quote:Routinier Theo Janssen van Vitesse maakte zaterdagavond na de zware nederlaag bij AZ (4-1) een ontgoochelde indruk. 'We hebben in de tweede helft niet als een team gespeeld. Sommige spelers zijn hier duidelijk gezakt voor hun examen', zei de spelbepaler bij Eredivisie Live. 'Achterin was het na de rust een gatenkaas bij ons.'
Over de eerste helft, afgesloten met 0-0, was Janssen nog niet eens ontevreden. 'Verdedigend stonden we goed, maar aanvallend brachten we te weinig. Door de absentie van Bony zijn we voorin nog zoekende naar een andere speelwijze. Jonathan Reis kreeg als centrumspits te weinig steun.'
Hoe hoger ze staan hoe harder ze vallenquote:Op zondag 20 januari 2013 09:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]teringdebieltje
Altijd die grote muilen bij dat kutvolk
Doe ik bij het Feyenoordlogo. Diarree heeft het beste effect.quote:Op zondag 20 januari 2013 09:04 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb net een Ajaxlogo uitgeprint en zit nu heerlijk te scheiten. True story.
Feyenorod heeft ook kutvolk, daar hoor jij ook bij. Niet zaniken, jong.quote:Op zondag 20 januari 2013 09:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]teringdebieltje
Altijd die grote muilen bij dat kutvolk
Ja, in 1 borst...quote:Op zondag 20 januari 2013 11:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
100 kilo schoon aan de haak, of niet dan?
Dat is wel erg naïef, maar dat heb je zelf ook wel door. Vrijwel niemand was in die jaren clean.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Echt misselijkmakend dat ze Boogerd langzaam aan met alle middelen die ze hebben de kant op drijven van een bekentenis.![]()
Ik hoop dat Boogerd volhoudt. Boogerd was, is en blijft clean.
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Echt misselijkmakend dat ze Boogerd langzaam aan met alle middelen die ze hebben de kant op drijven van een bekentenis.![]()
Ik ga mijn hand voor precies 0 wielrenners in het vuur steken.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |