quote:Routinier Theo Janssen van Vitesse maakte zaterdagavond na de zware nederlaag bij AZ (4-1) een ontgoochelde indruk. 'We hebben in de tweede helft niet als een team gespeeld. Sommige spelers zijn hier duidelijk gezakt voor hun examen', zei de spelbepaler bij Eredivisie Live. 'Achterin was het na de rust een gatenkaas bij ons.'
Over de eerste helft, afgesloten met 0-0, was Janssen nog niet eens ontevreden. 'Verdedigend stonden we goed, maar aanvallend brachten we te weinig. Door de absentie van Bony zijn we voorin nog zoekende naar een andere speelwijze. Jonathan Reis kreeg als centrumspits te weinig steun.'
Hoe hoger ze staan hoe harder ze vallenquote:Op zondag 20 januari 2013 09:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]teringdebieltje
Altijd die grote muilen bij dat kutvolk
Doe ik bij het Feyenoordlogo. Diarree heeft het beste effect.quote:Op zondag 20 januari 2013 09:04 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb net een Ajaxlogo uitgeprint en zit nu heerlijk te scheiten. True story.
Feyenorod heeft ook kutvolk, daar hoor jij ook bij. Niet zaniken, jong.quote:Op zondag 20 januari 2013 09:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]teringdebieltje
Altijd die grote muilen bij dat kutvolk
Ja, in 1 borst...quote:Op zondag 20 januari 2013 11:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
100 kilo schoon aan de haak, of niet dan?
Dat is wel erg naďef, maar dat heb je zelf ook wel door. Vrijwel niemand was in die jaren clean.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Echt misselijkmakend dat ze Boogerd langzaam aan met alle middelen die ze hebben de kant op drijven van een bekentenis.![]()
Ik hoop dat Boogerd volhoudt. Boogerd was, is en blijft clean.
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Echt misselijkmakend dat ze Boogerd langzaam aan met alle middelen die ze hebben de kant op drijven van een bekentenis.![]()
Ik ga mijn hand voor precies 0 wielrenners in het vuur steken.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Bassonsquote:Op zondag 20 januari 2013 12:32 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat is wel erg naďef, maar dat heb je zelf ook wel door. Vrijwel niemand was in die jaren clean.
Waar zou die uitdrukking vandaan komenquote:Op zondag 20 januari 2013 12:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ga mijn hand voor precies 0 wielrenners in het vuur steken.
Que?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Waar zou die uitdrukking vandaan komen
Ik wacht altijd, totdat mijn boner weg is.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja man, vanochtend direcht rechtop in m'n bed toen m'n alarm ging.
Heb je daar niemand voor?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wacht altijd, totdat mijn boner weg is.
Pielemuisje van jou zien ze niet hoor, zelfs niet als hij stijf is en je in je onderbroek staat.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wacht altijd, totdat mijn boner weg is.
In Rotterdam omstreeks 1908.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:54 schreef kapiteintje het volgende:
Allebei m'n broertjes zijn vandaag naar 020 als supporter van de neuzen.Waar is 't toch fout gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel, maar die kan niet hier slapen.quote:
Geen idee..?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Die uitdrukking, "ergens je hand voor in het vuur steken", waar zou die vandaan komen
Wat lees ik...quote:Op zondag 20 januari 2013 12:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pielemuisje van jou zien ze niet hoor, zelfs niet als hij stijf is en je in je onderbroek staat.
Moet je niet paard gaan rijden ofzo?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pielemuisje van jou zien ze niet hoor, zelfs niet als hij stijf is en je in je onderbroek staat.
Ik ben allergisch voor paarden. Misschien kan je me toelichten waar deze opmerking vandaan komt?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moet je niet paard gaan rijden ofzo?
Dikke homo.
Goede bronnen (heb jouw FBquote:Op zondag 20 januari 2013 12:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor paarden. Misschien kan je me toelichten waar deze opmerking vandaan komt?
Wel.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is knap. Ik heb geen facebook.
Ik kan hier natuurlijk weer 'niet' op reageren: ik zou je eerder dit willen zeggen. Post hem maar. Je hebt mijn toestemming.quote:
Wat is jouw probleem ineens?quote:zondag 20 januari 2013 12:58 schreef mrstylo het volgende:[/b]
[..]
Dikke homo.
Nee man dat ga ik niet doen. Zo zielig ben ik ook weer niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik kan hier natuurlijk weer 'niet' op reageren: ik zou je eerder dit willen zeggen. Post hem maar. Je hebt mijn toestemming.
Je zult snappen dat ik niet wil dat mijn HMF account gekoppeld wordt aan mijn echte persoon. Dus. Post maar.
Wat is jouw probleem ineens?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:00 schreef kapiteintje het volgende:
zondag 20 januari 2013 12:58 schreef mrstylo het volgende:[/b]
[..]
Dikke homo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |