Ik verwachtte een dergelijke reactie al, en jouw reactie is ook best begrijpelijk, want op het eerste gezicht hebben design en snelheid inderdaad niet veel met elkaar te maken.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:50 schreef Nattekat het volgende:
Design heeft niks met snelheid te maken, zo lang er maar ruimte is voor the printplaten.
Mooi is subjectief, maar het is gewoon een feit dat een significant deel van de smartphones die op dit moment te koop zijn niet strak zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:52 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Ik vind de telefoons van nu juist mooi, strak design
dan past het niet op je kleine design-schermquote:Op zondag 20 januari 2013 01:15 schreef kikoooooo het volgende:
Alinea's, gebruik ze mongool. Evenals interpunctie.
Daarover verschillen de meningen, mij maakt het niet heel erg veel uit, volgensmij went men er na een tijdje wel aan, bovendien ziet het er vaak wel mooi uit bij smartphones.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Extreem dun is toch niet fijn?
Kun je amper vasthouden.
Waarom begin je er dan zo'n stoer topic over, pannenkoekquote:Op zondag 20 januari 2013 01:44 schreef President. het volgende:
[..]
Daarover verschillen de meningen, mij maakt het niet heel erg veel uit, volgensmij went men er na een tijdje wel aan, bovendien ziet het er vaak wel mooi uit bij smartphones.
Ik vind de iPhone 5 qua design niet echt bijzonder, ik vond de iPhone 4 er mooier uitzien om meerdere redenen en bovendien hebben al zoveel mensen een iPhone.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:14 schreef n8n het volgende:
haal een iphone vuige hipster met je zwarte brilmontuur
Een design dat niet heel veel lijkt op een groot aantal andere smartphones, natuurlijk zullen smartphones op dit moment tot op zekere hoogte allemaal een beetje op elkaar lijken, maar smartphoneproducenten kunnen wel degelijk unieke designelementen toevoegen.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:44 schreef Thomas B. het volgende:
Wat bedoel je nou weer met exclusiever?
En van mij hoeven die dingen echt niet dunner. Doe mij maar een snellere telefoon die 2mm dikker is.
Ik vind het maar lastig.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:44 schreef President. het volgende:
[..]
Daarover verschillen de meningen, mij maakt het niet heel erg veel uit, volgensmij went men er na een tijdje wel aan, bovendien ziet het er vaak wel mooi uit bij smartphones.
Volgensmij begrijp je mij niet helemaal goed, ik ben wel degelijk kieskeurig wat betreft de keuze voor een smartphone, maar deze kieskeurigheid heeft vooral betrekking op het design en niet zozeer op de snelheid of de mate van comfort om de telefoon vast te houden.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:45 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Waarom begin je er dan zo'n stoer topic over, pannenkoek
Noem eens wat dan.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:48 schreef President. het volgende:
[..]
Een design dat niet heel veel lijkt op een groot aantal andere smartphones, natuurlijk zullen smartphones op dit moment tot op zekere hoogte allemaal een beetje op elkaar lijken maar smartphoneproducenten kunnen wel degelijk unieke designelementen toevoegen.
dan neem je de 4s lekker boeiend wie m nog meer heeft. design is blijkbaar moeilijk anders zat je nu niet te klagen. Enige wat ik nog een beetje design vind naast de iPhone 4 is de Nokia Lumia 800 maar dat ding is gaar dus fuck itquote:Op zondag 20 januari 2013 01:45 schreef President. het volgende:
[..]
Ik vind de iPhone 5 qua design niet echt bijzonder, ik vond de iPhone 4 er mooier uitzien om meerdere redenen en bovendien hebben al zoveel mensen een iPhone.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |