Zit er eigenlijk al jaren niet meer op, zo af en toe als ik me extreem verveel. Tijd verspillen doe ik meestal op reddit tegenwoordigquote:Op zondag 20 januari 2013 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
meen je?
Echt niets leuks meer aan tegenwoordig, of je moet het leuk vinden om met 13 jarige "WE R LEEJUN" mensen te communiceren.
Pink Floydquote:Op zondag 20 januari 2013 02:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Enige die ik bezoek
fuck the police
[ afbeelding ]
Gast werd verrot getrapt jaquote:Op zondag 20 januari 2013 02:09 schreef Smoofie het volgende:
Eey saind, zag je die fail assasination attempt in bulgarije? Hoe graat is de kans dat je wapen op dat moment blocked.
Tis ook echt al jaren niet meer leuk.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Zit er eigenlijk al jaren niet meer op, zo af en toe als ik me extreem verveel. Tijd verspillen doe ik meestal op reddit tegenwoordig
Was het niet een gaspistool/airsoft ding oid? Zag ergens dat er iig geen levensgevaar is geweestquote:Op zondag 20 januari 2013 02:09 schreef Smoofie het volgende:
Eey saind, zag je die fail assasination attempt in bulgarije? Hoe graat is de kans dat je wapen op dat moment blocked.
Was het fake?quote:Op zondag 20 januari 2013 02:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Was het niet een gaspistool/airsoft ding oid? Zag ergens dat er iig geen levensgevaar is geweest
Lijkt me niet als je kijkt hoe de rest er op reageertquote:
Zonder internet zou jij echt 24/7 aan het bier zitten he.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Zie het nu op geenstijl, daar staat van wel, maarja, geenstijl
Nouja als je dat zo ziet denk je niet van "oh dat zel wel nep geweest zijn"quote:Op zondag 20 januari 2013 02:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lijkt me niet als je kijkt hoe de rest er op reageert
Met internet zit ik ook aardig in de buurtquote:Op zondag 20 januari 2013 02:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder internet zou jij echt 24/7 aan het bier zitten he.
Heb het allang verwerkt joh.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Succes met het verwerken van vanavond.
Doen we goedquote:Op zondag 20 januari 2013 02:52 schreef Smoofie het volgende:
http://www.havocscope.com/black-market-prices/ecstasy-prices/
2-2quote:Op zondag 20 januari 2013 06:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gm jongens vm de klassieker, zeg het maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |