abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121788740

Welkom in het FUT 13 topic!

FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3 en Xbox360 kan je zelf je ultieme team samen stellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden. Lindgren is een baas. Je begint met een team van bronzen spelers en door pakjes te kopen of in kaarten te handelen kan je uiteindelijk je eigen ultieme team samenstellen met de gouden sterren uit de echte wereld.

Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Spelers opzoeken en teams maken: http://www.futhead.com www.futwiz.com
- Prijzen opzoeken: http://ultimatedb.nl/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page

[b]Xbox 360 Gamertags
(Tussen haakjes FOK!Forum nick)

quote:
AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)

quote:
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)

pi_121788742
-O- Ik wilde de lapo pakken en van de TT een ode aan mijn geliefde AZ maken ;(
pi_121788746
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 07:24 schreef Toefjes het volgende:
-O- Ik wilde de lapo pakken en van de TT een ode aan mijn geliefde AZ maken ;(
Sorry Toef! Dan moeten we deze maar snel vol beuken denk ik *O* Mag jij AZ de liefde verklaren! _O_
pi_121788750
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 07:26 schreef Jonnsie het volgende:

[..]

Sorry Toef! Dan moeten we deze maar snel vol beuken denk ik *O* Mag jij AZ de liefde verklaren! _O_
pi_121788755
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 07:30 schreef Toefjes het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hoe lang zal Maher nog blijven?
Die speelde gister erg goed! Zie hem btw liever Ajax gaan dan naar PSV, al zit dat er denk ik niet in.... -O-

Nog tips?
pi_121788756
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 07:33 schreef Jonnsie het volgende:

[..]

Die speelde gister erg goed! Zie hem btw liever Ajax gaan dan naar PSV, al zit dat er denk ik niet in.... -O-

Nog tips?
[ afbeelding ]
Anthony Grant ipv Mousinho?
pi_121788758
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 07:33 schreef Jonnsie het volgende:

[..]

Nog tips?
[ afbeelding ]
Het ligt er aan of PSV de 9 miljoen neer wil leggen, dan mag hij weg. Ik heb me deze editie niet bezig gehouden met bronzes, omdat ik de beloning voor de bronzen cup een belediging vind t.o.v. een seizoen met golds spelen. Vind het wel een zeer goed elftal zo op het eerste oog ^O^
pi_121788763
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 07:38 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Het ligt er aan of PSV de 9 miljoen neer wil leggen, dan mag hij weg. Ik heb me deze editie niet bezig gehouden met bronzes, omdat ik de beloning voor de bronzen cup een belediging vind t.o.v. een seizoen met golds spelen. Vind het wel een zeer goed elftal zo op het eerste oog ^O^
Anthony Grant zoveel beter ja? *O*

9 miljoen is voor een eredivisieclub, ongeacht welke, ook erg veel geld!
Al denk ik dat Maher één van de weinigen is die wel meer waard is!
pi_121788786
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 07:43 schreef Jonnsie het volgende:

[..]

Anthony Grant zoveel beter ja? *O*

9 miljoen is voor een eredivisieclub, ongeacht welke, ook erg veel geld!
Al denk ik dat Maher één van de weinigen is die wel meer waard is!
Tja, 1 goed seizoen en hij loopt voor het dubbele weer de deur uit in Eindhoven. Als ze echt heel veel vertrouwen hebben in zijn capaciteiten, betalen ze gewoon de vraagprijs. AZ neemt een soort Heerenveen achtige houding aan nu. En dat werd eens hoog tijd.

Ik ben toch niet gek op die wintertransfers trouwens. De verkoop van Wernbloom in de winter was ook funest voor AZ.
pi_121788796
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 07:55 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Tja, 1 goed seizoen en hij loopt voor het dubbele weer de deur uit in Eindhoven. Als ze echt heel veel vertrouwen hebben in zijn capaciteiten, betalen ze gewoon de vraagprijs. AZ neemt een soort Heerenveen achtige houding aan nu. En dat werd eens hoog tijd.

Ik ben toch niet gek op die wintertransfers trouwens. De verkoop van Wernbloom in de winter was ook funest voor AZ.
Klopt en als je kijkt wat bijvoorbeeld Rasmus Elm vorig jaar deed, denk ik dat Maher hetzelfde wel kan opleveren. (Elm was 10mln naar CSKA toch?)
Daarnaast vind ik Maher persoonlijk beter dan Eriksen, ook al ben ik fan van Ajax, zou ik ze zonder problemen ruilen! *O*
pi_121788827
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 07:59 schreef Jonnsie het volgende:

[..]

Klopt en als je kijkt wat bijvoorbeeld Rasmus Elm vorig jaar deed, denk ik dat Maher hetzelfde wel kan opleveren. (Elm was 10mln naar CSKA toch?)
Daarnaast vind ik Maher persoonlijk beter dan Eriksen, ook al ben ik fan van Ajax, zou ik ze zonder problemen ruilen! *O*
6 miljoen dacht ik, even opgezocht:ruim 6 miljoen. Zal dus een paar tonnetjes meer geweest zijn. Maar ja,hij had nog maar een jaar contract. Het is zeker het grootste talent dat ik bij AZ gezien heb, maar ja, zijn instelling de laatste wedstrijden voor de winterstop :N Denk dat hij uiteindelijk voor 8 miljoen naar PSV gaat, op de laatste dag van de transfermarkt, zodat we geen vervanger kunnen kopen.
pi_121788841
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 08:07 schreef Toefjes het volgende:

[..]

6 miljoen dacht ik, even opgezocht:ruim 6 miljoen. Zal dus een paar tonnetjes meer geweest zijn. Maar ja,hij had nog maar een jaar contract. Het is zeker het grootste talent dat ik bij AZ gezien heb, maar ja, zijn instelling de laatste wedstrijden voor de winterstop :N Denk dat hij uiteindelijk voor 8 miljoen naar PSV gaat, op de laatste dag van de transfermarkt, zodat we geen vervanger kunnen kopen.
Misschien met een ruildeal, iets met Locadia of Depay ofzo! *O*
Zou het AZ wel gunnen!
pi_121788858
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 08:12 schreef Jonnsie het volgende:

[..]

Misschien met een ruildeal, iets met Locadia of Depay ofzo! *O*
Zou het AZ wel gunnen!
Denk dat die jongens geen stapje terug willen doen, maar zou niet verkeerd zijn inderdaad. En als Altidore zo blijft scoren gaat hij voor een hoger bedrag dan Maher de deur uit :D
pi_121788887
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 08:19 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Denk dat die jongens geen stapje terug willen doen, maar zou niet verkeerd zijn inderdaad. En als Altidore zo blijft scoren gaat hij voor een hoger bedrag dan Maher de deur uit :D
Zou me niks verbazen, Altidore heeft altijd al bekend gestaan als het grootste talent van Amerika!
Maarja, zonder Altidore, Maher en waarschijnlijk Viergever van de zomer, wat is AZ dan nog? -O-
pi_121788915
JONNSIE SUKKEL WAT HEB JE NOU GEDAAN JONGEEEEEEEE
  zondag 20 januari 2013 @ 08:39:30 #16
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_121788917
IF Benson is wel een grote kans op. Hij is dan de beste bronzen Nederlandse spits heur, lijkt me een prima IF.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_121788927
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 08:39 schreef Thorb het volgende:
JONNSIE SUKKEL WAT HEB JE NOU GEDAAN JONGEEEEEEEE
Weet niet, te vroeg opgestaan, AZ gekeken, af en toe gelaptopt en verder....
Tja, broodje gegeten, koffie gedronken, heb ik iets gemist? *O*
pi_121788929
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 08:41 schreef Jonnsie het volgende:

[..]

Weet niet, te vroeg opgestaan, AZ gekeken, af en toe gelaptopt en verder....
Tja, broodje gegeten, koffie gedronken, heb ik iets gemist? *O*
Dat topicnummer gaat vanzelf omhoog, mij maakt het niet uit maar DTM vindt dit niet leuk!
pi_121788935
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 08:42 schreef Thorb het volgende:

[..]

Dat topicnummer gaat vanzelf omhoog, mij maakt het niet uit maar DTM vindt dit niet leuk!
Ow dat _O-
Zal wel door me slaperige kop komen... _O-

Offtopic:
Voor de mensen die nog een OSM fantasy competitie willen joinen, dm *O*
pi_121788952
Ajax - Feyenoord
Arsenal - Chelsea
IGhana- Congo
Man U - Tottenham
Mali - Niger
Real - Valencia
Roma - Inter

En bijna alles overlapt elkaar.

[ Bericht 38% gewijzigd door Thorb op 20-01-2013 09:29:18 ]
pi_121788964
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 08:47 schreef Thorb het volgende:
Ajax - Feyenoord
Arsenal - Chelsea
Ivoorkust - Togo
Man U - Tottenham
Tunesië - Algerije
Real - Valencia
Roma - Inter

Zal wel Arsenal, combi Ivoorkust/Man U en daarna combi Tunesie en Real worden :P
Echte voetbalzondag voor Thorben dus _O_
pi_121788970
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 08:49 schreef Jonnsie het volgende:

[..]

Echte voetbalzondag voor Thorben dus _O_
Weer om naar buiten te gaan is het niet, maar heb eigenlijk nog wel wat andere dingen te doen mja :P
pi_121788975
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 08:49 schreef Thorb het volgende:

[..]

Weer om naar buiten te gaan is het niet, maar heb eigenlijk nog wel wat andere dingen te doen mja :P
haha je hebt zeker meer te doen, zo mis ik bijvoorbeeld nog Groningen - Utrecht in je lijstje! :P
pi_121789055
quote:
14s.gif Op zondag 20 januari 2013 08:39 schreef Lindgren. het volgende:
IF Benson is wel een grote kans op. Hij is dan de beste bronzen Nederlandse spits heur, lijkt me een prima IF.
Lumu O+
pi_121789065
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 08:42 schreef Thorb het volgende:

[..]

Huh? Topicnummer, big deal :')
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_121789068
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:04 schreef laucas het volgende:

[..]

Lumu O+
Mooi alle twee gebruiken toch O+
pi_121789071
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:05 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Huh? Topicnummer, big deal :')
Ja foutje, heb half slapend een nieuw topic aangemaakt en dus ook het topicnummer aangepast! _O-
Mods mogen het van mij fixen *O*
pi_121789083
quote:
14s.gif Op zondag 20 januari 2013 08:39 schreef Lindgren. het volgende:
Ach,ik had met mijn slaperige kop Benschop ingetikt. Vandaar dat ik in het vorige topic zei dat het geen beste spits was _O-
pi_121789148
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:07 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ach,ik had met mijn slaperige kop Benschop ingetikt. Vandaar dat ik in het vorige topic zei dat het geen beste spits was _O-

Niet bijzonder goed, maar slecht is ook iets anders *O*
  zondag 20 januari 2013 @ 09:23:32 #30
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_121789197
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:14 schreef Jonnsie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Niet bijzonder goed, maar slecht is ook iets anders *O*
algemeen gewoon hoog rated bronze :+
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_121789229
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 08:47 schreef Thorb het volgende:
Ajax - Feyenoord
Arsenal - Chelsea
Ivoorkust - Togo
Man U - Tottenham
Tunesië - Algerije
Real - Valencia
Roma - Inter

Zal wel Arsenal, combi Ivoorkust/Man U en daarna combi Tunesie en Real worden :P
Dat zijn niet de Afrika cup wedstrijden van vandaag :P
Denk ik Ajax - Feyenoord en Arsenal - Chelsea proberen tegelijk te kijken, dan Ghana en 2e helft beetje zappen met United :)
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_121789244
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:27 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

Denk ik Ajax - Feyenoord en Arsenal - Chelsea proberen tegelijk te kijken, dan Ghana en 2e helft beetje zappen met United :)
Zit fout inderdaad :P

Ghana 16 : 00 Congo DR
Mali 19 : 00 Niger
pi_121789246
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:27 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

Ik ga alleen voor Groningen - Utrecht en Ajax - Feyenoord.
De rest zie ik vanavond wel in de herhaling denk ik :7
pi_121789248
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 08:32 schreef Jonnsie het volgende:

[..]

Zou me niks verbazen, Altidore heeft altijd al bekend gestaan als het grootste talent van Amerika!
Maarja, zonder Altidore, Maher en waarschijnlijk Viergever van de zomer, wat is AZ dan nog? -O-
Viergever zou opgevangen moeten worden door Goudeleeuw,en voor de rest moeten we maar vertrouwen dat AZ een nieuwe Elm, Wernbloom of Altidore kan vinden. Het zal vallen of staan met het werk dat de scouts afleveren. Anders dreigt inderdaad een Excelsior-achtig scenario. Uit de eigen jeugd hoeven we niet veel te verwachten geloof ik.
  zondag 20 januari 2013 @ 09:31:55 #35
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_121789268
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:29 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Viergever zou opgevangen moeten worden door Goudeleeuw,en voor de rest moeten we maar vertrouwen dat AZ een nieuwe Elm, Wernbloom of Altidore kan vinden. Het zal vallen of staan met het werk dat de scouts afleveren. Anders dreigt inderdaad een Excelsior-achtig scenario. Uit de eigen jeugd hoeven we niet veel te verwachten geloof ik.
en dan wil die Ali Messaoud er ook nog vandoor :r
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_121789306
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:31 schreef TBakkert het volgende:

[..]

Geeft niet. Al die gasten er uit. Gewoon weer teams als toen: van Galen, Timmer, de Cler etc etc. Geen Mahers en Ali's
pi_121789311
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:31 schreef TBakkert het volgende:

[..]

Nou is Messaoud ook nog niet zo heel spectaculair...
AZ zou kunnen informeren naar Djurcic als opvolger voor Maher. Een opvolger voor Altidore, tja... Van Duinen van Ado? Dat is wel een aardig spelertje vind ik..
  zondag 20 januari 2013 @ 09:38:11 #38
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_121789316
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:36 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Geeft niet. Al die gasten er uit. Gewoon weer teams als toen: van Galen, Timmer, de Cler etc etc. Geen Mahers en Ali's
gasten als Maher en Messaoud heb je wel nodig, jongelingen die gewoon eens iets doen. Mooi voorbeeld is die goal van Maher tegen PSV, toen we met 5-1 afgingen door die vroege rode kaart van Reijnen. Maar het is inderdaad zo dat er in dit AZ te weinig ondersteuning is voor jonge talenten, omdat er eigenlijk geen ervaring in de ploeg is, zeker nu Martens ook weer eens geblesseerd is...
kortom:
  zondag 20 januari 2013 @ 09:38:39 #39
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_121789324
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:37 schreef Jonnsie het volgende:

[..]

Nou is Messaoud ook nog niet zo heel spectaculair...
AZ zou kunnen informeren naar Djurcic als opvolger voor Maher. Een opvolger voor Altidore, tja... Van Duinen van Ado? Dat is wel een aardig spelertje vind ik..
Finnbogason _O_
en ze hadden die Wildschut al veel eerder moeten halen :')
kortom:
pi_121789344
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:38 schreef TBakkert het volgende:

[..]

Finnbogason _O_
en ze hadden die Wildschut al veel eerder moeten halen :')
Wildschut is meer een buitenspeler, daarnaast zie ik die eerder naar Ajax gaan dan naar AZ.
Finnbogason vind ik wel een goede, maar om direct drie speler van Heerenveen over te nemen, nee lijkt me niet...
Misschien net als Feyenoord in de BPL rondkijken wat er te huren valt?
  zondag 20 januari 2013 @ 09:42:40 #41
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_121789359
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:40 schreef Jonnsie het volgende:

[..]

Wildschut is meer een buitenspeler, daarnaast zie ik die eerder naar Ajax gaan dan naar AZ.
Finnbogason vind ik wel een goede, maar om direct drie speler van Heerenveen over te nemen, nee lijkt me niet...
Misschien net als Feyenoord in de BPL rondkijken wat er te huren valt?
heb je gelijk in, en Heereveen zal zich vast niet door 1 ploeg bijna helemaal kaal laten kopen net als afgelopen zomer.

Maar het huren van BPL-spelers past denk ik niet bij de cultuur van de club, AZ is wel toekomstgericht en als je dan zo'n talent huurt, die ook echt een beetje goed is, dan zit je volgend jaar met een nog groter probleem _O-
kortom:
pi_121789372
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:38 schreef TBakkert het volgende:

[..]

gasten als Maher en Messaoud heb je wel nodig, jongelingen die gewoon eens iets doen. Mooi voorbeeld is die goal van Maher tegen PSV, toen we met 5-1 afgingen door die vroege rode kaart van Reijnen. Maar het is inderdaad zo dat er in dit AZ te weinig ondersteuning is voor jonge talenten, omdat er eigenlijk geen ervaring in de ploeg is, zeker nu Martens ook weer eens geblesseerd is...
Ik ben er van overtuigd dat de houding van Maher sinds de transferperikelen AZ meer punten gekost heeft dan opgeleverd. Het is met de Marokkaanse voetballertjes gewoon best wel vaak ellende.
  zondag 20 januari 2013 @ 09:44:36 #43
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_121789378
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:44 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik ben er van overtuigd dat de houding van Maher sinds de transferperikelen AZ meer punten gekost heeft dan opgeleverd. Het is met de Marokkaanse voetballertjes gewoon best wel vaak ellende.
El Hamdaoui iets :')
maar die heeft Ajax wel lekker wat extra salaris gekost :D
kortom:
  zondag 20 januari 2013 @ 09:45:35 #44
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_121789390
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_121789399
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:44 schreef TBakkert het volgende:

[..]

El Hamdaoui iets :')
maar die heeft Ajax wel lekker wat extra salaris gekost :D
Ja,daar was het weer Ajax hommeles. Bij AZ functioneerde hij alleen maar omdat van Gaal hem op de positie zette die hijzelf wilde. Anders had hij bij AZ de teringzooi gemaakt die hij bij Ajax gemaakt heeft.
  zondag 20 januari 2013 @ 09:46:56 #46
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_121789401
quote:
gewoon zilveren IF geven die man _O_
oh wacht, maar dan wordt ie minder aantrekkelijk toch? :@
kortom:
  zondag 20 januari 2013 @ 09:47:53 #47
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_121789415
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:46 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ja,daar was het weer Ajax hommeles. Bij AZ functioneerde hij alleen maar omdat van Gaal hem op de positie zette die hijzelf wilde. Anders had hij bij AZ de teringzooi gemaakt die hij bij Ajax gemaakt heeft.
en Verbeek duldt geen ego's, dat vind ik op zich wel een goede zaak.
kortom:
pi_121789417
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:46 schreef TBakkert het volgende:

[..]

gewoon zilveren IF geven die man _O_
oh wacht, maar dan wordt ie minder aantrekkelijk toch? :@
haha, noob
  zondag 20 januari 2013 @ 09:49:27 #49
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_121789427
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:47 schreef Toefjes het volgende:

[..]

haha, noob
ik speel alleen met goud, dus ja, ik ben een 5atb flikker uiteraard :') _O-
kortom:
pi_121789434
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:44 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik zou die William Pluim van PEC Zwolle ook wel iets hebben!
Vind ik een erg goede aanvallende middenvelder!
Misschien Chevalair (of wat dan ook) als vervanger Alti?

Jongens ik moet scout worden *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')