Wie?quote:
Sjipsjap is gewoon een gekke user die stoer probeert te doen door een mooiboy van twitter te plukken en foto's van hem op fok! posten.quote:
stuur even linkjequote:
Lekker toch. Ik heb echt veel te veel gedaan vandaagquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry, hi
Ja, niet veel gedaan maar tot nog toe alles prima hier dit weekend
ja jijquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:30 schreef JRRY het volgende:
Hey allemaal iedereen leuke avond gehad tot nu toe?
Wat heb je allemaal gedaan dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
Lekker toch. Ik heb echt veel te veel gedaan vandaag![]()
Krijg het er echt hyper van
https://twitter.com/TRAGICALLYDOPEquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Sjipsjap is gewoon een gekke user die stoer probeert te doen door een mooiboy van twitter te plukken en foto's van hem op fok! posten.
trolllll
wooow zoveelquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb best veel vrij
Ruim 2 weken met kerst, 2 weken met pasen en bijna 6 weken in de zomer. En dan nog half-term in februari 1 week en soms ook mei/juni en oktober. Dus tussen de 11 en 13/14 weken
jatoch zo'n stoere boy gaat toch echt niet op FOK!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
https://twitter.com/TRAGICALLYDOPE![]()
Nee, dat is 'm het nou juist. Hij is het welquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
jatoch zo'n stoere boy gaat toch echt niet op FOK!
Ja, maar ik werk ook zomaar 50-60 uur per week als ik alle uren rekenquote:
ja okee true truequote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar ik werk ook zomaar 50-60 uur per week als ik alle uren reken
ik denk niet dat het hem is.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nee, dat is 'm het nou juist. Hij is het welHij is echt zo autistisch hoe de zich voordoet
jezus dat is veelquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar ik werk ook zomaar 50-60 uur per week als ik alle uren reken
achjuh. Die sjipsjap heeft alleen nog maar pics van zichzelf gepost die de desbetreffende jongen ook op zijn Twitter had gepost dus ik denk dat ene of andere hommo de account sjipsjap beheert, en gewoon die mooiboy zijn foto's op fok zet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nee, dat is 'm het nou juist. Hij is het welHij is echt zo autistisch hoe de zich voordoet
Zo moeilijk is het niet om zo te doen, 1 uit 10000000en.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Vergelijk zijn pohi maar met z'n tweets
Daarom heb ik ook zoveel vakantie. En ik heb tussendoor gedurende de dag nog wel eens een uurtje hier en daar voor mezelfquote:
ja ik snap het niet hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |