Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Ik zet mijn verwarming/thermostaat altijd uit als ik ga slapen of niet thuis ben. Maar volgens mij wordt het dan niet kouder dan 14 graden. En ik had nog wel mijn woonkamerraam op een kier.quote:Het was tijdens het blussen zo koud dat enkele brandweerlieden met onderkoelingsverschijnselen naar het ziekenhuis moesten.
Waarom jij niet?quote:Op zondag 20 januari 2013 10:38 schreef dyonvbaal het volgende:
Christus wat is het koud als je geen verwarming kan/mag aan laten staan 's nachts... nog geen 10 graden in huis...
Ik vertrouw de gaskachels niet zo.. dus houdt ik em liever in de gaten. Vorige maand nog een woningbrand bij een onderbuurman gehad...quote:Op zondag 20 januari 2013 14:00 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Waarom jij niet?
Ik stook vrijwillig niet, en het is inderdaad 8,5 graden. Je went er aan.
Hij word regelmatig nagekeken. Daar ben ik dus niet zo bang voor. Maar meer dat ik de dingen die erom heen staan in de gaten moet houden dat die niet te warm worden en vlam vatten....quote:Op zondag 20 januari 2013 14:14 schreef wyccie het volgende:
Laat dat ding dan eens goed nakijken door een monteur. Ook als jij het wel in de gaten houdt, kan het fout gaan. Koolstofmonoxide is een sluipmoordenaar.
En jij denkt dat ik dat weet?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Als je weet wie de regisseur is van Lawrence of Arabia moet het makkelijk lukken.
Daar heb ik een te klein huis voorquote:Op zondag 20 januari 2013 14:22 schreef wyccie het volgende:
Oh, dan is het slechts een kwestie van vrije ruimte rondom de kachel creëren.
Nou, onder de deken is het altijd lekker warm. Dus ik slaap goed. Tis alleen als je de woonkamer inkomt sterk afgekoeld.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:24 schreef wyccie het volgende:
Tsja, lekker warm en veilig slapen of de spullen mooi neergestald hebben....
En je denkt dat ik nou meer weet?quote:
Goede smaak?quote:Op zondag 20 januari 2013 02:43 schreef picodealion het volgende:
[..]
Cabin in the Woods was echt gaaf. Stukken beter dan Man on a Ledge. Wat is er mis met jullie?
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:27 schreef Sands het volgende:
[..]
[..]
Deze meneer weet het
[/quote
[quote]Op zondag 20 januari 2013 14:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En je denkt dat ik nou meer weet?
En de koude laminaatvloer.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Tis alleen als je de woonkamer inkomt sterk afgekoeld.
ja ook... gelukkig geen leren bankquote:
Ik heb het wel eens boven de 35 graden gezienquote:Op zondag 20 januari 2013 15:01 schreef Waaghals het volgende:
Ik heb het hier nog nooit onder de 17 graden gezien
Heerlijk... wou dat ik dat ook kon zeggenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:01 schreef Waaghals het volgende:
Ik heb het hier nog nooit onder de 17 graden gezien
Ja zweterig was datquote:Op zondag 20 januari 2013 15:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens boven de 35 graden gezien
is gewoon Nederlands hoor, probeer eensquote:Op zondag 20 januari 2013 15:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heerlijk... wou dat ik dat ook kon zeggen
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:05 schreef Waaghals het volgende:
[..]
is gewoon Nederlands hoor, probeer eens
Want normaal is ie niet lief?quote:
Ah, jij ziet gelijk het slechte erin...quote:Op zondag 20 januari 2013 15:17 schreef wyccie het volgende:
Nee, de smiley.
Ik zou eerder deze gebruiken, waarbij de ene niet bovenop de ander klimt.
[ afbeelding ]
duhquote:Op zondag 20 januari 2013 15:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ah, jij ziet gelijk het slechte erin...
Geil... maar das toch niet Njosquote:
hahaquote:
ik ben wel benieuwd naar wyccie, dat is nog altijd een plaaggeestquote:Op zondag 20 januari 2013 16:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hahaals jij het zegt. Ik weet van alle 2 niet hoe ze eruit zien dus
Er was toch iemand die een foto had of heeft gezien?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:12 schreef Robby87 het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd naar wyccie, dat is nog altijd een plaaggeest
Daar weet ik niks van?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Er was toch iemand die een foto had of heeft gezien?
Dat dacht ik tenminste. Zou niet meer weten wie het was of waar ik het gehoord heb...quote:
Ja dat was SoK volgens mij, die zei dat ze knap was (vanwaar mijn vote in het awards topicquote:Op zondag 20 januari 2013 16:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat dacht ik tenminste. Zou niet meer weten wie het was of waar ik het gehoord heb...
Laat WH eens een nieuwe vraag stellen.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat was SoK volgens mij, die zei dat ze knap was (vanwaar mijn vote in het awards topic)
Ik zou het niet weten. Ik ga er alleen wel van uit dat ze niet zo lelijk is als ze zich voor doet hier...quote:Op zondag 20 januari 2013 16:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat was SoK volgens mij, die zei dat ze knap was (vanwaar mijn vote in het awards topic)
Is dat alles waar je dan aan denkt? Ik bedoel... ik zou eerder vragen of Wyccie dan wel echt een vrouw is...quote:
Als hij niet online is kan ik ook niet zoveel doenquote:Op zondag 20 januari 2013 16:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Laat WH eens een nieuwe vraag stellen.
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is dat alles waar je dan aan denkt? Ik bedoel... ik zou eerder vragen of Wyccie dan wel echt een vrouw is...
Bel hemquote:Op zondag 20 januari 2013 16:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als hij niet online is kan ik ook niet zoveel doen
Vanwaar de twijfel?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is dat alles waar je dan aan denkt? Ik bedoel... ik zou eerder vragen of Wyccie dan wel echt een vrouw is...
Ik heb geen telefoonquote:
quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]wyccie de viking is een jongetje ja
echt?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]wyccie de viking is een jongetje ja
Mooi toch... ben je een keertje eerder klaar dan de vrouw aan tafel...quote:Op zondag 20 januari 2013 16:25 schreef Robby87 het volgende:
Ze eet trouwens wel als een kerel... damn..
Doe wat je niet laten kan...quote:Op zondag 20 januari 2013 16:27 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb zin om een sneeuwbal in je gezicht te gooien Dyon.
Een keertje eerder klaar? Vrouwen zijn toch altijd langzamer?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Mooi toch... ben je een keertje eerder klaar dan de vrouw aan tafel...
Dan heb je mijn moeder nog niet zien etenquote:Op zondag 20 januari 2013 16:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een keertje eerder klaar? Vrouwen zijn toch altijd langzamer?
heb dat niet zo veel gezien vroegerquote:
Alleen jijquote:Op zondag 20 januari 2013 16:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een keertje eerder klaar? Vrouwen zijn toch altijd langzamer?
Nee... als je die sneeuwbal in me gezicht wil gooien moet je ook maar de moeite komen om hierheen te komen... en dan niet alleen station wijchen, maar de straat waar ik woonquote:Op zondag 20 januari 2013 16:28 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik kom zo nog langs station Wijchen in fact... wil je daar even wachten?
Wijchen heeft toch maar 1 straat?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee... als je die sneeuwbal in me gezicht wil gooien moet je ook maar de moeite komen om hierheen te komen... en dan niet alleen station wijchen, maar de straat waar ik woon
true,.. maar neem die moeite maar om die ene straat uit te lopen dan...quote:
Dat klopt. Maar ik heb jou wel zien eten en jij eet niet zo snel. Daarnaast eet je niet eens je bord leeg!quote:Op zondag 20 januari 2013 16:28 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dan heb je mijn moeder nog niet zien eten
Oh ik eet wel snel hoor, ik had alleen niet zo'n honger.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik heb jou wel zien eten en jij eet niet zo snel. Daarnaast eet je niet eens je bord leeg!
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:30 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Maak een foto en plaats hem op facebook!
zet dan wel hier een link naar je facebook neer... anders kunnen we niet meegenietenquote:Op zondag 20 januari 2013 16:30 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Maak een foto en plaats hem op facebook!
Had je misschien een keertje moeten kijken tussendoor... Of is dat een te bijdehante opmerking?quote:
Blik met touw, maar dat is helaas niet mobiel.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:33 schreef Sands het volgende:
[..]
En ook de enige die blijkbaar geen telefoon heeft, hoe doe je dat in deze tijd?
Nee ik word lui van die quote-alerts. Als ik die niet krijg kijk ik ook niet meer.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Had je misschien een keertje moeten kijken tussendoor... Of is dat een te bijdehante opmerking?
Nee, dat zei hij niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Bedankt.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:25 schreef Robby87 het volgende:
Ze eet trouwens wel als een kerel... damn..
Stokbrood met kruidenkaas en snoep erop?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:26 schreef wyccie het volgende:
Beetje weinig gegeten vandaag. Alleen sneetjes stokbrood met kruidenkaas en wat snoep.
Geen zin om te koken, het is zondag. Ik heb dan ook nog niks dat ook maar enigszins nuttig is gedaan.
Ik heb de WC doorgetrokken. Was heel nuttig.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:26 schreef wyccie het volgende:
Beetje weinig gegeten vandaag. Alleen sneetjes stokbrood met kruidenkaas en wat snoep.
Geen zin om te koken, het is zondag. Ik heb dan ook nog niks dat ook maar enigszins nuttig is gedaan.
Mijn arts raadt mij aan om de wc 3x door te trekken, of te laten luchten.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:31 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik heb de WC doorgetrokken. Was heel nuttig.
Ah, dan heb ik dus al 1 nuttig ding gedaan vandaag. Daar ben ik heel trots op.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:31 schreef Lemans24 het volgende:
Ik heb de WC doorgetrokken. Was heel nuttig.
En terecht!quote:Op zondag 20 januari 2013 17:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik dus al 1 nuttig ding gedaan vandaag. Daar ben ik heel trots op.
quote:
Als hij een soort van beschjrijving moest geven dat ik dan een beetje op Natalie Portman lijk.quote:
Dat maakt het inderdaad erg duidelijk... Maak het eens wat duidelijkerquote:Op zondag 20 januari 2013 17:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als hij een soort van beschjrijving moest geven dat ik dan een beetje op Natalie Portman lijk.
Moet er bij zeggen dat dat wel heel ruim is geïnterpreteerd. Hij had ook kunnen zeggen dat ik niet op Scarlett Johansson lijk.
Dat maakt het helemaal duidelijk...quote:
Gingers have no soul!quote:Op zondag 20 januari 2013 18:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat maakt het helemaal duidelijk...Maar wel jammer voor Robby... die was al blij dat je een red head was...
Wel of geen ziel, de meeste red heads zijn toch wel aantrekkelijk...quote:
Ik kwam net al een Natalie Portman tegen bij de AH met een schaal kippenpoten en een treetje schultenbrauer.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als hij een soort van beschjrijving moest geven dat ik dan een beetje op Natalie Portman lijk.
Heb je wyccie gezienquote:Op zondag 20 januari 2013 19:00 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik kwam net al een Natalie Portman tegen bij de AH met een schaal kippenpoten en een treetje schultenbrauer.
Kijk dat ze geen ziel hebben tja, dat lijkt me wat te ver gezocht. Dat ze toch wel aantrekkelijk zijn is wel het andere uiteinde.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wel of geen ziel, de meeste red heads zijn toch wel aantrekkelijk...
Het heeft iets aantrekkelijks, natuurlijke red headsquote:Op zondag 20 januari 2013 19:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kijk dat ze geen ziel hebben tja, dat lijkt me wat te ver gezocht. Dat ze toch wel aantrekkelijk zijn is wel het andere uiteinde.
Het sterft vanzelf uit.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het heeft iets aantrekkelijks, natuurlijke red heads
Denk het niet hoorquote:
Jammer genoeg...quote:
Maar 2 mensen met donker haar hebben gelukkig meer kans om een kind te krijgen met donker haar.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Denk het niet hoor
2 mensen met donker haar kunnen toch ook een kind krijgen met rood haar?
Is Schültenbrau niet het Aldi-biermerk?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:00 schreef Robby87 het volgende:
Ik kwam net al een Natalie Portman tegen bij de AH met een schaal kippenpoten en een treetje schultenbrauer.
http://en.wikipedia.org/wiki/Red_hair#Biochemistry_and_geneticsquote:Extinction hoax
A 2007 report in The Courier-Mail, which cited the National Geographic magazine and unnamed "geneticists", said that red hair is likely to die out in the near future.[30] Other blogs and news sources ran similar stories that attributed the research to the magazine or the "Oxford Hair Foundation". However, a HowStuffWorks article says that the foundation was funded by hair-dye maker Procter & Gamble, and that other experts had dismissed the research as either lacking in evidence or simply bogus. The National Geographic article in fact states "while redheads may decline, the potential for red isn't going away".[31]
Red hair is caused by a relatively rare recessive gene, the expression of which can skip generations. It is not likely to disappear at any time in the foreseeable future.[31]
Dat zijn er veelquote:Op zondag 20 januari 2013 19:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar 2 mensen met donker haar hebben gelukkig meer kans om een kind te krijgen met donker haar.
Blijkbaar is er wel iets met roodharigen:
http://www.roodharigen.nl/nl/
+ als alle roodharige koppels geen kinderen krijgenquote:Op zondag 20 januari 2013 19:14 schreef wyccie het volgende:
Theoretisch gezien kan het toch gewoon uitsterven als elke F1 telkens het dominante, donkere gen krijgt van beide ouders??
Het zijn dan ook niet de zonnigste gebieden waar de meeste roodharigen vandaan komen.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat zijn er veel
Ik vind rood haar meestal wel mooi, lijkt me alleen vervelend om zo'n lichte huid te hebben (niet dat ik zo donker ben maar gelukkig ook niet zo wit).
Maar het duurt sowieso nog heel veel generaties voordat het gen zo zeldzaam is dat het niet meer tot expressie kan komen.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:14 schreef wyccie het volgende:
Theoretisch gezien kan het toch gewoon uitsterven als elke F1 telkens het dominante, donkere gen krijgt van beide ouders??
Wil je niet zo doemdenkenquote:Op zondag 20 januari 2013 19:14 schreef wyccie het volgende:
Theoretisch klinkt het ook al eng.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:30 schreef wyccie het volgende:
Hee, ik had het over puur theoretisch hè.
Hetzelfde geldt namelijk voor zwart haar en blond haar.
Niet eens... valt me tegen van jequote:Op zondag 20 januari 2013 19:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft zeg. Rood haar bij mannen vind ik dan weer helemaal niet mooi
Ach ja haarkleur van mannen is buiten mezelf om wat mij betreft toch niet interessantquote:Op zondag 20 januari 2013 19:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet eens... valt me tegen van je
Gelijk heb je...quote:Op zondag 20 januari 2013 19:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ach ja haarkleur van mannen is buiten mezelf om wat mij betreft toch niet interessant
Nep rood is niet mooi!quote:Op zondag 20 januari 2013 19:55 schreef Robby87 het volgende:
Sam en ik zitten op dezelfde lijn, wij hebben allebei smaak.
Wyccie, kun je anders je haar niet rood verven?
Zou je d'r niet eerst een keer zo moeten zien zoals ze nou is? Misschien heeft ze dat rode haar helemaal niet nodig...quote:
Ik word daar zo geil van, ohhhhquote:Op zondag 20 januari 2013 19:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
stelletje rood haar fetisjisten hier
quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het heeft iets aantrekkelijks, natuurlijke red heads
Dus jij houdt wel van albinootjes?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:27 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat vind je bijv. vd veelvoorkomende priemende blauwe ogen en maagdelijk witte huidjes?
Lichte huid is altijd wel leuk vind ik, niet alleen bij rood harigen.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:27 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat vind je bijv. vd veelvoorkomende priemende blauwe ogen en maagdelijk witte huidjes?
die hebben rode ogen. mjam, rode ogenquote:Op zondag 20 januari 2013 20:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus jij houdt wel van albinootjes?
Redheads, geen albino'squote:Op zondag 20 januari 2013 20:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus jij houdt wel van albinootjes?
Dan vind je mij ook wel leukquote:Op zondag 20 januari 2013 20:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Lichte huid is altijd wel leuk vind ik, niet alleen bij rood harigen.
Ik wil je hart niet breken, maar ik betwijfel het...quote:
Dat zijn toch vampieren?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:30 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
die hebben rode ogen. mjam, rode ogen
quote:
quote:
Zolang ze niet te hard bijten...quote:
typisch fmtsc wending met n actieve robbyquote:
Noem je Wyccie nou een Chickie?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:55 schreef Robby87 het volgende:
OT: ik ga nu aan de kippenpoten, hoe vind je die wyccie portman?
Wyccie is focking lekkerquote:Op zondag 20 januari 2013 20:57 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Noem je Wyccie nou een Chickie?
Ik geloof je meteenquote:
Ik wil ook een kippenpoot.quote:
Och, ik ben een vieze man van 200 kilo die nooit uit huis komt. Dan voelt het best goed als ze zo over me praten.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:38 schreef Lemans24 het volgende:
Ik dacht al, hoe zou wyccie zelf over deze 'discussie' denken...
Beetje respect mag wel
Ah, OK. Dan is het goed. Alleen dikke mannen kijken ook zoveel films natuurlijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Och, ik ben een vieze man van 200 kilo die nooit uit huis komt. Dan voelt het best goed als ze zo over me praten.
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wil ook een kippenpoot.
[..]
Och, ik ben een vieze man van 200 kilo die nooit uit huis komt. Dan voelt het best goed als ze zo over me praten.
Ach, de ene valt op rood harigen, de ander op filmnerds...quote:Op zondag 20 januari 2013 21:43 schreef wyccie het volgende:
Beetje kansloos dat ik als vieze man in een topic met filmnerds zit, ik kan beter naar PUB verhuizen.
Nee op filmnerds valt niemand Dyonquote:Op zondag 20 januari 2013 21:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ach, de ene valt op rood harigen, de ander op filmnerds...
Vast wel... we zijn die personen alleen nog niet tegen gekomen...quote:
We? Ik ben heul geen fimnerd :>quote:Op zondag 20 januari 2013 21:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vast wel... we zijn die personen alleen nog niet tegen gekomen...
O... als ik je filmvragen en voorkeur zie vind ik je een grotere filmnerd dan dat ik zelf ben eigenlijk...quote:
Nee ik ben gewoon cultureel onderlegdquote:Op zondag 20 januari 2013 22:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O... als ik je filmvragen en voorkeur zie vind ik je een grotere filmnerd dan dat ik zelf ben eigenlijk...
Smaak, voorkeur. Hoe je het wil noemenquote:Op zondag 20 januari 2013 22:24 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon cultureel onderlegd
Maar welke voorkeur? Ah je hebt het over smaak?!
Daar zit Nederland op te wachten...quote:Op zondag 20 januari 2013 22:26 schreef Robby87 het volgende:
Ik vind nog steeds dat wij een talkshow moeten beginnen, wat jij?
Doe ik de show en jij de talk.
Jij denkt dat wij kijkcijfers kunnen genereren? Niet eens de mensen hier op fmt zouden daar naar kijken...quote:Op zondag 20 januari 2013 22:26 schreef Robby87 het volgende:
Ik vind nog steeds dat wij een talkshow moeten beginnen, wat jij?
Doe ik de show en jij de talk.
Idd, wij moeten groots uitpakken Dyon!quote:Op zondag 20 januari 2013 22:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daar zit Nederland op te wachten...
Denk dat we daar meer kans maken met dit zinloze gelul dan in NL inderdaad...quote:Op zondag 20 januari 2013 22:28 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Idd, wij moeten groots uitpakken Dyon!
Amerika!
Vertel, wat facineerd jou zo aan mij?quote:
Je bent (te) lief en gaat overal op inquote:Op zondag 20 januari 2013 22:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vertel, wat facineerd jou zo aan mij?
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je bent (te) lief en gaat overal in
Het is Ratchedquote:Op zondag 20 januari 2013 22:30 schreef DragonFodder het volgende:
Robby, zuster Ratchett vraagt of je even naar het loketje wil komen. Tijd voor je meds.
Ik had het over de autobot medicquote:
Dan is het met een tquote:Op zondag 20 januari 2013 22:34 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik had het over de autobot medic
Nou... in dit geval was het DF die voor commentaar zorgde... Misschien moet je met hem een programma beginnen?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:35 schreef Robby87 het volgende:
Zie je Dyon, wij staan garant voor fmt kijkers.
Dammitquote:
Vervelend he, van die bijdehante mensen...quote:
Ik dacht dat ie doelde op die chick uit one flew over the cuckoos nestquote:Op zondag 20 januari 2013 22:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vervelend he, van die bijdehante mensen...
Doelde hij ook op, tot jij hem verbeterde...quote:Op zondag 20 januari 2013 22:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie doelde op die chick uit one flew over the cuckoos nest
Inderdaadquote:Op zondag 20 januari 2013 22:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Doelde hij ook op, tot jij hem verbeterde...
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vervelend he, van die bijdehante mensen...
Is dat een pornstar?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:05 schreef picodealion het volgende:
Zeljko Ivanek is een baas. Ik vergeet alleen zijn naam steeds.
dat doe ik nooit, maar dragon was zo aandoenlijk aan het gokken dat ik hem wel een grote hint gundequote:
Geweldig he?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb nou 20 minuten Holy motors aan staan en het enige dat ik kan zeggen is... WTF...
Na een uur zat ik nog steeds zo... en bij het eind dacht ik... het kan niet gekker... erg mooi om te zien, maar totaal onbegrijpelijk...quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
dat doe ik nooit, maar dragon was zo aandoenlijk aan het gokken dat ik hem wel een grote hint gunde
Dat is de enige reden dat ie van mij een voldoende heeft gekregen.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:11 schreef picodealion het volgende:
al zit er diep tussen de regels verborgen toch echt nog wel een boodschap in.
Die was inderdaad ook erg mooi om naar te kijken. Al dacht ik wel toen hij dat gebouw inliep... nee joh, je loopt helemaal niet voor schut...quote:Op zondag 20 januari 2013 23:11 schreef picodealion het volgende:
Die scene met die motion capture is toch wel de mooiste die ik in tijden heb gezien. Maar hij is wel wat aan de vage kant, al zit er diep tussen de regels verborgen toch echt nog wel een boodschap in.
Vertelquote:Op maandag 21 januari 2013 01:04 schreef picodealion het volgende:
18 The Cabin in the Woods - The Raven
Hmmmmmmmmmmquote:Op maandag 21 januari 2013 01:16 schreef picodealion het volgende:
Omdat ik er ernstig van heb genoten. Originele take op de standaard horror, heerlijk over de top en verrassende wending.
Mee eens. Bovendien is The Raven echt, echt heel slecht.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:19 schreef picodealion het volgende:
Zeg nou eerlijk, hij was gewoon geweldig.
The Raven is een pareltje wat meerdere oscars had moeten winnen.quote:Op maandag 21 januari 2013 08:11 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Mee eens. Bovendien is The Raven echt, echt heel slecht.
quote:Op maandag 21 januari 2013 10:15 schreef Sands het volgende:
[..]
The Raven is een pareltje wat meerdere oscars had moeten winnen.
Serieus Sam, serieus?quote:Op maandag 21 januari 2013 02:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
Fijne loting
18 The Cabin in the Woods - The Raven
Tja sorry, maar ik heb echt nagenoeg niks gezien van wat alle halleluja roepers erover zeggen. Je mag het me uitleggen, maar het probleem zal waarschijjnlijk zijn dat ik het niet met je conlusies eens zal zijnquote:
Daar hebben ze toch internet voor? Dan hoef je niks meer te bewaren...quote:Op maandag 21 januari 2013 18:37 schreef wyccie het volgende:
Nu ben ik benieuwd naar beide films.
Helaas zitten mijn Benno-kastjes propvol en zelfs de Billy waar dvd's in onderhuur zitten is vol.
Een auto kost net wat meer dan wat ik voor een gewone film wil uitgeven.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:34 schreef Desunoto het volgende:
Ik koop bijna enkel films die ik al gezien heb. Mooie films die ik heel graag in de kast wil hebben, omdat daarom. Zelden koop ik iets 'blind'. Ik geloof dat ik alleen Doctor Zhivago en Chinatown ooit blind heb gekocht. De rest kende ik al voordat ik het kocht.
Zelfde geldt voor muziek.
Als je een nieuwe auto koopt maak je toch ook eerst een testrit?![]()
Lieve, lieve, lieve Wyccie...quote:Op maandag 21 januari 2013 20:30 schreef wyccie het volgende:
Om het simpel te zeggen vind ik dat lafjes.
Ik snap dat je geneigd bent moeilijk verkrijgbare of heel erg dure films toch gaat downloaden, maar in het algemeen geef ik liever geld uit aan iets waar ik waardering voor heb, of waar ik plezier aan beleef.
En nee, dat geld dat ik ervoor uitgeef gaat niet direct naar de makers, en die filmstudio's verdienen toch al bakken vol geld. Dat weet ik. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik dan maar het recht heb om dat allemaal te downloaden.
Dan wacht ik wel even tot ik wat meer geld heb, of tot de films wat goedkoper zijn.
Dat kun je dom vinden of niet, maar zo doe ik het graag. Hetzelfde geldt ook voor cd's en boeken.
Daarbij houd ik van het ouderwetse; alles digitaal bezitten vind ik ook niet wat.
Toch is het nog steeds zonde om een dvd/blu-ray te kopen van een nieuwe film voor ¤20 en dat dan achteraf blijkt dat je het een slechte film vond. Zelfs bij ¤10 of minder is het weggegooid geld.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een auto kost net wat meer dan wat ik voor een gewone film wil uitgeven.
Truequote:Op maandag 21 januari 2013 20:32 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Een huurmoordenaar en een spuitflesje?
Hmm hmm, WALL-E?!
Zelfs tien euro vind ik al veel voor een film.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:38 schreef Desunoto het volgende:
Toch is het nog steeds zonde om een dvd/blu-ray te kopen van een nieuwe film voor ¤20 en dat dan achteraf blijkt dat je het een slechte film vond. Zelfs bij ¤10 of minder is het weggegooid geld.
Kijk, dat zijn de koopjes waar ik naar op zoek ben.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Nou ik heb net 3 dvd's gesteld bij bol
the Reader, Cell 211 en Reservoir dogs (3 voor 10 euri)
Ach, ik ga geregeld naar een bioscoop en ik heb een shitload aan DVD's, dus ik ben van mening dat ik meer dan mijn duit in het zakje heb gedaan. Ik ben geheel in het reine met mezelfquote:Op maandag 21 januari 2013 20:30 schreef wyccie het volgende:
Om het simpel te zeggen vind ik dat lafjes.
Ik snap dat je geneigd bent moeilijk verkrijgbare of heel erg dure films toch gaat downloaden, maar in het algemeen geef ik liever geld uit aan iets waar ik waardering voor heb, of waar ik plezier aan beleef.
Die redenatie heb ik wel vaker gehoord.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach, ik ga geregeld naar een bioscoop en ik heb een shitload aan DVD's, dus ik ben van mening dat ik meer dan mijn duit in het zakje heb gedaan. Ik ben geheel in het reine met mezelf.
zolang je maar niet upload doe je niets illegaals.. waarom moet iemand 5-20miljoen verdienen en vervolgens nog een rasberry winnen ook??quote:Op maandag 21 januari 2013 21:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die redenatie heb ik wel vaker gehoord.
Ik heb tot nu toe altijd al mijn boodschappen bij de Albert Heijn, de Coop en de Aldi betaald, morgen mag ik mijn brood best wel een keer gratis meenemen?![]()
Al snap ik wel wat je ermee bedoelt, het is anders dan wanneer iemand áltijd alles download.
Mensen kijken je tegenwoordig vreemd aan als je een film/spel koopt ipv te downloaden. Ze lachen je bijna uitquote:Op maandag 21 januari 2013 21:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe altijd al mijn boodschappen bij de Albert Heijn, de Coop en de Aldi betaald, morgen mag ik mijn brood best wel een keer gratis meenemen?![]()
Al snap ik wel wat je ermee bedoelt, het is anders dan wanneer iemand áltijd alles download.
Maar ik neem geen brood mee, ik verzamel overal kruimels en maak daar een nieuw brood meequote:Op maandag 21 januari 2013 21:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan ook films van Razberrywinnaars?quote:Op maandag 21 januari 2013 21:39 schreef RanTheMan het volgende:
en vervolgens nog een rasberry winnen ook??
omdat ik niet wacht tot ze in de euroknaller bak liggen en de prijswinnaars al in de diepe archieven zijn opgeslagenquote:Op maandag 21 januari 2013 21:43 schreef wyccie het volgende:
Ik veroordeel jullie downloadgedrag niet, ik leg uit waarom ik het niet doe.
[..]
Waarom kijk je dan ook films van Razberrywinnaars?
Dat lijkt me wel.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:47 schreef ArtistA het volgende:
Ben ik de enige die de poster van Michelangelo niet snapt?
Jaquote:Op maandag 21 januari 2013 21:47 schreef ArtistA het volgende:
Ben ik de enige die de poster van Michelangelo niet snapt?
jij kan slapen terwijl er de hele tijd een piep wekker gaat? mn oren suisen nog...quote:Op maandag 21 januari 2013 21:50 schreef ArtistA het volgende:
[..]
De helft en toen viel ik in slaap. Oh... natuurlijk
Sorry, wat? En ja dat kan ik prima... ik ben letterlijk door een bom heen geslapen als dat je vraag beantwoord. Maar dat is weer een ander verhaal.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:52 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
jij kan slapen terwijl er de hele tijd een piep wekker gaat? mn oren suisen nog...
vertelquote:Op maandag 21 januari 2013 21:53 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Sorry, wat? En ja dat kan ik prima... ik ben letterlijk door een bom heen geslapen als dat je vraag beantwoord. Maar dat is weer een ander verhaal.
Pro-japan? Buiten dat ik dat dus niet door had.. ben ik blij dat ik toch nog een 2de plek heb bereikt... het zou erg zijn als ik nog verder gezakt was met maar 2 deelnemers...quote:Op maandag 21 januari 2013 21:47 schreef wyccie het volgende:
Na lang beraad is de jury tot een unaniem besluit gekomen:
het zeer minimalistische, maar oh zo functionele en krachtige ontwerp van michelangelo2 heeft de eerste plaats verdiend. Het eveneens simpele en doelmatige pro-Japan ontwerp van dyon heeft een welverdiende zilveren plak gekregen.
Precies, dus door Space Odyssey slapen is een peulenschilquote:Op maandag 21 januari 2013 21:58 schreef dyonvbaal het volgende:
hehehgeweldig... Ik kan wel door veel slapen, maar of ik ook door een raket inslag zou kunnen slapen
Dat heb jij wel vaker hè?quote:Op maandag 21 januari 2013 21:54 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb trouwens ook heerlijk geslapen bij die film... toch nog maar es proberen te kijken...
Hoe wil je het anders noemen? Je hebt betaald in een grote zandbak schaak gespeeld?quote:
Si senor...quote:
Haha, klopt. Maar als militair dien je eerder een ander land dan je eigen, aangezien er hier weinig te verdedigen valt. Misschien af en toe een dijkje verhogen met wat zandzakken, maar daar houdt het verder bij op.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoe wil je het anders noemen? Je hebt betaald in een grote zandbak schaak gespeeld?
In de bios:quote:Op maandag 21 januari 2013 22:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Si senor...
In de bios:
Star trek
Star wars episode 3
The Hobbit
de rest ben ik alweer vergeten...
Die drie heb ik alle 3 niet in de bios gezien. Ik denk dat ik anders bij Quantum of solace wel in slaap gevallen was.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:03 schreef ArtistA het volgende:
[..]
In de bios:
The Amazing Spider-Man
Quantum of Solace
The Tourist
wat zo in me opkomt
welke?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:03 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Das war einmal, in de toekomst hoop ik het land op een wat zinvollere manier te dienen.
Daar zit wel een klein verschil in. Mag ik vragen hoe oud je bent?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:05 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Journalistiek en als dat me niet lukt, leraar
5 jaar jonger dan jij.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar zit wel een klein verschil in. Mag ik vragen hoe oud je bent?
26? Dan kun je toch niet 10 jaar geleden in Kaboel zijn geweestquote:
Ik dacht dat je 33 was... ik ben 28.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
26? Dan kun je toch niet 10 jaar geleden in Kaboel zijn geweest
aber welke functie binnen onze krijgsmacht?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:03 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Das war einmal, in de toekomst hoop ik het land op een wat zinvollere manier te dienen.
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:09 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik dacht dat je 33 was... ik ben 28.
Niks spannends hoor, hoewel ik ook aan de frontlinie heb gelegen in Tarin Kowt (zo'n 5 jaar geleden). Mijn functie heet officieel bedienaar radio. Die luchtmobielers noemde het graag comspec, want dat bekt lekkerder.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:09 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
aber welke functie binnen onze krijgsmacht?
Hou je mond kleuterquote:
quote:
Hoe dacht je dan dat ik 33 was..quote:Op maandag 21 januari 2013 22:11 schreef ArtistA het volgende:
[..]
haha ja sorry man, was niet naar aanleiding van je posts o.i.d.
Ik meen me dat te herinneren. M'n geheugen laat me nog weleens in de steek.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoe dacht je dan dat ik 33 was..
Zou ik ook doen, met al dat onzin geklets van die jonge kinders hier...quote:Op maandag 21 januari 2013 22:14 schreef ArtistA het volgende:
Ik duik m'n nest in, trusten alvast iedereen.
Ik ben het nu aan het kijkenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:18 schreef dyonvbaal het volgende:
Is er toevallig iemand die het interview op rtl 7 met die ex-wielrenner kijkt?
Ik denk dat je wel eens gelijk kan hebben ja...quote:Op maandag 21 januari 2013 22:19 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ben het nu aan het kijken
Ik zet er 10 euro op in dat hij binnen 10 minuten gaat janken.
thomas dekker? of dat dikkertje?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:18 schreef dyonvbaal het volgende:
Is er toevallig iemand die het interview op rtl 7 met die ex-wielrenner kijkt?
jullie zijn allen 60+ hier toch?quote:
Inderdaad, hij heeft de illusie te denken de sport zo vooruit te helpen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel eens gelijk kan hebben ja...
Maar mijn god, wat een zielig persoontje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |