Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Ik zet mijn verwarming/thermostaat altijd uit als ik ga slapen of niet thuis ben. Maar volgens mij wordt het dan niet kouder dan 14 graden. En ik had nog wel mijn woonkamerraam op een kier.quote:Het was tijdens het blussen zo koud dat enkele brandweerlieden met onderkoelingsverschijnselen naar het ziekenhuis moesten.
Waarom jij niet?quote:Op zondag 20 januari 2013 10:38 schreef dyonvbaal het volgende:
Christus wat is het koud als je geen verwarming kan/mag aan laten staan 's nachts... nog geen 10 graden in huis...
Ik vertrouw de gaskachels niet zo.. dus houdt ik em liever in de gaten. Vorige maand nog een woningbrand bij een onderbuurman gehad...quote:Op zondag 20 januari 2013 14:00 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Waarom jij niet?
Ik stook vrijwillig niet, en het is inderdaad 8,5 graden. Je went er aan.
Hij word regelmatig nagekeken. Daar ben ik dus niet zo bang voor. Maar meer dat ik de dingen die erom heen staan in de gaten moet houden dat die niet te warm worden en vlam vatten....quote:Op zondag 20 januari 2013 14:14 schreef wyccie het volgende:
Laat dat ding dan eens goed nakijken door een monteur. Ook als jij het wel in de gaten houdt, kan het fout gaan. Koolstofmonoxide is een sluipmoordenaar.
En jij denkt dat ik dat weet?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Als je weet wie de regisseur is van Lawrence of Arabia moet het makkelijk lukken.
Daar heb ik een te klein huis voorquote:Op zondag 20 januari 2013 14:22 schreef wyccie het volgende:
Oh, dan is het slechts een kwestie van vrije ruimte rondom de kachel creëren.
Nou, onder de deken is het altijd lekker warm. Dus ik slaap goed. Tis alleen als je de woonkamer inkomt sterk afgekoeld.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:24 schreef wyccie het volgende:
Tsja, lekker warm en veilig slapen of de spullen mooi neergestald hebben....
En je denkt dat ik nou meer weet?quote:
Goede smaak?quote:Op zondag 20 januari 2013 02:43 schreef picodealion het volgende:
[..]
Cabin in the Woods was echt gaaf. Stukken beter dan Man on a Ledge. Wat is er mis met jullie?
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:27 schreef Sands het volgende:
[..]
[..]
Deze meneer weet het
[/quote
[quote]Op zondag 20 januari 2013 14:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En je denkt dat ik nou meer weet?
En de koude laminaatvloer.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Tis alleen als je de woonkamer inkomt sterk afgekoeld.
ja ook... gelukkig geen leren bankquote:
Ik heb het wel eens boven de 35 graden gezienquote:Op zondag 20 januari 2013 15:01 schreef Waaghals het volgende:
Ik heb het hier nog nooit onder de 17 graden gezien
Heerlijk... wou dat ik dat ook kon zeggenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:01 schreef Waaghals het volgende:
Ik heb het hier nog nooit onder de 17 graden gezien
Ja zweterig was datquote:Op zondag 20 januari 2013 15:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens boven de 35 graden gezien
is gewoon Nederlands hoor, probeer eensquote:Op zondag 20 januari 2013 15:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heerlijk... wou dat ik dat ook kon zeggen
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:05 schreef Waaghals het volgende:
[..]
is gewoon Nederlands hoor, probeer eens
Want normaal is ie niet lief?quote:
Ah, jij ziet gelijk het slechte erin...quote:Op zondag 20 januari 2013 15:17 schreef wyccie het volgende:
Nee, de smiley.
Ik zou eerder deze gebruiken, waarbij de ene niet bovenop de ander klimt.
[ afbeelding ]
duhquote:Op zondag 20 januari 2013 15:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ah, jij ziet gelijk het slechte erin...
Geil... maar das toch niet Njosquote:
hahaquote:
ik ben wel benieuwd naar wyccie, dat is nog altijd een plaaggeestquote:Op zondag 20 januari 2013 16:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hahaals jij het zegt. Ik weet van alle 2 niet hoe ze eruit zien dus
Er was toch iemand die een foto had of heeft gezien?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:12 schreef Robby87 het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd naar wyccie, dat is nog altijd een plaaggeest
Daar weet ik niks van?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Er was toch iemand die een foto had of heeft gezien?
Dat dacht ik tenminste. Zou niet meer weten wie het was of waar ik het gehoord heb...quote:
Ja dat was SoK volgens mij, die zei dat ze knap was (vanwaar mijn vote in het awards topicquote:Op zondag 20 januari 2013 16:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat dacht ik tenminste. Zou niet meer weten wie het was of waar ik het gehoord heb...
Laat WH eens een nieuwe vraag stellen.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat was SoK volgens mij, die zei dat ze knap was (vanwaar mijn vote in het awards topic)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |