Ik ook, maar ben vooral meer onder de indruk van de perzen, mooi geschiedenis..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Best een leuke film na de eerste 30 minuten. Ik hou wel van dat soort gevechten
Denk niet dat ik dit jaar ga helaas. nog eventjes kijkenquote:
Ik moet je bekennen dat ik het (echte) verhaal niet echt kenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ben vooral meer onder de indruk van de perzen, mooi geschiedenis..
GZA - 4th Chamberquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:20 schreef Dientje12 het volgende:
naast judas hebben we nog meer snitches dus..
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dit jaar ga helaas. nog eventjes kijken
nou ja soort van vakantie tochquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eigenlijk ga ik ook al een paar jaar niet echt op vakantie want ik ga dan meestal naar NL.
Ze rukten door tot athenequote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet je bekennen dat ik het (echte) verhaal niet echt ken![]()
Ja, qua tijd zeker. Afgelopen zomer was ik er 6 wekenquote:
Ik vind vooral het karakter van de 300 bewonderingswaardigquote:
Het is een film.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind vooral het karakter van de 300 bewonderingswaardig
Dat begrijp ik maar wat verandert dat aan het verhaal? Het feit dat je vecht voor je land en bereid je leven te geven daarvoor zou ikzelf niet zomaar kunnen hoorquote:
oooh nicequote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, qua tijd zeker. Afgelopen zomer was ik er 6 weken
Moest voor 2 dagen terug dus had 2 weken en daarna 26 dagen
Die kinderen werden vanaf hun zevende geïndoctrineerd en getraind. Die wisten niet beter.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat begrijp ik maar wat verandert dat aan het verhaal? Het feit dat je vecht voor je land en bereid je leven te geven daarvoor zou ikzelf niet zomaar kunnen hoor
Ik heb best veel vrijquote:
Ja supertof, jij ook JRRY?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:30 schreef JRRY het volgende:
Hey allemaal iedereen leuke avond gehad tot nu toe?
Oh wacht het klopt wel, die rare gozer is ephialtes xD heb hem al lang niet meer gezienquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind vooral het karakter van de 300 bewonderingswaardig
Nee, jij?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:30 schreef JRRY het volgende:
Hey allemaal iedereen leuke avond gehad tot nu toe?
Sorry, hiquote:
Daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:34 schreef IlBacio het volgende:
[..]
Die kinderen werden vanaf hun zevende geïndoctrineerd en getraind. Die wisten niet beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |