Sanur een mooi strand? Vind het strand van Sanur juist een absolute tegenvaller. Toen ik er 3 dagen was heb ik alleen in het zwembad gelegen en heb de zee niet eens aangeraaktquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:56 schreef pablo1989 het volgende:
Sanur is wel vrij rustig en heeft een mooi strand. Ben nu zelf op Lovina, het strand is niet geweldig, de mensen daarentegen zijn hier echt helemaal top. Het eten is top, accommodatie goedkoop en degelijk. Morgen met een lokale visser en zijn bootje de zee op om dolfijnen te spotten en daarna snorkelen. Deze man is zo aardig om later met ons te gaan zodat alle andere toeristen weg zijn en wij rustig kunnen genieten.
Ik ben er niet geweest, maar ik hoor van veel mensen hier dat ze er wel naartoe gaan omdat het strand juist wel oke is. In vergelijking met Lovina zal dat wel kloppen. De dolfijnentrip was echt fantastisch, een stuk of 50 dolfijnen op 15 meter afstand en we waren echt helemaal alleen. Kan het iedereen aanraden om op het strand een lokale visser op te zoeken en te vragen of die je wilt meenemen. Snorkelen was niet echt mooi, wel leuke visjes gezien.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:47 schreef Blik het volgende:
[..]
Sanur een mooi strand? Vind het strand van Sanur juist een absolute tegenvaller. Toen ik er 3 dagen was heb ik alleen in het zwembad gelegen en heb de zee niet eens aangeraakt
Het eerste stuk is heel ondiep, tijdens eb valt dat ook droog. Ook is er aardig wat algenvorming/zeewier. Of het echt slecht is weet ik niet, maar je moet in ieder geval geen fantastisch mooi strand verwachtenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:14 schreef Mariposas het volgende:
Paneeda View zit in Sanur zie ik, kan jij me Sanur wel aanraden MolFan? Wat vond jij van de stranden?
Waarom zijn de stranden eigenlijk slecht daar vraag ik me af?
Bali is geen Indonesie en in januari en februari regende het veel dus het is er niet altijd een paradijs op aarde.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:23 schreef MolFan het volgende:
December 2012 op Bali geweest. Wij zaten in Paneeda View (aanrader) zit echt aan het strand deze accomodatie en gewoon prima. Je hebt een eigen huisje en geen klein hotelkamertje zoals we gewend zijn in Nederland.
- Wat een schitterend land
- Wat een teringeind vliegen
- Toen ik uitstapte weer op Schiphol had ik spijt dat we terugvlogen
- De mensen zo vriendelijk, respectvol en trots op hun land
- Alles is te goedkoop (uit eten met 2 man 5 euro etc)
Morgen even met de vrouw babbelen want ik wil echt z.s.m. terug. Ook het weer altijd relaxed 30 graadjes, niet te warm of te koud. Indonesië is echt mijn tweede thuis geworden (terwijl ik er qua afkomst geen banden mee heb overigens).
Ben er nu vanaf 6 februari maar de regen valt heel erg mee, heb 2 buitjes gehad en die waren juist wel lekker.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Bali is geen Indonesie en in januari en februari regende het veel dus het is er niet altijd een paradijs op aarde.
Klopt eigenlijk wel, Bali lijkt totaal niet op de rest van het landquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Bali is geen Indonesie en in januari en februari regende het veel dus het is er niet altijd een paradijs op aarde.
Klopt maar maakt het land niet minder mooi ofzoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:16 schreef Blik het volgende:
[..]
Klopt eigenlijk wel, Bali lijkt totaal niet op de rest van het land
Klopt, alleen kun je niet zeggen dat Indonesië je tweede thuis is als je alleen ervaring hebt met Baliquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:23 schreef MolFan het volgende:
[..]
Klopt maar maakt het land niet minder mooi ofzo
Ja vind ik van welquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:31 schreef Blik het volgende:
[..]
Klopt, alleen kun je niet zeggen dat Indonesië je tweede thuis is als je alleen ervaring hebt met Bali
Sanur is prima hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:14 schreef Mariposas het volgende:
Paneeda View zit in Sanur zie ik, kan jij me Sanur wel aanraden MolFan? Wat vond jij van de stranden?
Waarom zijn de stranden eigenlijk slecht daar vraag ik me af?
Waar ben je naar op zoek en wat is je budget? Ik zat in het Puri Santrian in Sanur als afsluiting van 4 weken Indonesië. Kost ongeveer 120 euro per nacht, maar is wel heerlijk relaxedquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:32 schreef HiZ het volgende:
Eh, ik vind Bali een beetje lastig eiland. Het is mijn aankomst en vertrekpunt, en ik had ook een beetje in mijn hoofd om er een beetje een week strandvakantie te gaan houden vóór ik terugvlieg naar Nederland, maar het lijkt wel of je er alleen maar van die villa-achtige toestanden of totale dumps kan vinden als verblijf. Ik heb liever een hotel met goede faciliteiten (zwembad, gym) dan een villa met een theeschoteltje dat het zwembad moet voorstellen waar je verder nooit een hond ziet.
Is het te doen dat ik begin mei op Bali wat dagen rondkijk voor een accomodatie zodat ik dan wat regel voor de laatste week als ik terugben?
@ikbenik; bedankt voor de tip voor die app, de website van de spoorwegen zuigt echt
Met alle respect dan kan je beter in Paneeda View zitten die alles hebben voor 3 tientjes per nacht ofzo.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:59 schreef Blik het volgende:
[..]
Waar ben je naar op zoek en wat is je budget? Ik zat in het Puri Santrian in Sanur als afsluiting van 4 weken Indonesië. Kost ongeveer 120 euro per nacht, maar is wel heerlijk relaxed
Dan zal een stad als Jakarta vies tegenvallen, benieuwd of je het dan nog steeds je tweede thuis noemtquote:
Daar ga ik ook niet naartoequote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:59 schreef Blik het volgende:
[..]
Dan zal een stad als Jakarta vies tegenvallen, benieuwd of je het dan nog steeds je tweede thuis noemt
Doe niet zo kortzichtig, je kent het hotel niet eens.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:59 schreef MolFan het volgende:
[..]
Met alle respect dan kan je beter in Paneeda View zitten die alles hebben voor 3 tientjes per nacht ofzo.
Bij lange betaalde ik geen 75 per nachtquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:02 schreef Blik het volgende:
[..]
Doe niet zo kortzichtig, je kent het hotel niet eens.
En Paneeda View is ook gewoon minimaal 75 euro per nacht als ik booking.com bekijk.
Dan moet je Bali je 2de thuis noemen, niet Indonesië. Dat is het hele punt wat we proberen te makenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:00 schreef MolFan het volgende:
[..]
Daar ga ik ook niet naartoeJakarta is toch wel Indonesië maar het volk is net een tikkeltje anders. Veel lokale Bali inwoners moeten ook niks van mensen uit Jakarta hebben etc, zegt al voldoende.
Ben ook op andere eilandjes geweest, niet alleen Baliquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:03 schreef Blik het volgende:
[..]
Dan moet je Bali je 2de thuis noemen, niet Indonesië. Dat is het hele punt wat we proberen te maken
Puri Santrian scoort op alle boekings-sites een stuk hoger, dus wat is je punt nu precies?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:02 schreef MolFan het volgende:
[..]
Bij lange betaalde ik geen 75 per nachtKijk eens bij Zoover etc Paneeda wordt als een vd beste zo niet als de beste accomodatie neergezet, zegt toch wel iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |