SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 19-01-2013 22:21:23 ]![]()
Is live geluid, zo weet je dat ze leuke momenten niet uitzenden, maar kiezen voor de herhalingquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Laat EDL die herhalingen nou met geluid zien? We zijn toch godverdomme geen achterlijke Amerikanen...![]()
Nah dat riepen ze ook op de Herdgang toen de spelersbus werd aangehouden, kijk het maar na. Dat het wat vaker bij is ons is voorgekomen geef ik je gelijk in.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Werkenvoorjekkgeld is Rtotterdam. Wijfverloren-hooligun is idd Eindhoven![]()
Meerdere structuren in zijn arm.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:21 schreef RvLaak het volgende:
Hoe is het trouwens afgelopen met die mislukte glazenwasser van PSV?![]()
Maar niets levensbedreigend?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meerdere structuren in zijn arm.![]()
Jammer dat de scheids tegen Vitas fluit. Anders was het uiteraard allang 0-3 voor Vitesse geweest. Gelukkig volgende week weer andere scheids en gelukkig wordt deze scheids na dit seizoen eruit gegooid."Zou Je Haar Geven?? :P"![]()
Ajacied under cover?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:22 schreef dikkedaniel het volgende:
Jammer dat de scheids tegen Vitas fluit. Anders was het uiteraard allang 0-3 voor Vitesse geweest. Gelukkig volgende week weer andere scheids en gelukkig wordt deze scheids na dit seizoen eruit gegooid.![]()
Gewoon op de spoiler klikken, dan opent hij.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh lekker waar niemand het ziet.![]()
![]()
AZ is een angstgegner voor Vitesse.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Dat weet je best.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:24 schreef CaptainCookie het volgende:
Waarom wordt mijn reactie weggehaald![]()
Zonder fans en zonder stadionquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:24 schreef pablo1989 het volgende:
Ondanks die 11 strontmongolen in het veld met Janssen voorop is Vitesse nog steeds de mooiste club!
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
oké.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:24 schreef pablo1989 het volgende:
Ondanks die 11 strontmongolen in het veld met Janssen voorop is Vitesse nog steeds de mooiste club!![]()
momentquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen umad-gifje bij de hand helaas.
Davy?![]()
Klopt, GGMM is echter overgestapt van AZ naar Ajax sinds de kampioensschaal enige kilometers zuidelijk is verhuist.quote:
Een ingelijste klapper herrinnert René nog aan de glorietijd.![]()
Die heeft vast screentjes van deze discussie gemaakt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen umad-gifje bij de hand helaas.
Davy?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Nee dikke vinger naar Ajaks. Maar ik verdenk AZ van een complot en ik denk dat de illuminatie er ook bij betrokken is. Dit omdat Merab Jordania, de baas van Vitesse, een vrijmetselaar is en de illuminatie daar niet tegen kan.quote:"Zou Je Haar Geven?? :P"![]()
Waar slaat deze nou weer op?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die heeft vast screentjes van deze discussie gemaakt.![]()
![]()
HEB JE ZUURKOOL OP?????quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:26 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
Morgen weer lekker voor de tv kerel?![]()
Net als jij.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:26 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
Aldus iemand die tijdens de wedstrijd voor de tv zit.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:26 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
Dat hoor je ook niet vaak.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:24 schreef pablo1989 het volgende:
Ondanks die 11 strontmongolen in het veld met Janssen voorop is Vitesse nog steeds de mooiste club!If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Dan gooi ik net als Pieters wat ruiten in.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij, morgen, na de winst van Feyenoord![]()
Mietje, Pieters deed het met zijn blote vuistquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan gooi ik net als Pieters wat ruiten in.![]()
Even quoten.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan gooi ik net als Pieters wat ruiten in.![]()
Morgen de klassieker gelijk... Dan valt het allemaal nog wel mee het puntverlies van PSV en Twente
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Klopt, wel al 16 jaar een seizoenskaart maar uitwedstrijden kan ik helaas niet 17x per jaar betalen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus iemand die tijdens de wedstrijd voor de tv zit.![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ruiten ingooien is niets aan, durft elke kleuter![]()
![]()
Bijstand?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:28 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
Klopt, wel al 16 jaar een seizoenskaart maar uitwedstrijden kan ik helaas niet 17x per jaar betalen.![]()
Ik beweer nergens dat ik wel zo'n ruit insla hoorquote:. Maar ingooien is simpel, steentje pakken, mikken, gooien
![]()
Waarheid is auw?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:29 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
Nee ik moet 1 keer per week je moeder betalen. Duur hoertje is dat.![]()
Ik krijg 3x per week les van je moeder in scheikunde. Ze is lelijk man.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:29 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
Alsof er een verschil is qua ervaring tussen Vitesse op tv of Vitesse in het stadion.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:28 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
Klopt, wel al 16 jaar een seizoenskaart maar uitwedstrijden kan ik helaas niet 17x per jaar betalen.![]()
Moet? Ben je haar bitch?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:29 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
Stoer hoor.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:29 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
![]()
Ligt eraan.. Vaak zitten er meer mensen in 1 huis te kijken dan er in het stadion aanwezig zijnquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alsof er een verschil is qua ervaring tussen Vitesse op tv of Vitesse in het stadion.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ligt eraan.. Vaak zitten er meer mensen in 1 huis te kijken dan er in het stadion aanwezig zijn![]()
![]()
![]()
Burnnnnnquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ligt eraan.. Vaak zitten er meer mensen in 1 huis te kijken dan er in het stadion aanwezig zijn![]()
Vanavond wordt de pijn verzacht.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe ist eigenlijk met jou? Al over de vernedering van gisteren heen?![]()
10.000 zou een bezoekersrecord zijn manquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:32 schreef pablo1989 het volgende:
Liever met 10.000 fatsoenlijke mensen in een stadion dan met 50.000 haventokkies.![]()
Ik heb weleens een programma gezien op sbs6 over hoeren, maar geen van die alle had een moderator op een forum als zoon....quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:29 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
Nee ik moet 1 keer per week je moeder betalen. Duur hoertje is dat.
Dus je lult gewoon.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
vitessequote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:32 schreef pablo1989 het volgende:
Liever met 10.000 fatsoenlijke mensen in een stadion dan met 50.000 haventokkies.
fatsoenlijke mensen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vanavond wordt de pijn verzacht., tr00 that
![]()
![]()
10.000... goeiequote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:32 schreef pablo1989 het volgende:
Liever met 10.000 fatsoenlijke mensen in een stadion dan met 50.000 haventokkies.![]()
Of 50k aan boertjes.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:32 schreef pablo1989 het volgende:
Ben je echt van 1989?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:32 schreef pablo1989 het volgende:
Liever met 10.000 fatsoenlijke mensen in een stadion dan met 50.000 haventokkies."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Geef gewoon antwoord op mijn vraag.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Een Vitesse fan die PSV gaat afkraken. Ik gooi wat popcorn in de magnetron.idd... Ik denk dat de PEC fans misschien nog wel wat klaar hebben liggen voor je
![]()
![]()
Fantastische club inderdaad..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Een Vitesse fan die PSV gaat afkraken. Ik gooi wat popcorn in de magnetron.![]()
![]()
De prijs van het lelijkste uit-tenue zal Vitesse dit jaar wel winnen, maar dat zal ook wel de enige prijs zijn.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
OOOOOOH SHIT xDxquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat zei je zusje ook xd xd xd![]()
Alleen zo jammer dat die van jou te klein was, zei ze tegen mij iig...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat zei je zusje ook xd xd xd![]()
![]()
Het leuke van wedstrijden die door Twente, Vitesse en Feyenoord verloren worden is dat Davy en Clapclap dan zo vriendelijk zijn tegen elkaar.![]()
![]()
Ze roept altijd dat ze elk weekend kleiner zijn dan de mijnequote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat die van jou te klein was, zei ze tegen mij iig...
...we dwalen af![]()
Ik zou een SOA check doen. Chlamidia doet de groetjes.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat die van jou te klein was, zei ze tegen mij iig...![]()
roflquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze roept altijd dat ze elk weekend kleiner zijn dan de mijne
...we dwalen af![]()
Dus? Ik kijk niet op van een nederlaag, heb de afgelopen 12 jaar genoeg nederlagen meegemaakt. En nog steeds ben ik trots op m'n clubbie. En met mij nog 15.000. Want die zitten er al 12 jaar lang.quote:![]()
trots zijn op een club zonder zielquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:36 schreef pablo1989 het volgende:
Dus? Ik kijk niet op van een nederlaag, heb de afgelopen 12 jaar genoeg nederlagen meegemaakt. En nog steeds ben ik trots op m'n clubbie. En met mij nog 15.000. Want die zitten er al 12 jaar lang._____!
Voor de buis bedoel je?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:36 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
En met mij nog 15.000. Want die zitten er al 12 jaar lang.![]()
restecpquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:36 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
Dus? Ik kijk niet op van een nederlaag, heb de afgelopen 12 jaar genoeg nederlagen meegemaakt. En nog steeds ben ik trots op m'n clubbie. En met mij nog 15.000. Want die zitten er al 12 jaar lang.![]()
Nee, sorry. Davy wintquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik zou een SOA check doen. Chlamidia doet de groetjes.Vind het nog meevallen eerlijk gezegd... Normaal scoor ik lager bij deze voetbal "kwaliteit"quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:36 schreef Scorpie het volgende:
Dit topic daalt net zo hard in kwaliteit als de wedstrijd.![]()
Dat blijkt ja, vandaar dat je een partij gefrustreerd gaat zitten doen op een internetforum.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:36 schreef pablo1989 het volgende:
Dus? Ik kijk niet op van een nederlaag![]()
Je bent een eckte eckte hoor.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:36 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
Dus? Ik kijk niet op van een nederlaag, heb de afgelopen 12 jaar genoeg nederlagen meegemaakt. En nog steeds ben ik trots op m'n clubbie. En met mij nog 15.000. Want die zitten er al 12 jaar lang.![]()
Feyenoorders wel eens gezien na een nederlaag de afgelopen 3/4 seizoenen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat blijkt ja, vandaar dat je een partij gefrustreerd gaat zitten doen op een internetforum.![]()
Ik ben niet begonnen, ik reageer alleen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat blijkt ja, vandaar dat je een partij gefrustreerd gaat zitten doen op een internetforum.![]()
4-1 hoor TSRvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Op SBS6 bij probleemwijken ja.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoorders wel eens gezien na een nederlaag de afgelopen 3/4 seizoenen?![]()
Beetje jammer alleen dat je, net als je club, het niveau niet aan kanquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:38 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
Ik ben niet begonnen, ik reageer alleen.![]()
Lekker mutsje heeft die Verbeek op.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:38 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
Ik ben niet begonnen, ik reageer alleen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:26 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:40 schreef dikkedaniel het volgende:
Vitesse heeft zn krachten gespaard voor Ajax volgende week.![]()
2x in een week?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:40 schreef dikkedaniel het volgende:
juist ik zie het al je heb een geel zwert hertquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:36 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
Dus? Ik kijk niet op van een nederlaag, heb de afgelopen 12 jaar genoeg nederlagen meegemaakt. En nog steeds ben ik trots op m'n clubbie. En met mij nog 15.000. Want die zitten er al 12 jaar lang."Zou Je Haar Geven?? :P"![]()
Owja dan moet ik ze wel even aanmoedigen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:40 schreef dikkedaniel het volgende:
En PSV gisteren voor Heracles zeker?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:40 schreef dikkedaniel het volgende:
![]()
Laat Ajax maar weer kampioen worden, dat is de enige club die tenminste nog 'iets' te zoeken heeft in de CL (als de loting een beetje meezit)."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:04 schreef TLC het volgende:
Laat Ajax maar weer kampioen worden, dat is de enige club die tenminste nog 'iets' te zoeken heeft in de CL (als de loting een beetje meezit).
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Geen enkele Nederlandse club heeft iets te zoeken in de CL. Is alleen leuk voor de mooie wedstrijden en het geld, in de groepsfase ga je er toch wel uit.![]()
Dan heb je er wel wat te zoeken: namelijk in de groepsfase.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:07 schreef tompsv18 het volgende:
Geen enkele Nederlandse club heeft iets te zoeken in de CL. Is alleen leuk voor de mooie wedstrijden en het geld, in de groepsfase ga je er toch wel uit.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
De tijd dat de Nederlandse clubs ook maar iets te zeggen hadden in Europa is helaas idd ver achter ons. Getuige alleen al het feit dat Feyenoord de laatste Nederlandse ploeg is met een Europese prijsquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:07 schreef tompsv18 het volgende:
Geen enkele Nederlandse club heeft iets te zoeken in de CL. Is alleen leuk voor de mooie wedstrijden en het geld, in de groepsfase ga je er toch wel uit.![]()
Soms denk ik wel eens dat AZ het qua voetbal wel aan zou kunnen, maar ze zijn veel te kwetsbaar en niet klinisch genoeg..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
haha theo met z'n arrogante houding
heerlijk hoe ze klop hebben gekregenmumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!![]()
Schijnbaar...quote:Op zondag 20 januari 2013 12:24 schreef Paul het volgende:
Oh wacht hier moeten we over Groningen Utrecht praten![]()
Ik ben tegen Maaskant, dusUtrecht.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
idd jaquote:Op zondag 20 januari 2013 12:30 schreef detulp050 het volgende:
Heerlijk weer om te verkleumen op de tribune
Jagermeister![]()
![]()
24/7 bereikbaar zijn voor Fok! en in Groningen hebben ze nog geen internet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
24/7 bereikbaar zijn voor Fok! en in Groningen hebben ze nog geen internet.... Ik ben ook FP redactielid... Voor FOK! bereikbaar zijn is geen vereiste gelukkig
![]()
![]()
Was bij mij wel, anders kreeg ik mijn 3000 euro salaris pm namelijk ook nietquote:Op zondag 20 januari 2013 12:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]... Ik ben ook FP redactielid... Voor FOK! bereikbaar zijn is geen vereiste gelukkig
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
3k maar?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Was bij mij wel, anders kreeg ik mijn 3000 euro salaris pm namelijk ook niet![]()
Ik moet nog steeds denken aan die aflevering van VI dat Hans Nijland elke speler van Groningen als toekomstig international bestempelde
Hilarisch was dat![]()
![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik moet nog steeds denken aan die aflevering van VI dat Hans Nijland elke speler van Groningen als toekomstig international bestempelde
Hilarisch was datMooi was dat, ik geloof dat ze hem ook niet meer vragen.
Zoontje is anders goed op weg. Speelt al bij PSV.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hilarisch was dat![]()
Kan hij beter naar PEC gaan, die winnen tenminste in Eindhovenquote:Op zondag 20 januari 2013 12:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zoontje is anders goed op weg. Speelt al bij PSV.![]()
![]()
Er loopt een duif op het veld.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Als je dit de enige wedstrijd is die je ooit kijkt denk je dat voetbal een extreem moeilijke sport is.![]()
Ik denk, heeft Johannes vanochtend een bananenschuimpje opgegeten of een echte banaan?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Nee een echte banaan. Maar ik kon me niet inhouden en heb 'm om half zeven opgegeten.
Even een cross-post: breaking nieuws uit Turkije, ex topscorer van de Eredivisie toont weer zijn talent.
Bij zijn eerste wedstrijd gewoon binnen 5 minuten twee goals, binnen een half uur een hattrick, dan kan je er wat van. Dat heeft JD toch verkeerd gezien.![]()
Een kut wedstrijd is een understatement."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
iddquote:Op zondag 20 januari 2013 13:11 schreef mrstylo het volgende:
Een kut wedstrijd is een understatement.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Die Turkse competitie is helemaal niet meer te voorspellen, ik moet nog maar eens zien dat hij dat ergens anders ook waar weet te maken.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee een echte banaan. Maar ik kon me niet inhouden en heb 'm om half zeven opgegeten.
Even een cross-post: breaking nieuws uit Turkije, ex topscorer van de Eredivisie toont weer zijn talent.
[ afbeelding ]
Bij zijn eerste wedstrijd gewoon binnen 5 minuten twee goals, binnen een half uur een hattrick, dan kan je er wat van. Dat heeft JD toch verkeerd gezien.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Hij heeft er nu alweer 4.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Bij zijn eerste wedstrijd gewoon binnen 5 minuten twee goals, binnen een half uur een hattrick, dan kan je er wat van. Dat heeft JD toch verkeerd gezien.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
hands van Schets, vond 't eerlijk gezegd niet echt pingelwaardig.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er gebeurt iets bij Utrecht
een pingel![]()
Wel grappig dat er een stuk of tien duiven in het strafschopgebied zaten, zoveel werd er klaarblijkelijk bewogen.![]()
Wat zullen de excuses van Maaskant zijn?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
De scheids toonde geen respect(bandje)quote:Op zondag 20 januari 2013 13:45 schreef AFCNiels het volgende:
Wat zullen de excuses van Maaskant zijn?![]()
Er zitten nog steeds duiven op t veldquote:Op zondag 20 januari 2013 13:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel grappig dat er een stuk of tien duiven in het strafschopgebied zaten, zoveel werd er klaarblijkelijk bewogen.![]()
![]()
Keeperstrainer heeft de verkeerde keeper gekozen.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:45 schreef AFCNiels het volgende:
Wat zullen de excuses van Maaskant zijn?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
HandshandhshdhndnhdahnddsIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo zou Willems het spellen.
As you see.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo zou Willems het spellen.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Utrecht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maaskant![]()
![]()
![]()
![]()
Dat van Utrecht was toch geen penalty??
Hij hield zijn arm gewoon bij zijn lichaam, zo goed als voor zijn lichaam zelfs nog.
Bal wordt er gewoon tegen aangeschoten en niet hand naar bal.
En hij kan zijn armen niet laten verdwijnen.![]()
Jij bent nu echt Cartmen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Mooi gedichtjequote:Op zondag 20 januari 2013 13:52 schreef bianconeri het volgende:
Hij hield zijn arm gewoon bij zijn lichaam, zo goed als voor zijn lichaam zelfs nog.
En hij kan zijn armen niet laten verdwijnen.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:52 schreef Paul het volgende:
FORZA UTRECHT 1 DING IS ZEKER UTRECHT WINT DE BEKER!![]()
![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij bent nu echt Cartmen.Dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Je heb gelijk zie regelquote:Op zondag 20 januari 2013 13:52 schreef bianconeri het volgende:
En hij kan zijn armen niet laten verdwijnen.
Van hands bij voetbal is sprake als een veldspeler de bal met de arm(en) en/of hand(en) aanraakt. Vanaf de schouder tot het puntje van de vingers is verboden gebied.
Er moet sprake zijn van het opzettelijk spelen van de bal. In het geval dat de bal niet opzettelijk geraakt wordt, is het dus geen hands. Vaak wordt gedacht[bron?] dat het eventuele voordeel die een speler ervan ondervindt doorslaggevend is, maar dat is onterecht. Wel kan er sprake zijn van voorwaardelijk opzet: als de speler die de bal met arm of hand beroert zijn arm op een positie houdt dat hij zou moeten kunnen begrijpen dat een handsbal het gevolg kan zijn. Als een speler opspringt en zich met zijn armen breed maakt, is het dus wel degelijk hands als daar vervolgens tegenaan geschoten wordt.
Hands buiten het 16 metergebied wordt bestraft met een directe vrije trap. Als er hands wordt gemaakt binnen het 16 metergebied van de overtredende speler, dan is de straf een strafschop.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dank je
Gewoon een linkje dat het niet doet in de spoiler, dit was een burn mensen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dank je
Ik zeg niet voor altijd. Alleen nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rechtermuisknop. Link openen in een nieuwe venster.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon een linkje dat het niet doet in de spoiler, dit was een burn mensen!"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Bij mij doet hij het wel.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon een linkje dat het niet doet in de spoiler, dit was een burn mensen!Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
FC Groningen kut ploeg.
-Nijland waardeloze voorzitter
-Een ukepuk in het doel
-Zeebuik in de spits
-Maaskant
-Waardeloos eftal![]()
Echt vol zit het ook niet.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Idd beter support je FC Utrecht, de beste ploeg van NLquote:Op zondag 20 januari 2013 14:00 schreef Zipportal het volgende:
FC Groningen kut ploeg.
-Nijland waardeloze voorzitter
-Een ukepuk in het doel
-Zeebuik in de spits
-Maaskant
-Waardeloos eftalWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Idd beter support je FC Utrecht, de beste ploeg van NL![]()
Dat veld heeft wel wat te lijen daar, zeefuik die eroverheen stampt en als ie valt moeten ze een kuil vullen.![]()
Het schijnt dat ze 'm hebben gebruikt om de wegen naar het stadion sneeuwvrij te krijgen.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:04 schreef Tha_Duck het volgende:
Dat veld heeft wel wat te lijen daar, zeefuik die eroverheen stampt en als ie valt moeten ze een kuil vullen.![]()
Wel lullig dat ze steeds net richting die duiven spelen, die beesten willen ook wel even rustig zitten.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Zie maaskant weer afgaan.
Zal niet lang duren voordat Nijland of de supporters hem eruit schoppen.#FREEBAJSKORV![]()
Ik probeer eigenlijk RTL gemist principieel te vermijden, sinds ze al die sigaarsnor en oliver filmpjes hebben verwijderd.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:07 schreef Zipportal het volgende:
Zeebuik in VI.
http://www.uitzending.net(...)l_International.html![]()
Ik ook, dat was een mensonterende actiequote:Op zondag 20 januari 2013 14:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik probeer eigenlijk RTL gemist principieel te vermijden, sinds ze al die sigaarsnor en oliver filmpjes hebben verwijderd.![]()
![]()
Zijn er tractors dan die sterk genoeg zijn om hem voorop te binden en dan te kunnen rijden?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze 'm hebben gebruikt om de wegen naar het stadion sneeuwvrij te krijgen.![]()
Nauwelijks, ze hebben er één uit Dokkum opgehaald. Als wederdienst zal Zeefuik komende week daar eens op het ijs gaan staan. Mocht het niet doorzakken, dan giet it oan.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:11 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Zijn er tractors dan die sterk genoeg zijn om hem voorop te binden en dan te kunnen rijden?![]()
Moet je een Twinxje in je mik?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik probeer eigenlijk RTL gemist principieel te vermijden, sinds ze al die sigaarsnor en oliver filmpjes hebben verwijderd.![]()
Was dat de tractor waar ze Johannes de bultrug mee hebben weggesleept?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nauwelijks, ze hebben er één uit Dokkum opgehaald. Als wederdienst zal Zeefuik komende week daar eens op het ijs gaan staan. Mocht het niet doorzakken, dan giet it oan.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Zulk soort dingen halen de media hier niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was dat de tractor waar ze Johannes de bultrug mee hebben weggesleept?![]()
Het is niet te hopen dat zeefuik zometeen boos ergens tegenaan slaat, dat kost gegarandeerd meer dan een ruitje.![]()
Mooi fluitconcert.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik wel, maar niet vaak.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Rode lijnen?
Nog nooit eerder gezien
Dat is het voordeel van een sneeuwvrij veld wat pas kort voor de wedstrijd vol sneeuwt, kan je goed voorbereiden,![]()
Tijd voor een nieuwe TT
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Prachtige stilte.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Waarom een apart topic?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / [De Klassieker] Ajax - Feyenoord #2![]()
Beetje een saaie pot tot dusver; maar ja, wel 0-1 voor. Lekker Den Haag. Die 1-1 was inderdaad gewoon buitenspel; niets op af te dingen."The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."![]()
Dit. Dankje ADOquote:Op zondag 20 januari 2013 15:18 schreef JAM het volgende:
Beetje een saaie pot tot dusver; maar ja, wel 0-1 voor. Lekker Den Haag. Die 1-1 was inderdaad gewoon buitenspel; niets op af te dingen.![]()
![]()
Wat een verschrikkelijk belachelijke kaarten krijgt Ajax vandaag. Elke overtreding is geel bij die fluittist.![]()
Matige pot."The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."![]()
jeej 1-0If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Komende weken
Speelronde 20
Heracles Almelo - PSV
Vitesse - Ajax
Feyenoord - FC Twente
Speelronde 21
PSV - ADO Den Haag
NEC - Vitesse
VVV Venlo - Ajax
FC Twente - FC Utrecht
Willem II - Feyenoord
Speelronde 22
Vitesse - PSV
Ajax - Roda JC
Feyenoord - AZ
PEC Zwolle - FC Twente
Speelronde 23
FC Twente - Willem II
PSV - FC Utrecht
Vitesse - FC Groningen
PEC Zwolle - Feyenoord
RKC Waalwijk - Ajax![]()
Kut, had hem niet afgeklopt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:56 schreef Caland het volgende:
Het record van Pelle gaat uiteraard niet verbroken worden.VBL SC influencer
Left, right, behind
Forum Opties Forumhop: Hop naar: