Ik verwachtte een dergelijke reactie al, en jouw reactie is ook best begrijpelijk, want op het eerste gezicht hebben design en snelheid inderdaad niet veel met elkaar te maken.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:50 schreef Nattekat het volgende:
Design heeft niks met snelheid te maken, zo lang er maar ruimte is voor the printplaten.
Mooi is subjectief, maar het is gewoon een feit dat een significant deel van de smartphones die op dit moment te koop zijn niet strak zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:52 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Ik vind de telefoons van nu juist mooi, strak design
dan past het niet op je kleine design-schermquote:Op zondag 20 januari 2013 01:15 schreef kikoooooo het volgende:
Alinea's, gebruik ze mongool. Evenals interpunctie.
Daarover verschillen de meningen, mij maakt het niet heel erg veel uit, volgensmij went men er na een tijdje wel aan, bovendien ziet het er vaak wel mooi uit bij smartphones.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Extreem dun is toch niet fijn?
Kun je amper vasthouden.
Waarom begin je er dan zo'n stoer topic over, pannenkoekquote:Op zondag 20 januari 2013 01:44 schreef President. het volgende:
[..]
Daarover verschillen de meningen, mij maakt het niet heel erg veel uit, volgensmij went men er na een tijdje wel aan, bovendien ziet het er vaak wel mooi uit bij smartphones.
Ik vind de iPhone 5 qua design niet echt bijzonder, ik vond de iPhone 4 er mooier uitzien om meerdere redenen en bovendien hebben al zoveel mensen een iPhone.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:14 schreef n8n het volgende:
haal een iphone vuige hipster met je zwarte brilmontuur
Een design dat niet heel veel lijkt op een groot aantal andere smartphones, natuurlijk zullen smartphones op dit moment tot op zekere hoogte allemaal een beetje op elkaar lijken, maar smartphoneproducenten kunnen wel degelijk unieke designelementen toevoegen.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:44 schreef Thomas B. het volgende:
Wat bedoel je nou weer met exclusiever?
En van mij hoeven die dingen echt niet dunner. Doe mij maar een snellere telefoon die 2mm dikker is.
Ik vind het maar lastig.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:44 schreef President. het volgende:
[..]
Daarover verschillen de meningen, mij maakt het niet heel erg veel uit, volgensmij went men er na een tijdje wel aan, bovendien ziet het er vaak wel mooi uit bij smartphones.
Volgensmij begrijp je mij niet helemaal goed, ik ben wel degelijk kieskeurig wat betreft de keuze voor een smartphone, maar deze kieskeurigheid heeft vooral betrekking op het design en niet zozeer op de snelheid of de mate van comfort om de telefoon vast te houden.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:45 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Waarom begin je er dan zo'n stoer topic over, pannenkoek
Noem eens wat dan.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:48 schreef President. het volgende:
[..]
Een design dat niet heel veel lijkt op een groot aantal andere smartphones, natuurlijk zullen smartphones op dit moment tot op zekere hoogte allemaal een beetje op elkaar lijken maar smartphoneproducenten kunnen wel degelijk unieke designelementen toevoegen.
dan neem je de 4s lekker boeiend wie m nog meer heeft. design is blijkbaar moeilijk anders zat je nu niet te klagen. Enige wat ik nog een beetje design vind naast de iPhone 4 is de Nokia Lumia 800 maar dat ding is gaar dus fuck itquote:Op zondag 20 januari 2013 01:45 schreef President. het volgende:
[..]
Ik vind de iPhone 5 qua design niet echt bijzonder, ik vond de iPhone 4 er mooier uitzien om meerdere redenen en bovendien hebben al zoveel mensen een iPhone.
Dat kan ik op dit moment niet zomaar even bedenken, maar het is wel degelijk mogelijk als je kijkt naar bijvoorbeeld de verschillende toestellen in de Lumia-reeks van Nokia, het is echter maar de vraag of je dat design mooi vind, wat ik vooral jammer vind aan vele toestellen uit de Nokia Lumia-reeks zijn de grote schermen en de diktes.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:50 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Noem eens wat dan.
Ik wil namelijk helemaal geen unieke designelementen. Ik wil een strakke, dunne telefoon zoals een Iphone of een Galaxy SII.
Vind ik wel stoer juist. Toch wel een uniek designelementquote:Op zondag 20 januari 2013 01:56 schreef President. het volgende:
[..]
Dat kan ik op dit moment niet zomaar even bedenken, maar het is wel degelijk mogelijk als je kijkt naar bijvoorbeeld de verschillende toestellen in de Lumia-reeks van Nokia, het is echter maar de vraag of je dat design mooi vind, wat ik vooral jammer vind aan vele toestellen uit de Nokia Lumia-reeks zijn de grote schermen en de diktes.
Overigens vind ik dat je de Samsung Galaxy SII geen strakke telefoon kunt noemen onder andere door de uitstekende cameralens en homeknop en de verdikking aan de onderkant.
http://imgur.com/a/RjInD vertuquote:Op zondag 20 januari 2013 01:58 schreef Kwalberto het volgende:
Terechte klacht.
Gepost vanaf mijn Vertu.
Ik heb altijd een beetje het gevoel gehad dat men vaak nogal overdrijft wat betreft de bouwkwaliteit van de oude Nokia toestellen in het bijzonder de Nokia 3310's, men heeft er de meest wilde verhalen over verteld zoals ermee voetballen en dergelijke terwijl die het daarna nog steeds doet.quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 01:59 schreef President. het volgende:
[..]
Ik heb altijd een beetje het gevoel gehad dat men vaak nogal overdrijft wat betreft de bouwkwaliteit van de oude Nokia toestellen in het bijzonder de Nokia 3310's, men heeft er de meest wilde verhalen over verteld zoals ermee voetballen en dergelijke terwijl die het daarna nog steeds doet.
kan zeker net zo veel hebben als een 3310. beide gehad, alleen dat pookje gaat naar de tyfus door vuilquote:
Of men de Samsung Galaxy SII al dan niet stoer vind is een mening, het is echter een feit dat het geen smartphone is met een strak design.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:58 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Vind ik wel stoer juist. Toch wel een uniek designelement
Ja kan niks bedenken, maar je hebt er wel een uitgesproken mening over. Zwak topic hoor. En nog slecht onderbouwd ook. Probeer nog maar een keer.
daar werd je mee gepest vroeger toen iedereen klaptelefoons van samsung had, d500 en shitquote:Op zondag 20 januari 2013 02:03 schreef Kwalberto het volgende:
[ afbeelding ]
Deze baas heeft de wasmachine + droger overleefd
edit: en het toilet
Dat gevoel heb ik niet als ik die plaatjes zie, die zijn natuurlijk overdreven, maar ik vraag me af hoe het zit als je met een Nokia 3310 voetbalt of iets dergelijks, of die het in zo'n geval nog steeds blijft doen, want dat soort verhalen heb ik wel vaker gehoord.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:00 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Je ziet die plaatjes en vervolgens heb je het gevoel dat men overdrijftGa lekker naar bed, jongen.
Dat is het hele punt. Het is allemaal mening. Erg dat je dat niet ziet. Strak hoeft niet per definitie te betekenen dat alle afmetingen van de telefoon overal precies gelijk en in verhouding zijn. Dan had ik wel plat gezegd.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:02 schreef President. het volgende:
[..]
Of men de Samsung Galaxy SII al dan niet stoer vind is een mening, het is echter een feit dat het geen smartphone is met een strak design.
met straatvoetbal werd er wel eens tegenaan getrapt, SE toen ook 10 meter door de lucht op beton niks aan kapotquote:Op zondag 20 januari 2013 02:05 schreef President. het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik niet als ik die plaatjes zie, die zijn natuurlijk overdreven, maar ik vraag me af hoe het zit als je met een Nokia 3310 voetbalt of iets dergelijks, of die het in zo'n geval nog steeds blijft doen, want dat soort verhalen heb ik wel vaker gehoord.
Ik vind de Xperia Z ook best een mooi toestel maar hij is echt veel te groot, ik vraag me af tot hoever de grote smartphoneproducenten zullen gaan wat betreft de schermgrootte van hun vlaggenschipsmartphones.quote:
strak betekent vrij van oneffenheden waarin alle fabrikanten falenquote:Op zondag 20 januari 2013 02:06 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat is het hele punt. Het is allemaal mening. Erg dat je dat niet ziet. Strak hoeft niet per definitie te betekenen dat alle afmetingen van de telefoon overal precies gelijk en in verhouding zijn. Dan had ik wel plat gezegd.
Qft.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:11 schreef n8n het volgende:
[..]
strak betekent vrij van oneffenheden waarin alle fabrikanten falen
ben bang dat de 4s het dichtst in de buurt komt. de 5 is wel mooi in het echt, tot op de tiende millimeter nauwkeurig in elkaar gezet geen naden of kieren. Op foto's ziet ie er daarentegen niet uitquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |