zelfde hier.quote:
jij bent ook een jood?quote:
Kutjaar. Met moeite sta ik een 6 als laagste. Vorig jaar echt helemaal niksen enzo en dan nog met 0 tekort overgaan, gaat dit jaar denk ik niet meer lukkenquote:
ja, ik stond ook 4 onvoldoendes, nu nog maar 2, maarjaquote:Op zondag 20 januari 2013 00:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Kutjaar. Met moeite sta ik een 6 als laagste. Vorig jaar echt helemaal niksen enzo en dan nog met 0 tekort overgaan, gaat dit jaar denk ik niet meer lukken
Voor jou als Alex Pettyferquote:Op zondag 20 januari 2013 00:40 schreef Angel-Joy het volgende:
Gaygay, hoe zie jij er eigenlijk uit?
Ik was er niet bij, mams stond jou af en je werd van mij ookal wou ik niet voor je zorgen..quote:Op zondag 20 januari 2013 00:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar jij wordt toch niet zwanger
Zij moest mij uitpersen, dus dan weet je het toch wel.
lonerquote:Op zondag 20 januari 2013 00:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik was er niet bij, mams stond jou af en je werd van mij ookal wou ik niet voor je zorgen..
Kan niet, want je bent een jood.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry, ik las alleen je ondertitel, iedereen weet dat jij de baas bentquote:
Oh, dus niemand wou mij..quote:Op zondag 20 januari 2013 00:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik was er niet bij, mams stond jou af en je werd van mij ookal wou ik niet voor je zorgen..
quote:Op zondag 20 januari 2013 00:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kan niet, want je bent een jood.
TBakkert daarentegenDan als Jake GyllenhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 januari 2013 00:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kan niet, want je bent een jood.
TBakkert daarentegenik kan niet hetzelfde zeggen, want ik heb geen FOTO!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stuur DM
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |