PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Sorry Toef! Dan moeten we deze maar snel vol beuken denk ikquote:Op zondag 20 januari 2013 07:24 schreef Toefjes het volgende:
Ik wilde de lapo pakken en van de TT een ode aan mijn geliefde AZ maken
quote:Op zondag 20 januari 2013 07:26 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Sorry Toef! Dan moeten we deze maar snel vol beuken denk ikMag jij AZ de liefde verklaren!
Hoe lang zal Maher nog blijven?quote:
Anthony Grant ipv Mousinho?quote:Op zondag 20 januari 2013 07:33 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hoe lang zal Maher nog blijven?
Die speelde gister erg goed! Zie hem btw liever Ajax gaan dan naar PSV, al zit dat er denk ik niet in....
Nog tips?
[ afbeelding ]
Het ligt er aan of PSV de 9 miljoen neer wil leggen, dan mag hij weg. Ik heb me deze editie niet bezig gehouden met bronzes, omdat ik de beloning voor de bronzen cup een belediging vind t.o.v. een seizoen met golds spelen. Vind het wel een zeer goed elftal zo op het eerste oogquote:Op zondag 20 januari 2013 07:33 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hoe lang zal Maher nog blijven?
Die speelde gister erg goed! Zie hem btw liever Ajax gaan dan naar PSV, al zit dat er denk ik niet in....
Nog tips?
[ afbeelding ]
Anthony Grant zoveel beter ja?quote:Op zondag 20 januari 2013 07:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het ligt er aan of PSV de 9 miljoen neer wil leggen, dan mag hij weg. Ik heb me deze editie niet bezig gehouden met bronzes, omdat ik de beloning voor de bronzen cup een belediging vind t.o.v. een seizoen met golds spelen. Vind het wel een zeer goed elftal zo op het eerste oog
Tja, 1 goed seizoen en hij loopt voor het dubbele weer de deur uit in Eindhoven. Als ze echt heel veel vertrouwen hebben in zijn capaciteiten, betalen ze gewoon de vraagprijs. AZ neemt een soort Heerenveen achtige houding aan nu. En dat werd eens hoog tijd.quote:Op zondag 20 januari 2013 07:43 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Anthony Grant zoveel beter ja?![]()
9 miljoen is voor een eredivisieclub, ongeacht welke, ook erg veel geld!
Al denk ik dat Maher één van de weinigen is die wel meer waard is!
Klopt en als je kijkt wat bijvoorbeeld Rasmus Elm vorig jaar deed, denk ik dat Maher hetzelfde wel kan opleveren. (Elm was 10mln naar CSKA toch?)quote:Op zondag 20 januari 2013 07:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, 1 goed seizoen en hij loopt voor het dubbele weer de deur uit in Eindhoven. Als ze echt heel veel vertrouwen hebben in zijn capaciteiten, betalen ze gewoon de vraagprijs. AZ neemt een soort Heerenveen achtige houding aan nu. En dat werd eens hoog tijd.
Ik ben toch niet gek op die wintertransfers trouwens. De verkoop van Wernbloom in de winter was ook funest voor AZ.
6 miljoen dacht ik, even opgezocht:ruim 6 miljoen. Zal dus een paar tonnetjes meer geweest zijn. Maar ja,hij had nog maar een jaar contract. Het is zeker het grootste talent dat ik bij AZ gezien heb, maar ja, zijn instelling de laatste wedstrijden voor de winterstopquote:Op zondag 20 januari 2013 07:59 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Klopt en als je kijkt wat bijvoorbeeld Rasmus Elm vorig jaar deed, denk ik dat Maher hetzelfde wel kan opleveren. (Elm was 10mln naar CSKA toch?)
Daarnaast vind ik Maher persoonlijk beter dan Eriksen, ook al ben ik fan van Ajax, zou ik ze zonder problemen ruilen!
Misschien met een ruildeal, iets met Locadia of Depay ofzo!quote:Op zondag 20 januari 2013 08:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
6 miljoen dacht ik, even opgezocht:ruim 6 miljoen. Zal dus een paar tonnetjes meer geweest zijn. Maar ja,hij had nog maar een jaar contract. Het is zeker het grootste talent dat ik bij AZ gezien heb, maar ja, zijn instelling de laatste wedstrijden voor de winterstopDenk dat hij uiteindelijk voor 8 miljoen naar PSV gaat, op de laatste dag van de transfermarkt, zodat we geen vervanger kunnen kopen.
Denk dat die jongens geen stapje terug willen doen, maar zou niet verkeerd zijn inderdaad. En als Altidore zo blijft scoren gaat hij voor een hoger bedrag dan Maher de deur uitquote:Op zondag 20 januari 2013 08:12 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Misschien met een ruildeal, iets met Locadia of Depay ofzo!![]()
Zou het AZ wel gunnen!
Zou me niks verbazen, Altidore heeft altijd al bekend gestaan als het grootste talent van Amerika!quote:Op zondag 20 januari 2013 08:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk dat die jongens geen stapje terug willen doen, maar zou niet verkeerd zijn inderdaad. En als Altidore zo blijft scoren gaat hij voor een hoger bedrag dan Maher de deur uit
Weet niet, te vroeg opgestaan, AZ gekeken, af en toe gelaptopt en verder....quote:Op zondag 20 januari 2013 08:39 schreef Thorb het volgende:
JONNSIE SUKKEL WAT HEB JE NOU GEDAAN JONGEEEEEEEE
Dat topicnummer gaat vanzelf omhoog, mij maakt het niet uit maar DTM vindt dit niet leuk!quote:Op zondag 20 januari 2013 08:41 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Weet niet, te vroeg opgestaan, AZ gekeken, af en toe gelaptopt en verder....
Tja, broodje gegeten, koffie gedronken, heb ik iets gemist?
Ow datquote:Op zondag 20 januari 2013 08:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat topicnummer gaat vanzelf omhoog, mij maakt het niet uit maar DTM vindt dit niet leuk!
Echte voetbalzondag voor Thorben dusquote:Op zondag 20 januari 2013 08:47 schreef Thorb het volgende:
Ajax - Feyenoord
Arsenal - Chelsea
Ivoorkust - Togo
Man U - Tottenham
Tunesië - Algerije
Real - Valencia
Roma - Inter
En bijna alles overlapt elkaar.
Zal wel Arsenal, combi Ivoorkust/Man U en daarna combi Tunesie en Real worden
Weer om naar buiten te gaan is het niet, maar heb eigenlijk nog wel wat andere dingen te doen mjaquote:Op zondag 20 januari 2013 08:49 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Echte voetbalzondag voor Thorben dus
haha je hebt zeker meer te doen, zo mis ik bijvoorbeeld nog Groningen - Utrecht in je lijstje!quote:Op zondag 20 januari 2013 08:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Weer om naar buiten te gaan is het niet, maar heb eigenlijk nog wel wat andere dingen te doen mja
Lumuquote:Op zondag 20 januari 2013 08:39 schreef Lindgren. het volgende:
IF Benson is wel een grote kans op. Hij is dan de beste bronzen Nederlandse spits heur, lijkt me een prima IF.
Huh? Topicnummer, big dealquote:Op zondag 20 januari 2013 08:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat topicnummer gaat vanzelf omhoog, mij maakt het niet uit maar DTM vindt dit niet leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |