Verliest PSV wederom hoor. Mark my words. Ajax verliest verder van Vitesse en Feijenoord wint van Twente.quote:
Flikkertquote:Op zondag 20 januari 2013 13:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Verliest PSV wederom hoor. Mark my words. Ajax verliest verder van Vitesse en Feijenoord wint van Twente.
Eerste![]()
Feijenoord kampioen
Ik heb geen flauw idee wat Dickie moet doen, maar er moet iets gebeuren. Anders gaat het kampioenschap aan den neusch voorbij.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dick moet ook Van Bommel eruit halen.
Heb je Vitesse gisteren gezien? Téring.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Verliest PSV wederom hoor. Mark my words. Ajax verliest verder van Vitesse en Feijenoord wint van Twente.
Eerste![]()
Feijenoord kampioen
En?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je Vitesse gisteren gezien? Téring.
Van Bommel is de zwakke schakel in PSV. Laat zijn man gewoon lopen. Van bommel speelt het beste in een 4-3-3 systeem met de punt naar achter.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat Dickie moet doen, maar er moet iets gebeuren. Anders gaat het kampioenschap aan den neusch voorbij.
4-1 verloren van AZ. Die werden echt kapotgespeeld.quote:
Theootjequote:Op zondag 20 januari 2013 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
4-1 verloren van AZ. Die werden echt kapotgespeeld.
Eerste helft hielden ze nog wel stand, tweede helft ging het los.
[ afbeelding ]
Mwa, dat vind ik wel meevallen. De enige waarvan ik echt vind dat hij op de verkeerde plek staat is Hutchinson.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Bommel is de zwakke schakel in PSV. Laat zijn man gewoon lopen. Van bommel speelt het beste in een 4-3-3 systeem met de punt naar achter.
Zegt niets over het feit dat Ajax komende week verliest van Vitesse.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
4-1 verloren van AZ. Die werden echt kapotgespeeld.
>?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kom je nog met mij nfacebook over de brug of blijf je een liegende bedriegende blaaskaak?
Zal ik het leuker makenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa, dat vind ik wel meevallen. De enige waarvan ik echt vind dat hij op de verkeerde plek staat is Hutchinson.
Vind ik niet. De beste wedstrijden vond ik met van Bommel en Toivonen.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal ik het leuker maken
PSV speelde zijn beste wedstrijden zonder van Bommel.
Zal de wedstrijdspanning zijnquote:Op zondag 20 januari 2013 13:14 schreef Buitendam het volgende:
Wat lopen er hier een hoop gefrustreerden rond?
Zonder Bony is Vitesse niets man.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zegt niets over het feit dat Ajax komende week verliest van Vitesse.
Sowieso heb jij echt een debiele manier van beredeneren. "Feijenoord verloor van Twente en PSV dus verliezen ze ook van Ajax".. Goede analyse bro.
.
Pas als zaken ECHT een zekerheidje zijn (zoals: NAC wint niet van Feijenoord in De Kuip want dat is nog nooit gebeurd in de geschiedenis van de Eredivisie), kan je EVENTUEEL met zulke stellingen op de prop komen.
Anders moet je gewoon je smoel houden.
Die moeten Fiorentina - Napoli gaan kijken, happy daysquote:Op zondag 20 januari 2013 13:14 schreef Buitendam het volgende:
Wat lopen er hier een hoop gefrustreerden rond?
Welke dan?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vind ik niet. De beste wedstrijden vond ik met van Bommel en Toivonen.
Nu ga je al inhoudelijker.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zonder Bony is Vitesse niets man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |