
385644 leoon.
PSV eindhoven
pi_121796239
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:45 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zal voor je meehopen *O*
  zondag 20 januari 2013 @ 13:47:45 #266
321382 vandermar
pi_121796287
Ik hoop op 5 rode kaarten voor ajax en dat Feyenoord dus wint omdat ajax te weinig spelers dan op het veld heeft staan
RvP; Feyenoord
pi_121796339
quote:
7s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:47 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop op 5 rode kaarten voor ajax en dat Feyenoord dus wint omdat ajax te weinig spelers dan op het veld heeft staan
Wel mooi dat je ervan uitgaat dat Feyenoord tegen 7 man niet zal winnen dan
  zondag 20 januari 2013 @ 13:49:05 #268
321382 vandermar
pi_121796355
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:48 schreef Thorb het volgende:

[..]

Ik vind het op deze manier grappiger
RvP; Feyenoord
pi_121796360

Ik zie hem voor het eerst in FIFA. Speelde met Man Utd in carreer mode en zocht naar een goede middenvelder. Zag ik hem staan met z'n 83 rating. :D
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
pi_121796402
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:48 schreef Thorb het volgende:

[..]

Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_121796424
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zie hem voor het eerst in FUT. Speelde met Man Utd in carreer mode en zocht naar een goede middenvelder. Zag ik hem staan met z'n 83 rating. :D
In FUT? :P
pi_121796452
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:50 schreef Nickskuh het volgende:

[..]

In FUT? :P
Zit helaas niet in FUT database. :'(

Edit: Zie nu pas dat ik het over FUT heb. Moet FIFA zijn. :@
pi_121796513
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:50 schreef Ozz-03 het volgende:

[..]

Zit helaas niet in FUT database. :'(

Edit: Zie nu pas dat ik het over FUT heb. Moet FIFA zijn. :@
hahahahahaha dat was echt dom haha lol
  zondag 20 januari 2013 @ 13:52:20 #274
284871 DarkSonic2
pi_121796521
Met zulke prijzen zou je toch zeggen dat ik winst moet kunnen maken met silver packs, maar nee hoor. Geen 1 speler boven de 1k en geen 1 goede kit en ik heb er al best wat geopend. Met bronze packs wil het nu ook niet lukken terwijl ik gisteren best veel geluk had met Kandji en Powell.
pi_121796578
dat filmpje van gearsofnl _O_
pi_121796592
1 poule van 10 en 1 van 9 of 3 van 5 en 1 van 4? :P

(als iedereen meedoet). Moet nog van 7 personen geld krijgen
Feyenoord Rotterdam
pi_121796598
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:52 schreef Toefjes het volgende:

[..]

hahahahahaha dat was echt dom haha lol
:'(
pi_121796605
quote:
10s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:53 schreef Dudeweiser het volgende:
dat filmpje van gearsofnl _O_
?
Feyenoord Rotterdam
pi_121796618
quote:
19s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

?
herrier van jezus :')
pi_121796718
quote:
10s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:54 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Wtf die eerste minuut al :D _O-
Feyenoord Rotterdam
  zondag 20 januari 2013 @ 13:56:23 #281
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_121796721
Wow ik kan weer posten
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
  zondag 20 januari 2013 @ 13:57:19 #282
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_121796764
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:56 schreef Rijstbal het volgende:
Wow ik kan weer posten
TR Gemacht
  zondag 20 januari 2013 @ 13:57:47 #283
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_121796790
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:57 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

TR Gemacht
:(
pi_121796798
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:56 schreef Rijstbal het volgende:
Wow ik kan weer posten
Zonder Rijst geen FUT.
pi_121796834
quote:
10s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:54 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Schiet die tube echt 10 meter naast die gast, "Omg zei hebben die hack" oh nee toch nie :')
pi_121796847
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:57 schreef Rijstbal het volgende:

[..]

:( [ afbeelding ]
  zondag 20 januari 2013 @ 13:58:54 #287
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_121796848
Sneeuwt het bij jullie?

zondag 20 januari 2013 @ 13:59:23 #288
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_121796864
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:58 schreef Rijstbal het volgende:
Sneeuwt het bij jullie?

[ afbeelding ]
Zojuist gestopt ;)
  zondag 20 januari 2013 @ 13:59:27 #289
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_121796866
neen
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_121796888
quote:
Sneeuwt het bij jullie?

[ afbeelding ]
Ja
Feyenoord Rotterdam
pi_121796898
nope
pi_121796902
quote:
Sneeuwt het bij jullie?

[ afbeelding ]
Ja. :r
pi_121796912
quote:
Sneeuwt het bij jullie?

[ afbeelding ]
Ja
pi_121796918
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 14:00 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

Ja. :r
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 20 januari 2013 @ 14:00:51 #295
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_121796931
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:57 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

Zonder Rijst geen FUT.
Sleeping Dogs van de week uitgespeeld :D Weet niet of ik de DLC ga downloaden. Deze week zijn ze in de aanbieding @ XBL market.
pi_121796971

Ik moest lachen O+
  zondag 20 januari 2013 @ 14:01:50 #297
385644 leoon.
PSV eindhoven
pi_121796972
quote:
Sneeuwt het bij jullie?

[ afbeelding ]
Ja hier in Antwerpen is alles wit.
pi_121796973
quote:
Sneeuwt het bij jullie?

[ afbeelding ]
Hier wel.
pi_121797015
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 14:00 schreef Rijstbal het volgende:

[..]

Sleeping Dogs van de week uitgespeeld :D Weet niet of ik de DLC ga downloaden. Deze week zijn ze in de aanbieding @ XBL market.
nice :P Wil ze eigenlijk ook wel maarja moet ik weer helemaal in dat spel komen, te veel moeite. Ga je Ni No Kuni halen?
pi_121797025
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 14:00 schreef Rijstbal het volgende:

[..]

Big Smile Lee is echt een hommo
  zondag 20 januari 2013 @ 14:03:28 #301
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_121797041
x
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')