Oke we zullen nadere updates afwachtenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
achjuh. Die sjipsjap heeft alleen nog maar pics van zichzelf gepost die de desbetreffende jongen ook op zijn Twitter had gepost dus ik denk dat ene of andere hommo de account sjipsjap beheert, en gewoon die mooiboy zijn foto's op fok zet.
Jupppppquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Oke we zullen nadere updates afwachten
Hij heeft wel een uitgebreide vocabulairequote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:45 schreef IlBacio het volgende:
@_Oerbeer Je vuile kankermoeder ik ben sjipsjap niet en je kanker foto's mogen allemaal opkankeren kanker beer![]()
Ik heb hetzelfde maar dan geen vaste vakantie´squote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook zoveel vakantie. En ik heb tussendoor gedurende de dag nog wel eens een uurtje hier en daar voor mezelf
Ik kan de dagen helaas niet zelf kiezenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde maar dan geen vaste vakantie´s
ik heb maar 4 week in 1 jaarquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan de dagen helaas niet zelf kiezen![]()
tabontquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:50 schreef Ga.aguyim het volgende:
chesterperry wat kijk je te lang kahba
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |