zelfde hier.quote:
jij bent ook een jood?quote:
Kutjaar. Met moeite sta ik een 6 als laagste. Vorig jaar echt helemaal niksen enzo en dan nog met 0 tekort overgaan, gaat dit jaar denk ik niet meer lukkenquote:
ja, ik stond ook 4 onvoldoendes, nu nog maar 2, maarjaquote:Op zondag 20 januari 2013 00:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Kutjaar. Met moeite sta ik een 6 als laagste. Vorig jaar echt helemaal niksen enzo en dan nog met 0 tekort overgaan, gaat dit jaar denk ik niet meer lukken
Voor jou als Alex Pettyferquote:Op zondag 20 januari 2013 00:40 schreef Angel-Joy het volgende:
Gaygay, hoe zie jij er eigenlijk uit?
Ik was er niet bij, mams stond jou af en je werd van mij ookal wou ik niet voor je zorgen..quote:Op zondag 20 januari 2013 00:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar jij wordt toch niet zwanger
Zij moest mij uitpersen, dus dan weet je het toch wel.
lonerquote:Op zondag 20 januari 2013 00:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik was er niet bij, mams stond jou af en je werd van mij ookal wou ik niet voor je zorgen..
Kan niet, want je bent een jood.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry, ik las alleen je ondertitel, iedereen weet dat jij de baas bentquote:
Oh, dus niemand wou mij..quote:Op zondag 20 januari 2013 00:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik was er niet bij, mams stond jou af en je werd van mij ookal wou ik niet voor je zorgen..
quote:Op zondag 20 januari 2013 00:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kan niet, want je bent een jood.
TBakkert daarentegenDan als Jake GyllenhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 januari 2013 00:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kan niet, want je bent een jood.
TBakkert daarentegenik kan niet hetzelfde zeggen, want ik heb geen FOTO!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stuur DM
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Je kan wel hetzelfde zeggen want ik ben sowieso wel mooier dan gaygay ja!quote:Op zondag 20 januari 2013 00:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik kan niet hetzelfde zeggen, want ik heb geen FOTO!
stuur DM
quote:
Sorry.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, je was vervelend aanhang wat maar bleef huilen, net als nu
Alleen maar echte bazen chicks hebben mijn wa, die krijg je niet zomaar.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je kan wel hetzelfde zeggen want ik ben sowieso wel mooier dan gaygay ja!
Ben nu iPod, vraag aan gaygay via wa ofzo.
[..]
Awhh dus je vindt me een bazen chick.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:47 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Alleen maar echte bazen chicks hebben mijn wa, die krijg je niet zomaar.
ik heb nieteens wa,quote:Op zondag 20 januari 2013 00:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je kan wel hetzelfde zeggen want ik ben sowieso wel mooier dan gaygay ja!
Ben nu iPod, vraag aan gaygay via wa ofzo.
[..]
Kunstschaatsen ook goed?quote:Op zondag 20 januari 2013 00:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Doe een pirowetje op het ijs terwijl je je eigen haartjes aan het bijpunten bent, op noren.
quote:
Ben jij sociaal buitengesloten ofzoquote:
Zie je wat ik nou met vervelend bedoelde?quote:
Nounou, nu klink ik als een slet.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ben jij sociaal buitengesloten ofzo? En hoe kan jij aj niet in real life kennen. Terwijl zij alle nachtclubs afgaat zit jij thuis fifa te spelen
Ik ga wel zelfmoord plegen.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zie je wat ik nou met vervelend bedoelde?
* Dientje12 Kijkt de andere users aan terwijl die dat zegt
Nee
Ja, wat is daar mis mee?quote:Op zondag 20 januari 2013 00:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nounou, nu klink ik als een slet.
Forever alone xDquote:Op zondag 20 januari 2013 00:51 schreef Dientje12 het volgende:
vandaag staat mijn wa bericht count nog op 0
Ik vind bellen echt kut, ik versta de ander nooit.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:50 schreef TBakkert het volgende:
ik heb niet eens echt een telefoon waar je dat ook maar op kunt zetten, ik bel mensen altijd gewoon als ik contact nodig heb...
7 in 53 minutenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Forever alone xD
Mijn teller staat nu op 7, maar geen zin om ze te beantwoorden, first world problem.
dat heb ik ook wel eens, maarja, het is niet anders, want ik geef mijn geld liever uit aan voetbalshirts en schoenenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind bellen echt kut, ik versta de ander nooit.
Jij kent aj toch in irl?quote:Op zondag 20 januari 2013 00:53 schreef TBakkert het volgende:
gaygay, mag ik van jou een foto van AJ?
Doof xDquote:Op zondag 20 januari 2013 00:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
aj is geen slet dus die naaktfoto's stuur ik niet doorquote:Op zondag 20 januari 2013 00:53 schreef TBakkert het volgende:
gaygay, mag ik van jou een foto van AJ?
Ik heb bij elke telefoon gesprek wel dat ik hueeeh? zegquote:Op zondag 20 januari 2013 00:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 januari 2013 00:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
aj is geen slet dus die naaktfoto's stuur ik niet door
Op 1 voorwaardequote:
quote:
Ik heb mijn autistme wel van jou dus.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Kan niet, mijn dna is uniek, moet je van mam hebben
Ja, enorm awkward vind ik zelf dus ik vermijd telefoongesprekken zoveel mogelijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb bij elke telefoon gesprek wel dat ik hueeeh? zeg
nee, waar haal je dat vandaan?quote:
Klopt, ik zat eerder op fok en toen volgde jijquote:Op zondag 20 januari 2013 00:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Ik heb mijn autistme wel van jou dus.
Dat is zo saai, normaal doenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je kan ook nooit normaal doen hea.
quote:Op zondag 20 januari 2013 00:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
aj is geen slet dus die naaktfoto's stuur ik niet door
Nouja, op whatsapp kan er ook misverstanden ontstaan merk ikquote:Op zondag 20 januari 2013 00:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, niemand praat duidelijk. Niet dat iedereen op whatsapp even duidelijk typt
Is goed.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Op 1 voorwaarde
Als je maar niet gaat zeggen dat ik een makkelijk nummer heb..
Want ik haat het als mensen dat zeggen
Dan heb ik het ook weleens dat ik iemand niet versta, ik weet niet op fok praat je makkelijkerquote:Op zondag 20 januari 2013 00:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, enorm awkward vind ik zelf dus ik vermijd telefoongesprekken zoveel mogelijk.
Allerliefste praat ik gewoon recht in de face tegen mensen, ben ik ook het best in.
Op FOK! kom ik al moeilijk uit mijn woorden enzo
dealquote:Op zondag 20 januari 2013 00:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nouja, op whatsapp kan er ook misverstanden ontstaan merk ik
[..]
Is goed.
ik kan me de tijd nog herinneren dat je gewoon bij iemand aanbelde of die wilde komen spelen, zoja, dan had je een leuke middag, zo niet, dan droop je afquote:Op zondag 20 januari 2013 00:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, enorm awkward vind ik zelf dus ik vermijd telefoongesprekken zoveel mogelijk.
Allerliefste praat ik gewoon recht in de face tegen mensen, ben ik ook het best in.
Op FOK! kom ik al moeilijk uit mijn woorden enzo
Jij bent saai, dus komt goed uit.quote:
Verdorie, het is jouw schuldquote:Op zondag 20 januari 2013 00:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Klopt, ik zat eerder op fok en toen volgde jij
Allermakkelijkst gewoon irlquote:Op zondag 20 januari 2013 00:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dan heb ik het ook weleens dat ik iemand niet versta, ik weet niet op fok praat je makkelijker
Weet niet, ik hou altijd me omgeving in de gatenquote:
haha ja heey rick potje voetballen, ja, oke zullen we achmed ook halen ja ja oke, oh he achmed heeft sjoerd te spelen, die kan ook meedoen jee en toen was de hele buurt buiten spelen.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik kan me de tijd nog herinneren dat je gewoon bij iemand aanbelde of die wilde komen spelen, zoja, dan had je een leuke middag, zo niet, dan droop je af![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 00:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij bent saai, dus komt goed uit.
ja, of dan ging 1 zo iemand moeilijk doen en dan wilde die andere eigenlijk ook niet meer daardoorquote:Op zondag 20 januari 2013 00:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
haha ja heey rick potje voetballen, ja, oke zullen we achmed ook halen ja ja oke, oh he achmed heeft sjoerd te spelen, die kan ook meedoen jee en toen was de hele buurt buiten spelen.
Ik haat je, nee alleen weer zo'n fa gevoelquote:Op zondag 20 januari 2013 00:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat heb je een makkelijk nummer.
Verder heb ik je ook niet gewhatsapp't.
U mad bro?
gewoon discussies houden met vrienden of weet ik veel wie op school, in tussenuur, in de trein, in t cafe of met neven, nichten discussies voeren zijn echt mijn hobby en ik win de discussie altijdquote:Op zondag 20 januari 2013 00:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Weet niet, ik hou altijd me omgeving in de gaten
Ik haat het als andere mensen mijn gesprekken met een ander afluisteren terwijl ze niet deelnemen aan het gesprek dus ik pas op met wat ik zeg en hoe
dan wil ik wel eens met jou discussiëren, zal ik je drogredenen eens krakenquote:Op zondag 20 januari 2013 01:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
gewoon discussies houden met vrienden of weet ik veel wie op school, in tussenuur, in de trein, in t cafe of met neven, nichten discussies voeren zijn echt mijn hobby en ik win de discussie altijd![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 01:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik moet bijna om al jouw Posts emogiffen
Grapje dushi, ik ga je nu een berichtje sturenquote:Op zondag 20 januari 2013 01:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik haat je, nee alleen weer zo'n fa gevoel
Je moet niksquote:Op zondag 20 januari 2013 01:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik moet bijna om al jouw Posts emogiffen
we gingen hier vroeger ook altijd met ongeveer 50 kinderen door de hele wijk verstoppertje spelen.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, of dan ging 1 zo iemand moeilijk doen en dan wilde die andere eigenlijk ook niet meer daardoor
echt ziekelijk
Haha, lol discussie's zoveel moeitequote:Op zondag 20 januari 2013 01:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
gewoon discussies houden met vrienden of weet ik veel wie op school, in tussenuur, in de trein, in t cafe of met neven, nichten discussies voeren zijn echt mijn hobby en ik win de discussie altijd![]()
quote:
Ik wacht met smartquote:Op zondag 20 januari 2013 01:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Grapje dushi, ik ga je nu een berichtje sturen
ik kan alleen face to face discussieren, niet typend want ik ben echt zwak zo typend want dan kan ik mijn charisma skills niet gebruikenquote:Op zondag 20 januari 2013 01:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dan wil ik wel eens met jou discussiëren, zal ik je drogredenen eens kraken
is leukquote:Op zondag 20 januari 2013 01:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha, lol discussie's zoveel moeite
dit ken ik ergens van... mezelf!quote:Op zondag 20 januari 2013 01:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik kan alleen face to face discussieren, niet typend want ik ben echt zwak zo typend want dan kan ik mijn charisma skills niet gebruiken
quote:
Discussies gaan niet om winnenquote:Op zondag 20 januari 2013 01:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nou, die 2 inderdaadquote:
rockiej ofzoquote:Op zondag 20 januari 2013 01:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, die 2 inderdaad
Wie nog meer dan
http://img34.imageshack.us/img34/8463/dochter.png (copy/paste deze link)quote:Op zondag 20 januari 2013 01:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je laat me geen keus met jouw achterlijke posts.
Kun jij ook normaal doen eigenlijk?quote:
Alleen als je 'm in je kont krijgtquote:Op zondag 20 januari 2013 01:05 schreef Dientje12 het volgende:
gaygay, is zo'n ninja ster in je UI scherp of valt dat best wel mee?
huh?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:06 schreef Angel-Joy het volgende:
Dientje, waarom was je wel online op wa als niemand jou een bericht had gestuurd
quote:Op zondag 20 januari 2013 01:06 schreef Angel-Joy het volgende:
Dientje, waarom was je wel online op wa als niemand jou een bericht had gestuurd
Gooi of duw je zoietsquote:Op zondag 20 januari 2013 01:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Alleen als je 'm in je kont krijgt
Ja, ook inderdaad. Gosh, ik ben niet erg goed met namen zo blijkt alquote:
Laatst online om 22:15 ofzo.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
huh?
ik start wa net op nu je stuurt
en msarcasmquote:Op zondag 20 januari 2013 01:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ook inderdaad. Gosh, ik ben niet erg goed met namen zo blijkt al
Ik ben zo sexyquote:Op zondag 20 januari 2013 01:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
tbakkert ik moest nog een foto van aj aan je geven, hier: [ afbeelding ]
Oh ff kijken hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 01:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Laatst online om 22:15 ofzo.
Hoax. Je bent helemaal niet fa.
Ik uit medelijden jou whatsappen
spaghettiquote:
OMGquote:
ik heb niet gesynchroniseerd, straks gaat ie mijn trollaccount op tagged nog koppelen aan mijn facebook.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:11 schreef Dientje12 het volgende:
Hebben jullie ook allemaal contacten van facebook in je telefoon staan?
echt vervelend is dat
Ja, hoeren irritant inderdaad. Heb ik opeens een paar honderd mensen in mijn telefoon die ik nooit belquote:Op zondag 20 januari 2013 01:11 schreef Dientje12 het volgende:
echt vervelend is dat
16:48? Jouw mobiel loopt niet goed.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:09 schreef Dientje12 het volgende:
Mijn laatste verstuurde bericht was om 16:48 aj
Dus ik had waarschijnlijk een gesprek terug gekene mischien
quote:Op zondag 20 januari 2013 01:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
16:48? Jouw mobiel loopt niet goed.
Oh gewoon express online gaan zodat mensen denken dat je een leven heb? Slim.
Zelfde hier, zelfs mensen uit turkije of jamaica enzo xDquote:Op zondag 20 januari 2013 01:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, hoeren irritant inderdaad. Heb ik opeens een paar honderd mensen in mijn telefoon die ik nooit bel
Wat voor gesprek if you know what I meanquote:Op zondag 20 januari 2013 01:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik was oud gesprek aan het checken
Sukkelquote:
Hoe doe je zoiets?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik heb niet gesynchroniseerd, straks gaat ie mijn trollaccount op tagged nog koppelen aan mijn facebook.
Wees eens wat specifieker?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat voor gesprek if you know what I mean
[..]
Sukkel
Ik bedoel, al die contacten weg houden uit je telefoonquote:Op zondag 20 januari 2013 01:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
synchroniseren? of trollaccount aanmaken op tagged
gewoon fb niet toestaan tot je contactgegevens.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik bedoel, al die contacten weg houden uit je telefoon
quote:Op zondag 20 januari 2013 01:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
Broeders van het goede leven, ik ga mijn laptop inruilen voor een goed boek. Ik check jullie later, challaz
Maar ik heb samsungquote:Op zondag 20 januari 2013 01:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
gewoon fb niet toestaan tot je contactgegevens.
op iPhone kan dat.
Have funquote:Op zondag 20 januari 2013 01:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
Broeders van het goede leven, ik ga mijn laptop inruilen voor een goed boek. Ik check jullie later, challaz
Ik hoop dat je dat niet echt meent.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Have fun
Ik hoop dat het de Bijbel is
Gesprekken over koeien natuurlijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wees eens wat specifieker?
Wat bedoel je
Grapje tochquote:Op zondag 20 januari 2013 01:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gesprekken over koeien natuurlijk.
Wat dacht jij dan.
Mwah, kga nooit echt uit ofzo iets daar moet het wel aan liggenquote:Op zondag 20 januari 2013 01:18 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar dientje, waarom ben je dan zo fa? Je ziet er nog best leuk uit enzulks.
Ga dan gewoon uit ipv skaffa zijn in je eentje.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Grapje toch
[..]
Mwah, kga nooit echt uit ofzo iets daar moet het wel aan liggen
niet iedereen vind dat leuk enzo he.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga dan gewoon uit ipv skaffa zijn in je eentje.
Ja, maar dan moet ik ook uit in me eentje..quote:Op zondag 20 januari 2013 01:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga dan gewoon uit ipv skaffa zijn in je eentje.
Ja maar dientje zit ook niet thuis met vrienden.(als goed is)quote:Op zondag 20 januari 2013 01:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
niet iedereen vind dat leuk enzo he.
ik zit liever thuis met bier en vrienden.
Bij mij staan wel een paar mensen in mijn contactenlijst die op Facebook hun nummer hebben gezet, standaard functie in HTC Sencequote:Op zondag 20 januari 2013 01:11 schreef Dientje12 het volgende:
echt vervelend is dat
Je hebt toch wel wat vrienden?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik ook uit in me eentje..
oh. moet ie eens proberen, is met de juiste mensen echt toffe avond.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja maar dientje zit ook niet thuis met vrienden.(als goed is)
Truequote:Op zondag 20 januari 2013 01:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja maar dientje zit ook niet thuis met vrienden.(als goed is)
Ja, naja niet meer uit elkaar gegroeid, heb 2 kanten want ben op me 14e toen verhuisd hierheen waardoor ik al mijn vrienden kwijtraakte..quote:Op zondag 20 januari 2013 01:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je hebt toch wel wat vrienden?
Desnoods FOK! vriendjes
geen werk, geen studie waar je vrienden kan maken?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, naja niet meer uit elkaar gegroeid, heb 2 kanten want ben op me 14e toen verhuisd hierheen waardoor ik al mijn vrienden kwijtraakte..
Nieuwe vrienden kan je overal maken gekkie.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, naja niet meer uit elkaar gegroeid, heb 2 kanten want ben op me 14e toen verhuisd hierheen waardoor ik al mijn vrienden kwijtraakte..
Het is heel moeilijk om de juiste vrienden te vinden, mijn vrienden hier waren niet echt goeie gasten..quote:
Werk wel, heb nu contact gevonden op werk die een oude vriend van me kentquote:Op zondag 20 januari 2013 01:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
geen werk, geen studie waar je vrienden kan maken?
quote:Op zondag 20 januari 2013 01:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Het is heel moeilijk om de juiste vrienden te vinden, mijn vrienden hier waren niet echt goeie gasten..
Hier zijn het heel veel van die petjes en nickelson gastenof van die boeren
wtf in wat voor boerengat moet je dan wel niet wonenquote:Op zondag 20 januari 2013 01:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Het is heel moeilijk om de juiste vrienden te vinden, mijn vrienden hier waren niet echt goeie gasten..
Je lijkt op jeweetweldiegene die in Almere woont: er wonen alleen maar sletten en leuk zijn al bezet.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ahha, ja maar ik kan moeilijk hechten aan vaste vrienden..quote:Op zondag 20 januari 2013 01:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nieuwe vrienden kan je overal maken gekkie.
Een keer samen stappen?
ALMEREquote:Op zondag 20 januari 2013 01:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je lijkt op jeweetweldiegene die in Almere woont: er wonen alleen maar sletten en leuk zijn al bezet.
Er zijn altijd wel paar mensen, je moet alleen beter zoeken.
Of in een ander stad uitgaan.
Het hoeven ook geen vast vrienden te zijn, maar gewoon vrienden die je af en toe spreekt en leuke dingen mee gaat doen.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ahha, ja maar ik kan moeilijk hechten aan vaste vrienden..
Mijn beste vriend naja naarmate je ouder word heb je geen beste vriend meer die woont in het noorden
Haha, maar waar jij stapt zijn mensen toch jonger dan mij
Dat is waar. Ik leef nu gewoon met de dagquote:Op zondag 20 januari 2013 01:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het hoeven ook geen vast vrienden te zijn, maar gewoon vrienden die je af en toe spreekt en leuke dingen mee gaat doen.
In Amsterdam toch niet.
quote:Op zondag 20 januari 2013 01:30 schreef Angel-Joy het volgende:
Nu slapen, kusjes.
Extravoor Dientje zodat hij zich niet fa voelt(hoop ik)
Trustenquote:Op zondag 20 januari 2013 01:30 schreef Angel-Joy het volgende:
Nu slapen, kusjes.
Extravoor Dientje zodat hij zich niet fa voelt(hoop ik)
jij neemt de shit nu over hiero?quote:
Maar lijkt me heel eenzaamquote:Op zondag 20 januari 2013 01:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik leef nu gewoon met de dag
Nee daar niet, ben daar nog nooit geweest met uitgaan
trustenquote:Op zondag 20 januari 2013 01:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar lijkt me heel eenzaam
Ja, dus we gaan eens daar een FOK! uitgaansmeet houden.
Doei broertje
Je went er langzaam aanquote:Op zondag 20 januari 2013 01:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar lijkt me heel eenzaam
Ja, dus we gaan eens daar een FOK! uitgaansmeet houden.
Doei broertje
Nou, ik niet hoor. Ik ben heel actief als ik er ben maar ik ben ook zomaar een half jaar of langer helemaal niet op Fok!quote:Op zondag 20 januari 2013 01:34 schreef Dientje12 het volgende:
Dus, dit zijn de eckte eckte hardcore fokkers
quote:Op zondag 20 januari 2013 01:34 schreef Dientje12 het volgende:
Dus, dit zijn de eckte eckte hardcore fokkers
ik kan het me al niet meer voorstellen dat jij er niet meer zou zijnquote:Op zondag 20 januari 2013 01:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik niet hoor. Ik ben heel actief als ik er ben maar ik ben ook zomaar een half jaar of langer helemaal niet op Fok!
Zonder afscheid en alles?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik niet hoor. Ik ben heel actief als ik er ben maar ik ben ook zomaar een half jaar of langer helemaal niet op Fok!
quote:Op zondag 20 januari 2013 01:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik kan het me al niet meer voorstellen dat jij er niet meer zou zijn
Ja, dus?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben pas sinds begin deze maand weer actief
Ja, meestal wel. Wat dat betreft ben ik heel slechtquote:
Nou, dat is nog zo kort bedoel ik eigenlijkquote:
Ja, kloptquote:Op zondag 20 januari 2013 01:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dat is nog zo kort bedoel ik eigenlijk
Zeker voorzichtjes inloggen, dus eerst kijken op je profiel en daarna inloggen? xDquote:Op zondag 20 januari 2013 01:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, meestal wel. Wat dat betreft ben ik heel slecht
Het langst dat ik ben weggebleven was 2 jaar en 220 dagen meen ik
langzaam weer wennen aan al dat nieuwe gedoe en dan al die oude users missen en je ergeren aan die nieuwequote:Op zondag 20 januari 2013 01:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zeker voorzichtjes inloggen, dus eerst kijken op je profiel en daarna inloggen? xD
2 jaar en 280 dagenquote:Op zondag 20 januari 2013 01:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zeker voorzichtjes inloggen, dus eerst kijken op je profiel en daarna inloggen? xD
Word dat zelfs bijgehouden?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
2 jaar en 280 dagen
GC / Dagcijfers: De Records.
Ik erger me niet zo snel hoor. Ik heb wel dat ik nieuwe mensen niet altijd even goed begrijpquote:Op zondag 20 januari 2013 01:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
langzaam weer wennen aan al dat nieuwe gedoe en dan al die oude users missen en je ergeren aan die nieuwe
swek, yoloquote:Op zondag 20 januari 2013 01:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik erger me niet zo snel hoor. Ik heb wel dat ik nieuwe mensen niet altijd even goed begrijp
Ik zit wel op Twitter dus ik krijg nog wel iets meequote:Op zondag 20 januari 2013 01:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
swek, yolo
dat komt denk ik door dat soort dingen
Ik bijna 9 jaarquote:Op zondag 20 januari 2013 01:41 schreef TBakkert het volgende:
ik zit nu bijna een jaar op FOK! pas
nog 15 dagen
8 juli jaquote:
Nee, mijn zusje denk ik welquote:Op zondag 20 januari 2013 01:43 schreef JRRY het volgende:
Weten jullie vrienden ook dat je op FOK! zit?
Neequote:Op zondag 20 januari 2013 01:43 schreef JRRY het volgende:
mijn beste vriend heeft zich ooit ook geregistreerd toen hij er achter kwam, toen ging hij in al min topics baggerenquote:Op zondag 20 januari 2013 01:43 schreef JRRY het volgende:
jij hier?quote:
jeuh 16 jeuhquote:Op zondag 20 januari 2013 01:45 schreef TBakkert het volgende:
tevens, jullie zijn allemaal al 16, noobs
22quote:Op zondag 20 januari 2013 01:45 schreef TBakkert het volgende:
quote:Op zondag 20 januari 2013 01:45 schreef TBakkert het volgende:
eh neequote:Op zondag 20 januari 2013 01:45 schreef TBakkert het volgende:
geen 16 of geen noob?quote:
neuqen?quote:
dat doen FOK!kers niet, hoogstens met zichzelfquote:
oh okquote:Op zondag 20 januari 2013 01:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat doen FOK!kers niet, hoogstens met zichzelf
Wat een leuke user ben jij trouwensquote:Op zondag 20 januari 2013 01:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik net 12 milky-waysquote:Op zondag 20 januari 2013 01:51 schreef Stuart het volgende:
2 fokking Marsen zitten opvreten. Dikke mongool die ik ben
dankje, meer dan insgelijksquote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 01:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
die kleine, maar daar het dubbele van...quote:
Maar voor hier is dat best wel bejaardquote:
vergeleken met de meeste users wel jaquote:Op zondag 20 januari 2013 01:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar voor hier is dat best wel bejaard
Gewoon groten dusquote:Op zondag 20 januari 2013 01:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
die kleine, maar daar het dubbele van...
Precies!quote:Op zondag 20 januari 2013 01:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
vergeleken met de meeste users wel ja
Ik ben niet zo'n ONZ fan eigenlijkquote:Op zondag 20 januari 2013 01:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik hoor hier ook niet echt
Maar nachtbagger topic is niet zo leuk
In 2004/2005 vond ik het nog wel leuk maar ik kom er al jaren niet meerquote:Op zondag 20 januari 2013 01:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
vind het eigenlijk best wel saai daarzoo
mijn vader valt altijd in slaap in een stoel, hij heeft al meermalen in zijn slaap een wijnglas stukgeknepenquote:Op zondag 20 januari 2013 01:56 schreef Dientje12 het volgende:
Echt he, me moeder valt gewoon in slaap terwijl ze tv kijkt op de bank, altijd zo
Ik zie heel ONZ niet eens voorbij komen meerquote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 01:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
mijn vader valt altijd in slaap in een stoel, hij heeft al meermalen in zijn slaap een wijnglas stukgeknepen
ik vind jou echt geen topicopentypequote:Op zondag 20 januari 2013 02:00 schreef Stuart het volgende:
Ik zou maar 1012 topics hebben geopend op Fok!![]()
Ik dacht veel meer
echt zo'n topic-kapertquote:
Waarom niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |