Ik ben heus geen mongool :Squote:Op zondag 20 januari 2013 00:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dit. Ik heb 2 mongolen in mijn klas die achter elke zin van de leraar 'YOLO' of 'SWAG' zeggen
help wat is dat voor klas.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dit. Ik heb 2 mongolen in mijn klas die achter elke zin van de leraar 'YOLO' of 'SWAG' zeggen
dat noemt zich een gymnasium-klasquote:
Rietjes, ben je gay ofzoquote:Op zondag 20 januari 2013 00:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
Appelsap, dat drink ik ook altijd. Neem ik wel 2 rietjes mee voor ons aj!!
Ik ben niet interessant genoegquote:Op zondag 20 januari 2013 00:35 schreef TBakkert het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds geen foto van AJ gezien, want ik ben telkens te lui om te zoeken
quote:Op zondag 20 januari 2013 00:35 schreef TBakkert het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds geen foto van AJ gezien, want ik ben telkens te lui om te zoeken
ik zeg dat ik lui ben, dat ligt toch aan mij?quote:Op zondag 20 januari 2013 00:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Rietjes, ben je gay ofzo
[..]
Ik ben niet interessant genoeg
Voor jou, nadat ik je zo hard op je kaak heb gehoekt dat je niet meer normaal je mond open kan doenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als ik Lapo heb, zet ik deze in de OP
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
respechtquote:Op zondag 20 januari 2013 00:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
ochjee. mijn vwo-klas worden die woorden gelukkig niet gebruikt.
Geen grote bek nu, en straks huilen om jouw moeder en appelsap met een rietje.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Voor jou, nadat ik je zo hard op je kaak heb gehoekt dat je niet meer normaal je mond open kan doen
quote:Op zondag 20 januari 2013 00:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als ik Lapo heb, zet ik deze in de OP![]()
Ja stoere boy die TBakkertquote:Op zondag 20 januari 2013 00:37 schreef Angel-Joy het volgende:
TBakkert's fobo bekeken, wat een schatje
nou dankjewel, echt bedankt, ik waardeer het zeer, nu foto van jou in je FoBo, hup.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:37 schreef Angel-Joy het volgende:
TBakkert's fobo bekeken, wat een schatje
Maar jij wordt toch niet zwangerquote:Op zondag 20 januari 2013 00:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik was zo dronken, ik weet het niet meer
We zijn wel echt een nerdjesklas hoor.quote:
Je klinkt een beetje sarcastischquote:Op zondag 20 januari 2013 00:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nou dankjewel, echt bedankt, ik waardeer het zeer, nu foto van jou in je FoBo, hup.
welke klas zit je? 3e,4e,5e?quote:Op zondag 20 januari 2013 00:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
We zijn wel echt een nerdjesklas hoor.![]()
Van sommige denk ik echt dat ze niet weten wat swag betekent.
Ik heb geen moederquote:Op zondag 20 januari 2013 00:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geen grote bek nu, en straks huilen om jouw moeder en appelsap met een rietje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |